Crisis bij Real Madrid: nederlaag in 95e minuut en zes uur (!) al niet gescoord

Crisis bij Real Madrid: nederlaag in 95e minuut en zes uur (!) al niet gescoord

Gepubliceerd: zaterdag 6 oktober 2018 om 20:37za 06-10-2018 om 20:37

Real Madrid is in de competitie onderuit gegaan bij Alaves en heeft nu voor de vierde keer op rij niet weten te winnen en zelfs zes uur (!) niet gescoord. Op bezoek bij het verrassend hooggeklasseerde Alaves ging het in de 95e minuut mis: 1-0.

Na de nederlaag bij Sevilla, de remise tegen Atlético Madrid en de nederlaag bij CSKA Moskou moest er in de Primera Division worden afgerekend met Alaves, maar dat liep anders. Het was vanaf de eerste paar minuten duidelijk dat Real de negatieve spiraal wilde doorbreken, maar Alaves stond tactisch goed en maakte Real daardoor onschadelijk. Karim Benzema kopte in de handen van de keeper en ook Dani Ceballos was niet scherp genoeg.

De ploeg van Julen Lopetegui wilde wel, maar oogde slap en inspiratieloos. De Madrilenen kwamen in de tweede helft niet verder dan een schot van Gareth Bale, daar waar Thibaut Courtois een achterstand voorkwam. Het leek in 0-0 te eindigen, maar in de allerlaatste minuut sloeg Alaves toe via Manu Garcia. De Spanjaard kon in extremis de winnende goal binnenkoppen.

FC Barcelona kan zondag met drie punten uitlopen op Real. De Catalanen gaan op bezoek bij Valencia. 

Plaats een reactie

Marco S +6604
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:38
Koning Leo gaat weer een prijsje pakken dit seizoen...
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21059
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:38
Cristiano wordt behoorlijk gemist.
Daarbij helpt de speelstijl van de trainer ook niet echt mee.
Vind ik leuk
voetbal!!! +9411
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:48
Real had deze zomer gewoon een echte vervanger moeten halen voor Ronaldo, want met spelers als Ceballos ga je echt niet meedoen voor de CL-winst.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zaterdag 6 oktober 2018 om 21:04
Perez wilde effe bewijzen dat het zonder Ronaldo ook lukt nou dat zien we. Modric heeft ba de Goudenbal geen knikker meer geraakt zelfs simpele dingen gaan mis bij hem.
Vind ik leuk
power +7706
zaterdag 6 oktober 2018 om 22:37
Ronaldo was laatste 2 jaar ook niet bijzonder,,
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zaterdag 6 oktober 2018 om 22:39
haha jij bent niet serieus te nemen.. Messi laat in de laatste 4 jaar niks zien in de k.o C.L hij is niet bijzonder nee. Ronaldo wel het is niet voor niets Cristiano Ronaldo League.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 22:40]
Vind ik leuk
power +7706
zaterdag 6 oktober 2018 om 22:58
Hoe vaak had hij gescoord laatste 2 seizoenen in la liga??
[Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 01:04]
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zaterdag 6 oktober 2018 om 23:11
Haha een barca fijn die wijst naar de scheids altijd lachen. Je kunt zeggen wat je wilt Ronaldo wordt zeker gemist zijn mentaliteit spelers op scherp zetten zijn goaks leiderschap. Ken je Paris herinneren we dreigde eerste wedstrijd ten onder te gaan wie stond op Cristiano Ronaldo. Zovaak stond hij op nam hij Real op cruciale momenten bij de hand..
Vind ik leuk
power +7706
zaterdag 6 oktober 2018 om 23:24
Je vergeet heel snel,, ik heb over La Liga. Ronaldo was niet veel bijzonder hij had 2016/17 25 goals gemaakt in La Liga. 2017/18 26 goals gemaakt. Dat is niet te vergelijken met jaren daarvoor.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zaterdag 6 oktober 2018 om 23:27
minder gescoord klopt kom ook omdat Zidane 2 jaar terug Ronaldo veel rust gaf en vorig seizoen begon hij na nieuwjaar te vlammen.... Vergeet niet dat hij ook aantal wedstrijden kreeg voor duwen van de scheids 2 jaar terug had hij wel aandeel gehad in de titel.......
Vind ik leuk
power +7706
zaterdag 6 oktober 2018 om 23:39
Ronaldo is gewoon minder dan afgelopen jaren dat heeft met leeftijd te maken , hij heeft meer rust nodig dan vroeger,
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zaterdag 6 oktober 2018 om 23:41
Minder wat een onzin ook bij Juve gaat hij door speelt alsof hij nog 20 is. Rust nodig Zidane gaf wel meer spelers rust hoor heeft niks mee te maken met heeft rust nodig ...
Vind ik leuk
power +7706
zaterdag 6 oktober 2018 om 23:57
Ik snap het wel,, dat jij Ronaldo grote fan bent, maar wat ik je probeer te vertellen is niet onzin. Ik ben geen Ronaldo hater of zo.hij is 33 jaar straks 34 jaar hij wordt alleen maar minder.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zondag 7 oktober 2018 om 11:52
Tot dusver geen greintje aftakeling 😉
Vind ik leuk
power +7706
zondag 7 oktober 2018 om 12:26
OK,,, je hebt even geluk..
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 12:20
Is goed Bien
Vind ik leuk
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:39
Je kon erop wachten
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:39
Lekker hoor.
Vind ik leuk
Vamos7 +10957
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:42
Neuhhhhhh dan zeggen Ramos Bale Cabellos Carvajal dat Ronaldo niet wordt gemist was voorin matig het leek nergens op leek wel of er op het middenveld 3 danny blind speelde balletjes breed balletjes naar achteren slaapverwekkend... Benzema en Bale zijn Real onwaardige spelers en die Belgische terug sturen naar Chelsea kan er niets van....
Vind ik leuk
zaterdag 6 oktober 2018 om 21:02
Er speelde drie hendrixjes op het middenveld, slechter kan bijna niet...
Vind ik leuk
zaterdag 6 oktober 2018 om 22:23
Als iemand 1 keer slecht speelt kan hij er in jouw ogen niks van... Bale gaat het nog fantastisch doen let maar op! Alleen missen ze een goede afmaker.. Kane zoud in dit Real met Bale, Isco, Asensio en Modric om hem heen denk ik min 50 goals per seizoen maken. Zoveel creativiteit alleen geen afmaker en aanspeelpunt...
Vind ik leuk
stratumseind +195108
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:42
Ze hadden vroeger altijd een nummer 7 die de ballen wel tegen de touwen joeg.....lijkt erop dat ze die missen.
Vind ik leuk
Kuu +0
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:44
Manu García speelt bij Toulouse in Frankrijk. Weer lekker bezig vp
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 06:40
Speelt ook 1 bij Alaves, Verdedigende Middenvelder
Vind ik leuk
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:44
Na Bayern Munchen heeft ook Real Madrid lekker op z,n kloten gehad......;-)
Vind ik leuk
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:46
Toch wel bijzonder. Real, Bayern en Manchester United in crisis!
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:54
Christianus heeft ook real genaaid.
Vind ik leuk
Op afstand +1337
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:56
Jammer dat PSV ze niet geloot heeft in de CL, hadden ze toch makkelijk kunnen hebben ? Ajax tegen Bayern was achteraf toch ook niet zo bijzonder gezien de resultaten in de bundesliga,.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17167
zondag 7 oktober 2018 om 00:41
Ook tegen Real had psv er hard afgegaan.
In de Cl en El worden de topclubs gescheiden van het koren.
In de laatste minuut de winst pakken gaat op in de eredivisie niet in de CL en EL.
Vind ik leuk
Twente +355
zaterdag 6 oktober 2018 om 21:10
6 uur niet gescoord, die snap ik even niet
Vind ik leuk
Zicodinho +282
zaterdag 6 oktober 2018 om 21:16
Lol. De rest van het bericht begrijp je wel dan? Dat begrijp ik dan weer niet 😅
[Reactie gewijzigd op zaterdag 6 oktober 2018 om 21:16]
Vind ik leuk
Bocajuun +893
zaterdag 6 oktober 2018 om 21:25
Hala Madrid!
Vind ik leuk
Nummer Diez +3277
zaterdag 6 oktober 2018 om 22:14
Adios Madrid bedoel je zeker?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11967
zaterdag 6 oktober 2018 om 21:57
Agrrr jeemig zinkend schip Realmadrid stelt weer teleur zucht 😧
Vind ik leuk
zaterdag 6 oktober 2018 om 22:55
Tja, nu Cristiano weg is wordt er niet meer kort gedekt en dan krijg je dit.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17167
zondag 7 oktober 2018 om 00:37
Dit is toch geweldig.
Veel topclubs vallen van hun voetstuk.
Change...!
Vind ik leuk
Het Brein +4768
zondag 7 oktober 2018 om 00:46
Ronaldo is niet te vervangen, net als Messi bij Barça...niks aan te doen
Vind ik leuk
zondag 7 oktober 2018 om 06:38
Mourinho binnenkort toch beschikbaar.. Maar ja resultaten uit het verleden brengen geen zekerheid voor de toekomst
Vind ik leuk
kloakatv +171
zondag 7 oktober 2018 om 14:21
Deze trainer maakt er een zooitje van. Zijn opstellingen zijn vreemd. En spelerkeuzes ook ik snap niet dat ISCO vaak op de bank begint en die cellabos vind ik ook onbetrouwbaar. Geen idee ook wat met Modric aan de hand is. Vinicius moet meer tijd krijgen hele team mist creativiteit op dit moment. Bale is goed maar kan geen spelers voorbij en dus nutteloos. Als Real fan hoop ik echt dat ze hier een draai aan gaan geven, want anders zie ik het somber in rest van seizoen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws