Ik hoop op een hele slechte amateurclub of Ajax- of Feyenoord-uit

    "Ik hoop op een hele slechte amateurclub of Ajax- of Feyenoord-uit"

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 21:31di 25-09-2018 om 21:31

    Kenny Teijsse hoopt na de bekerstunt tegen Telstar op 'hele slechte amateurclub' of een uitwedstrijd bij Ajax of Feyenoord. De spits van de amateurs van AFC blijft nuchter na de 5-0 overwinning op de Keuken Kampioen Divisie-club. Teijsse speelt met AFC in de Tweede Divisie.

    "Ik dacht wel dat we gingen winnen, maar dat spreek je niet uit", vertelt Teijsse aan FOX Sports. De oud-speler van onder meer SC Cambuur en Go Ahead Eagles merkt dat het steeds beter begint te draaien bij AFC. "We zitten in een goede flow. Het gaat iedere dag beter. We leren elkaar steeds beter kennen. We hadden vertrouwen. Zo'n wedstrijd waarin je niets te verliezen hebt is lekker. Dat is zonder druk voetballen. Dan kun je 5-0 winnen. Prima toch?"

    Donderdag wordt er geloot voor de tweede ronde van de KNVB Beker. De voorspelling van Teijsse? "Ik hoop op een hele slechte amateurclub of Ajax- of Feyenoord-uit. Dat zou mooi zijn. Geen middenmoter-achtig iets of een topclub uit de Keuken Kampioen Divisie. Óf Ajax óf een heel slechte amateurclub."

    Plaats een reactie

    tikkietoe +5536
    dinsdag 25 september 2018 om 21:33
    Ik gun jullie Ajax wel.
    Vind ik leuk
    Mo +11813
    dinsdag 25 september 2018 om 21:36
    Ajax-AFC ik teken er alvast voor :)
    Vind ik leuk
    Pimman +6318
    dinsdag 25 september 2018 om 21:41
    Ajax of Feyenoord uit is natúúrlijk ook véél mooier ipv in dat Madurodamstadionnetje van psv ;)
    Vind ik leuk
    Futjebal +2322
    dinsdag 25 september 2018 om 22:28
    Het was weer een mooi feestje ,afgelopen zondag, in het Madurodamstadionnetje. Alles was klein behalve de uitslag😀😀😀
    Vind ik leuk
    JoeyC +2939
    dinsdag 25 september 2018 om 22:06
    Logisch, gezien AFC nog wel een ronde verder wilt komen. Al acht ik ze tegen een middenmoter uit de KeukenKampioen (laat ik dat maar niet afkorten) divisie ook niet kansloos.
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    dinsdag 25 september 2018 om 22:15
    Stadsderby tussen AFC en Ajax zou natuurlijk gaaf zijn ware het niet dat Ajax eerst nog uit moet tegen Te Werve...
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 04:24
    En jullie tegen Sparta... oh wacht even...
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    woensdag 26 september 2018 om 12:27
    Excelsior kan ook al niet meer😧
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 19:11
    altijd lastig he.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +248
    dinsdag 25 september 2018 om 22:38
    Er wordt pas zaterdag geloot!!!
    Vind ik leuk
    Butsbal +14916
    dinsdag 25 september 2018 om 22:39
    Hij wil de echt grote club ontlopen, slim.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 19:14
    liften is niet zo populair meer- en welke auto's gaan er nu nog rigting Eindhoven, laten we wel zijn.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14916
    woensdag 26 september 2018 om 19:24
    Auto's met de schaal erin.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +999
    woensdag 26 september 2018 om 01:23
    Teijsse is hier dus spits. Ik meen mij te herrineren dat hij bij GAE vleugelverdediger was?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3172
    woensdag 26 september 2018 om 07:00
    Dood of de gladiolen dus
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws