Boskamp: Ik ben nog altijd pissig dat Feyenoord die jongen heeft laten lopen

    Boskamp: "Ik ben nog altijd pissig dat Feyenoord die jongen heeft laten lopen"

    zaterdag 6 oktober 2018 om 14:58

    Johan Boskamp is fan van Arnaut Groeneveld en baalt ervan dat Feyenoord niet met de aanvaller aan de haal is gegaan. De kersverse Oranje-international ruilde NEC afgelopen zomer in voor Club Brugge. Ook de Nederlandse top was geïnteresseerd.

    Groeneveld werd vrijdag bij de definitieve selectie van het Nederlands elftal gehaald. "Leuk, de selectie van Arnaut Danjuma Groeneveld", zegt Boskamp in Het Belang van Limburg. "Ik ben nog altijd pissig dat Feyenoord die jongen heeft laten lopen. De andere Nederlandse topploegen waren ook te laat. Respect hoe hij zich via NEC heeft teruggevochten", zegt hij.

    "Dat gezegd zijnde, vind ik dat Danjuma buiten zijn geweldige goal tegen Atlético Madrid niet heel goed speelde. Maar sinds het Ziyech-geval zijn ze in Holland zo bang om internationals aan een ander land te verliezen."

    Hij vindt dat Club Brugge goed scoutingswerk levert. "Dan moet je toch zeggen dat Club Brugge dat altijd goed ziet. Ze haalden met Rits en Schrijvers al jongens uit de eigen competitie. Een goede zaak, want ik word moe van al die middelmatige Oostblokkers."

    Plaats een reactie

    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:04
    Arnaut Groeneveld ????........Hey Jan, wel effe serieus blijven he?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20633
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:10
    Hij speelt op het moment bij Brugge. Hoger niveau dan Feyenoord en ze zijn zeer tevreden over hem.
    Lijkt me niet dat Jan niet serieus is
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:54
    geen wonder dat Feyenoord steeds verder achterop raakt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:01
    Nee dat zullen we zeggen dat NEC het lekker doet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:02
    mwah, ze verkopen wel eens een leuk talentje, prima toch?
    Vind ik leuk
    repeP +1245
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:06
    Ze halen ook gevallen talentjes terug, toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:20
    bedoel je Clasie?
    Vind ik leuk
    repeP +1245
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:28
    Achahbar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:37
    Die is gehuurd van Zwolle, na dit seizoen terug graag.
    Vind ik leuk
    repeP +1245
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:51
    Aha! Niet tevreden dus over hem?
    Vind ik leuk
    Het Brein +4000
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:11
    Jij hebt dus 0 verstand van voetbal, blijkt nu.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:15
    Klopt, maar wat is je punt eigenlijk hierover? En ik begrijp niet dat je nog reageert op mij als ik volgens jou 0 verstand heb van voetbal.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:32
    Hadden hem prima kunnen gebruiken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:12
    Wie niet momenteel?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:23
    Bilal 😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:05
    ;-)
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1023
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:08
    kunt niet altijd geluk hebben
    Vind ik leuk
    Friend +102
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:18
    Jan was zelf een beperkte speler , dan vind je al gauw iemand goed !
    Vind ik leuk
    FootballFC +1373
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:30
    Je kunt toch niet ontkennen dat hij het goed doet bij Brugge?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:32
    heb je hem wel eens zien spelen dan?
    Vind ik leuk
    Friend +102
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:28
    Heb hem zeker zien spelen , t was een ongecontroleerd dravertje !
    Vind ik leuk
    repeP +1245
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:07
    Van Gaal, Advocaat of Hiddink waren ook bepaald geen hoogvliegers als speler.
    Vind ik leuk
    Romo +770
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:18
    Bij Feyenoord is de scouting al eeuwen drama
    Dat is het eerste wat ze samen met Gio op moeten ruimen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 15:19]
    Vind ik leuk
    FootballFC +1373
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:31
    Jep, middelmatige talentjes uit het buitenland en net-niet spelers in Nederland. Roep het al langer.
    Vind ik leuk
    wimpert +154
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:21
    De eerste trainer sinds jaren die prijzen haalt en jij wil hem opruimen, kunnen ze jou nie lekker opruimen hier met je onzin??
    Vind ik leuk
    Romo +770
    zondag 7 oktober 2018 om 09:37
    Mag jij vinden je hebt supporters, die kritiekloos meehobbelen
    1e jaar is Gio geholpen door Advocaat
    2e jaar door Kuyt
    Vorig seizoen viel hij finaal door de mand, en nu is het ook niet om.aan te gluren.
    Of vind jij het normaal dat je met n mega achterstand 4e bent geworden...?
    Dus een klote seizoen en op het eind een bekertje maakt voor jou alles goed!

    Welke speler heeft hij beter gemaakt, noem.er eens 1
    Niet 1....
    Nee ze lopen allemaal met conflicten de deur uit!
    Daarbij is zijn tactisch inzicht en wisselbeleid dramatisch.

    Maar als jij daar tevteden mee bent...
    Kan hij nog 10 jaar blijven zichten
    Vind ik leuk
    Romo +770
    zondag 7 oktober 2018 om 16:30
    En voorlopig al weer 7 punten achter PSV....
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 16:44]
    Vind ik leuk
    Kuip +7425
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:22
    De scouting van Feyenoord is waardeloos.
    Feyenoord heeft na het kampioenschap kapitale blunders gemaakt. Dat kampioenschap was het momentum. Iedereen in Rotterdam was toen in de zevende hemel. Op zo’n moment moet je spijkers met koppen slaan.
    1 het nieuwe stadion had meteen gebouwd moeten worden
    2 er hadden topspelers aangetrokken moeten worden

    Vroeger was het geen woorden maar daden, tegenwoordig is het andersom. En geen stadion en geen topspelers.
    Vind ik leuk
    repeP +1245
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:08
    Wie zegt dat Feyenoord geen spijkers met koppen aan het slaan is dan? Wat jij hier voor stelt zijn luchtballonnen.
    Vind ik leuk
    Kuip +7425
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:39
    A. Is het te laat voor spijkers met koppen
    B. Wat bedoel je met ‘wat jij hier voor stelt zijn luchtballonnen’
    Vind ik leuk
    repeP +1245
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:41
    Hoe wil je jouw voorstellen financieren?
    Vind ik leuk
    Kuip +7425
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:05
    Daar heeft Feyenoord een financieel directeur voor aangesteld. Hij moet z’n werk gewoon doen en zorgen dat er geld is.
    Vind ik leuk
    repeP +1245
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:28
    Doet hij volgens mij ook. Duurt alleen wat langer dan menigeen wellicht graag zou zien voor Feyenoord weer goed vlees op de botten heeft.
    Vind ik leuk
    Franciscus +143
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:16
    1 hele slechte scout hebben we in de persoon van Michel Beukers. Aankoop van Jorien Van Den Herik. Waarom hebben ze die nog niet geloosd?
    Vind ik leuk
    wimpert +154
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:27
    Wel ja, iedereen was vol lof over aankopen als Haps St Juste enz maar ik ben het met jou eens... Clasie daarvoor was Messi een betere “top speler” geweest! Ja ach eerst een paar jaar sparen en dat weet 1 goeie aankoop doen he... Top spelers zegt ie.... whahaha voor weinig ook nog zeker! Staan vast in de rij.
    Vind ik leuk
    slaski +2252
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:26
    Scouting is nu eenmaal niet het sterkste punt bij Feyenoord mr. Boskamp.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1228
    zaterdag 6 oktober 2018 om 15:48
    ik denk dat Brugge een veeeeel hoger niveau heeft als Feijenoord.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:33
    Dan
    Vind ik leuk
    kees ee +578
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:29
    heeft jan (l) mulder dat gezegd ?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1261
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:15
    Feyenoord heeft geen geld, geen duidelijk beleid, durven geen geld uit tegeven zoals ik vandaag heb gelezen. Zonde dat een club met zo'n uitstraling er zo belabberd voor staat.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +868
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:23
    Is geen 30 plus dus hoeft Gio niet :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 16:32
    Wat een interessant doenerij ool weer, ineens moet meneer Danjuma heten.
    Nooit 1 woord over gerept in het verleden, maar plotseling is het weer 'gaaf' een interessante buitenlandse naam op je shirt te laten drukken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:16
    Uit welke jeugd komt hij eigenlijk
    Vind ik leuk
    Qalsi +224
    zaterdag 6 oktober 2018 om 17:59
    Er viel helemaal niets te scouten. Was een psv speler die achter Bergwijn en Depay acteerde. Besloot naar NEC te gaan omdat hij daar meer kans had om door te breken. PSV wilde hem dus niet op de plek van eerder genoemde en Ajax had ook al betere spelers voor die plek. Verder is de keuze voor Brugge natuurlijk begrijpelijker dan dat hij voor Feijenoord gekozen zou hebben. Brugge speelt ieder jaar voor de prijzen en Feijenoord niet. Dus de kans op CL aanwezig bij Brugge.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +868
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:01
    Reële schets v d situatie. Of je moet de beker als hoofdprijs zien..
    Vind ik leuk
    Franciscus +143
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:19
    Dan doet Feyenoord het niet zo slecht zonder grote middelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 18:32
    Er is, was en er zal ook nooit een Zyech verhaal komen. Iig niet buiten de Bilversumse sprookjessectie...
    Vind ik leuk
    orion73 +1423
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:57
    Alsof hij bij Feyenoord een kans gekregen zou hebben. RvP eerste keuze en anders die kreupele Jorgensen die iedere week wel wat heeft te mauwen. Nee jonge spelers kregen geen kans zolang Gio daar op de bank zit.
    Vind ik leuk
    kees ee +578
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:26
    . . doe jan nog een nasi-balleke !!?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Boskamp: "Ik ben nog altijd pissig dat Feyenoord die jongen heeft laten lopen"