Ayoub ziet nieuwe rating in FIFA 19: Kán toch niet? Dat is toch ongelooflijk?

    Ayoub ziet nieuwe rating in FIFA 19: "Kán toch niet? Dat is toch ongelooflijk?"

    Gepubliceerd: woensdag 26 september 2018 om 07:58wo 26-09-2018 om 07:58

    Yassin Ayoub is not amused. De middenvelder van Feyenoord ontdekte deze week dat zijn rating voor 'schieten' in de nieuwe editie van voetbalgame FIFA met twee punten is gekelderd. 

    De schietskills van Ayoub werden in FIFA 18 nog gewaardeerd op 69. Een jaar later is dat 67. "Dat kán toch niet? Dat is toch ongelooflijk?", zegt de oud-speler van FC Utrecht voor de camera van Voetbal International"Als je vorig seizoen mijn goals hebt gezien: die waren allemaal van afstand. Toch?"

    In het virtuele voetbalspel is de snelheid van collega-Feyenoorder Jens Toornstra van 70 gedaald naar 66. "Serieus? Ik weet het niet hoor... Ik heb wel gewoon doorgetraind, haha. 66... Dat mag wel iets sneller."

    Eén troost voor de middenvelder: Jordy Clasie is nóg trager. "En de rest is allemaal sneller? Oh, Botteghin ook niet. Ik zie weleens statistieken voorbij komen op de training, volgens mij valt het wel mee."

    Plaats een reactie

    frankn27 +5573
    woensdag 26 september 2018 om 08:04
    volgens mij kunnen ze zich beter druk maken over de stand op de ranglijst ipv hun scores bij Fifa
    Vind ik leuk
    COYG +6864
    woensdag 26 september 2018 om 08:14
    Ze staan gedeeld tweede...
    Vind ik leuk
    HJR +8309
    woensdag 26 september 2018 om 08:23
    Ja inderdaad Feyenoord doet het prima. Maar als nog is dit wel het laatste waar hij zich druk over moet maken. Vraag me af of hij dit serieus heeft geroepen of met een ;). Mocht hij serieus zijn is dat wel een beetje apart.
    Ik weet niet of het nog steeds kan, maar ik heb fifa gespeeld waar je je hele team zelf kon maken. Kan je jezelf zo goed maken als je wil. Misschien tip voor hem
    Vind ik leuk
    Korm +37649
    woensdag 26 september 2018 om 08:27
    Feyenoord haalt punten binnen. Het spel moet en kan echt veel beter bij Feyenoord!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    woensdag 26 september 2018 om 08:37
    Dat kunnen we helaas niet ontkennen. Kunnen we niet een paar spelers van PSV lenen?
    Vind ik leuk
    Korm +37649
    woensdag 26 september 2018 om 09:34
    Hahaha ja hoor, een mooie club als feyenoord mag van mij wel geholpen worden ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +14008
    woensdag 26 september 2018 om 08:54
    Tussen moeten en kunnen zit een groot gat.. en het wordt niet gevuld door Gio.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 08:57]
    Vind ik leuk
    Korm +37649
    woensdag 26 september 2018 om 09:34
    ik denk dat Feyenoord beter kan. al is het alleen al de juiste poppetjes op de juiste positie zetten ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 09:35
    Gozer, is toch gewoon een leuk artikel daarnaast staan we 2e....
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:06
    Lekker belangrijk, volgende.
    Nog geen nieuws over de niet op handen zijnde transfer van de Jong?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3473
    woensdag 26 september 2018 om 08:29
    Ik geloof dat luuk prima zit. Van siem heb ik nog niks gehoord... niet echt gelukkig maar zal nog wel blijven dit seizoen
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:36
    Hij heeft het over Nigel, dombo
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 08:36]
    Vind ik leuk
    Ron jans +525
    woensdag 26 september 2018 om 11:24
    Hij zit prima bij anderlecht geloof ik
    Vind ik leuk
    MN223 +1185
    woensdag 26 september 2018 om 08:32
    Dat zit sinds zondag in een impasse.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    woensdag 26 september 2018 om 08:43
    Een like voor je gekozen profielnaam!
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:10
    Heel erg dit echt heel erg
    Vind ik leuk
    MarkvB +27
    woensdag 26 september 2018 om 08:16
    Ook met een snelheid van 70 gaat Jens niet opgesteld worden door mijn neefje van 8
    Vind ik leuk
    stratumseind +174733
    woensdag 26 september 2018 om 08:19
    waar hebben we het hier over.......wat een onzin.#Het gaat er bij mijn weten om om wedstrijden te winnen
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 10:34
    Das de jeugd van tegenwoordig.Fifa is BIG! T geeft een status als die jongens een goed kaartje hebben, tenslotte speelt iedereen t in zo'n selectie.
    Vind ik leuk
    Korm +37649
    woensdag 26 september 2018 om 08:26
    Waar kunnen spelers zich druk om maken?!
    Laat Feyenoord zich maar bekommeren op het spel, dat kan vele malen beter en dan is die 67 en 66 nog te hoog ingeschat!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34512
    woensdag 26 september 2018 om 08:27
    Focus je nou maar op de beker in plaats van het "E-sport", kuch sport spelletje.
    Vind ik leuk
    Leeds United +1136
    woensdag 26 september 2018 om 08:29
    Jongens, waar gaat dit over? Toont gelijk het narcisme van diverse lieden aan.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1610
    woensdag 26 september 2018 om 08:31
    OH NEE toch!!
    niet mijn fifa rating.

    De wereld vergaat 😲
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +263
    woensdag 26 september 2018 om 08:35
    Zelfs nu word Feyenoord hier op wereldklasse fluitend kampioen. Reden: niet Gio maar ik bepaal ik in FIFA19 de opstelling en de tactiek.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    woensdag 26 september 2018 om 08:39
    Misschien kan je gio in het echte ook vervangen dan, zou als trainer niet de naam boeli gebruiken .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 09:29]
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2515
    woensdag 26 september 2018 om 09:32
    Wat moet feyenoord wel niet allemaal behalen met een wereldtrainer als ik.. ik kan met ADO Den Haag nog de CL winnen met dat spel :p
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 11:17
    Op amateur niveau zeker:D
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2515
    woensdag 26 september 2018 om 14:22
    FIFA.. daar kan alles.. xd
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1923
    woensdag 26 september 2018 om 08:36
    Ik zou een klacht indienen bij EA sports. Hoe durven ze....
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4974
    woensdag 26 september 2018 om 08:41
    Belangrijk dit, in de echte wereld doet Feyenoord voor spek en bonen mee maar gelukkig maken ze zich in Rotterdam druk over een computer spelletje
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8670
    woensdag 26 september 2018 om 09:22
    Volgens mij staan we nog steeds tweede. en dat zonder 40 miljoen te investeren...

    Vind ik leuk
    Shelbourne +4974
    woensdag 26 september 2018 om 10:00
    Uit Europa en vijf punten achter al in de competitie, daar doe je het voor?
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8670
    woensdag 26 september 2018 om 11:34
    we staan nog tweede, doen mee voor de beker en hebben al 1 prijs gewonnen dit seizoen. daar doe ik het voor ja.

    heeft jouw club al een prijs gewonnen?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4974
    woensdag 26 september 2018 om 12:12
    Vorig jaar kampioen, dit seizoen bovenaan en hoofdtoernooi CL bereikt.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8670
    woensdag 26 september 2018 om 12:22
    dus dit seizoen nog geen enkele prijs zeg je?
    Vind ik leuk
    CR.17 +278
    woensdag 26 september 2018 om 09:00
    Die klote hype om dat flut spel altijd. Pro evo is the real deal😏
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2515
    woensdag 26 september 2018 om 09:29
    Ah dus hier houden deze spelers zich dus mee bezig, dat verklaart een hoop..
    Vind ik leuk
    ErikAjax +659
    woensdag 26 september 2018 om 10:27
    Man man man lekker belangrijk dit. Ga je eens richten op voetbal. En juichen als een computerspelletje...
    Vind ik leuk
    OostVer +97
    woensdag 26 september 2018 om 11:10
    Een woord: PES.
    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    woensdag 26 september 2018 om 12:48
    Lekker boeiend. Idioot gedoe.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 18:59
    Wanneer je je druk maakt om een "spelletje"..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws