'Fans van Feyenoord en FC Utrecht verzamelen zich en zijn uit op confrontatie'

    'Fans van Feyenoord en FC Utrecht verzamelen zich en zijn uit op confrontatie'

    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:34

    Feyenoord en FC Utrecht stevenen af op een confrontatie. Dat meldt RTV Utrecht. De veldslag zou in Utrecht plaats moeten gaan vinden.

    Tientallen fans van Feyenoord hebben zich aan het einde van de middag verzameld op de Jutfaseweg. De politie heeft hoogte gekregen van de situatie en staat paraat. Het is nog niet tot een confrontatie gekomen, juist omdat de politie op de hoogte is van wat er mogelijk staat te gebeuren. Duidelijk is niet waarom de fans het op elkaar gemunt hebben.

    Feyenoord en Utrecht speelden twee weken geleden tegen elkaar in competitieverband. In De Kuip waren de Rotterdammers door een late goal van Robin van Persie met 1-0 te sterk.

    Begin april hadden fans van Feyenoord en Utrecht het ook al met elkaar aan de stok. In de wijk Ondiep werden toen negen hooligans opgepakt, bericht RTV Utrecht.

    Plaats een reactie

    McRobbos +726
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:35
    Giovanni heeft gescoord ja? Keurig!

    Edit: Awhh aangepast
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:06]
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:36
    Whahaha, VP weer hilarisch.
    Vind ik leuk
    McRobbos +726
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:37
    Stagiair strikes again
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:24
    De Utrechtenaren, Utrechtenaars en Utrechters waren te sterk voor de 010'ers.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:37
    keep on dreaming ik zou het alleen niet te hard roepen want misschien eindig je op een dag hetzelfde als Picornie als je Feyenoorders uit probeert te dagen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:42
    Sukkeltje.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:44
    dat moment dat je toch wel wil reageren maar eigenlijk niks te zeggen hebt en dus maar gewoon gaat schelden, het is vrij triest... vooral omdat mensen die schelden zich proberen boven een ander te plaatsen maar het schelden zelf al het tegendeel bewijst...

    dus fijne avond nog...
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:49
    Veel bla bla jochie en dan het laatste woord willen hebben terwijl je een dode "supporter" van 25 jaar geleden erbij haalt om een soort verkapte dreiging op een internetforum te uiten. Daarom ben je een sukkeltje.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:53
    dreiging?

    nee joh, ik zeg alleen dat ik harde kern van Feyenoord niet zou uitdagen, dat is exact waar het met Picornie ook misging dat de Ajax harde kern deed alsof ze veel beter waren terwijl de harde kern van Feyenoord op dat moment veel groter en sterker was...

    en als ik een sukkeltje ben wat ik sws al een vrij triest scheldwoord vind, als je dan toch scheld doe het dan goed of met humor dus of gewoon echt een sterk scheldwoord zoals ******lijer of iets wat nergens op slaat maar daardoor juist met humor wordt ontvangen maar sukkeltje klinkt toch wel alsof je wil schelden maar eigenlijk niet durft... doe het goed of doe het niet (en dan het liefst niet natuurlijk want ja, het doet sws altijd af aan de boodschap)...

    overigens mijn complimenten je leert snel, nadat ik je aansprak op je weinig toevoegende reactie heb je nu toch nog een inhoudelijk nog steeds zeer zwakke maar toch alvast iets betere reactie geplaatst...

    daarnaast, je begint over mij en het laatste woord willen hebben maar als je reacties als "sukkeltje" plaatst om maar het laatste woord te hebben (want meer bereik je er niet mee) ben je dan niet zelf net zo triest? buiten het feit dat het mij niet om het laatste woord te doen is maar om het trieste van inhoudsloos schelden...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:58
    Jij verbergt je achter veel te veel woorden. Bla bla zoals ik al eerder stelde. Ik denk dat jij inderdaad een sukkeltje bent. Eentje met rood haar en een grote zware beugelbril op zijn neus. Daarom ben je dus een sukkeltje.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:00
    tja, rijke fantasie, bruin haar, geen bril, het spijt me niet aan je beeld te voldoen...

    mijn beeld van jou is een 10 jarig jochie dat denkt stoer te doen door mee te praten en bij gebrek aan inhoud maar gewoon te gaan schelden, tot nu toe is alleen het 10 jarig jochie gedeelte een aanname, de rest is allang bevestigd door je reacties...
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:06
    Gelukkig word je bla bla al wat minder. Sukkeltje.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2015
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:47
    Je weet net te weinig over beverwijk om mee te babbelen. Het had niks te maken met de hoeveelheid supporters. Daarnaast is de opmerking "misschien eindig je op een dag net als picornie" wel een bedreiging ja.

    Ik zit al jaren in het stadion en wil mij distantiëren van gastjes als jij
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:32
    1. het had niet alleen met de hoeveelheid supporters te maken maar het is algemeen bekend dat de Ajax supporters op minder Feyenoord supporters hadden gerekend en dat de Feyenoordsupporters de Ajax supporters zwaar in aantallen hebben overtroffen..

    2. niet in de context, in de context daagt hij supporters uit door te zeggen dat Utrecht zal winnen en daagt ie Rotterdam uit, ik geef hem enkel de waarschuwing dat Feyenoord supporters over het algemeen niet met zich laten fucken en dat het mis ging toen Ajacieden Feyenoord gingen uitdagen, Utrecht heeft een kleinere aanhang en zal dus al helemaal niet van Feyenoord winnen...

    3. mensen zoals mij? vertel, omdat ik niet rel maar me er ook niet al te hypocriet van distantieer omdat ik diezelfde hooligans wel waardeer voor de sfeeracties die over het algemeen van dezelfde harde aanhang komen en het uiteindelijk meestal reuze meevalt met de hooligans als je de volledige context kent... en omdat ik vind dat mensen met wederzijdse toestemming elkaar best in elkaar mogen meppen (niet overal maar je moet het wel eerst kunnen faciliteren voordat je het kan reguleren)...
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2015
    zondag 7 oktober 2018 om 13:22
    Het had niks met hoeveelheid supporters te maken. Feyenoord speelde die dat uit tegen az en was daarom in de buurt. Het is gewoon sneu dat die picornie is doodgeslagen maar dat maakt niet van alle Feyenoord hooligans moordenaars.

    Voor punt 3 neem ik graag nog even de tijd. Er zit namelijk een verschil tussen hooligans en supportersverenigingen. Het kan dat een hooligan bij de supportersvereniging zit maar niet alle geregistreerde leden van de supportersvereniging zijn hooligans. Er zijn best wel eens illegale sfeeracties, meestal pyro of rookbommen maar de stadion brede sfeeracties zijn vanuit de supportersverenigingen. Mensen zoals jij zijn mensen die een grote bek hebben en hele domme en belastende / bedreigende dingen zeggen terwijl ze er geen verstand van hebben. Ik ben een supporter, zit al jaren in de kuip, rel nooit, geniet van de sfeeracties die er elke keer weer zijn, kan ook zeker genieten van wat pyro of een groene rookbom op zijn tijd, maar mij hoor je niet zeggen dat een bedreiging richting het legioen een doodvonnis is. Daarnaast daagde picornie de feyenoord supporters niet uit (zoals jij letterlijk steld) maar viel hij ze aan.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 15:12
    punt 1: ik zeg niet dat hoeveelheid supporters alles te maken had ermee maar het was een cruciaal onderdeel dat Ajax het aantal Feyenoordsupporters zwaar had onderschat...

    punt 2: nee niet alle Feyenoordsupporters zijn moordenaars, dat beweer ik ook niet, ik waarschuw alleen mensen om Feyenoordsupporters niet uit te dagen, vooral omdat deze persoon beweerde dat Utrecht het gevecht zou winnen.

    punt 3: er zijn duidelijke verbanden tussen de hooligans en de sfeeracties, dat kan je simpelweg niet ontkennen omdat een groot deel van de sfeeracties in de basis wordt opgezet door de harde kern en niet door de dagjesmensen, je kan het niet leuk vinden maar om de feiten te gaan ontkennen is toch wel wat triest...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 16:46
    Daar is'tie weer, de winnaar van de sukkeltje van de week trofee.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 16:47
    welkom terug, en gefeliciteerd met de prijs

    beetje jammer dat niemand anders je kwam aankondigen, geeft toch meer prestige aan zo'n prijs
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 16:55
    Bla bla, beeh. Trouwens wat ik mij afvraag, jij als roodharige, heb je sproeten alleen op je kop of over je hele lichaam? En is je schaamhaar ook rood? Heb je ook sproeten op je lulletje?
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 20:42
    wat ik me afvraag, hoe hard ben jij op je hoofd gevallen, ik heb al gemeld dat ik niet aan jouw beeld van mij voldoe, kijkend naar het feit dat je me niet kent is het dus dom om van je eigen gelijk uit te gaan in plaats van het aan te nemen van degene die er net iets meer over weet... wss komt dat door een narcistische persoonlijkheidsstoornis dus ik raad je aan om je te laten testen, is het niet voor jezelf dan is het wel voor je omgeving want de omgeving van een narcist leid daar zwaar onder...
    Vind ik leuk
    Horas +580
    zondag 7 oktober 2018 om 15:46
    Heren, gedraag u.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:47
    Hee maf wat denk je nou dat Rotterdam of Feyenoord maar zomaar mensen dood kan slaan pik dat picornie niet gewroken is is een maar dat ze familie niks gedaan heb is 2 maar kijken jullie maar uit door steeds utrecht uit te dagen voordat jullie echt gaan huilen genoeg gekken hier met rare ideeen dus wee voorzichtig
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:26
    oei, spooky hoor...
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:49
    Sukkeltje
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:52
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 12:43
    Hahaha, ik lees even mee. Wat ben jij een sukkeltje zeg! xD
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 15:07
    iig interessant dat degene met de naam prachtig die haat uiteindelijk vooral een haterig persoon is
    Vind ik leuk
    Tismewat +34
    zondag 7 oktober 2018 om 01:40
    Eh, dank voor deze heldere uiteenzetting. Als je je pillen maar gedisciplineerd blijft innemen komt er echt een einde aan deze psychose. Groetjes, dokter Oetker.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 04:03
    Heeft u ook nog wat lekkere taartrecepten beste dokter Oetker?;))
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 00:32
    Gefeliciteerd met je eerste boek. Man man wat ben jij lang van stof. De inhoud is wel ijzersterk en van een heel hoog niveau vind je niet.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 00:56
    ik wilde een hartje typen namelijk deze...

    werkt niet pijltje naar links en dan een drie...
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 00:57]
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 00:56
    oeps dubbele reactie...
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 00:56]
    Vind ik leuk
    5697956 +3783
    zondag 7 oktober 2018 om 13:20
    Heb jij een klap van de molen gekregen??
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 00:53
    Wtf? En jij noemt jezelf 'Sir'. Jij moet je diep schamen! Hersenloze grafzerk.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 00:59
    dit soort taalgebruik zal ik in ieder geval niet gebruiken...

    en ach, je kan vallen over mijn reactie maar tja weet je, een stelletje idioten die elkaar doodmeppen op een veld vind ik geen probleem, sterker nog ik geloof in natuurlijke selectie dus des te sneller ze elkaar kapotslaan des te sneller je van zulk volk af bent... als zij elkaar kapot willen slaan en beide kanten willen dat, vervolgens keurt de rest van de mensheid dat gedrag af, wat is dan het probleem dat ze elkaar doodslaan, zij hebben hun zin en de rest van de mensheid hoeft zich aan minder van dat soort volk te storen...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 01:04
    Je bent serieus een kansloze droeftoeter! Verander onmiddelijk je nickname in 'eencellige droeftoeter' oid.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 01:10
    verander jij hem dan in inhoudsloze internetheld...?

    hebben we een afspraak?
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 01:17
    Nee dat hebben we zeker niet! Zolang jij niet snapt dat je in dit verband geen overleden persoon erbij gaat halen en je jezelf 'Sir' durft te noemen. Forget it!
    En pleur nu maar weer fijn onder je steen achterlijke koekwâhs!
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 02:26
    tja, ik begrijp nog steeds niet waarom je denkt jezelf boven mij te kunnen plaatsen kijkende naar het feit dat je je totaal niet beter gedraagt...

    welke steen? rapper steen? nee die is dan weer utreg's...

    waarom ik mezelf Sir durf te noemen, nou ja gewoon omdat het kan en het leuk klinkt...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 10:55
    Je hebt ook echt serieus het verstand van een verbrande zandkorrel he? Zielige toetsenbord held
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 15:00
    en jij nog minder zo te zien...
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 15:07
    tja, voor zulk taalgebruik zou ik me wel schamen maar nee voor mijn mening schaam ik me niet...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 03:58
    Laat ze elkaar toch lekker opzoeken in een weiland, geen politie erbij, flink elkaar de koppen inslaan, zijn wij tenminste van dit soort idioten af.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2780
    zondag 7 oktober 2018 om 08:54
    Nou zeg
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:03
    rare je weet niet veel hé
    ben je wel oud genoeg om zonder toezicht op internet te mogen wijs genoeg niet in elk geval.
    BOE schrik niet F¥
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 11:07]
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 15:02
    omdat ik vind dat een stelletje gekkies elkaar best in elkaar mogen slaan als ze dat aan beide kanten willen?

    beargumenteer waarom ik dan niet zoveel zou weten door die mening, maar goed door zulke reacties ben ik ervan overtuigd dat ik in ieder geval nog niet het ergste geval ben...
    Vind ik leuk
    Voebtal +6593
    zondag 7 oktober 2018 om 11:35
    Het moment dat je beseft dat coke echt heel slecht voor je is.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 15:06
    ach, snap uberhaupt niet waarom mensen coke zouden doen, in principe is het enige bijzondere aan coke dat het zo duur is dat het een soort statussymbool is onder junkies maar uiteindelijk is pep gewoon veel effectiever en goedkoper (zwaardere dip dat dan weer wel)...

    nog los van het feit dat ik meer met downers dan met uppers heb, uppers geven teveel energie waardoor je agressiever wordt etc. downers voel je je geweldig door maar het risico van dom gedrag is klein omdat je uberhaupt niet veel meer doet...
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:09
    Ongelovelijk, dat dit soort een een podium krijgen hier op VP. Deze gasten verdienen geen eens aandacht. En dat geldt niet alleen voor deze droeftoeters, maar voor iedere droeftoeter van een club uit Nederland incl. mijn cubje uit A'dam.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:32
    Jij krijgt toch ook een podium, daar is ook niet iedereen blij mee.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:40
    meer mensen niet dan wel heb ik zo het idee...

    overigens geef ze lekker de aandacht, het idee dat ze aandacht willen is verkeerd, hooligans hoeven geen aandacht, ze moeten gewoon af en toe hun agressie kwijt en dat doen ze tegen elkaar...

    sterker nog de meesten willen liever geen aandacht omdat de media vaak verkeerde informatie over ze geeft...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 06:57
    Ga jij anders even lekker iemand op zijn bek slaan of wat slopen!!!
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    zondag 7 oktober 2018 om 07:19
    Dit bedoel ik maar weer, relax jochie.
    Vind ik leuk
    Martinnat +945
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:58
    Je haalt de woorden uit Mn mond , wat een niveau soms
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:08
    ja
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 11:21
    ?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2015
    zondag 7 oktober 2018 om 13:28
    Helemaal eens. Die droeftoeters hebben totaal geen idee maar beschadigen de clubs met hun tomeloze domheid en onwetendheid.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:37
    Als linksback kan Giovanni nog best mee ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:37
    Van Persie was trainer en van Gastel kreeg rood.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9542
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:53
    ZOOO ZONDE DIT OHH ZOO ZONDE SLAAT NERGENS OP MAN KOM MAN.
    VOOR WAT MAN ...GRR
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:16
    Gaat het?
    Zit je vinger tussen de deur? Heeft je vriendinnetje het uitgemaakt?

    Zeg het maar hoor.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9542
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:54
    😂😂😂erger de sex is erg overtreffend dan eerst😂
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6156
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:43
    En hoe, scorpion kick.Voorzet van van Hanegem.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:41
    en Nelom kreeg een publiekswissel...
    Vind ik leuk
    McRobbos +726
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:35
    Overigens rot op met dit fans te noemen. Noem dit voortaan idioten uit rotterdam en utrecht
    Vind ik leuk
    pietprecies +4705
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:38
    Joh laat ze lekker als ze elkaar de vernieling in willen slaan..

    Wel van te voren even laten melden bij de politie zodat de zorgverzekeringen gelijk weten wie er zelf mogen betalen.
    Vind ik leuk
    McRobbos +726
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:38
    Eens, maar noem dit geen fans
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:36
    Fans staat voor fanatici dus waarom niet.
    Supporters dat is dan een ander verhaal.

    fanaticus (zn):
    bezetene, doordrijver, dweper, extremist, fan, fanaat, fanatiekeling, freak, gedrevene, geestdrijver, scherpslijper, ultra, zeloot
    Vind ik leuk
    McRobbos +726
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:45
    Ja ze zijn fanatiek om een potje te matten, niet fanatiek voor feyenoord. Jammer maar punten scoren met bijdehand zijn gaat hem niet worden.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:53
    Je kan ook van te voren nadenken voordat je iets typt.
    Probeer maar eens wie weet komt er dan iets zinnigs uit je vingers.
    Vind ik leuk
    Clutchy +307
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:42
    Jullie hadden toch geweldige fans zogenaamd?
    Vind ik leuk
    McRobbos +726
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:42
    Hebben we ook, want dit zijn geen fans slimmerd
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:43
    Geweldige supporters en een aantal idioten dus, wist je toch wel?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:43
    ach, elke club heeft wel dit soort idioten, het uitzonderlijke aan Feyenoord is dat ze naast dit soort idioten ook nog echte supporters hebben, zijn er maar weinig clubs van in Nederland, FC Twente en NAC wel maar voor de rest zijn er maar weinig met echte supporters...
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 01:01
    Je vergeet ADO sukkel. De club met de meest fanatieke aanhang! En veel!
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 01:08
    vooral van het idiote soort far as i know...
    Vind ik leuk
    markie +513
    zondag 7 oktober 2018 om 08:25
    Loop niet zo op je borst te kloppen met echte supporters, elke club heeft echte supporters. Zo niet, beschrijf eens wat je verstaat onder echte supporters
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 14:58
    loyale supporters die blijven komen in goeie en slechte tijden, die hun club blijven steunen ondanks een langdurige mindere periode... die zie je tegenwoordig nog maar weinig... tegenwoordig is het blijf thuis als het wat slechter gaat...
    Vind ik leuk
    markie +513
    zondag 7 oktober 2018 om 16:39
    Dus die heb je bij elke club
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1802
    zondag 7 oktober 2018 om 16:46
    okee, er is bij elke club vast wel een supporter te vinden die aan de eisen voldoet... jammer dat ze nog niet gevonden zijn bij andere clubs...
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8676
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:47
    Wij hebben idd geweldige fans...die er bijvoorbeeld altijd zijn ook al worden we in 18 jaar geen kampioen. Iedere supportersgroep heeft zijn tokkies.
    Vind ik leuk
    markie +513
    zondag 7 oktober 2018 om 16:39
    Precies
    Vind ik leuk
    Sytz +3298
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:03
    Jullie hebben helaas ook niet enkel lieverdjes.
    Vind ik leuk
    Clutchy +307
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:00
    Heb ik dat gezegt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:36
    Neanderthalers!
    Vind ik leuk
    stratumseind +165490
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:36
    feijenoord speelt vandaag niet en utrecht ook niet , dit zijn geen supporters dus geen aandacht geven dit soort
    Vind ik leuk
    jochempje +2800
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:37
    Alstublieft, mijn eerste duimpje omhoog aan jou.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:38
    Maar in de politiek heten het weer voetbalsupporters. Lekker dan.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:51
    Dat telt niet, die zien zelfs een wolf voor een schaap aan.
    Vind ik leuk
    jochempje +2800
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:36
    Dit gaat niet over voetbalsupporters en hoort dus niet thuis op VP
    Vind ik leuk
    4everfcu +2519
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:37
    dit zijn hooligans maar geen voetbal hooligans sla ze allemaal maar de pleuris met de lange lat.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:38
    Schande voor het voetbal
    Mafkezen.
    Vind ik leuk
    RCJ29 +199
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:38
    Ik snap wel dat ze willen vechten als hun coach moet gaan scoren voor ze
    Vind ik leuk
    Keesvm1 +144
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:39
    Hoe laat begint het? Op fox of ziggo? Komt hier geen live topic van VP?
    Vind ik leuk
    The Iceman +9081
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:52
    Voorprogramma van Conor McGregor.
    Vind ik leuk
    Keesvm1 +144
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:58
    Lekker man, kan mij niet vroeg genoeg beginnen!
    Vind ik leuk
    The Iceman +9081
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:59
    Gewoon doortrekken vannacht. Om 4 uur McGregor tegen Khabib en om 7 uur begint Verstappen :p
    Vind ik leuk
    Keesvm1 +144
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:08
    Daar hebben we natuurlijk de juiste middelen voor! Effe slapen en dan smiddags eredivisie. Topweekend
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:13
    Om 4 uur begint het 1e gevecht, maar het gevecht waar jij op doelt (om in voetbaltermen te blijven) staat als 5e gepland....
    Vind ik leuk
    The Iceman +9081
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:15
    Main card is om 10 u Eastern Time. Dat is als het goed is 4 u GMT+1.
    Edit: Je hebt gelijk. Main card bestaat uit 5 gevechten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    Keesvm1 +144
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:24
    Opwarmertjes zijn ook geen straf toch? Nu eerst nog mighty mike vanavond! Als je er van houdt natuurlijk
    Vind ik leuk
    Keesvm1 +144
    zondag 7 oktober 2018 om 10:06
    Het viel me wel wat tegen. Wat jij? Alleen die vechtpartij na afloop was de moeite waard!
    Vind ik leuk
    The Iceman +9081
    zondag 7 oktober 2018 om 10:09
    Ja het was ook moeilijk om de hype te evenaren. Wel lijp die vechtpartij achteraf, dom van Khabib. Dan heb je net wraak genomen in de ring, maar gooi je alles meteen weg. Hij krijgt z’n cheque voorlopig ook niet uitgekeerd.
    Vind ik leuk
    Keesvm1 +144
    zondag 7 oktober 2018 om 11:38
    Achterlijk ja, leek wel alsof ie het van tevoren al gepland had. Bizar dom
    Vind ik leuk
    The Iceman +9081
    zondag 7 oktober 2018 om 11:59
    Zeldzaam achterlijk idd. Snap dat McGregor en z’n team flink hebben uitgedaagd, maar zo gooi je je eigen glazen in. McGregor heeft er van afgezien om aangifte te doen tegen Khabib’s teamgenoten, maar het lijkt me dat McGregor’s grappling-coach wel aangifte tegen Khabib gaat doen. Als Khabib dan veroordeeld zou worden kan hij z’n verblijfsvergunning verliezen.
    Vind ik leuk
    Martinnat +945
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:02
    Zat net te denken , effe webcammetje ,misschien kunnen we ze zeggen herkenbaar te zijn , dus felle duideijke kleuren zodat we goed kunnen zien wie Feyenoord is en wie Utrecht , en misschien zouden ze even kunnen wachten tot de wedstrijden zijn afgelopen , mischien dat van Gangelen met zijn Ajax face deze toegift live ter plekke zou kunnen verslaan , met wat gesprekjes achteraf met de deelnemers , voor de rest niet veel op tv dus
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:39
    VP, zou je onmiddellijk de kop willen wijzigen? Dit zijn absoluut geen fans, dit valt ook niet onder dichterlijke vrijheid of wat dies meet zij. Het is in dit verband gewoon een verkeerd woord.
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:45
    Moeten ze er hooligans van maken?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:40
    Ik denk dat ook dat nog teveel eer is. Als ik ze wil vergelijken kom ik uit bij de criminaliteit.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:09
    Voor hun zijn alle feyenoorders hooligans 😂
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:51
    Ja, dat is natuurlijk niet zo. Ik ken heel leuke Feyenoordsupporters die dit afgrijselijk vinden.
    Vind ik leuk
    Mari +8547
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:40
    Fans?
    Ik denk eerder met de politie die op de hoogte is , dat het Venz is en hagelslag
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:43
    Waarom noemen ze het fans , het zijn GEEN FANS . Het zijn gekken die de clubs in diskrediet willen brengen . Stop gewoon met aandacht geven aan zulke gekken . En noem ze geen fans , die staan in het stadion en moedige hun club aan . DAT ZIJN FANS !!!!!
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:52
    In mijn beleving zou je ze wel clubfans kunnen noemen. Dat is een vrijblijvend woord dat aangeeft dat je fan bent van een club, dat je iets hebt met een club. Maar als je je club in diskrediet brengt met je gedrag, verdien je het woord supporter niet, want je kunt dat gedrag geen ondersteuning van je club noemen.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:44
    Jezus VP....
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:47
    Hoezo fans?
    Dit zijn geen fans hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:47
    Gio maakt als coach vaak de verkeerde keuzes, maar om jezelf op te stellen en vervolgens te scoren is wel mooi.
    ''Feyenoord en Utrecht speelden twee weken geleden tegen elkaar in competitieverband. In De Kuip waren de Rotterdammers door een late goal van Giovanni van Bronckhorst met 1-0 te sterk.''

    Lekkere fout weer...

    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1090
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:50
    Man man man de politie mag het weer oplossen en morgen lopen ze bij wijze van spreken weer vrij terwijl de agent nog het verslag moet typen van justitie.

    Soms zou je willen dat je in de USA, Peru, Thailand of Spanje woont want daar weten ze wel wat celstraffen zijn ipv taakstraffen van 16 uur.

    Jammer voor alle echte voetbalfans en mensen die de politie hard nodig hebben bij b.v. een ongeval echter de politie het dan te druk heeft met deze steeds maar terugkerende ellende.

    Mijn zoontje van 6 wil graag politieman worden om boeven te pakken...ik heb hem uitgelegd dat hij dan nog vriendelijker moet worden dan hij nu al 6 jaar lang elke dag is. Dit gezien anders de boef hem aanklaagt wegens onvriendelijk zijn en hij zijn politiebadge kan inleveren en vervolgt wordt wegens een onvriendelijke arrestatie waarbij de linkervinger van de boef een krasje heeft gekregen toen mijn zoontje de politieman de handboeien om deed nadat hij de boef had overmeestert bij een van de vele geweldadige dagelijkse overvallen bij hardwerkende ondernemers.

    Amen..ik wens deze "mensen" een goed gevecht toe en fijn dat de zorgverzekering de schade wel betaalt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:04]
    Vind ik leuk
    Hast57 +1436
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:57
    Politie gewoon een keer de andere kant op laten kijken zou ook al een hoop oplossen.
    Vind ik leuk
    Stack5 +2979
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:11
    Ja vooral de eigenaar van het buurtcafe zal daar erg blij mee zijn als z'n complete inboedel over de jutfaseweg vliegt.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1436
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:23
    Ik zeg toch niet welke kant ze kunnen zich alleen bemoeien als er idd andermans spullen sneuvelen maar hoeven van mij tussen beide te komen als ze elkaar afmaken. Waarom?
    Vind ik leuk
    RCJ29 +199
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:06
    Moet je eens googlen hoe gestoord ze in Indonesië zijn geworden qua hooligans. Daar zijn ook hoge straffen. Je hebt gewoon altijd van die idioten.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6078
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:52
    Spandau M25 erover klaar!!
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 04:09
    Zo, dat is nog eens een effectieve oplossing;)
    Vind ik leuk
    Fredje.R +301
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:54
    hahahaha Feyenoord en Utrecht speelden twee weken geleden tegen elkaar in competitieverband. In De Kuip waren de Rotterdammers door een late goal van Giovanni van Bronckhorst met 1-0 te sterk.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1371
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:56
    Kunnen die tokkies eens kappen met het voetbal te gijzelen onder het mom van Support zijn.

    Nope als je doel bewust op de vuist gaat met andere dan ben je het niet waard om je eigen fan te noemen van welke ploeg dan ook
    Vind ik leuk
    Prof(.) +213
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:56
    Fans?
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 19:59
    vp wat zijn jullie bezig vandaag zijn jullie gehackt ofzo
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:02]
    Vind ik leuk
    Martinnat +945
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:05
    Die russen waren toch al weg
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:01
    Agh ja de ene gaat punniken de ander winkelen met z'n vrouw, als ze lekker het weiland of bos in gaan dan mogen ze voor mij er lekker op los gaan. Ieder zijn eigen ding.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2519
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:09
    van mij mogen ze dat ook maar noem jezelf geen feyenoord of utrecht supporter want dat zijn het niet.
    en als ze zo graag elkaar de hersens willen inslaan prima doe dat lekker in het bos dan ipv in de stad en dat zeg ik als oud bunniksider
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:28
    de media noemt ze zo,
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    zondag 7 oktober 2018 om 01:01
    Die hebben het wel vaker mis.
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:09
    Een deel gaat stappen in Utrecht een ander deel komt net terug met een partybus uit Volendam voor een wedstrijd van de amateurs niets aan de hand joh

    Media maakt er weer een heel verhaal van
    Vind ik leuk
    4everfcu +2519
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:12
    tuurlijk pik ze zijn hier voor de gezelligheid haha nou ik heb ze gezien en neem van mij aan die zijn maar op een ding uit revance voor ahoy en ondiep.
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:29
    Krijg zo juist te horen dat de party bussen uit Volendam thuis zijn dit zijn inderdaad andere en bekende bevestigen dat het niet om een stap avondje gaat
    Vind ik leuk
    4everfcu +2519
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:45
    dit zijn dezelfde groepen als in ahoy en ondiep ik snap dan ook niet dat de burgemeester nog geen noodveroordering heeft uitgegeven.
    nu proberen de feyenoorders in kleine groepjes het centrum in te gaan maar doordat het bijna live te volgen is op internet zullen die tegen honderden utrechters komen te staan aangezien iedereen het nu weet ofterwijl dit kan niet goed gaan daar.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 20:46]
    Vind ik leuk
    Roya +1438
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:40
    Je info klopt helemaal ze gaan in groepjes van max drie personen gelukkig zit de politie er kort op vrienden van me die in een partybus zaten zijn massaal huiswaarts gegaan
    Vind ik leuk
    Stack5 +2979
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:13
    Als je gaat stappen in Utrecht. Wat doe je dan op de Jutfase weg?
    Vind ik leuk
    4everfcu +2519
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:31
    ff bij ons honk kijken prima kroegie hoor
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:08
    Laten ze elkaar maar lekker verrot slaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:14
    Zo jammer dat dit soort klootjesvolk fans worden genoemd. Laat ze elkaar de schedel in slaan. Zijn wij er als maatschappij er ook weer vanaf.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1261
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:16
    Fans?
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26263
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:22
    VP stop met het geven van een podium aan dit soort figuren. Dit zijn geen supporters van Feyenoord en Utrecht. Doodzwijgen.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5479
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:27
    Triest volk. Zo wil je niet meer met je kinderen een wedstrijd bezoeken.
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:47
    Dit heeft echter niets te maken met een voetbalwedstrijd.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5479
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:57
    Deze gekken zitten wel in het stadion.
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:02
    Hopelijk SV.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2519
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:36
    de politie heeft ze de hele middag al in het oog waarom sturen ze ze dan niet gewoon de stad uit.
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zaterdag 6 oktober 2018 om 20:48
    Dat zal wel niet kunnen zonder dat ze iets misdaan hebben toch...
    Vind ik leuk
    4everfcu +2519
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:38
    met een noodverordering wel
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:01
    Oké, geen verstand van.
    Vind ik leuk
    Storm015 +241
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:11
    Laat deze randdebielen lekker hun gang gaan. Fotograferen stadionverbond, enkelband en melden als de klup van hun dromen speelt. Mafkezen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1546
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:26
    Waarom zeggen ze dat het fans zijn ? Dit zijn hersenloze dwazen.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1951
    zaterdag 6 oktober 2018 om 21:34
    Zet een stuk straat af, laat ze elkaar helemaal kapot maken en stuur de bezemwagen als er niemand meer overeind staat. Lost het probleem zichzelf op.
    Vind ik leuk
    Caniggia +858
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:28
    Gewoon die gekken met zijn allen in een weiland stoppen en laat ze elkaar de koppen maar inslaan.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1566
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:53
    Eigenlijk nieuws onwaardig hier.. Dit gaat niet over voetbal en het plezier ervan
    Vind ik leuk
    repeP +1245
    zaterdag 6 oktober 2018 om 22:55
    Pff, kunnen ze dat niet in een vechtspelletje op een computer af doen dan?
    Vind ik leuk
    DeNelis +130
    zaterdag 6 oktober 2018 om 23:42
    Ik heb de pestpleuris aan Feyenoord en wens ze veel nederlagen toe, echter vind ik vriendschap belangrijker en maakt het mij niet uit voor welke club je bent. Liever een echte maat die Feyenoord adoreert, dan een neppert die maar met je meeloopt. Vriendschap is mooier en clubliefde blijft bestaan!
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 13:30
    Oppakken dat tuig en nooit meer naar een wedstrijd toelaten. Waar blijft die meldingsplicht???
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 08:14
    Hard straffen! Enige wat helpt. Als Nederlandse overheid nou eens niet zo slap zou zijn en de Engelse voetbal wet gewoon zou gebruiken zouden er al veel minder van dit soort schermutselingen zijn.
    Ik kom graag in het stadion, neem ook graag mijn dochtertjes mee maar dit soort gedrag vind ik walgelijk.
    Vind ik leuk
    Horas +580
    maandag 8 oktober 2018 om 09:37
    Bij Utrecht uit zitten we altijd gezellig met Uuuu-fans tussen de andere Uuuu-fans in een normaal vak. Fijn stadion, lekkere broodjes tegen normale prijzen en altijd leuke Utrechters met wie je kunt lachen. Snap daarom niet waarom een aantal eencelligen zo triest moet doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Fans van Feyenoord en FC Utrecht verzamelen zich en zijn uit op confrontatie'