Robben kan eerste puntenverlies van Bayern München niet voorkomen

    Robben kan eerste puntenverlies van Bayern München niet voorkomen

    dinsdag 25 september 2018 om 22:30

    Bayern München is tegen het eerste puntenverlies van het seizoen aangelopen. Der Rekordmeister leek dankzij een goal van Arjen Robben te winnen, maar in de slotfase maakte Felix Götze gelijk voor FC Augsburg: 1-1.

    Bayern won de eerste vier duels zonder problemen, maar Augsburg maakte een einde aan de foutloze reeks van de club. In de Allianz Arena was de ploeg van Niko Kovac negentig minuten lang de bovenliggende partij. Het duurde echter even voor de score werd geopend. Bayern kreeg in het eerste kwartier twee grote kansen. Thomas Müller schoot op de paal en even later ramde Renato Sanches de bal naast.

    Augsburg, waar Jeffrey Gouweleeuw in de basis stond, kon daar weinig tegenover stellen. Bayern liet in de eerste helft meerdere keren na om op 1-0 te komen, maar na de rust kon de ploeg van Kovac alsnog juichen. Serge Gnabry eiste met een mooie solo de hoofdrol op, maar het was Robben die afrondde. De 98e goal van de Nederlander in Duitse dienst leek erg veel op de tweede goal die hij in 2014 maakte in de met 5-1 gewonnen wedstrijd tegen Spanje op het WK.

    Het leek allemaal goed te komen voor Bayern, dat de tweede goal maar niet kon maken. Vlak voor tijd zorgde Götze echter voor een schokgolf in de Allianz Arena. De verdediger annex middenvelder was alert in het strafschopgebied en kon de bal van dichtbij met de borst binnen werken. Even later floot de scheidsrechter af.

    Poll

    Wordt Bayern kampioen?

    (334 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 25 september 2018 om 22:33
    Staan op eenzame hoogte in de Duitse Bundesliga. Voor Ajax te hopen dat ze over een paar weken weer een beetje een offday hebben 😊
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1171
    dinsdag 25 september 2018 om 22:58
    Jammer inderdaad, de Bundesliga is al jaren lang saai omdat Bayern zich voor de eerste wedstrijd gespeeld is zichzelf kampioen koopt. Maken de concurrenten zwakker in de competitie zodat heel de bundesliga niks meer waard is.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 01:10
    Dat moet Ajax ook doen. De beste bij de vijand weg kopen. Ze zijn te sociaal.
    Vind ik leuk
    035 +5553
    woensdag 26 september 2018 om 01:33
    Wie moet je dan kopen bij PSV? :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:00
    de 1e naam zingt al rond Lozano oho!
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 26 september 2018 om 08:20
    Als ik keek naar afgelopen zondag dan kan Ajax wel de hele PSV selectie kopen ;)

    Maar ja als ik andersom kijk dan zal ik alleen de Ligt halen bij ajax, wellicht Tadic maar dan houdt het wel op.

    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 08:21]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 12:27
    Viergever 😀
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 00:25
    Het is niet echter bij lange na niet meer zo sterk als 2 jaar geleden.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2984
    dinsdag 25 september 2018 om 22:33
    dus, ajax, een stuntje in Duitsland is mogelijk. wel anders spelen dan tegen psv uiteraard!
    Vind ik leuk
    Niels92 +24408
    dinsdag 25 september 2018 om 22:35
    Gewoon denken dat we tegen Feyenoord spelen, dan heb je 90% kans op winst :)
    Vind ik leuk
    fr1963 +2984
    dinsdag 25 september 2018 om 22:37
    je moet vooral niet gaan denken, denk ik. Voor je het weet sta je dan met 3-0 achter....
    Vind ik leuk
    Niels92 +24408
    dinsdag 25 september 2018 om 22:40
    Niet wanneer je aan Feyenoord denkt, dan sta je voor je er erg in hebt gewoon voor :)
    Vind ik leuk
    fr1963 +2984
    dinsdag 25 september 2018 om 22:42
    onderlinge resultaten zijn de laatste 30 jaar in het voordeel van ajax, maar aan alles komt een eind en resultaten uit het verleden.....
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    dinsdag 25 september 2018 om 22:50
    In aanloop naar PSV werd ook teveel aan AEK gedacht... we hebben gezien hoe dat is afgelopen.

    Gewoon denken dat je met Bayern te maken hebt dan kan het alleen maar meevallen gezien je toch Byern voor je hebt en niet Feyenoord😉

    En vooral niet denken dat je er met Frenkie en Blind goed weg zult komen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 22:51]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    woensdag 26 september 2018 om 00:01
    Niet te veel aan feyenoord denken want dan wordt je nog eens fan van een mooie cluppie.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    woensdag 26 september 2018 om 01:00
    Die risico loop je ook nog inderdaad 😋
    Vind ik leuk
    Markieee +739
    woensdag 26 september 2018 om 01:06
    Ja of met 4-0 tegen semi-profs uit slowakije. Altijd op je hoede zijn
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    woensdag 26 september 2018 om 00:01
    Jullie.moeten minder denken en meer doen...
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2393
    woensdag 26 september 2018 om 00:37
    3 dagen knock-out en nu alweer een grote mond.. knap hoor. Ik kan niet wachten tot die Duitsers jou de mond snoeren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 22:37
    Hebben heel veel spelers rust gegeven w8 maar af
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13672
    dinsdag 25 september 2018 om 22:43
    Natuurlijk ze moeten vrijdag as weer uit naar Hertha BSC.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9542
    dinsdag 25 september 2018 om 22:34
    Dat komt wel weer goed yoh heb ik alle vertrouwen in 💪
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +345
    dinsdag 25 september 2018 om 22:38
    Ai, crisis. Toch geen kampioenschap in maart.😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 22:49
    En weg is de rare reactie 😊
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1135
    dinsdag 25 september 2018 om 22:50
    Kijk, dat biedt perspectief volgende week.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 26 september 2018 om 08:19
    Zo is het, erop knallen!
    Vind ik leuk
    R94 +2033
    dinsdag 25 september 2018 om 23:00
    Zijn daar in de hoek nu mensen serieus samen in het wit verkleed om de "T" van T-Mobile te vormen? Man man man man
    Vind ik leuk
    Markieee +739
    woensdag 26 september 2018 om 01:05
    Ja elke wedstrijd. Waarschijnlijk niet eens zo'n slechte deal, zullen wel een heel redelijke korting op de seizoenskaarten krijgen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:05
    doen ze al jaren, maar dat zal jou wel ontgaan zijn!
    Vind ik leuk
    Pimman +3877
    dinsdag 25 september 2018 om 23:24
    Ik teken voor 1-1 Ajax uit bij Bayern ;)
    Vind ik leuk
    Pimman +3877
    dinsdag 25 september 2018 om 23:27
    Het Bayern van Nederland tegen het Bayern uit Duitsland.. ik zeg 1-1';)
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:32
    Zolang ze niet het Ajax van Duitsland gaan worden blijven ze kampioen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 00:25
    Het is weliswaar maar 1 punt, maar het begin is gemaakt!;)
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 00:58
    Na Hertha denk ik pas aan Ajax.
    Dan kun je beter oordelen wie tegen Ajax speel.
    Vind ik leuk
    Markieee +739
    woensdag 26 september 2018 om 01:03
    Wat ik me dus afvraag: waar komt die 10% vandaan die in de poll zegt dat Bayern geen kampioen wordt?😂
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 06:57
    na barca verliest zelfs bayern punten...
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    woensdag 26 september 2018 om 08:18
    Er liggen kansen voor Ajax!
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 09:56
    Bayern is in paniek. Logisch. Als je weet dat er een meesterbrein op bezoek komt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Robben kan eerste puntenverlies van Bayern München niet voorkomen