'Fans van Feyenoord en FC Utrecht verzamelen zich en zijn uit op confrontatie'

    'Fans van Feyenoord en FC Utrecht verzamelen zich en zijn uit op confrontatie'

    Gepubliceerd: zaterdag 6 oktober 2018 om 19:34za 06-10-2018 om 19:34

    Feyenoord en FC Utrecht stevenen af op een confrontatie. Dat meldt RTV Utrecht. De veldslag zou in Utrecht plaats moeten gaan vinden.

    Tientallen fans van Feyenoord hebben zich aan het einde van de middag verzameld op de Jutfaseweg. De politie heeft hoogte gekregen van de situatie en staat paraat. Het is nog niet tot een confrontatie gekomen, juist omdat de politie op de hoogte is van wat er mogelijk staat te gebeuren. Duidelijk is niet waarom de fans het op elkaar gemunt hebben.

    Feyenoord en Utrecht speelden twee weken geleden tegen elkaar in competitieverband. In De Kuip waren de Rotterdammers door een late goal van Robin van Persie met 1-0 te sterk.

    Begin april hadden fans van Feyenoord en Utrecht het ook al met elkaar aan de stok. In de wijk Ondiep werden toen negen hooligans opgepakt, bericht RTV Utrecht.

    Plaats een reactie

    McRobbos +893
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:35
    Giovanni heeft gescoord ja? Keurig!

    Edit: Awhh aangepast
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:37
    Als linksback kan Giovanni nog best mee ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:37
    Van Persie was trainer en van Gastel kreeg rood.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10301
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:53
    ZOOO ZONDE DIT OHH ZOO ZONDE SLAAT NERGENS OP MAN KOM MAN.
    VOOR WAT MAN ...GRR
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:16
    Gaat het?
    Zit je vinger tussen de deur? Heeft je vriendinnetje het uitgemaakt?

    Zeg het maar hoor.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10301
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:54
    😂😂😂erger de sex is erg overtreffend dan eerst😂
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:43
    En hoe, scorpion kick.Voorzet van van Hanegem.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +2869
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:41
    en Nelom kreeg een publiekswissel...
    Vind ik leuk
    McRobbos +893
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:35
    Overigens rot op met dit fans te noemen. Noem dit voortaan idioten uit rotterdam en utrecht
    Vind ik leuk
    pietprecies +7806
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:38
    Joh laat ze lekker als ze elkaar de vernieling in willen slaan..

    Wel van te voren even laten melden bij de politie zodat de zorgverzekeringen gelijk weten wie er zelf mogen betalen.
    Vind ik leuk
    McRobbos +893
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:38
    Eens, maar noem dit geen fans
    Vind ik leuk
    Clutchy +856
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:42
    Jullie hadden toch geweldige fans zogenaamd?
    Vind ik leuk
    McRobbos +893
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:42
    Hebben we ook, want dit zijn geen fans slimmerd
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9361
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:47
    Wij hebben idd geweldige fans...die er bijvoorbeeld altijd zijn ook al worden we in 18 jaar geen kampioen. Iedere supportersgroep heeft zijn tokkies.
    Vind ik leuk
    markie +1347
    zondag 7 oktober 2018 om 16:39
    Precies
    Vind ik leuk
    Sytz +3586
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:03
    Jullie hebben helaas ook niet enkel lieverdjes.
    Vind ik leuk
    Clutchy +856
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:00
    Heb ik dat gezegt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:36
    Neanderthalers!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174733
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:36
    feijenoord speelt vandaag niet en utrecht ook niet , dit zijn geen supporters dus geen aandacht geven dit soort
    Vind ik leuk
    jochempje +3629
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:37
    Alstublieft, mijn eerste duimpje omhoog aan jou.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:38
    Maar in de politiek heten het weer voetbalsupporters. Lekker dan.
    Vind ik leuk
    jochempje +3629
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:36
    Dit gaat niet over voetbalsupporters en hoort dus niet thuis op VP
    Vind ik leuk
    4everfcu +3494
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:37
    dit zijn hooligans maar geen voetbal hooligans sla ze allemaal maar de pleuris met de lange lat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:38
    Schande voor het voetbal
    Mafkezen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:39
    Hoe laat begint het? Op fox of ziggo? Komt hier geen live topic van VP?
    Vind ik leuk
    The Iceman +11597
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:52
    Voorprogramma van Conor McGregor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:58
    Lekker man, kan mij niet vroeg genoeg beginnen!
    Vind ik leuk
    The Iceman +11597
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:59
    Gewoon doortrekken vannacht. Om 4 uur McGregor tegen Khabib en om 7 uur begint Verstappen :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:08
    Daar hebben we natuurlijk de juiste middelen voor! Effe slapen en dan smiddags eredivisie. Topweekend
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:13
    Om 4 uur begint het 1e gevecht, maar het gevecht waar jij op doelt (om in voetbaltermen te blijven) staat als 5e gepland....
    Vind ik leuk
    The Iceman +11597
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:15
    Main card is om 10 u Eastern Time. Dat is als het goed is 4 u GMT+1.
    Edit: Je hebt gelijk. Main card bestaat uit 5 gevechten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:24
    Opwarmertjes zijn ook geen straf toch? Nu eerst nog mighty mike vanavond! Als je er van houdt natuurlijk
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 10:06
    Het viel me wel wat tegen. Wat jij? Alleen die vechtpartij na afloop was de moeite waard!
    Vind ik leuk
    The Iceman +11597
    zondag 7 oktober 2018 om 10:09
    Ja het was ook moeilijk om de hype te evenaren. Wel lijp die vechtpartij achteraf, dom van Khabib. Dan heb je net wraak genomen in de ring, maar gooi je alles meteen weg. Hij krijgt z’n cheque voorlopig ook niet uitgekeerd.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:38
    Achterlijk ja, leek wel alsof ie het van tevoren al gepland had. Bizar dom
    Vind ik leuk
    The Iceman +11597
    zondag 7 oktober 2018 om 11:59
    Zeldzaam achterlijk idd. Snap dat McGregor en z’n team flink hebben uitgedaagd, maar zo gooi je je eigen glazen in. McGregor heeft er van afgezien om aangifte te doen tegen Khabib’s teamgenoten, maar het lijkt me dat McGregor’s grappling-coach wel aangifte tegen Khabib gaat doen. Als Khabib dan veroordeeld zou worden kan hij z’n verblijfsvergunning verliezen.
    Vind ik leuk
    Martinnat +1014
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:02
    Zat net te denken , effe webcammetje ,misschien kunnen we ze zeggen herkenbaar te zijn , dus felle duideijke kleuren zodat we goed kunnen zien wie Feyenoord is en wie Utrecht , en misschien zouden ze even kunnen wachten tot de wedstrijden zijn afgelopen , mischien dat van Gangelen met zijn Ajax face deze toegift live ter plekke zou kunnen verslaan , met wat gesprekjes achteraf met de deelnemers , voor de rest niet veel op tv dus
    Vind ik leuk
    mcmodd +24313
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:39
    VP, zou je onmiddellijk de kop willen wijzigen? Dit zijn absoluut geen fans, dit valt ook niet onder dichterlijke vrijheid of wat dies meet zij. Het is in dit verband gewoon een verkeerd woord.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34510
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:09
    Voor hun zijn alle feyenoorders hooligans 😂
    Vind ik leuk
    mcmodd +24313
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:51
    Ja, dat is natuurlijk niet zo. Ik ken heel leuke Feyenoordsupporters die dit afgrijselijk vinden.
    Vind ik leuk
    Mari +10241
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:40
    Fans?
    Ik denk eerder met de politie die op de hoogte is , dat het Venz is en hagelslag
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:43
    Waarom noemen ze het fans , het zijn GEEN FANS . Het zijn gekken die de clubs in diskrediet willen brengen . Stop gewoon met aandacht geven aan zulke gekken . En noem ze geen fans , die staan in het stadion en moedige hun club aan . DAT ZIJN FANS !!!!!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22259
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:44
    Jezus VP....
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:47
    Hoezo fans?
    Dit zijn geen fans hoor.
    Vind ik leuk
    COYG +6864
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:47
    Gio maakt als coach vaak de verkeerde keuzes, maar om jezelf op te stellen en vervolgens te scoren is wel mooi.
    ''Feyenoord en Utrecht speelden twee weken geleden tegen elkaar in competitieverband. In De Kuip waren de Rotterdammers door een late goal van Giovanni van Bronckhorst met 1-0 te sterk.''

    Lekkere fout weer...

    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1017
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:50
    Man man man de politie mag het weer oplossen en morgen lopen ze bij wijze van spreken weer vrij terwijl de agent nog het verslag moet typen van justitie.

    Soms zou je willen dat je in de USA, Peru, Thailand of Spanje woont want daar weten ze wel wat celstraffen zijn ipv taakstraffen van 16 uur.

    Jammer voor alle echte voetbalfans en mensen die de politie hard nodig hebben bij b.v. een ongeval echter de politie het dan te druk heeft met deze steeds maar terugkerende ellende.

    Mijn zoontje van 6 wil graag politieman worden om boeven te pakken...ik heb hem uitgelegd dat hij dan nog vriendelijker moet worden dan hij nu al 6 jaar lang elke dag is. Dit gezien anders de boef hem aanklaagt wegens onvriendelijk zijn en hij zijn politiebadge kan inleveren en vervolgt wordt wegens een onvriendelijke arrestatie waarbij de linkervinger van de boef een krasje heeft gekregen toen mijn zoontje de politieman de handboeien om deed nadat hij de boef had overmeestert bij een van de vele geweldadige dagelijkse overvallen bij hardwerkende ondernemers.

    Amen..ik wens deze "mensen" een goed gevecht toe en fijn dat de zorgverzekering de schade wel betaalt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    El Cazador +7575
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:52
    Spandau M25 erover klaar!!
    Vind ik leuk
    Fredje.R +303
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:54
    hahahaha Feyenoord en Utrecht speelden twee weken geleden tegen elkaar in competitieverband. In De Kuip waren de Rotterdammers door een late goal van Giovanni van Bronckhorst met 1-0 te sterk.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1610
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:56
    Kunnen die tokkies eens kappen met het voetbal te gijzelen onder het mom van Support zijn.

    Nope als je doel bewust op de vuist gaat met andere dan ben je het niet waard om je eigen fan te noemen van welke ploeg dan ook
    Vind ik leuk
    Prof(.) +268
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:56
    Fans?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:59
    vp wat zijn jullie bezig vandaag zijn jullie gehackt ofzo
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:02]
    Vind ik leuk
    Martinnat +1014
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:05
    Die russen waren toch al weg
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:01
    Agh ja de ene gaat punniken de ander winkelen met z'n vrouw, als ze lekker het weiland of bos in gaan dan mogen ze voor mij er lekker op los gaan. Ieder zijn eigen ding.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3494
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:09
    van mij mogen ze dat ook maar noem jezelf geen feyenoord of utrecht supporter want dat zijn het niet.
    en als ze zo graag elkaar de hersens willen inslaan prima doe dat lekker in het bos dan ipv in de stad en dat zeg ik als oud bunniksider
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:28
    de media noemt ze zo,
    Vind ik leuk
    Roya +1484
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:09
    Een deel gaat stappen in Utrecht een ander deel komt net terug met een partybus uit Volendam voor een wedstrijd van de amateurs niets aan de hand joh

    Media maakt er weer een heel verhaal van
    Vind ik leuk
    4everfcu +3494
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:12
    tuurlijk pik ze zijn hier voor de gezelligheid haha nou ik heb ze gezien en neem van mij aan die zijn maar op een ding uit revance voor ahoy en ondiep.
    Vind ik leuk
    Roya +1484
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:29
    Krijg zo juist te horen dat de party bussen uit Volendam thuis zijn dit zijn inderdaad andere en bekende bevestigen dat het niet om een stap avondje gaat
    Vind ik leuk
    4everfcu +3494
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:45
    dit zijn dezelfde groepen als in ahoy en ondiep ik snap dan ook niet dat de burgemeester nog geen noodveroordering heeft uitgegeven.
    nu proberen de feyenoorders in kleine groepjes het centrum in te gaan maar doordat het bijna live te volgen is op internet zullen die tegen honderden utrechters komen te staan aangezien iedereen het nu weet ofterwijl dit kan niet goed gaan daar.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:46]
    Vind ik leuk
    Roya +1484
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:40
    Je info klopt helemaal ze gaan in groepjes van max drie personen gelukkig zit de politie er kort op vrienden van me die in een partybus zaten zijn massaal huiswaarts gegaan
    Vind ik leuk
    Stack5 +3090
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:13
    Als je gaat stappen in Utrecht. Wat doe je dan op de Jutfase weg?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3494
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:31
    ff bij ons honk kijken prima kroegie hoor
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:08
    Laten ze elkaar maar lekker verrot slaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:14
    Zo jammer dat dit soort klootjesvolk fans worden genoemd. Laat ze elkaar de schedel in slaan. Zijn wij er als maatschappij er ook weer vanaf.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1784
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:16
    Fans?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27640
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:22
    VP stop met het geven van een podium aan dit soort figuren. Dit zijn geen supporters van Feyenoord en Utrecht. Doodzwijgen.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6278
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:27
    Triest volk. Zo wil je niet meer met je kinderen een wedstrijd bezoeken.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3494
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:36
    de politie heeft ze de hele middag al in het oog waarom sturen ze ze dan niet gewoon de stad uit.
    Vind ik leuk
    Storm015 +278
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:11
    Laat deze randdebielen lekker hun gang gaan. Fotograferen stadionverbond, enkelband en melden als de klup van hun dromen speelt. Mafkezen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    DrDeef +2202
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:34
    Zet een stuk straat af, laat ze elkaar helemaal kapot maken en stuur de bezemwagen als er niemand meer overeind staat. Lost het probleem zichzelf op.
    Vind ik leuk
    Caniggia +948
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:28
    Gewoon die gekken met zijn allen in een weiland stoppen en laat ze elkaar de koppen maar inslaan.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2308
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:53
    Eigenlijk nieuws onwaardig hier.. Dit gaat niet over voetbal en het plezier ervan
    Vind ik leuk
    repeP +1481
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:55
    Pff, kunnen ze dat niet in een vechtspelletje op een computer af doen dan?
    Vind ik leuk
    DeNelis +149
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:42
    Ik heb de pestpleuris aan Feyenoord en wens ze veel nederlagen toe, echter vind ik vriendschap belangrijker en maakt het mij niet uit voor welke club je bent. Liever een echte maat die Feyenoord adoreert, dan een neppert die maar met je meeloopt. Vriendschap is mooier en clubliefde blijft bestaan!
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:30
    Oppakken dat tuig en nooit meer naar een wedstrijd toelaten. Waar blijft die meldingsplicht???
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 08:14
    Hard straffen! Enige wat helpt. Als Nederlandse overheid nou eens niet zo slap zou zijn en de Engelse voetbal wet gewoon zou gebruiken zouden er al veel minder van dit soort schermutselingen zijn.
    Ik kom graag in het stadion, neem ook graag mijn dochtertjes mee maar dit soort gedrag vind ik walgelijk.
    Vind ik leuk
    Horas +566
    maandag 8 oktober 2018 om 09:37
    Bij Utrecht uit zitten we altijd gezellig met Uuuu-fans tussen de andere Uuuu-fans in een normaal vak. Fijn stadion, lekkere broodjes tegen normale prijzen en altijd leuke Utrechters met wie je kunt lachen. Snap daarom niet waarom een aantal eencelligen zo triest moet doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws