Swart: 'Als Huntelaar niet kan spelen, zou ik beginnen met Tadic in de spits'

    Swart: 'Als Huntelaar niet kan spelen, zou ik beginnen met Tadic in de spits'

    maandag 1 oktober 2018 om 16:54

    Ajax heeft de competitiewedstrijd bij Fortuna Sittard winnend afgesloten en leeft nu toe naar het Champions League-duel met Bayern München. Sjaak Swart stelt dat de Amsterdammers een zeer gedreven Bayern tegenover zich krijgen. Verder verbaasde Swart zich over een niet gegeven strafschop tegen PSV en stelt hij dat Donny van de Beek de voorkeur moet krijgen boven Carel Eiting.

    Lees meer over:Champions LeagueAjax

    Poll

    Gaat Ajax stunten in München?

    (10535 stemmen)

    Plaats een reactie

    RtdDub +13227
    maandag 1 oktober 2018 om 16:58
    Zolang het maar niet zo gaat als Cruijff's afscheidswedstrijd.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16675
    maandag 1 oktober 2018 om 17:01
    Dat gaat niet gebeuren, toen speelde Ajax thuis.. ;-)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    maandag 1 oktober 2018 om 17:03
    Sjaak komt bezorgd over 😂
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:12
    Eerder realistisch!
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:41
    Nee joh, Ajacieden zijn nooit realistisch! PSV'ers wel...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 17:43
    En dat zie je dan ook terug op de ranglijst 😂

    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:13
    Zijn daar ook ranglijsten voor?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 18:26
    Als je alle grootpraat van onder anderen jou en mij pakt en daar de ranglijst naast zet...

    Is de berekening al snel gemaakt inderdaad.

    Maar aan je posts merk ik dat dat al hogere wiskunde voor je is.
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 19:37]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    maandag 1 oktober 2018 om 18:40
    Kijk maar uit dat je niet overkookt, en te snel je conclusie trekt het seizoen is nog best lang
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 20:23
    Enige conclusies die ik trek is de huidige ranglijst en de resultaten die al geboekt zijn.

    En zo nu en dan spring ik maar al te graag in wanneer een van je mede supporters het weer hoog in zijn bol krijgt.

    Als je mijn reacties erop na leest zal je zien dat ik dan veelal met termen als 21 uit 7 strooi en/of 26-3.

    Of haal ik de prijzendroogte van Ajax weer naar boven maar dat hebben sommigen ook nodig.

    Zoals jij zegt, het seizoen duurt nog lang maar we lopen wel keurig op schema om de titel te prolongeren.

    Dit heeft niets met grootpraat te maken, noch arrogantie. Het zijn stuk voor stuk feiten.

    Ook stel ik dat gezien het huidige spel die zowel Ajax als PSV vertonen en de resultaten die ermee geboekt worden. Er meer reden is aan te nemen dat Ajax meer punten zal morsen dan PSV maar ook dat is gebasseerd op de huidige resultaten. De boekmakers rekenen niet veel anders dan ik nu doe😉
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 20:32]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    dinsdag 2 oktober 2018 om 09:24
    Dus bij PSV blijven ze er vanuit gaan dat je in de reserve tijd scoort?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    dinsdag 2 oktober 2018 om 09:29
    Dat we in ieder geval mentaal sterker zijn dan onze directe concurrenten en over meer veerkracht beschikken, jaa!

    Daar waar jullie technisch beter zijn dan ons...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 2 oktober 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 19:21
    Wat is hoog wiskunde?
    Bedoel je soms hogere wiskunde?
    Je hebt de kok horen vloeken want die weet niet waar de lepel hangt.
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 19:56
    Wat probeer je nu precies te vertellen...? Iets met wiskunde op hoogte of zo? En als je een paar posts van mij had gelezen had je geweten dat er zelden tot nooit grootspraak in staat! Ik ben uitermate kritisch, ook op Ajax en Heerenveen! Ik doe niet mee aan het bashen van een Nederlands elftal speler omdat hij bij Ajax speelt! Ook niet als hij bij PSV speelt trouwens. Het maakt namelijk geen reet uit waar iemand voetbalt als hij zijn taak maar goed uitvoert. En als er zinnige argumenten ingebracht worden wil ik best in discussie gaan maar dat onnozele geblaat en geschreeuw heeft niemand wat aan! Sjaak is ook niet seniel en hoeft niet in een kist! Hij zegt hier niks verkeerd!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 20:16
    Ik heb nergens gezegd dat Sjaakie hier iets verkeerds heeft gezegd, sterker nog ik heb hem een compliment gegeven.

    Verder maak jij je net zo schuldig aan "bashen" als ik dat doe. Maar dat mag ook wel...

    Alleen kan je zo nu en dan een opmerkingkje als die van mij verwachten 😉

    Zolang het maar beschaafd blijft is het allemaal best toch.
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 20:38
    Oh, ik kan dat wel hebben hoor! Als het maar op een normale manier gebeurt. En ik doe ook wel eens een speler bashen. Maar dan wel omdat hij niet goed functioneert en niet omdat hij bij PSV speelt! Maar dat gescheld en die onnozele teksten......; als Lasse geen rood krijgt is het zeker geen penalty voor NAC.....🙄
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 20:46
    Of mensen die die beweren dat het een schande is dat PSV nog geen punt heeft gepakt in de CL 😂

    Als je er dan wat van zegt dan hebben ze het erover dat PSV een voorbeeld had moeten nemen aan Ajax die thuis won van AEK.

    Ik bedoel uit tegen Barca of thuis tegen AEK... Is inderdaad van een vergelijkbaar niveau.😂

    Wat die pingelmoment betreft tegen NAC, het had ook zomaar anders kunnen zijn. Dan had je een uur de tijd om weer op voorsprong te komen inplaats van de voorsprong uit te breiden en dus een andere wedstrijd.

    Maar hij gaf 'm niet en dus wonnen we met 0-2, wat ik natuurlijk prima vind.😋

    Maar waarvoor had Shone dan rood moeten krijgen, dat is mij even ontgaan..?
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 20:48]
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 20:58
    Tuurlijk ben je blij dat je gewonnen hebt. Maar je kunt toch ook gewoon zeggen dat het allemaal niet heel fantastisch was?? Ajax was ook niet best tegen Fortuna...prima, 3 punten in de tas en door! Maar die 8,5 van Bommel heb ik er niet aan afgezien! En als ten Hag dat zegt is het een mongool! Maar het is gewoon een penal en Lozano is weer gespaard! Want die vreselijke schwalbes vind ik 10 keer erger dan een overtreding! Ook als een Ajacied of een speler van Feijenoord het doet! Ik ben benieuwd of hij het tegen Inter ook durft....
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 21:07
    Ooh maar de wedstriid tegen NAC was niet best maar je kunt geen 34 goede wedstrijden spelen per seizoen. Het is dan ook de kunst om deze wedstrijden winnend af te sluiten en we gaven vrij weinig weg vind ik en scoorden twee keer. De punten zijn mee naar huis en als je dan 21 uit 7 loopt kan je moeilijk zeiken vind ik!

    Tegen PEC en Fortuna was het ook alles behalve zuiver maar wel hebben we beide wedstrijden gewonnen!

    Wat de schwalbes betreft. Lozano krijgt heel veel tikken te verwerken tijdens zo'n wedstrijd. Misschien wel het meest van iedereen in de ED.

    Misschien is dat dan wel zijn manier van terug vechten. Wat ik overigens nog niet goed praat.

    Sterker nog, het lijkt wel alsof de schwalbes extremer aan het worden met de tijd. Net als dat de transfersommen de pan uit stijgen, zo worden de duikpartijtjes heftiger en intenser.

    😂

    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 21:18
    Die schwalbes zijn niet goed te praten! Tuurlijk krijgen ze een hoop schoppen. Maar die krijgt Dolberg ook hoor! Maar die doet dat nooit! Deel dan maar eens een keer een schop of beuk uit! Dat hoort ook niet maar daar kan ik nog wel wat mee. Maar je begrijpt toch wel dat er wat antipathie ontstaat tegen Luuk en Lozano hoop ik?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 21:20
    Niet als het je eigen spelers zijn en ze zo een wedstrijd voor je winnen.

    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 21:35
    Onzin! Zo wil ik niet winnen! En als een Ajax speler dit doet zal ik het ook veroordelen. Ik hoop voor je dat ze het tegen Inter niet proberen. Die pakken met liefde rood...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 21:42
    Ik waardeer je standpunt maar al scoren ze 3x uit een onterechte pingel tegen Inter woensdag vind ik het best, zolang wij maar winnen.

    De beste voetballers op de wereld zijn vaak de grootste huilebalken watvdat betreft...
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 22:08
    Nou oké, in Europa mag het...😊
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 22:42
    Haha

    💪💪
    Vind ik leuk
    Tfoe +3760
    maandag 1 oktober 2018 om 20:24
    👍
    Vind ik leuk
    danny9874 +2271
    maandag 1 oktober 2018 om 17:58
    Nee nee, Ajacieden (een paar dan) zijn ook realistisch.... Wat me wel opvalt is dat veel PSV-ers vol met haat zitten jegens Ajax.... Waarom?? Ik gun jullie woensdag een overwinning, in de competitie juich ik voor mijn club. Als je afgeeft op een andere club moet het wel enigszins onderbouwd zijn. Termen als: tyfus-joden of kanker-boeren gaan er bij mij niet in...... Maar praat nou niet alsof alle PSV-ers universitair afgestudeerden zijn, want dat valt ook wel mee...;)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 18:05
    Ten eerste juich ik als PSV'er gewoon voor Ajax morgen.

    Ten tweede, kijk eens voor de grap hoeveel Ajax topics er zijn op VP en hoeveel over PSV.

    Als je dit hebt gedaan moet je voor de grap eens kijken hoe vaak de naam PSV erbij wordt gehaald😉

    En als je het helemaal leuk wilt doen moet je ook vooral naar de uitspraken en argumenten van je mede supporters eens goed kijken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    danny9874 +2271
    maandag 1 oktober 2018 om 18:20
    Volgens mij schets ik dit hierboven ook! Ik juich ook voor PSV woensdag, vriend! :)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 18:20
    💪💪
    Vind ik leuk
    danny9874 +2271
    maandag 1 oktober 2018 om 18:27
    Angelino ruilen voor Blind? ;)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 18:30
    Ik denk dat Tagliafico en Angelino aardig aan elkaar gewaagd zijn. Gezien de leeftijd zit er misschien meer rek bij Angelino. Waarom dan Blind voor Angelino? Als je al Blind wilt ruilen dan zou ik hem morgen ruilen voor Viergever, al denk ik dat ook die twee behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn als CV. De een is meer een verdediger dan andere balt wat leuker.

    Met het oog op morgen kan je misschien het beste die Mazraoui voor een avondje ruilen met Denzel als je dan toch bezig bent.

    😉
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 20:38]
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:09
    nou Danny , de haat tegen PSV is onder sommige Ajacieden net zo groot als andersom
    want ik heb hier ook al een paar reactie's van Ajaxtrolletjes gelezen die hopen dat PSV morgen verliest
    en inderdaad dat is andersom ook zo
    maar je moet nu niet net gaan doen alsof jouw medesupporters allemaal heilig zijn
    want dan heb je een plank voor je kop , die dikker is als een spoorbiels
    ik en ook andere PSV-ers , hebben Ajax echt wel succes gewenst morgenavond , ook heb ik al succes gehad voor woensdag van veel Ajacieden
    maar ik wens alle Ajacieden , ook de trolletjes , een mooie en goede wedstrijd toe morgenavond , en ik hoop echt dat Ajax een goed resultaat neerzet
    en voor de PSV en Ajax trolletjes , die de ander het licht in de ogen niet gunnen ; ik hoop dat jullie het klapzuur krijgen ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 18:11]
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:13
    Tja, belachelijk inderdaad. Ik vind een beetje trollen over en weer wel grappig hoor . Niks mis mee. Maar in europa als een land achter de Nederlandse clubs staan vind ik wel belangrijk. Come on ajax en psv de komende dagen!
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:15
    stangen en trollen hoort er een beetje bij
    maar als je een andere nederlandse club in Europa niks gunt , dan gun je waarschijnlijk ookn je eigen familie het licht niet in hun ogen , denk ik dan maar
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:22
    100% mee eens. Succes woensdag! Pak ze!
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:23
    thnx , en jullie zie ik morgen echt wel een goed resultaat halen in München
    heel veel succes in ieder geval
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:27
    Ik hoop het alleen maar. Als we een beetje mee kunnen ballen vind ik het al goed. PSV was tegen barcelona ook niet slecht. Maar hadden geen topdag. Dat heb je wel nodig een resultaat neer te zetten tegen zulke clubs. Maar kansen zijn er altijd. 100% focus en inzet is een must. Beetje geluk is gewenst.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2271
    maandag 1 oktober 2018 om 18:29
    Ik denk 0-4... Bayern volledig weggetikt.....4 x F. de Jong want daar zijn hier op deze site nog weinig topics over te vinden... Schande!!! ::))) (ow, de wekker gaat weer af)
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:34
    Haha. Wat zou het heerlijk zijn he. Dromen mag altijd. Bal is rond blablabla
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:36
    ja en dat Blind Lewandowski helemaal uit de wedstrijd speelt
    dan zijn we ook meteen van die reactie's over Blind af ;-)
    Vind ik leuk
    035 +5582
    maandag 1 oktober 2018 om 19:23
    Wordt je wakker vd wekker of van een odol?
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 19:09
    Peesjevee*
    Vind ik leuk
    danny9874 +2271
    maandag 1 oktober 2018 om 18:25
    Ik zal het even nuanceren. Er zitten hier net zoveel Ajax- als PSV-trollen..... Reacties van sommige ajacieden hier getuigen ook niet van enige vorm van realiteitszin, dus dat ben ik absoluut met je eens. Was het vergeten te vermelden. Laten we elkaar een beetje kutten als het om de competitie gaat en elkaar het beste gunnen in de CL...
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:30
    inderdaad , maar helaas is dat teveel gevraagd voor sommige randdebielen hier
    die hebben helaas maar 1 doel in het leven , en dat is de concurent afzeiken
    en gelukkig kan ik nu iets meer kutten als jij , als het over de competitie gaat ;-)
    veel succes morgenavond in ieder geval
    Ajax zal daar niet met 0-4 winnen , maar ik geloof echt in een mooi resultaat
    Vind ik leuk
    danny9874 +2271
    maandag 1 oktober 2018 om 18:56
    Jij kan inderdaad meer kutten als het om de competitie gaat..(gvd, wat een tyfuszooi, haha) Het is nog lang niet gespeeld maar 5 punten vóór zou ik ook lekker vinden, toch? Enig resultaat morgen zou ik nu al voor tekenen.... 'Wij' hebben nog een eerlijke kans om hééééél misschien te overwinteren maar PSV (sorry) heeft het echt veel zwaarder...... Ik hoop morgen op een stuntje maar ik denk eerlijk gezegd dat Ajax niet bestand is tegen Bayern... Mijn droom zei dat het 0-6 wordt (ivm te weinig topics over F. de Jong) maar mijn verstand zegt 3-1........(kan nu al janken, zo zenuwachtig ben ik)
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 19:01
    ik ben realistisch genoeg om te beseffen , dat bij PSV echt alles mee moet zitten om te overwinteren
    en ook al verliezen jullie morgen , alles hebben jullie nog in eigen hand , en Ajax is niks minder dan Benfica , en zelfs sterker dan AEK
    2e plaats is zeker realistisch voor Ajax , en 3e plaats is gewoon zeker haalbaar
    Vind ik leuk
    danny9874 +2271
    maandag 1 oktober 2018 om 19:08
    Zulke fatsoenlijke 'gesprekken' heb ik normaal gesproken alleen met Stratum....:) Leuk toch? Jullie hebben inderdaad echt pech.... Van Inter weet ik barweinig omdat ik het italiaanse niet volg maar de naam Inter klinkt niet alsof je er met 4-0 overheen walst... Barca hoeven we niet over te praten.... Spurs is echt kut.... Als die een beetje gas geven wordt het ook lastig.... Maaarrrr.... PSV-Ajax 3-0 (kan nog steeds wel janken).......PSV heeft een goed uitgebalanceerd team.... Met Dumfries en Angelino staat het op de backs uitstekend... Rosario ook prima......(dat zijn wel genoeg complimenten van een ajacied tot zover)
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 19:27
    ik zal je eerlijk zeggen , ik had dit niet verwacht van PSV
    ik had me al neer gelegd bij een kut seizoen
    vooral door de aankopen van Ajax , en het vertrek / blessure van van Ginkel
    maar tot nu toe valt het allemaal op zijn plaats
    we zijn er nog lang niet , al ben ik wel bang voor jullie , dat de korte vakantie van veel spelers , dadelijk een probleem kan gaan worden
    PSV is 3 weken later begonnen met de voorbereiding dan Ajax
    Tadic heeft geloof ik maar 1 week vakantie gehad , door het overvolle programma van de UEFA/FIFA
    Vind ik leuk
    danny9874 +2271
    maandag 1 oktober 2018 om 19:46
    Ik weet niet of het aan de korte voorbereiding ligt van sommige spelers... Ajax heeft geen schoffelaars op het middenveld...Voorin te weinig stootkracht ook, denk ik.... Erg bijzonder dat de trainer steeds Eiting opstelt ipv Vd Beek..... Nou moet ik zeggen dat Van Ginkel wel een aardige (sorry voor dat woord) voetballer is en wellicht belangrijk voor het team maar het is niet iemand die het hele seizoen bepalend is... PSV heeft gewoon een behoorlijk goed team maar ja, Ajax betere voetballers, haha... En dat is ook waarom ik voor Ajax juich, al 32 jaar (en ook voor Barca) .... Liever wat vaker verliezen maar dat ik dan wel mooi voetbal zie.... Veel succes, man, aankomende woensdag!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3760
    maandag 1 oktober 2018 om 20:31
    De grootste tactische blunder heeft meneer Ten Hag gemaakt doior tegen psv de Jong achterin te zetten.
    Hij is een middenvelder en geen verdediger.Dat werkte dus niet plus het feit dat je hem miste op het middenveld.
    En dan verlies je dus de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2271
    maandag 1 oktober 2018 om 20:34
    Ja echt, hé! Die Luuk de Jong vind ik echt geen wereldspits maar die heeft zich kapot gelachen toen ie de opstelling zag....Ik bid tot alle goden (terwijl die niet bestaan) dat vd Beek speelt ipv Eiting morgen!
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    maandag 1 oktober 2018 om 20:07
    Ik hoop dat Ajax niet wint. Voetbal wordt op het veld gespeeld, maar ook buiten het veld met geld. Op dit moment verliest PSV het buiten het veld. Goeie C.L. resultaten voor Ajax levert ze veel geld op. Dat heb ik liever niet......
    Ben ik nu een trol of een randdebiel ?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3760
    maandag 1 oktober 2018 om 20:31
    Beide.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    dinsdag 2 oktober 2018 om 00:53
    Sneu dat mensen met een andere mening uitgescholden moeten worden.......

    Proberen de politiek correcte gast uit te hangen en dan iedereen die het niet met je eens is voor van alles en nog wat uitmaken.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3760
    maandag 1 oktober 2018 om 20:26
    Jij uiteraard ook veel succes met PSV woensdag gap!
    Gaat lukken tegen inter.
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:02
    Sprak hij.....
    Toch maar weer PSV erbij betrekken. Waar het hart van vol is.....
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:19
    toch heeft ie wel een punt Woo Ping
    alleen zegt ie dat veel PSV-ers een haat hebben tegen Ajax , maar dat is echt niet meer als andersom
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 1 oktober 2018 om 18:25
    Klopt, dat zal elkaar nauwelijks ontlopen.

    Jammer van die (blinde) haat, want het haalt vele topics giga omlaag....
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:37
    ik hoop zelfs in de competitie dat Ajax net achter PSV blijft
    dat houd de competitie spannender , en PSV blijft ook scherper , denk ik dan
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 1 oktober 2018 om 19:05
    Ik heb toch liever 11 punten voorsprong, en dat Ajax minder scherp wordt 😁
    Vind ik leuk
    danny9874 +2271
    maandag 1 oktober 2018 om 19:00
    Klopt!
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 20:19
    Het zijn niet alleen PSV'ers die Ajax haten, er zijn er ook een paar uit Utrecht en den Haag..... Kijk, Stratum kan ik het nog wel van hebben. Die geeft ook zelden inhoudelijke reacties maar die heeft nog wel een soort van humor... dan zijn er nog een paar goeien zoals jij, Korm, Dimitri, Spiegel, daar kun je een prima discussie mee voeren! Maar er zijn er een laar die kunnen het woord niet eens spellen laat staan dat ze weten wat een discussie inhoudt! Dat ongefundeerde, inhoudslize gebrul.....dat waar iedereen Ajax om verafschuwd! Het is een aantal hier niet vreemd....Woo Ping, Op naar de volgende titel, KeesBman, pfffffff....of hieronder Always PSV " als Lasse geen rood krijgt dan was het ook geen penalty.......". Zucht....
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 20:28
    Er zijn er hier die niet eens weten dat men een zin met een punt moet afsluiten. Dat zijn van die kleutertjes die al dagenlang lopen te janken hier dat PSV eigenlijk puntverlies had moet lijden in Breda. Niveau kleuterschool!
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 20:46
    Je begrijpt het echt niet ....jammer.... Het gaat er niet om of PSV punten verspeeld!! Het gaat er om dat het een penalty is! En dat Lozano zijn tweede geel had moeten hebben!! En dat het helemaal niet zo goed was wat PSV liet zien! En dan van Bommel maar roepen dat het een 8,5 was....en als ten Hag zoiets zegt is het een mongool en een tuinkabouter....Waarschijnlijk had PSV ook wel gewonnen als de penal wel gegeven zou zijn. Maar dat geblaat van "als Lasse geen rood krijgt dan was het ook geen penalty...." Dat niveau zeg maar.....
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 20:50
    Scheldwoorden zijn nergens voor nodig. En PSV speelde zeker niet goed net zo min als PSV dat ook deed in Zwolle en Sittard dit seizoen. In Zwolle won PSV met meer geluk dan wijsheid, in Sittard in mindere mate ook en in Breda won PSV wel terecht.
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 21:10
    Zo dan, hij kan het wel! Ajax speelde ook niet gied tegen Fortuna! En tegen PSV al helemaal niet!! Mede dankzij een belachelijke opstelling maar ook op inzet! Ik was ook 1 van de eerste hier die PSV'ers hier feliciteerde.... je kunt toch gewoon zeggen dat het niet zo goed was, 3 punten in de tas en door! Maar Bommel die dan een 8,5 geeft.....als ten Hag zulke dingen zegt moet hij opgenomen worden! En het is toch gewoon een penalty of niet dan? En die vreselijke schwalbes moeten we ook vanaf!
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 21:16
    Vijf of zes van de 10 scheidsrechters zouden wellicht een penalty gegeven hebben, denk ik. En ik bekritiseer PSV ook echt wel wanneer ze niet goed spelen. Deze competitie is nog lang niet gespeeld en deze 5 punten voorsprong van PSV nog helemaal niets.
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 21:32
    Maar als Blind dit volgende week doet is het ook geen penalty?? Ik durf te wedden dat alle clubs buiten de top 3 hem tegen krijgen! En ik heb nog niemand bij PSV gehoord die een standpunt inneemt tegen die afgrijselijke schwalbes...
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 21:35
    Ook Ajax komt weleens goed weg Feyenoord vaak in de Kuip omdat scheidsrechters daar bang zijn. Blijkbaar krijgt top 3 meer voordeel dan de rest. En nee schwalbes horen zeker niet thuis op het voetbalveld. Lozano moet zich normaal en sportief gedragen.
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 21:52
    Tuurlijk, maar dat inconsequente fluiten is het probleem! De kleinere clubs krijgen hem wel tegen! Heerenveen tegen Heracles, Bulthuis die de bal op zijn rug tegen de schouder krijgt krijgt rand 16 een vrije trap tegen die er inwaait via de muur...3-4!
    Die schwalbes moeten er echt uit! Maar noemand bij PSV neemt er afstand van....
    Vind ik leuk
    dinsdag 2 oktober 2018 om 08:55
    Maar heb jij ooit gehoord dat er mensen bij / van Ajax zijn die afstand nemen van het onsportieve gedrag van Veltman. Dat gebeurt ook niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 2 oktober 2018 om 11:09
    Zeker wel. Maar heb jr het nog steeds over die ingooi? Dat had hij niet moeten doen! Heeft hij zelf ook op camera aangegeven. Heb ik Lozano, Luuk of iemand bij PSV nooit horen doen! En om hem dan zo'n zware blessure toe te wensen is ook niet echt nodig toch?? Ik hoop voor jullie dat Lozano het morgen tegen Inter niet in zijn hoofd haalt.... als hij een penalty of rode kaart aansmeert dan zou ik hem snel wisselen! Succes morgen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 2 oktober 2018 om 12:51
    En jullie succes vanavond!
    Vind ik leuk
    dinsdag 2 oktober 2018 om 13:06
    We zullen het nodig hebben! Ik zie best mogelijkheden tegen Bayern maar dan wel un de sterkste opstelling en thuis! Uit heb je wel wat geluk nodig...gelijkspelletje zou top zijn!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8331
    maandag 1 oktober 2018 om 17:43
    Ik moet zeggen, vandaag heb je nog gelijk ook wat onze Sjaakie betreft!

    Jammer alleen dat die calimero onder je PSV er weer zo nodig bij moet halen... 😋
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 17:44]
    Vind ik leuk
    Always PSV +11316
    maandag 1 oktober 2018 om 18:46
    Heeey Sjaaakiee, ouwe bromsnor. Penalty? Whahahaaa. Heeelemaaal geen penalty. Als Lasse geen rood krijgt dan was het ook geen penalty!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39225
    maandag 1 oktober 2018 om 17:04
    Dat kan ook niet. Zelfs met dezelfde uitslag zou het nu géén blamage zijn. Het zou simpel het niveau verschil weerspiegelen. Hoe pijnlijk ook.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7726
    maandag 1 oktober 2018 om 17:19
    Nou Arie... 8-0 er af gaan zou ik toch als een blamage zien hoor. Net zoals ik de 4-0 van PSV tegen Barcelona teveel vond. Verlies is ingecalculeerd, maar probeer het dan bij een 2-0 / 3-0 te houden. Wellicht zelfs een goal meepikken.
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:44
    Inderdaad! Leganes heeft aangetoond dat er zeker wel iets te halen valt tegen Barca. Hertha tegen Bayern.... dat je uit niet met 4-0 wint lijkt me duidelijk maar een gelijkspel is best mogelijk! Mits Ajax nu wel in een goeie opstelling gaat spelen!
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 19:31]
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:59
    Ja zit wel een verschil of het nou CL is of competitie desondanks hoop ik wel op goede resultaten voor zowel Ajax als psv.
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:40
    inderdaad
    ik snap ook nog steeds niet waarom ten Hag ( en andere trainers ) ooit spelers weghaald van de plaats waar ze op hun best zijn
    maar omdat ik dat snap , ben ik waarschijnlijk geen trainer in het voetbal
    Vind ik leuk
    The Iceman +9181
    maandag 1 oktober 2018 om 17:07
    Die was niet in de CL. In de CL staat het na 8 wedstrijden 3-3-2, dus dat biedt perspectief ;-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 17:07]
    Vind ik leuk
    Mari +8624
    maandag 1 oktober 2018 om 17:11
    De Duitsers hebben manieren geleerd.
    Na en opmerking van Wilbert Suvrijn aangepast.
    Een ere wedstrijd dan moet je de beschaving hebben dit te onderkennen. Dat hebben ze nu wel geleerd
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 17:15]
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:13
    Al heel erg lang, manieren waar het gros van de hollanders nog een puntje aan kan zuigen.
    Vind ik leuk
    Mari +8624
    maandag 1 oktober 2018 om 17:14
    Ik zal het aanpassen.
    Op sportief gebied.
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:21
    Hahaha Mari, wat een geweldige eer vriend, dank u!!;)
    Vind ik leuk
    El Cazador +6137
    maandag 1 oktober 2018 om 17:12
    Nou voor 0-8 teken ik direct!!!
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:13
    Nee, nooit tekenen voor onder de 10!;))
    Vind ik leuk
    Mass +5271
    maandag 1 oktober 2018 om 18:14
    Idd...Werd het niet 0-5 of zoiets?. Cruijff zn afscheid finaal verknald.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6137
    maandag 1 oktober 2018 om 22:25
    erger 0-8
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18875
    maandag 1 oktober 2018 om 16:58
    Sjakie heeft, zoals gebruikelijk, weer op alle fronten gelijk.😉
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 1 oktober 2018 om 17:04
    Oh ja, op alle fronten.... Heb je wel geluisterd naar hem?

    'Dan is het vijf minuten voor tijd... dan is het wel 1-1'.
    Over de 'pingel' van Viergever...

    Ja joh, wat heeft ie weer gelijk :)
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:12
    Heeft ie geen gelijk dan? Volgens mij maakte Donyell in de 90e +2 pas de 2-0. Dus 5 min voor tijd had de penalty (mits gescoord) de 1-1 betekend.....
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 1 oktober 2018 om 17:16
    De situatie was in de 50e minuut....
    Vind ik leuk
    Tfoe +3760
    maandag 1 oktober 2018 om 17:29
    Ja joh?
    was het weer zover in blessuretijd met Eindhoven?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 1 oktober 2018 om 17:31
    Niet de winnende...
    Dan maakt het toch niet zo héél veel uit?
    Vind ik leuk
    3-0 +403
    maandag 1 oktober 2018 om 16:58
    Sjakie heeft niks met PSV maar heeft het er wel continu over.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 1 oktober 2018 om 17:04
    Nee nee...
    Velen beweren dat ie het alleen over zijn eigen cluppie heeft :)
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:17
    Net als het gros van de PSV'ers ook niks met Ajax heeft, maar er ook niet over uitgesproken raakt.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3760
    maandag 1 oktober 2018 om 17:31
    Juist Wilbert..
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:04
    Stiekem hardcore fan
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    maandag 1 oktober 2018 om 16:58
    doei
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 2 oktober 2018 om 09:55]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21042
    maandag 1 oktober 2018 om 17:04
    Waarom
    Heb je geen vrijheid van meningsuiting meer?

    Vind ik leuk
    Mari +8624
    maandag 1 oktober 2018 om 17:13
    Ik heb een poging gedaan; door jou te rapporteren. Is dat wat?
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    maandag 1 oktober 2018 om 18:34
    Gaaf! Thx Mari (vd Ven?)
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 16:58
    Alle ballen op Blind
    Vind ik leuk
    stratumseind +166636
    maandag 1 oktober 2018 om 16:59
    nac had anders met 4-1 gewonnen sjakie.......
    Vind ik leuk
    Itsese +4634
    maandag 1 oktober 2018 om 17:07
    ... Tadic in de spits, doen dan gelijk Onana op middenveld en Neres gewoon centraal, denk trouwens ook dat Ten Hag dit al lang van plan is
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 17:07]
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:11
    Bayern mag gedreven zijn, maar Ajax zou ook tot in de vingertoppen geladen en gemotiveerd moeten zijn.
    De vernedering tegen PSV moet weggespoeld worden, het stroperige spel plús het feit dat dit een affiche van jewelste wordt, uit tegen Bayern.
    Kortom, komop Ajacieden laat je niet kennen, vol erop vanaf de eerste tot de laatste seconde, maak dat heel Nederland trots.
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 17:11]
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    maandag 1 oktober 2018 om 17:50
    Beste Wilbert.

    Ook jij begrijpt dat Ajax 0,01% kans heeft net als PSV bij Barça - PSV.

    Niet erg overigens. Verschil is gewoon te groot.
    Vind ik leuk
    Chucky +732
    maandag 1 oktober 2018 om 18:59
    Heel Nederland...?
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 19:14
    Ja dat hoop ik wel.
    Dat geldt voor wat mij betreft voor alle Nederlandse clubs wanneer ze in Europa spelen!;)
    Ik wil gewoon dat het goed gaat met het nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    maandag 1 oktober 2018 om 19:29
    Juist ‘hup ajax’ 👍🏻
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 19:36
    👍👍👍👍
    Vind ik leuk
    Muscles +750
    maandag 1 oktober 2018 om 17:12
    Laat Sjaak nou geen trainer zijn......beetje folklore opmerking dus
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:14
    Nu begint Sjaak naast zijn mening ook nog feitelijke onjuistheden te verkondigen.
    Het penalty-moment was vlak na de eerste goal van Luuk (en die viel meteen na rust). Als Jeroen de penalty al niet gestopt had, hadden we in de blessuretijd heus nog wel de winnende gemaakt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 17:14]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 1 oktober 2018 om 17:49
    Ach ja....

    Sjakie valt hiermee natuurlijk door de mand!

    Hij heeft het zelf waarschijnlijk niet eens gezien (zat in de Arena, las ik van 'Fritz Korbach'), en dan hebben die knuppels die de tekst voor hem schrijven niet eens door dat ze er helemaal naast zitten :)
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2026
    maandag 1 oktober 2018 om 19:03
    Sjaak Dieptriest daar moet je niet op reageren oude seniele idioot met weinig kijk op voetbal.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13554
    maandag 1 oktober 2018 om 17:21
    4-0 bayern München, die gaan helemaal los.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3760
    maandag 1 oktober 2018 om 17:34
    Heb je hem ook nog ff.....
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:00
    Och gossie, onze grootste PSV fan moet ook nog ff wat melden...
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:05
    Sprak hij......
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    maandag 1 oktober 2018 om 17:26
    Prachtig weer. Tadic in de spits.

    Ik zal John de Mol eens bellen voor een format.

    Voetbal inside met
    - Sjaak
    - René en Willy
    - Willem
    - Aad


    Dat wordt een kijkcijferhit van jewelste.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9181
    maandag 1 oktober 2018 om 17:46
    Denk dat je meer kans maakt bij Jan Slagter.
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 17:52
    Nee, dat ga ik niet geloven, dat Ajax van Bayern gaat winnen. Je kan opstellen wie je wilt Sjakie Zwart. Maar hier geloof ik zeker niet in!! Gr. Wim
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 1 oktober 2018 om 17:57
    Dan krijg je Tadic tegen Boateng en Hummels.
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:02
    Dat is natuurlijk kansloos tegen Hendrix kon die al geen potten breken
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91570
    maandag 1 oktober 2018 om 18:05
    In principe wel ja, het zal niet makkelijk worden.
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 18:11
    Niet inhoudelijke reacties komen voornamelijk van Stratum en de Belchinees. Die spleetoog zegt "maakt niet uit die penalty, dan was het 1-2 geweest "...... die wist in de 50 minuut al dat Malen de 2e ging maken terwijl hij nog niet eens in het veld stond!
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 1 oktober 2018 om 18:23
    Jij weet in ieder geval dat dit in de 50e minuut was.
    Sjakie heeft het over 'vijf minuten voor tijd 1-1'...

    Toch wel heel slecht hoor, in zo'n filmpje...

    En de laatste pingel miste NAC volgens mij (Te Vrede).
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 19:35
    Wie hem zou maken was onbekend, dat hij gemaakt zou worden wasnoverduidelijk
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 20:01
    Want PSV was op dat moment een stuk sterker? En met 1-1 en 10 man had je ook zoveel ruimte gekregen? Als jullie dat allemaal van tevoren weten zou ik daar toch eens geld op gaan zetten!
    [Reactie gewijzigd op maandag 1 oktober 2018 om 20:01]
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 20:37
    PSV scoorde 2 maal afgelopen zaterdag en niet slechts 1 keer. Dat zijn feiten. Feiten!
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 20:50
    Jaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa!!! Maar je weet niet of dat ook was gebeurt als NAC door die penal op 1-1 komt!!! Tjeezus!!
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 20:53
    Nee dat weet niemand. Misschien geeft PSV dan juist nog wel extra gas en scoren ze er nog wel meer dan 2. PSV speelde niet goed en zeker niet op 100% afgelopen zaterdag.
    Vind ik leuk
    Kuip +7490
    maandag 1 oktober 2018 om 18:17
    Zelfs als de zwakke Huntelaar wel kan spelen zou ik met Tadic in de spits beginnen. Huntelaar heeft op dit niveau niets meer te zoeken.
    Ajax doet er verstandig aan met een voorhoede Neres, Tadic, Ziyech te starten. Het middenveld wordt bezet door van de Beek, de Jong en Blind. Achterin Mazraoui, de Ligt, Wober, Tagliafico.
    Vind ik leuk
    Cookee +10673
    maandag 1 oktober 2018 om 18:57
    Dan staat Tadic tussen 2 man in wil je dat?
    Waarom nou voor die ene wedstrijd alles omgooien, je bent van Gaal toch niet?
    Vind ik leuk
    Kuip +7490
    maandag 1 oktober 2018 om 19:04
    A van Gaal had er altijd succes mee
    B zou ik het niet voor een wedstrijd omgooien maar voor de rest van het seizoen
    C Tadic speelt als valse spits
    D je hebt op deze manier een zeer dynamische voorhoede waarbij iedereen in de spits kan opduiken. Voor verdedigers zeer lastig te bespelen
    E het mooiste voorbeeld is nog altijd Johan Cruyff, op papier spits, maar hij liep overal. Johnny Rep en Johan Neeskens waren de mannen die scoorden en in de zestien opdoken.
    Vind ik leuk
    Cookee +10673
    maandag 1 oktober 2018 om 19:17
    Tadic is geen koele afmaker en Huntelaar wel.
    Tadic tussen 2 man raakt ook geen bal, die moet ruimte hebben om de actie in te leiden.

    E is je beste punt, maar de spelers die daar rondom JC liepen heeft Ajax niet, Tadic kan anderen vrijspelen, zet je hem centraal dan speelt niemand hem aan behalve Ziyech dan.
    Mogelijk doe je Bayern pijn met zwervende spitsen, maar dan moet je die wel hebben. Ik maak me meer zorgen over de verdediging.
    Vind ik leuk
    Kuip +7490
    maandag 1 oktober 2018 om 19:26
    Neres kan ook prima in de spits en Huntelaar was een koele afmaker (VT).
    Vind ik leuk
    Cookee +10673
    maandag 1 oktober 2018 om 19:35
    Ja, alles kan. Maar in zo'n belangrijk potje is het wel handig als je dat al vaker geprobeerd hebt. Ik heb het niet zo op brilljante coaches, dat met Frenkie tegen PSV was ook briljant... maar met een 'gek' idee kan je na de tijd ook voor gek verklaard worden en zoveel krediet heeft Hag nou ook weer niet.
    Vind ik leuk
    Kuip +7490
    maandag 1 oktober 2018 om 19:49
    Ik ben nooit een voorstander van de Jong als laatste man geweest en heb dat verleden jaar al vaak aangegeven. De Jong is een middenvelder. Marcel Keizer kwam ooit met dat onzinnige idee.
    Ook heb ik altijd aangegeven dat Blind internationaal geen laatste man kan spelen, maar hij kan wel als middenvelder.
    Iedere boerenlul kan weten dat de Jong/ Blind niet kan op topniveau.

    De opties met Neres of Tadic in de spits kunnen echter wel. Ajax zal er alleen maar sterker op worden en defensief minder kwetsbaar.
    Een middenveld met Van de Beek, de Jong en Blind is veel meer in evenwicht dan Eiting, Schone, de Jong of Schone, de Jong , Neres.

    Zowel Schone, Eiting als Neres komen voor het middenveld fysiek te kort in topwedstrijden.
    Vind ik leuk
    Cookee +10673
    dinsdag 2 oktober 2018 om 19:22
    Ik vind dat Frenkie in de ED best achter kan er is vaak niet eens een spits om tegen te spelen.
    Dus vandaar snap ik Keizer wel want dan heb je betere opbouw vanachter. Maar als midvelder vind ik hem matig in zijn passing. Maar ben met je eens liever als midvelder dan achter in zo'n wedstrijd, maar Eiting heeft meer rendement dan Frenkie en Donny meer diepgang.
    Mathijs speelt nu in de rol die Blind had bij ManUtd, maar daar had hij een sloper naast zich, Blind is geen voorstopper type. Ik zou ze omdraaien en kijken of Mathijs zijn fysiek kan gebruiken, want die laat nu Blind al het vuile werk doen.
    Blind op midveld zou idd meer balans brengen, maar dan moet je heel veel omgooien voor 1 potje.
    Vind ik leuk
    Kuip +7490
    dinsdag 2 oktober 2018 om 19:40
    Zie nu zojuist dat ten Hag geluisterd heeft. Hij doet precies wat ik had gevraagd. Grappig.
    Vind ik leuk
    Cookee +10673
    dinsdag 2 oktober 2018 om 20:02
    Je vroeg meerdere dingen; Blind op midveld of Frenkie op midveld?
    Vind ik leuk
    Kuip +7490
    dinsdag 2 oktober 2018 om 20:12
    Frenkie zou op de plek van Schone moeten maar door de blessure van Frenkie gaat dit dus niet door.
    Vind ik leuk
    Cookee +10673
    woensdag 3 oktober 2018 om 13:54
    Schone stond even te slapen bij die goal, maar zou Frenkie dat beter doen? Schone heeft meer passing in zijn voeten dan Frenkie en die vrije trap is ook een wapen.
    Ik vond Tadic bruikbaar maar had op links van meer waarde kunnen zijn, al was Neres een plaaggeest voor de zeer zwakke Kimmel.
    Maar goed door blessure was dit overmacht en dat heeft ten Hag goed opgelost.
    Prima instelling van de jongens ook.
    Dolberg viel onthutsend zwak in, maar is logisch... zo lang geleden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 3 oktober 2018 om 13:55]
    Vind ik leuk
    Kuip +7490
    woensdag 3 oktober 2018 om 17:45
    Schone kan echt niet meer op dit niveau. Veel te traag en weinig loopvermogen. Frenkie is klassen beter.
    Ajax zal er veel sterker door worden wanneer Frenkie de positie van Schone over neemt.
    Als je m’n voorgaande stukjes nog eens leest, dan blijkt, en het klinkt pedant, dat ik iedere keer gelijk heb.
    Vind ik leuk
    Cookee +10673
    woensdag 3 oktober 2018 om 19:05
    Haha, ik ken het gevoel van gelijkhebben hoor.
    Ik leef heel mijn leven Casandra's Vloek.
    Achteraf gelijk krijgen is een vloek.
    Ik denk dat veel mensen Frenkie graag zien omdat hij een stijllist is, maar ik kijk daarnaast ook naar rendement en hij brengt te vaak medespelers in problemen met loopacties die geen nut hebben. Zei JC al niet, niemand is sneller dan de bal?
    Ik vind het niet bedreigend als jij je gelijk viert, een goed gesprek is al een zegen op deze vuilstortplaats. :)
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    maandag 1 oktober 2018 om 19:26
    Eens ik zou de contracten van Huntelaar en Blindsy en Hag per direct laten ontbinden 👍🏻
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9479
    maandag 1 oktober 2018 om 18:53
    Wie is dit ?
    Vind ik leuk
    Cookee +10673
    maandag 1 oktober 2018 om 18:55
    Prima analyse van Sjaak.
    En tussen de regels ook een beetje kritiek op de trainer wat hij normaal niet snel doet. Ik ben vooral benieuwd of Ajax het verdedigend houdt.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1855
    maandag 1 oktober 2018 om 19:24
    Als ‘ten Hag’ ni kan coachen zou ik beginnen met de Boer op de bank 😂
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 20:12
    KNVB had de far uit gezet Sjakie bij strafschop die Ajax niet kreeg!!
    Vind ik leuk
    maandag 1 oktober 2018 om 22:28
    Altijd maar weer zeuren over PSV zonder uitzondering.
    Wat is het toch een zeldzame calimero een Ajacied in hart en nieren.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8775
    dinsdag 2 oktober 2018 om 13:25
    Sjaak heeft wel gelijk over de penalty die NAC had moeten hebben. Alleen dacht de scheids waarschijnlijk dat 4gever nog Ajacied was en daarom geen penalty gaf. Over VAR momenten , Schone had er gewoon af gemoeten. Buiten een 2de overtreding die geel was was er een moment daarvoor ook een opstootje door hem veroorzaakt waar hij een slaande beweging maakte en al een 2de gele moeten krijgen. Ik hoop dat Ajax wel punten pakt tegen Bayern zoals ik ook hoop dat PSV wint. Goed voor Nederlands voetbal
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws