Vitesse boekt spectaculaire miljoenenwinst door Europa League en transfers

    Vitesse boekt spectaculaire miljoenenwinst door Europa League en transfers

    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:52

    Vitesse is na acht jaar eindelijk uit de rode cijfers, schrijft De Telegraaf vrijdagochtend. De Arnhemmers zullen later op de dag de jaarrekening over het seizoen 2017/2018 openbaar maken, waarin een positief resultaat van negen miljoen euro is opgenomen.

    Die cijfers zijn bijzonder spectaculair te noemen. Over het seizoen 2016/2017 leed Vitesse nog een verlies van tien miljoen euro. De Arnhemmers pakten aan het einde van dat seizoen echter de KNVB Beker, de eerste grote prijs in de clubhistorie, waardoor ze een jaar later de miljoenen uit de Europa League op mochten strijken. Daarnaast kon de club op Eredivisie-niveau aanspraak maken op meer televisiegelden en verdiende men miljoenen door de verkoop van spelers.

    Yuning Zhang (West Bromwich Albion), Milot Rashica (Werder Bremen), Ricky van Wolfswinkel (FC Basel), Marvelous Nakamba (Club Brugge) en Eloy Room (PSV) leverden samen ruim 21 miljoen euro over. Directeur Joost de Wit is trots op de zwarte cijfers. "In mijn eerste maanden bij Vitesse, aan het einde van het seizoen 2012/2013, sloten we het jaar nog af met een negatief resultaat van 24,5 miljoen euro", laat hij weten aan De Telegraaf. "Voor het derde seizoen op rij kan de club zonder bijdrage van de eigenaar (Alexander Chigirinskiy, red.)."

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Plaats een reactie

    AllAdIn +16362
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:55
    Wanneer is de huldiging?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:35
    Later op de dag, staat er toch?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16362
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:42
    Dan maken ze de jaarrekening bekend, maar wanneer is de huldiging op de Korenmarkt?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:58
    Neem aan dat ze dit x wel hun sporthal vol krijgen.
    Vind ik leuk
    Fristie +504
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:16
    Want dat hangt met elkaar samen? En omdat het nu financieel beter gaat willen er opeens duizenden mensen extra wel komen? Goed verhaal
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:55
    Huldiging van de beker niet gezien?
    Vind ik leuk
    Deck010 +7229
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:08
    Ik wel, maar toen waren jullie al weg :-)
    Vind ik leuk
    VA1 +1677
    vrijdag 5 oktober 2018 om 14:33
    Wat is je adres? Stuur ik je een clownsneusje toe, is je leven helemaal compleet!
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1564
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:01
    Mooi dat ze er weer bovenop lijken te krabbelen
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:01
    Gefeliciteerd Vitesse.
    Knap.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:24
    Helemaal mee eens.
    Nou zien of ze de komende jaren kunnen uitgroeien naar stabiele subtopper die Europees voetbal aan kan.
    Vind ik leuk
    Kuip +7412
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:14
    ‘In 2016/2017 leed Vitesse nog een verlies van tien miljoen euro’ en in de laatste zin staat ‘voor het derde seizoen op rij kan de club zonder bijdrage van de eigenaar’. Huuhhh?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 07:15]
    Vind ik leuk
    Mr bien +1286
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:27
    Ik denk dat ze 3 jaar winst maken en nu uit de rode cijfers zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:36
    Inderdaad erg verwarrend. Of de schrijver was niet wakker of de boekhouder bij Vitesse zat te slapen
    Vind ik leuk
    NvC +3893
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:42
    Dat verlies kan je mee nemen en gewoon terug betalen op een latere datum, wellicht met de 21 miljoen winst van de verkoop van spelers daarna.
    Vind ik leuk
    HanV +4264
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:50
    Dat kan toch? Als je nog iets in je portemonnee of je kluisje hebt dan ga je niet langs bij de eigenaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:13
    Je kunt natuurlijk verlies maken zonder dat iemand het aanvult... Maar ik vind het ook vaag. Andere bron vermeldt: “vorig seizoen geen bijdrage en ook in 2018-19 niet. Dus één van de “drie jaar op rij” zal wel het verwachte resultaat van het huidige seizoen zijn. Tweede is afgelopen seizoen, waarover deze jaarcijfers gaan en dan misschien na seizoen 16/17 tekorten niet aangevuld, omdat meteen daarop uitgaande transfers volgden. Eigen vermogen is 25mln, dus we kunnen inmiddels wel een tekortje opvangen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 09:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:26
    Een verlies van 24,5 miljoen en een verlies van 10 miljoen. Haha. Die Russen zijn echt gek.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:31
    Te veel roebels 😂
    Vind ik leuk
    NvC +3893
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:29
    Gefeliciteerd dan maar! 👍
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:31
    Netjes. Vooral zo door gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:33
    En dit seizoen weer een verlies. Want de verkoop van spelers zit er niet in en de prijzen en plaatsing beker zal er ook niet in zitten.
    Vind ik leuk
    Socrates +634
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:52
    Precies! Wel erg veel enthousiasme voor iets wat op basis van de feiten een incident mag worden genoemd! Lekker opportunistisch...
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:31
    Dat wij onze meest significante opbrengsten halen uit waardevermeerdering van spelers is geen incident. Dat is al sinds 2012 beleid. Aantrekken voor weinig of niks en duur verkopen (voor vitessebegrippen).
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 14:27
    Huurspelers zijn toch geen eigendom? En als het beleid al vanaf 2012 gevoerd word en nu 1x een winst is behaald komt het waarschijnlijk dus niet door de verkoop maar door t halen van Europees en de beker?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11437
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:01
    Huurspelers kun je ook niet verkopen, staan er in het stuk dan allemaal huurspelers die zijn verkocht !
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 21:26
    Waarom kom je nu met huurspelers aankakken?

    Ik heb jullie opmerking opgevat dat het verkopen van spelers incidentele opbrengsten zijn. Dat zijn het bij ons niet. Het gratis of voor een prikkie vastleggen van goed gescoute spelers om winst op te maken is beleid.

    En waarom er nu pas winst wordt gemaakt, komt door het principe eerst zaaien dan oogsten. Eerst moesten we onder Jordania naam maken en dat heeft hoge salarissen gekost om spelers aan te trekken. Er is een volledige academy opgezet met bijbehorend complex, waar bijna elke voetbalclub in Nederland jaloers op is. Dat soort dingen kost geld. De basis staat nu, de kosten worden ingeperkt en nu moeten we de volgende stap maken. Komend jaar is al aangekondigd dat er ook niet bijgesprongen hoeft te worden door de eigenaar. Dus dat is een goed vooruitzicht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 22:33
    Oké duidelijk, zo klinkt het indd logischer bedankt voor de uitleg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:28
    Spelers die dit boekjaar al verkocht zijn, zijn Kashia en Van Bergen. Verder konden we afgelopen seizoen bijvoorbeeld Matavz en Linssen heel goed verkopen en die zitten er nog steeds (hoewel in de lappenmand nu...). Als Buttner zo blijft doorgaan levert hij ook nog wat op komende zomer.

    Maar belangrijkste is dat De Wit al heeft aangekondigd dat de eigenaar dit seizoen (18/19) ook niet bij hoeft te springen. We zullen dus misschien geen dikke winst draaien, maar ook geen verlies dat moet aangevuld worden. Verder is er flink geïnvesteerd in onze “stal”. Met Doekhi, Karavaev, Gong, Bero, Clark en Darfalou zie ik genoeg groei qua waarde selectie voor komende jaren, aangevuld met een basis die nog wel even mee kan.
    Een zijn goed bezig en die lijn zet zich voort.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 09:31]
    Vind ik leuk
    gerard.. +198
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:37
    Nou ik denk dan Matavs en Linssen Nog wel aan het eind van het seizoen wat kunnen opbrengen hoor en als Bero zo doorgaat hij ook
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:36
    Positief nieuws voor m'n cluppie al vindt ik vitesse altijd heel schimmig omtrend de inkomsten uit transfer opbrengsten!

    Nu de ziekenboeg zsm nog leeg maken en hopen dat de aankopen eens een positieve bijdrage gaan leveren dit seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:37
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    Pimman +3859
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:42
    Leuk voor ze!
    Vind ik leuk
    Blindsy +11110
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:44
    We hebben het over winst over een boekjaar. Maar de tientallen miljoenen verlies van de jaren ervoor zijn toch niet weggepoetst?
    Verder denk ik dat er niets is veranderd, uit dit stukje maak ik op dat men jaarlijks 10 miljoen per jaar moet plussen op het transferbeleid om een boekjaar met zwarte cijfers te kunnen afsluiten.
    Lijkt mij geen gezonde situatie..
    Vind ik leuk
    Fristie +504
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:55
    Zo lang we een eigenaar hebben die bij vult is er niks aan de hand. Zelfs als ie de stekker eruit trekt ligt het contractueel vast gelegd dat de eigenaar 18 maanden de tekorten blijft aanvullen na tekenen van het contract. Daarbij blijft Vitesse ieder jaar proberen de inkomsten te verhogen en de uitgaven te beperken. Alleen als de club echt stappen wil maken moet er een beter contract komen met gelredome en de explotatiemaatschappij. Op dit moment krijgt Vitesse bijvoorbeeld maar 7 procent van de consumpties
    Vind ik leuk
    Onderkan +240
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:47
    Misschien allemaal eens wat meer gaan zuipen? Alles voor je cluppie he.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:35
    Ik doe mijn best! Maar zelfs als ik elke wedstrijd voor €50 verteer, krijgt mijn cluppie er maar €3,50 van. Dat moet veranderen!
    Vind ik leuk
    Onderkan +240
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:41
    Daar heb je gelijk in natuurlijk. maar fijn dat je er aan mee werkt :)
    Vind ik leuk
    Socrates +634
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:57
    Maar als je het niet structureel moet hebben van de verkoop van zelf opgeleide spelers of transfers in het algemeen, van prestaties/Europees voetbal, van recettes, van sponsorinkomsten of tv-rechten, waar dan wel van? Volgens mij is dat geen gezonde bedrijfsvoering en leef je eigenlijk boven je stand. Ik zou AZ eens goed bestuderen als ik de leiding van Vitesse was.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 08:57]
    Vind ik leuk
    Fristie +504
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:33
    In Nederland zijn de meeste clubs buiten de top 3 afhankelijk van spelersverkopen. Ook Az, heb ik eens gelezen in een interview. En Az is ook zeker een voorbeeld voor de club. Zeker op gebied van doorstroom van jeugd naar het eerste. Dat gebeurt nog te weinig ondanks dat de jeugdopleiding flink verbetert is. Daar is Vitesse achter de schermen ook echt wel druk mee
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:39
    AZ leeft ook van uitgaande transfers. Die doen feitelijk hetzelfde. Alleen hebben een voorsprong in tv gelden doordat ze destijds onder Scheringa kampioen zijn geworden en eerder met het opzetten van een top jeugdopleiding zijn begonnen. Wij lopen in die zin wat achter, maar volgen ook dat pad.
    Dit seizoen trouwens de ex hoofd jeugdopleidingen van AZ binnengehaald, die de successen uit daar de opleiding heeft mogelijk gemaakt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 09:48]
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1607
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:05
    Vitesse heeft ook aan de uitgaven kant veel gedaan. De extreme salarissen van tijdperk Jordania zijn nu voorbij. In- en uitgaven zijn veel meer in balans.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +744
    vrijdag 5 oktober 2018 om 07:57
    goed financieel beleid brengt rust in de club, nu verder het sportieve deel opbouwen. Ze hebben een goede selectie, als dit straks gaat draaien komt het goed! Geweldig resultaat!
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7287
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:17
    We hebben helemaal geen goede selectie. Achterin is het bagger (op Karavaev na) en voorin hebben we geen goede reserves nu de voorhoede geblesseerd is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:34
    Wat een onzin achterin ben ik het met je eens dat het niet geweldig is al vond ik doekhi niet eens slecht tegen feyenoord.

    Dat voorin geen backup is gaat nergens over je hebt matavz, darfalou, buytink, gong, linssen, berens en mousonda dat er van die jongens 5 geblesseerd zijn in natuurlijk een uitzonderlijke situatie.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7287
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:35
    Ja als jij Gong en Darfoleu goede backups vindt, dan zijn wij uitgepraat
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:46
    Blijkbaar heb jij hun hele carriere gevolgd. Gong heb ik nauwelijks zien spelen dus daar kan ik geen oordeel over maken.
    Darfalou heeft een paar nietszeggende inval beurten gehad vind het eigenlijk best zielig dat je ze nu al afschrijft.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:20
    Jij snapt het!

    Zodra meerdere spelers zich weer uit de ziekenboeg melden doet vitesse er verstandig aan om wat oefenwedstrijden in te plannen in de interland periode
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 09:21]
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:42
    Clarke-Salter is een prima back en Doekhi heeft ook goed stand gehouden.
    Dat je back up boor je eerste man op de positie iets minder is of nog moet groeien vind ik acceptabel. Normaal zijn ze oom niet allemaal tegelijk in de lappenmand hè.
    Vind ik leuk
    Streaker +3402
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:04
    Tv gelden stop zetten en dat potje lekker laten bijvullen door de eigenaar:p
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11437
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:05
    Als jij arsenal supporter bent dan hoop ik niet dat ze in Engeland de tv gelden stopzetten, want dan klapt de halve P.L. in elkaar.
    Vind ik leuk
    Streaker +3402
    vrijdag 5 oktober 2018 om 18:39
    Ik bedoel het uiteraard als grapje, vandaar de emoticon.

    Maar de achterliggende gedachte is dat de supporters/kijkers/burgers het in eigen zak kunnen houden en de Rus geld pompt in een Nederlandse club;)

    De sjeiks en overige geldzakken willen tenslotte het mannetje zijn voor de buitenwereld.

    Arsenal staat financieel sterk in haar schoenen, in tegenstelling tot enkele concurrenten met een buitenlandse eigenaar.
    Vind ik leuk
    isnake +2386
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:21
    En ze krijgen er waarschijnlijk niet eens een like van de gemeente voor.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4446
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:23
    Goede zaak, maar als ik het zo lees is de winst vooral veroorzaakt door spelersverkopen. Hoe realistisch is het dat elke boekjaar er voor 21 miljoen aan spelers wordt verkocht?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:30
    kijk ze zo kan het ook
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:45
    Dit vind ik voor Vitesse, maar ook voor de fans, geweldig nieuws. Nu bouwen, betere spelers proberen te halen en op deze weg ook sportief verbeteren. Gefeliciteerd mannen, ik neem er een op jullie cluppie.
    Vind ik leuk
    Socrates +634
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:59
    Ben je mooi op tijd mee!
    Familie van Stratum?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 09:00]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:37
    Nee, het is figuurlijk bedoeld. Ik neem in het hele weekend hooguit twee portjes. Verder drink ik nooit. En met Stratum zal het ook wel meevallen. Mensen die veel drinken kunnen soms ook op tijd stoppen en Stratum zie ik hier zovaak verstandige dingen zeggen, dat doe je niet met een dronken hoofd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 5 oktober 2018 om 10:39]
    Vind ik leuk
    Vitesse85 +156
    vrijdag 5 oktober 2018 om 08:49
    Dan wordt het nu tijd voor een eigen stadion🦅😉
    Vind ik leuk
    linkspoot +693
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:08
    Is dat niet mede dankzij Fraser? Ik vind van wel.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11437
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:06
    Vanwege het beleid, daar heeft Fraser weinig mee te maken gehad.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1483
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:17
    Heel erg mooi!
    Vind ik leuk
    Arendheim +450
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:18
    Hier heeft het beleid (goedkoop spelers halen met winst verkopen, selectie aanvullen met gehuurde spelers ) van de afgelopen jaren toe geleid. Top beleid in Arnhem dat zijn vruchten afwerpt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:26
    Transfers 21 mio en afsluiten met 10 mio winst.
    Volgens mij (maar weet het niet zeker) heeft Vitessen niet veel geld betaald voor de nieuwe spelers. De begroting staat dus nog steeds onder druk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:48
    Daar zijn ze al vanaf bijdehandje.
    Vitesse hebt sinds de overname geen schuld.
    Vanaf 2016 boekt Vitesse jaarlijks winst.
    En nogmaals Vitesse heeft geen Schuld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:45
    Zeg ik dat Vitesse schulden heeft ?
    Wie is er nou bijdehand? Lees wat er staat.
    Er staat ook in het stuk dat ze vorig jaar verlies hebben geleden. Dat was dus NA 2016. Lees wat er staat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:50
    Ik zal niet zo de VP geloven als ik jouw was.
    En kijk op Vitesse.org dan zie je de werkelijke cijfers.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +685
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:38
    Goed om te weten dat Vitesse uit de rode cijfers is. Ik vind Vitesse een sieraad voor de eredivisie. Leuke ploeg, grappige trainer en een mooi stadion.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:40
    Leuk dat geld uit transfers, maar dat is ook wel terug te zien in de huidige selectie en de prestaties die daarmee gepaard gaan. En dan te bedenken dat je een winst van 9 miljoen hebt met uitgaande transfers van 21 miljoen.

    Zit die 12 miljoen in inkomende transfers of is dat het verlies dat ze op een seizoen maken, dat nu gemaskeerd wordt door 21 miljoen aan uitgaande transfers?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:43
    Zo even een dikke vette middelvinger naar Johan Derksen en de Vitesse Haters.
    Die Johan beweerde afgelopen Vrijdag nog dat de eigenaar weer moest bijspringen.
    Ik denk dat hij die Panda derikteur bedoelde van Nek.
    Vitesse boekte idd 2 seizoen. In de plus.
    De 3de seizoen. Is in de maak.
    Nu nog een eigen Stadion en gezond verstand gebruiken.
    Dan zit het goed met Vitesse.
    Olyf de eigenaar van Vitesse steek al de winst weer in de Club.
    En nee haters het is geen leen geld.
    Vind ik leuk
    Busk +1375
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:31
    Nu in Europa nog resultaten boeken...
    Vind ik leuk
    Arendheim +450
    vrijdag 5 oktober 2018 om 15:27
    Hahahahaha, echt? Durf jij dat na de Europese campagne van AZ dit seizoen nog te zeggen? Vitesse is uitgeschakeld door Basel. Tja, lijkt mij niet iets waar je je voor hoeft te schamen.
    Vind ik leuk
    Busk +1375
    zaterdag 6 oktober 2018 om 08:42
    Dat Vitesse Basel lootte was gewoon botte pech.
    En dat AZ zich liet uitschakelen door een ploeg,waar nog nooit iemand van gehoord had, is een schande.

    Ik bedoel het dan ook in het algemeen. Het wordt hoog tijd dat Nederlandse clubs resultaten gaan behalen in de EL.
    En ik reken Vitesse zeer zeker tot ee jaarlijkse kanshebber op Europees voetbal.
    Vind ik leuk
    Arendheim +450
    zaterdag 6 oktober 2018 om 09:17
    Mijn excuus. Het kwam een beetje treiterend over. Dat Vitesse zwarte cijfers schrijft is iets waar we in Arnhem lang naar uit hebben gekeken. Toch lijken mensen dan weer op dit positieve onderwerp een negatief licht te willen werpen. Dat Vitesse telkens een zware tegenstander treft in de voorronde voor de Europa league heeft te maken met het feit dat Vitesse 8 jaar niet in Europa heeft gespeeld. Nu krijgen we constant een Southampton, Basel, Anzhi (Met Eto'o, Hiddink en co) enz. Realistisch gezien heeft Vitesse gewoon niet meer dan 10% kans om ooit dat eindtoernooi te halen. Dat geldt voor de meeste clubs in Nederland natuurlijk. Het wordt ieder jaar moeilijker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:42
    ziet er goed uit toch vraag ik mij wel af hoe de balans eruit ziet in pure inkomsten uitgaven omdat nu een winst is behaald zoals beschreven door verkoop en extra inkomsten die dit jaar niet zullen zijn of niet zo hoog.
    Vind ik leuk
    Lexie026 +39
    vrijdag 5 oktober 2018 om 22:48
    Lekker heur!
    Vind ik leuk
    Vitheo +11
    vrijdag 5 oktober 2018 om 23:54
    Vitesse staat na deze toch wel spectaculaire jaarcijfers met een winst van 9 miljoen financieel steviger in zijn schoenen. Eindelijk groene cijfers in Arnhem. Houden zo. Een felicitatie is op zijn plaats.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vitesse boekt spectaculaire miljoenenwinst door Europa League en transfers