Groenendijk blij met spits: 'We beoordelen hem niet op de wedstrijd tegen PSV'

Groenendijk blij met spits: 'We beoordelen hem niet op de wedstrijd tegen PSV'

Gepubliceerd: vrijdag 28 september 2018 om 13:28vr 28-09-2018 om 13:28

Tomas Necid maakte woensdag tegen OJC Rosmalen zijn eerste doelpunten voor ADO Den Haag. Trainer Fons Groenendijk hoopt dat zijn spits die lijn door kan trekken naar de wedstrijd tegen sc Heerenveen van aankomende zaterdag.

"Spitsen leven van goals", zei Groenendijk, vooruitkijkend op de wedstrijd tegen Heerenveen, in gesprek met Omroep West. "Ik vond hem tegen Excelsior uitstekend spelen en tegen PSV hard werken, maar dat was een hele moeilijke wedstrijd voor een spits. Daar zullen we hem ook zeker niet op gaan beoordelen."

Aan de werklust van Necid ligt het volgens Groenendijk dus absoluut niet. "Ik denk dat wij gewoon een jongen in huis hebben die bereid is om te vechten en die heel hard wil werken. Dan heb je goals nodig en dan is het maar OJC Rosmalen, maar het is altijd goed dat een spits twee keer scoort. We hopen dat hij die lijn morgen doortrekt."

Poll

Gaat Necid vanaf nu aan de lopende band scoren voor ADO?

(272 stemmen)

Plaats een reactie

Midden-Noord +95466
vrijdag 28 september 2018 om 13:35
Komt goed, hij had tijd nodig en was wachtte op zijn eerste. Nou die zijn er, nu is hij los.

1-3 💚💛
Vind ik leuk
vrijdag 28 september 2018 om 13:36
Ik vermoed dat hij er zeker 15+ in kan schieten dit seizoen.

Welk vieze kleuren die geel en groene hartjes
Vind ik leuk
Tweey +2106
vrijdag 28 september 2018 om 18:51
Jij lijkt op poep 💚💛
Vind ik leuk
vrijdag 28 september 2018 om 22:47
Zo, jij moet zeker 3 jaar zijn. En ontzettend slim voor je leeftijd. Omdat je een account kan aanmaken.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 28 september 2018 om 13:38
Hoe zeer ik ook fan ben van Necid moet je wel realistisch blijven. Het is echt geen doelpuntenmachine.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
vrijdag 28 september 2018 om 13:45
Jullie hebben geen Nasser gehad 😉
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 28 september 2018 om 13:49
Hij heeft nog nooit bij een club veel doelpunten gemaakt, en heeft echt wel eens spelers van het niveau el Khayati om zich heen gehad.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
vrijdag 28 september 2018 om 14:06
Nasser is assist koning en laat John van Zweden nog topscorer worden.
Vind ik leuk
Cookee +12626
vrijdag 28 september 2018 om 16:48
Moet je hem eerst achter het behang wegplukken. ;)

Maar leuke voetballer die El.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
vrijdag 28 september 2018 om 16:49
Plak hem er soms liever achter met zijn praatjes. Haha

Zeker man, onwijs lekker spelertje.
Vind ik leuk
Cookee +12626
vrijdag 28 september 2018 om 17:21
John kwam ook regelmatig bij Cambuur kijken, ik vind het een leuke kerel, hij genoot ook bij ons van de sfeer, dat toont de echte liefhebber. Hij houdt van de beléving bij èchte clubs.
En wat hij bij Swansea deed, was toch werelds?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 28 september 2018 om 17:22]
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
vrijdag 28 september 2018 om 17:29
Daar ben ik het mee eens, het is ook zeker een voetbalbeest.
Vind ik leuk
Deck010 +9812
vrijdag 28 september 2018 om 14:08
Zegt niets, Graziano Pellé scoorde bij Parma, Lece, Sampdoria en AZ ook bijna niets. Toen hij bij Feyenoord kwam draaide dat ineens om. Je zie dat het echt wel inzit bij Necid, het moet er alleen nog uitkomen.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 28 september 2018 om 14:10
Het zou altijd kunnen, daarom willen clubs hem ook nog steeds kopen, maar de kans dat hij eindelijk gaat scoren wordt ieder jaar kleiner.
Vind ik leuk
Deck010 +9812
vrijdag 28 september 2018 om 14:10
Ik gun het hem en ADO in ieder geval van harte.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 28 september 2018 om 14:12
Ik natuurlijk ook, ik probeer alleen af en toe wel wat realisme rond te strooien.
Vind ik leuk
vrijdag 28 september 2018 om 15:00
Den Haag heeft vaker spitsen gehaald met een slechte geschiedenis in doelpunten maken. Bulykin, Havenaar, Kramer, Johnson... en die scoorde er voor Den Haag uiteindelijk ook gewoon 15+, ik zie het positief in.
Vind ik leuk
Bizzy +23359
vrijdag 28 september 2018 om 13:53
Ado Den Haag moet Vito van Crooy aantrekken. Echt een goede speler.
Ook die Sepp van den Berg is een geweldig talent.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 28 september 2018 om 14:08
Ado kan Seppie niet betalen, en daarnaast de transfermarkt is net 3 weken dicht.
Vind ik leuk
mazu +3896
vrijdag 28 september 2018 om 16:28
Ado kan Vito ook niet betalen.....😉
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
vrijdag 28 september 2018 om 16:56
Dat valt natuurlijk nog te bezien, Sepp is 1 van de grootste talenten op de Nederlandse velden dus daar zullen toch echt onHaagse bedragen voor betaald moeten worden. (Mits zijn contract op tijd verlengd wordt)
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
vrijdag 28 september 2018 om 14:08
Die speelt net bij Zwolle. Maar wel een leuke speler man.
Vind ik leuk
vrijdag 28 september 2018 om 13:35
Leuke spits voor ADO hoe zit het eigenlijk met Zhang is hij niet fit of heeft hij verloren van Necid
Vind ik leuk
RtdDub +13355
vrijdag 28 september 2018 om 13:37
Die is waarschijnlijk nog op vakantie na de Asian games waar hij heeft gespeeld
Vind ik leuk
vrijdag 28 september 2018 om 13:39
Okay zou ook nog kunnen natuurlijk maar dat is al een tijdje afgelopen toch.
Vind ik leuk
RtdDub +13355
vrijdag 28 september 2018 om 13:43
Voor China was het op 24 augustus klaar.

3 weekjes vakantie en dan weer trainen om fit te worden?
Vind ik leuk
vrijdag 28 september 2018 om 13:55
O dacht eerder maar goed dan zou hij miss net fit aan het raken zijn.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
vrijdag 28 september 2018 om 14:08
Blessure, al een tijdje terug goos.
Vind ik leuk
RtdDub +13355
vrijdag 28 september 2018 om 14:59
Op die Asian games gebeurt dan?
Want laatste pot die ik checkte was i nde groep en toen speelde hij al niet meer.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
vrijdag 28 september 2018 om 15:08
Yep. Toen was hij alweer onderweg naar Den Haag.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6443
vrijdag 28 september 2018 om 13:46
Zhang heeft echt wel potentie, maar voor ADO is een spits als Necid heerlijk om te hebben.
Past goed in het team, knapt veel werk op, goede kapstok en scoort er echt wel 12+
Vind ik leuk
Midden-Noord +95466
vrijdag 28 september 2018 om 14:07
Die is bijna terug van een blessure. Heeft hij opgelopen op een toernooi in Azië.
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
vrijdag 28 september 2018 om 13:51
Gemiddelde voetballer die z'n goals wel mee gaat pakken.
Vind ik leuk
vrijdag 28 september 2018 om 13:56
'tegen PSV hard werken, maar dat was een hele moeilijke wedstrijd'
Hahaha dat was helemaal geen wedstrijd
Vind ik leuk
El Cazador +8887
vrijdag 28 september 2018 om 14:02
Fons mss doet hij juist te veel in het veld, beoordeel hem op zijn kracht dat is in de 16, that's it.
Vind ik leuk
Thobar +4596
vrijdag 28 september 2018 om 14:24
'We beoordelen hem niet op de wedstrijd tegen PSV'
Nee als Groenedijk dat zou doen is er geen beginnen meer aan, moet ie iedereen gaan wisselen of zo?
Vind ik leuk
vrijdag 28 september 2018 om 14:40
Goede analyse Fons. Morgen drie puntjes mee en een doelpuntje van onze Necid.
Vind ik leuk
vrijdag 28 september 2018 om 16:54
Necid zal er indd nog wel paar in prikken en we gaan zaterdag in Friesland gewoon winnen. Den Haag eindigt gewoon in de top 9.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws