Zaakwaarnemer gaat nog stapje verder: Van de Beek mogelijk al in januari weg

    Zaakwaarnemer gaat nog stapje verder: Van de Beek mogelijk al in januari weg

    donderdag 4 oktober 2018 om 23:14

    Donny van de Beek vertrekt mogelijk al in januari bij Ajax als zijn situatie niet verandert. Dat vertelt zaakwaarnemer Guido Albers aan Het Parool.

    Albers liet eerder op de dag al weten dat een vertrek van de 21-jarige middenvelder bespreekbaar is. De belangenbehartiger heeft zelfs al gesprekken met buitenlandse topclubs achter de rug. "Uit niets blijkt dat Van de Beek dit jaar nog basisspeler wordt", zegt Albers. "En hij wil niet de twaalfde man blijven. Al hoopt hij natuurlijk wel gewoon dat Ajax kampioen wordt en overwintert in de Champions League."

    Albers heeft onder meer contact met Chelsea, Liverpool, Manchester United en AS Roma. "Ik wil er ook niet stiekem over doen, het komt toch wel uit. Deze clubs hebben een jaar geleden ook al geïnfomeerd. Nu Donny minder speelt kunnen ze hem kopen tegen een gunstigere marktprijs."

    Volgens Albers heeft Van de Beek weinig perspectief bij Ajax door de tactische invulling van Ten Hag. "Ten Hag speelt niet meer met de punt naar achteren, maar tegen de principes van Johan Cruijff in met een '10'. Van de Beek past perfect in een systeem met de punt naar achteren, waar hij voor diepte in het spel kan zorgen. Het gaat hier niet meer om minuten maken, maar om toekomstperspectief. Van de Beek gaat de concurrentiestrijd op deze manier niet winnen. Hij komt in dit systeem minder tot zijn recht en dat is zonde."

    Als de situatie niet verandert, bestaat de kans dus dat Van de Beek het seizoen niet eens afmaakt in Amsterdam. "Als in de winter niets is veranderd, dan is het tijd voor een gesprek met Ajax."

    Poll

    Moet Van de Beek vertrekken?

    (14479 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 4 oktober 2018 om 23:24
    Niet gelijk gaan miepen, Donny.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21856
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:28
    FC Mits van Voetbalpoules? :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:16
    Haha ja man
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21856
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:46
    Dan ben ik hier om boven jou te eindigen! ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:52
    Haha nee Gap, k ga nu ff kut. Maar kom nog wel terug
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21856
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:57
    Dan is het al te laat.top 5 gaat mij lukken!:)
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:58
    Ben ik met je eens.

    Aan de andere kant vind ik het zelf ook erg vreemd dat Donny zo weinig waardering krijgt. Altijd veel loopvermogen, altijd dreigend en zijn mindere wedstrijden zijn nog ‘6’jes..

    En als er dan toch iemand plaats moet maken denk ik dat juist Schöne de perfecte man om de rol van twaalfde man te spelen, heeft veel gebracht voor de club maar die gaat sowieso zijn basisplaats niet vasthouden tot het einde van het seizoen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:19
    Precies dit. Schone vertraagt dat hele spel en voor die paar vrije trappen zou ik 'm niet laten staan. Peter Bosz zag al dat vd Beek kon wat Schone kan. Daar was de situatie dan ook naar aan het einde seizoen.

    Als er spelers op je plek staan die beter zijn moet je niet miepen. Maar als dat duidelijk niet zo is, mag je je best niet gewaardeerd voelen.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +465
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:19
    Denk ook niet dat Donny zeikt.. de zaakwaarnemer wil zich even laten gelden! Kluivert perfect voorbeeld, speelt amper en donny gaat niet meer spelen elders!
    Vind ik leuk
    AlecBlc +944
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:24
    Meneer de zaakwaarnemer komt weer eens dreigen zodat Donnie meer speeltijd krijgt...
    Vind ik leuk
    035 +5819
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:29
    Precies Alec
    Vind ik leuk
    Hast57 +1942
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:47
    Rioolratten zijn het, alles voor het geld. Gelukkig heeft Overmars ook nog wat te zeggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:47
    Dan speelt hij bij de juiste club
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:17
    Ajax bepaalt of hij mag vertrekken en wat de prijs is. Niemand anders.
    Vind ik leuk
    Martyynho +1311
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:24
    Van de Beek moet gewoon spelen, haal die schone eruit, zoveel scheelt het niet qua vaardigheden (hooguit donny beter) en qua marktwaarde is het een groot verschil!
    Vind ik leuk
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:35
    Dit idd. Al zou ik dan blind op de positie van schone zetten, met daarvoor de jong en van de beek. Snap ook niet zo goed waarom ten hag van de beek niet meer gebruikt. Speelt vrijwel altijd goed en wanneer het minder is, maakt hij veel goed met zijn werklust.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 02:55
    Dat kan, maar dan moet ten Hag Tadic of Ziyech of Neres er naast zetten. Of Tadic in de spits, maar dat is alleen een optie voor topwedstrijden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 02:56]
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:10
    Schone moet er naast. Middenveld: van de Beek, de Jong, Blind. Voorhoede: Tadic, Neres, Ziyech.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:55
    En Dolberg????
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:02
    Op de bank. Die is nog lang niet fit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:14
    Dus ook geen Huntelaar, dus zonder specifieke spits?
    Vind ik leuk
    Kuip +7853
    vrijdag 5 oktober 2018 om 16:57
    Juist, zonder specifieke spits. Een spits moet doelpunten maken. Doet ie dat niet, dan kun je beter zonder spits spelen, maar met dynamische aanvallers. Die zijn ook nog eens veel lastiger te verdedigen want ze lopen overal en nergens.
    Vind ik leuk
    Degier +437
    vrijdag 5 oktober 2018 om 14:36
    Blind eruit, Ziyech op middenveld
    Dolberg in de spits.
    Pas
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:25
    Dat werkt toch ook wel met tadic tegen kleine ploegjes? Het zou echt zonde zijn als we op deze manier van de beek kwijtraken. Helemaal als je er van uit gaat dat de jong en ziyech volgend jaar vertrekken. Dan moet je dus met een compleet nieuw middenveld op de proppen komen
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:25
    Donny moet zich er weer in vechten, dan toont hij karakter. Nu niet.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13065
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:26
    Chelsea, Liverpool, United en Roma willen dus een speler kopen die bij Ajax op de bank zit? Waarom zou hij dan in godsnaam bij deze clubs wel spelen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:32
    Omdat Ajax de beste is heb ik me laten vertellen. ;)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9840
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:35
    Geld
    Vind ik leuk
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:26
    Wel erg veel lawaai uit het kamp Van de Beek, je kunt ook eens proberen om je zo vroeg nog in het seizoen in alle stilte in de basis te knokken en te zorgen dat ze niet meer om je heen kunnen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 4 oktober 2018 om 23:27]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:30
    Misschien zijn die jochies (Beek, Kluivert, De Jong, Eiting) "her en der" teveel opgehemeld. Ze hebben de afgelopen jaar 3 jaar alleen maar gehoord hoe goed ze zijn. En dan speel je vier weken niet (we zitten in begin oktober...) en dan ga je huilen...

    Ja, met zo'n mentaliteit ga je het redden in het buitenland. Want zie Bazoer, Riedewald, El Ghazi, Gudelj.
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:33
    Misschien?
    Vind ik leuk
    Gein +424
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:27
    Waarom zou je dan naar Liverpool of Man United gaan? Als het een probleem is dat je bij Ajax niet speelt, ga je toch niet vervolgens je geluk beproeven bij zo een club? Je komt daar binnen als reserve speler van Ajax.
    Vind ik leuk
    wil +1110
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:27
    Laat het maar zien dat je in de basis hoort.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:28
    Haha, heerlijk die zaakwaarnemer: "tegen een gunstigere marktprijs", "tegen de principes van Cruijff", "uit niets blijkt dat".

    Laat die Tukker maar zien dat je hoort te spelen. Ook al denk ik dat je beter bent dan Schone, Eiting en Blind.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7572
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:29
    @VP -> Thanks!!

    OT, ik denk niet dat Donny zeurt maar dat Guido geld ruikt. Uiteindelijk lijken ze allemaal een beetje op Mino, alleen weinigen komen er direct voor uit...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 00:00]
    Vind ik leuk
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:56
    En 'SITIATIE' is met een U. Lolbroek.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7572
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:59
    Lolbroek? Een grote website als Voetbalprimeur moet toch gewoon ABN kunnen? Spelling e.d...
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:03
    Ja dat mag misschien zo wezen, maar als je iemand dan corrigeert maak dan zelf niet een fout. Dat komt dan nogal stom over.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7572
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:20
    Ok. Ze hebben het inmiddels aangepast.
    Vind ik leuk
    Rfa +27
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:29
    Kan beter gewoon blijven
    Als die in januari vertrekt komt die bij een andere club ook op de bank
    Zoveel status heeft die nog niet dat die bij een andere club wel gelijk basis staat
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:29
    Dit komt wel heel erg dreigend over zo. De hele dag al.
    Beetje onnodig.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40698
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:29
    Het vertrek van Donny zou echt een pijnlijke kras zijn op het seizoen van Ajax. Hoe dit seizoen ook zou aflopen.
    Ten Hag verkloot hem. Ik begrijp heel goed dat zijn geduld begint op te raken. Scoort op belangrijke momenten. Ook weer in Europa. Geeft altijd alles. Doet niet onder voor Schone en Eiting die wel spelen.

    Dit is echt een pijnlijke rel.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9840
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:40
    De Jong moet gewoon geduld hebben, er gaan zoveel spelers weg bij Ajax.
    Ik vrees dat Donny dezelfde kant uitgaat als Kluivert en Klaassen.
    Maar kies je voor meer geld op de korte termijn dan moet hij natuurlijk zsm verkassen, bij Chelsea op de bank is het goed verdienen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:30
    Weer zo'n klootviool die slap uit zijn nek lult en zijn speler niet goed begeleid. Weglopers, bah, al die jochies worden weglopers dankzij geldwolven van een zaakwaarnemers.

    Donny moet knokken voor zijn plek en heeft de pech dat Ziyech is gebleven, anders had hij wel een basis plek gehad.

    Het seizoen is lang en we spelen veel wedstrijden, hij komt ook in zo ongeveer iedere wedstrijd in actie, dus het is nou niet zo dat hij helemaal niet meer aan bod komt, sterker nog, hij staat geregeld wel in de basis.

    Daarbij snap ik de logica niet dat je een stap hoger denkt te moeten maken als je bij je huidige club niet eens een basisplek hebt, het is gewoon dom en dus slechte begeleiding.

    Wordt niet de zoveelste in het rijtje DOnny, wees slim, knok je terug en ga voor de hoofdprijs met je hoofd om hoog de deur uit!
    Vind ik leuk
    035 +5819
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:36
    Compliment voor jow zienswijze Foebele.
    Vind ik leuk
    Stranger +5100
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:48
    Denk jij echt dat zo'n "klootviool" dat zonder overleg met de speler doet?
    Het draait bij alle betrokkenen (clubs,spelers,zaakwaarnemers,bestuurders)om geld
    Vind ik leuk
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:30
    VP heeft sinds jaar en dag driehonderd topics klaarliggen over "de bizarre transfersoap met Ajax-talent X". Die komen nu weer tevoorschijn met X=Donny. Verder kan alles ongewijzigd blijven.

    Ik kijk er naar uit!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 4 oktober 2018 om 23:30]
    Vind ik leuk
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:30
    Kom op Donny, als dit waar is valt het me van je tegen. (Geloof inderdaad eerder dat de zaakwaarnemer tracht pressie op te voeren) Je bent een vechter doe dat dan ook nu!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 4 oktober 2018 om 23:35]
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14703
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:31
    Donny heeft nog een contract tot 30-6-2022.
    Denk dat het wel meevalt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +170938
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:31
    Chelsea, Liverpool, Manchester United en AS Roma.
    dat word dus kiezen om beter betaald te bankzitten
    Vind ik leuk
    035 +5819
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:33
    Denk niet dat het verstandig is om nu al op ramkoers te gaan.
    Vind ik leuk
    bergerac +30
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:34
    Volgens mij bepaalt een trainer de opstelling en niet een zaakwaarnemer, snel verkopen want anders geeft het bonje.
    Vind ik leuk
    Enden +4116
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:36
    Klaassen had meer ervaring dan Donny.
    Speelt een beetje in dezelfde rol. Wel wat andere kwaliteiten.
    Als Donnie nu al gaat miepen en vervolgens naar een nog grotere club gaat, zie ik zijn carriere redelijk stranden.
    Zou voor een club gaan van een andere grootte
    Vind ik leuk
    Pancev +127
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:38
    Van de Beek op de plek van Schöne - probleem opgelost. Donny heeft de toekomst, Lasse loopt op z'n laatste pootjes. En Donny is stukken beter ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:39
    Waarom denkt hij dat Donny goedkoper weg mag halverwege het seizoen ? Ajax is ook niet gek en Donny kan zich toch niet inhouden als hij tussen die lijnen staat dus die gaat 100% zolang hij bij Ajax onder contract staat.
    Vind ik leuk
    Cada +57
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:41
    Liever Eiting verkopen ipv Donny
    Vind ik leuk
    El Cazador +6534
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:43
    A. Guido Albers is dat de nieuwe Mino die carrières om zeep helpt
    B. Donny heeft met zijn volle verstand een contract getekend tot 2022
    C. Sinds wanneer worden contracten niet meer gerespecteerd
    D. Is meneer Albers de verkopende partij geworden met zijn verlaagde verkoopprijs
    E. Zo lekker gedijen de genoemde TOP clubs nou ook weer niet, zie Justin
    F. Met dreigementen richting Marc Overmars maak je geen vrienden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 4 oktober 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:07
    F) hij staat niet meer in basisteam en hem is een ander carrierepad voorgeschoteld bij tekenen contract. Blind en Schoene zijn beter dus tijd voor Donny om naar een Mainz, HSV, Lille of Torino te vertrekken...
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1523
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:45
    Die zaakwaarnemer ruikt geld, maar Van de Beek heeft een contract, dus Ajax moet helemaal niets geldwolf!
    Vind ik leuk
    Renelas +205
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:52
    Vind het ook raar dat vd Beek niet meer word opgesteld, maar om nu al te gaan praten over weggaan? Hij weet dat het middenveld overbezet is met de meeste kwaliteit, toch krijgt hij zeker kansen en doet hij ervaring op. Volgend jaar word zoiezo beter...
    Vind ik leuk
    Darter 876 +644
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:53
    V.D. beek moet gewoon nog blijven!!
    Nog niet klaar voor het buitenland.
    Vind ik leuk
    oostkust +651
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:58
    Hoe haal je het in je botte hersens AJAX!!!!!! Als het niet lukt met Ten Hag, zet die dan maar in de etalage en haal Bosz terug
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 00:02]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 04:12
    Bosz kom niet want zijn salaris wordt nog uitbetaald door Dortmund.
    Ik weet echter niet voor hoe lang
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1416
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:59
    Wat een misbaksel. Bij de minste en geringste tegenslag gaan lopen janken. Als eventueel kopende club zou ik me 2x bedenken voor deze dozijnspeler
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:02
    Heel vlug vertrekken Donny!! Lekker beter worden in buitenland zodat we in Oranje van je kunnen gaan genieten. Die warme amsterdamsche club gaat het voor jou niet meer worden. Daley en compaan hebben betere kaarten....
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:10
    Heb je zelf ook nog een club voorkeur, of zeik je alleen maar af?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:03
    Ja, want bij die andere clubs kom je wel aan spelen toe... 😂 Laat ze maar flink over de brug komen..
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:09
    Als je 3 wedstrijden niet speelt komen de zaakwaarnemers al op de proppen.
    Vecht je lekker weer in het eerste Donny, toon karakter.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1792
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:11
    Jankbal, zou als ik Ajax was hem sws aan zo'n contract houden.
    Vind ik leuk
    FCKip +644
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:14
    Want bij de genoemde clubs zal hij wel in de basis staan. Grootheidwaanzin! Gevalletje Klaassen, S. De Jong (qua kwaliteit). Leuke voetballers maar geen absolute top.

    Dan heeft Donny ook nog eens de verkeerde instelling. Zo gaat hij het niet redden. Gewoon knokken voor je plek, word je beter van kerel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 00:16]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:17
    Dan donder je lekker op toch, net of je bij al deze clubs wel basis zou staan Donny van de babbels
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1516
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:22
    Tjonge. Ga dan maar

    Basisplaats tegen Bayern in CL lijkt me in de plannen voorkomen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 00:26]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:31
    Hij vertrekt als ie niet elke week speelt, maar gaat dan wel wekelijks spelen bij Chelsea, United of Roma? 🤣
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:31
    Nou Ajax, nog meer geld laten verdampen, naast die waanzinnige 20 miljoen voor die prutser Blind
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:10
    Hahaha je hebt helemaal gelijk. Was laatst op een Ajax forum en daar heb je dan zo'n vaste kern van professoren die doen alsof ze alles weten en die beweren dat Blind van grote waarde is en tegen Bayern zijn beste wedstrijd dit seizoen speelde. Wat ik zag was een trage slak die totaal verzoop in het geweld van topvoetbal. En zijn ervaring die zo belangrijk is, heb ik bijvoorbeeld tegen psv niet kunnen waarnemen en zeker niet tegen bayern.... Ajax met Blind is altijd zwakker dan met omdat anderen naast hun eigen taak zijn gebreken moeten compenseren.

    Donny voegt iets toe vanuit zijn eigen kracht en maakt dat anderen ook kunnnen profiteren van de dreiging die vanuit hem komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:39
    Dortmund zou een mooie club zijn voor hem.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:41
    Ja en bij die clubs ben je 15de man tel uit je winst, ja qua geld winst, pff talenten met hun zaakwaarnemers tegenwoordig meteen zaniken en niet knokken voor je plaats mentaliteit van niks tegenwoordig!
    Vind ik leuk
    Lampenpit +827
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:44
    Wat voor plaat heeft die vent voor zijn kop? Hij spreekt zichzelf tegen, eerst verkondigd hij dat vd Beek geen 12e man wil zijn en vervolgens komt hij met Chelsea, United, Roma etc. Wil vd beek dan graag 16e man zijn ofzo?
    Vind ik leuk
    Toon N +149
    vrijdag 5 oktober 2018 om 01:02
    Zaakwaarnemer ruikt weer geld. Man man, spelen paar weken niet en dan is het al lijden in last. Gewoon terug knokken. Alternatief is de bank in het buitenland. Samen met Kluivert.
    Vind ik leuk
    1313 +269
    vrijdag 5 oktober 2018 om 01:11
    Kunnen die zaakwaarnemers niet gewoon opbokken. Ik zou het echt niet slim vinden als Van De Beek in de winter weg zou gaan. Zeker niet naar een van die clubs. Dat zou banken betekenen. Wat een jongen op die leeftijd niet nodig hebt. Snap wel dat hij het kut vind dat hij geen basis plek heeft. Maar daar moet hij dan meer voor gaan strijden, laten zien dat de trainer niet zonder hem kan. Dit soort taalgebruik gaat er echt niet bij helpen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 01:22
    Als Donny wílt gaan, móet ie gaan.

    Maar ik hoop dat ie blijft.
    Vind ik leuk
    Iggy +3772
    vrijdag 5 oktober 2018 om 01:26
    Degenen die zeggen dat Van de Beek moet vertrekken, zijn geen Ajacied.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2268
    vrijdag 5 oktober 2018 om 02:01
    Ik durf 1 ding hier te stellen... deze winter gaat niemand weg bij Ajax... en zeker niet Van de Beek...die gaat nog genoeg minuten maken dat zie je laatste weken al terug.. allemaal onrust wat men probeert te stoken
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 02:19
    Zal eerder niveau Schalke, M. Gladbach, Leichester of Everton zijn. En Donny weet er zelf niks van hem kennende. Allemaal opgeblazen verhalen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 03:06
    We bouwen aan iets moois en dan ga je in de winterstop weg? Jammer is dat, Donny.
    In het buitenland moet je maar zien waar je terecht komt. Dat je daar op de bank zit is groter...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 03:08]
    Vind ik leuk
    Djora +0
    vrijdag 5 oktober 2018 om 03:56
    Jammer dat zo een jongen verloren gaat voor Ajax.Omdat Ajax nu een trainer in huis heeft gehaald die er niets van weet,technisch/tactisch heel zwak.Geen Ajax trainer deze Ten Hag. Ajax zal met deze trainer never nooit een prijs winnen.
    Vind ik leuk
    SWAHILII +14
    vrijdag 5 oktober 2018 om 04:22
    Hij krijgt genoeg speelminuten om zich te bewijzen
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 04:39
    hmm wat is hier eigenlijk van waar ze moeten toch wat doen denk ik om die kranten te vullen en ik moet ook wel zeggen dat veel van die zogenaamde zaakwaarnemers het voetbal verzieken die moeten ze de kop afrukken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 04:42]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 05:03
    Nee precies bij die 4 top clubs sta je wel in de basis. Wat een onzin.. zijn concurrentie is toch niet zo heel groot met schöne en eiting.. Als hij dan echt weg wil ga dan naar een club waar ze het echt in je zien zitten. Bij die andere genoemde club kom je ten eerste al binnen als een nobody en word je gewoon gezien als " erbij " verbreden van de selectie. Zie hem dan eerder bij een RB Leipzig of een Sevilla , Olympic Lyon. Meer Europa leaque clubs.

    Wat meer carriëre planning zou van de beek goed doen. Als hij het goed doet bij een " Europa leaque " club kan hij vanzelf de stap hoger op maken.
    Kijk maar naar Wijnaldum en van Dijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 05:19
    Wat maakt mij dat nou uit?

    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21413
    vrijdag 5 oktober 2018 om 05:28
    Zaakwaarnemers maken meer kapot dan je lief is. Als die joker echt iets om zijn pupil zou geven, dan zouden dit juist NIET de clubs zijn waar Donny heen zou moeten gaan op dit moment.

    Mocht Guidootje denken dat hij Ajax daar mee onder druk zet? Dan is ie niet van deze wereld.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 05:32]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 05:28
    Nou lekker laten gaan, middenvelders zat. Maar als ie naar één van de clubs gaat zoals Man utd, Liverpool of zoiets wordt ie ook geen basisspeler lijkt me.
    Vind ik leuk
    heur es +714
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:14
    Word dan gevalletje Klaassen, slagen in de PL is heel moeilijk.
    Vind ik leuk
    Hammie +1176
    vrijdag 5 oktober 2018 om 05:33
    Lekker weggaan bij die kut club
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 05:37
    Loze dreigementen van een zielige zaakwaarnemer...
    Vind ik leuk
    heur es +714
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:13
    Ajax bepaalt de prijs Guido en niemand anders !
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:16
    Als ik hem was zou ik naar middemoot duitsland gaan, anders wordt hij het zoveelste zogenaamde enorme talent die na een paar wedstrijden ontevreden zijn een te grote stap maakt. Miss over twee jaar ook naar ado ofzo?
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1052
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:23
    Het belang van de zaakwaarnemer staat voorop
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31702
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:26
    Dag carriere.

    Die.mennekes zijn zo snel op hun pikkie getrapt.

    Kom maar maar feyenoord 😂
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1196
    vrijdag 5 oktober 2018 om 12:35
    Daar zou hij inderdaad beter tot zijn recht komen.
    Maar hij heeft zelf een nieuw verbeterd contract getekend dit jaar tot 2022. En als hij geen basisspeler is bij Ajax wil hij dus voor basis gaan bij Chelsea?
    Succes Donny, maar ga eerst eens bij Davy Klaassen op bezoek.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1923
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:30
    Beetje vechten voor een basisplek is toch niks mis mee
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:40
    Als een speler de club onder druk zet moet hij gaan. In mijn beleving is er niets mooier dan als team het hoogst haalbare te halen. Dan ga je niet halverwege bij de club weg
    Vind ik leuk
    Ajax.nl +183
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:42
    Donny, zorg nu eerst dat je een basisplaats bij Ajax krijgt voordat je naar het buitenland gaat. Zoveel jongens zijn je voor gegaan die het grote geld roken en zitten nu bij een subtopclubje op de tribune. Idealiter heb je eerst een goed CL toernooi gespeeld, of zelfs een EK/WK. Anders wordt je alleen voor de breedte gehaald en daar ga je niets aan hebben!
    Vind ik leuk
    Radaje +743
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:59
    Het zijn ook allemaal de zelfde ratten die zaakwaarnemers. Of dat hij wel in de basis staat bij die clubs die ze noemen. Heb toch eens geduld man. Hij is 21 jaar. En wie zegt dat hij dit jaar geen basis meer wordt. Misschien nog harder trainen en elke wedstrijd die je mee doet een 8 scoren. Vooral in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Lucky77 +47
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:07
    Donny moet niet zo zeuren en inzien, dat Ziyech, Neres en Tadic beter zijn. Als Dolberg zijn oude nivo weer gaat halen, dan wordt het lastig om een vaste plek te krijgen. Daley op de plek van Lasse. Frenkie op het middenveld en wober achterin. Lastig hoor. Goede speler met diepgang, maar een vaste basisplaats gaat lastig worden, dan moet er een blessure of schorsing zijn. Hij komt bij een europese topclub ook niet aan de bak. Knokken en zijn kansen, die zeker komen pakken. Volgend jaar alle kansen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:10
    Domste wat ie kan doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:12
    Van de Beek moet gewoon in de basis, Schone is echt bar slecht geworden in de handelingssnelheid bij top wedstrijden. Zie wedstrijd Bayern, voor de zoveelste maal, alleen maar bal verlies en fouten. Eerste goal van Bayeren valt ook op conto van Schone te schrijven, die stond weer te kijken en niet in te grijpen!! Dus Van de Beek gewoon in de basis, want de verdedigende kwaliteiten van Schone zijn niet aanwezig. Enige waar Schone beter in is, is een vrije trap nemen!!
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1742
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:32
    Accepteer maar dat Schone het schoothondje is van Eric ten Hag. Die speelt bijna alles. Buiten het veld hebben die twee ook een leuke click.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:35
    Dan moeten ze gezellig bij een kaartclubje gaan, als ze een leuke click hebben, voor de rest gewoon Schone er uit laten of bij geen topwedstrijden pas laten invallen!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:47
    Ten Hagen mag vertrekken
    Vind ik leuk
    Pds010 +1179
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:50
    Van de beek moet tussen stop maken bij een duitse middenmoter of engelse net zoals wijnaldum
    Vind ik leuk
    Gilze +276
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:53
    Niet laten gaan
    Hij moet zn schouders er maar eens onderzetten en laten zien dat de trainer niet zonder m kan
    Lekker makkelijk om weg te gaan als t ff tegenzit
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:00
    Weer iets aan ten hag te danken
    Vind ik leuk
    renemar +558
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:21
    Onnozele opmerking. Of moet hij vragen om met 12 man te spelen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:24
    Hoezo onnozel hij is beter als andere op het middenveld
    Vind ik leuk
    renemar +558
    vrijdag 5 oktober 2018 om 12:14
    Is een zaak van perceptie. Te Hag vind hem blijkbaar niet beter. Dat kan. Heeft wellicht ook te maken met de hele samenstelling van het middenveld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:38
    Daar hoef je niet slim voor te zijn , heel Nederland had de opstelling al klaar , door Donny op te stellen en blind niet naast de ligt te zetten , dus de spelers hebben ten hag gered in Europa , daar buiten heeft ten hag er voor gezorgd dat onze club niet kampioen wordt
    Vind ik leuk
    renemar +558
    zaterdag 6 oktober 2018 om 10:41
    Wat bedoel je met dat laatste? Toch niet dit seizoen neem ik aan. Dat is wel heel vroeg om te concluderen. Is nergens op gebaseerd.
    En vorig seizoen lag het met name aan het missen van veel 100% kansen door Huntelaar. Alleen al tegen Den Haag heeft hij ons daardoor 4 punten door de neus geboord. In die wedstrijden miste hij wel 7 opgelegde kansen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:01
    Vijf punten haalt ajax nooit meer in , daar is onze competitie te zwak voor
    Vind ik leuk
    renemar +558
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:44
    Meen je dat nou serieus? Kan ik me niet voorstellen. Als AJAX thuis wint is het verschil sowieso maar 2 punten. Psv tegen Pec Zwolle en Fortuna gezien. Haalden ze 6 punten uit terwijl ze max. 2 punten verdienden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:06
    En in andere wedstrijden uit een halve kans een doelpunt gemaakt
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:11
    Net uit het ei en nu al spatsjes...... oke weg dan voor 50 miljoen..... die gaat muiten in de kleedkamer
    Vind ik leuk
    renemar +558
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:20
    Gisteren speelde Chelsea met een veredelde B keus in de EL. Bij dit elftal zat hij zelfs op de bank. O.a. Hazard ook maar die kreeg rust en moest na de rust opdraven omdat ze het moeilijk hadden.
    Wat heeft hij eraan van de bank/basisplaats in de Arena naar de tribune in Londen te gaan? Sportief helemaal niks. De zaakwaarnemer heeft iedere realiteit uit het oog verloren. Of wil hij op die manier de druk opvoeren om voor Donny een basisplaats af te dwingen?
    Wat een dwaas.
    Tegenwoordig wil iedere speler in de basis staan, niemand op de bank. Er kunnen er echt maar 11 spelen. Hij moet gewoon zorgen dat de trainer niet om hem heen kan.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1742
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:27
    Als Ajax Donny gaat verkopen in de winter is dat het stomste wat ze kunnen doen. Ajax moet Eric ten Hag lozen. Die maakt Ajax langzaam kapot. Stel dat Ajax de 1/4 finale haalt dan worden ze leeg gekocht. Donny belangrijk maken voor volgend jaar. ook al doet die Eiting het leuk, Donny heeft gewoon meer ervaring en moet gewoon spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:01
    Alleen vóór juiste prijs minimaal 40 miljoen
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2361
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:10
    met deze trainer gaan er nog wel meer weg
    Vind ik leuk
    Budazonen +386
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:11
    Als je bij Ajax geen vaste basis speler bent. Ben je dat bij Man U, PSG, of Barca wel? Of is het een geld kwestie
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:21
    Wat een malloot die zaakwaarnemer. Ten Hag presteert geweldig met dit Ajax, natuurlijk ligt dat ook aan de spelers die hij tot zijn beschikking heeft, maar hij laat al die ego's verdomd leuk voetballen. Van de Beek moet gewoon knokken voor zijn plek en niet nu al dreigen met een vertrek, want hij heeft niets bij de al genoemde clubs te zoeken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    torinofc +372
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:26
    Ja lekker verkopen aan een grote club, veel geld naar AJax. Alleen zal deze simpele waterdrager daar wel op de tribune gaan zitten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:06
    Mijn inziens heeft van de Beek helemaal gelijk. Hij heeft vorig seizoen goed gedraaid en op een enkele uitzondering na levert hij altijd als hij speelt.

    Hij heeft dit niet verdiend en die ten Hag mag van mij sowieso heel snel oprotten!
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:31
    Oproerkraaiers die zaakwaarnemers. Als Ajax blijft presteren gaat van de Beek niet weg en pakt hij bijvoorbeeld het kampioenschap lekker mee.
    Vind ik leuk
    Muscles +812
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:37
    Zaakwaarnemer denkt alleen aan eigen portemonnaie en niet aan Donny die bij vertrek een tweede Davy Klaassen speler en traject krijgt. Niet klagen maar dragen want AFCA heeft alle 22 spelers nodig voor prijzen. Forza AFCA
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:42
    liever niet hoor!
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 11:58
    Prima gozer, maar voor mijn gevoel wel wat overgewaardeerd in de media. Die diepte in zijn spel maakt dat ik hem gekscherend weleens Donny van de Buitenspel noem, want die spelregel schijnt hij toch niet echt te beheersen.
    Donny was de grote belofte toen Klaassen de stap naar Engeland maakte. Een belofte die hij echter nimmer volledig waarmaakte en zo Klaassen deed vergeten. Met hier een daar een piekje verder een prima voetballer waar behoudens PSV en Ajax iedere club zonder meer een versterking aan heeft. Ik hoop als liefhebber wel dat hij in Nederland blijft, maar ik realiseer me terdege dat dat uitermate onwaarschijnlijk is aangezien dat sowieso een stap achteruit voor hem zou betekenen...
    Verder niets dan goeds over en voor Donny!
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1196
    vrijdag 5 oktober 2018 om 12:30
    Dus Donny eist een basisplaats anders blaast hij zijn contract op?
    Lekker naar Chelsea gaan Donny, of op de bank, of verhuurd worden maar wel een mega salaris.
    Als dat je droom is moet je gaan.

    5 januari 2018
    Contractverlenging voor Donny van de Beek
    Ajax en Donny van de Beek hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract dat liep tot en met 30 juni 2020. De nieuwe verbintenis gaat per direct in en heeft vanaf nu nog een looptijd van 4,5 jaar, tot en met 30 juni 2022.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 12:59
    ze denken zeker dat het koopjes markt bij Ajax is? denk al gouw dat de waarden. van beek op 40.000.000 0f meer ligt !!
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 14:01
    of Donny wel of niet moet vertrekken ga ik niet over, maar begrijp wel dat het voor hem erg lastig is zo. Hij is een waardig basis speler en zeker ook bij Ajax. Maar geloof niet dat de teams die worden genoemd dat hij daar zomaar een basis plaats krijgt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 14:41
    Geduld hoort ook bij een speler. We kennen de verhalen van Teté, Riedewald EL Ghazi etc.


    Als je even een vormdipje hebt, dan zijn er andere goede spelers. Maar bij Inter, Real Madrid of Man City heeft hij echt niet meer speeltijd. Alleen zijn dat gieren die hem voor weinig op willen pikken en dan met flinke winst door willen verkopen. En Guido Albers maar genieten van de bonus die hij krijgt als zaakwaarnemer bij iedere transfer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:25
    Mooi dat iedereen Schöne eruit wil halen, terwijl dat juiste de gene is die zich altijd terugknokt en Ajax trouw blijft.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1925
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:52
    Man die van de Beek gooit ook snel de handdoek in de ring. Vecht hij ni voor zijn plek, wa heeft deze jongen nu gepresteerd en gewonnen bij Ajax precies ?

    Ook de reactie na zijn goal tegen AEK 🤮 dit is toch geen Cruyff of De Jong niveau ofzo ... wake up man laat et nondjú geen kluivert 2 worden.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 20:19
    Denkt meneer Albers dat Donny volgens hem 12e man bij Ajax) bij Chelsea, Manu of Liverpool meer speeltijd krijgt ???? Of wil hij (Albers) gewoon cashen?
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 01:33
    gaat wel snel allemaal,willen in eerste elf spelen ,denk hij dat bijv in Milaan wel in de basis start pffffffff
    Vind ik leuk
    De Leek +5
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:45
    Donny neem aub een andere zaakwaarnemer.want deze man probeert je alleen gek te maken en z'n zakken te vullen,kijk wat er met kluivert gebeurt.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:49
    Ten Hag moet snel zijn tactisch concept laten varen en Van de Beek altijd opstellen. Als hij hem zo blijft gebruiken door hem dan wel en dan weer niet op te stellen zou ik als ik Van de Beek was vlug vertrekken. Zou wel doodzonde zijn als we we zo een speler in de ED moeten gaan missen. Hoop dat die Ten hag(elijk) zijn verstand is een keer gaat gebruiken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws