Paris Saint-Germain vernedert Memphis en Lyon: vier (!) goals van Mbappé

    Paris Saint-Germain vernedert Memphis en Lyon: vier (!) goals van Mbappé

    Gepubliceerd: zondag 7 oktober 2018 om 23:01zo 07-10-2018 om 23:01

    Paris Saint-Germain heeft Olympique Lyon in het Parc des Princes een groot pak slaag gegeven. Het elftal van Memphis Depay werd met grote cijfers vernederd door Kylian Mbappé en co.: 5-0.

    Lyon kreeg al na zes minuten de eerste tegenvaller te verwerken. Sterspeler Nabil Fekir moest zich laten wisselen en werd vervangen door Maxwel Cornet. Even later floot scheidsrechter Antony Gautier voor een strafschop nadat Anthony Lopes een overtreding maakte. Neymar schoot het buitenkansje binnen. De tegentreffer en de Fekir-wissel brachten Lyon niet van zijn stuk, al kon de ploeg van Bruno Genesio niet écht gevaarlijk worden.

    Memphis was een van de weinige Lyon-spelers die voor een beetje gevaar zorgde. De Oranje-international was ongelukkig en zag een afstandsschot gekeerd worden door Gianluigi Buffon. Scheidsrechter Gautier gaf in de eerste 45 minuten maar liefst twee rode kaarten. Eerst moest PSG-verdediger Presnel Kimpembe weg na een harde tackle en niet veel later kreeg Lucas Tousart van Lyon zijn tweede gele kaart.

    Pas na de rust kwam de grote Mbappé-show tot stand. De Fransman schoot zijn eerste via de binnenkant van de paal binnen, zijn tweede was een intikker na een pass van Marquinhos. Zeven minuten na zijn eerste goal maakte hij zijn derde na een mooie steekpass van Neymar. De Fransman kon recht op het Lyon-doel af en schoot raak. Een kwartier voor tijd maakte Mbappé zijn vierde (!) goal.

    PSG gaat na acht wedstrijden aan de leiding met 24 punten en is dus nog altijd foutloos. Nummer twee OSC Lille heeft vijf punten minder. Lyon staat op de zesde plek.

    Plaats een reactie

    psv.040 +918
    zondag 7 oktober 2018 om 23:02
    hij word een grote.(is ie eigenlijk al)
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29214
    maandag 8 oktober 2018 om 05:50
    Joh
    Vind ik leuk
    Adje80 +8985
    maandag 8 oktober 2018 om 06:36
    Jij moet scout worden je hebt er echt een neusje voor!
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 06:36]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9714
    zondag 7 oktober 2018 om 23:03
    Als dit het beste is wat de internationals kunnen laten zien dan hebben we nog een hele lange weg te gaan.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22154
    zondag 7 oktober 2018 om 23:05
    De vorige paar.toppers heeft Memphis hoogstpersoonlijo beslist oa tegen Marseille en dit PSG (Niet vandaag natuurlijk)

    Niet zo snel zo gaan doen na 1 pot. Elke ploeg kan 5-0 verliezen tegen neymar en mbappe
    Vind ik leuk
    Dani82 +2242
    maandag 8 oktober 2018 om 07:58
    Wel erg kortzichtig om alleen die 2 oranje internationals hier op af te rekenen
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:04
    Juve PSG en PSV de alleen heersers in hun competities
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    zondag 7 oktober 2018 om 23:07
    Noem je ook gelijk de 3 meest walgelijke clubs op van Europa. Dat kan geen toeval zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:09
    Ware kampioenen zijn door hun eeuwige achtervolgers nou eenmaal niet geliefd.
    Maar ach ze trekken er zich 0,0 van aan dus.....
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 23:12
    Ah. Vandaar dat iedereen die niet voor ajax is een hekel heeft aan ajax?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    zondag 7 oktober 2018 om 23:13
    Dat is inderdaad zijn conclusie.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:14
    ik ben niet voor ajax maar heb geen hekel aan ze , we hebben nou eenmaal ook een nr2 nodig in de competitie
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:17
    enne wie heeft het hier over ajax ? Ik heb het over ware kampioenen
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 23:31
    Jij in 2 opeenvolgende berichten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:33
    Nee hoor ik heb het woord Ajax niet gebruikt ik heb het over kampioenen zoals psv juve en psg dat zijn
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 06:10
    Dat is 3x
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9467
    maandag 8 oktober 2018 om 07:58
    Schrijf het idd maar met kleine letters, als Ajax kampioen word dan is dat de 5e keer in de afgelopen 9 jaar en staat jouw PSV over de laatste 10 jaar maximaal gelijk als ze het jaar erna weer zouden winnen. Jullie zijn iets te hard aan het roepen, ik zou nog heel eventjes wachten. Het is niet voor niets dat dit de beste seizoen opening in jaren is. Dergelijke starts eindigen namelijk ook zomaar ineens. Emmen zal nog wel moeten gaan, maar erna kan het zo afgelopen zijn
    Vind ik leuk
    COYG +6851
    zondag 7 oktober 2018 om 23:23
    Nee daar zijn weer andere redenen voor.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 06:11
    Vertel. Ben benieuwd wat er nou zo vreselijk is
    Vind ik leuk
    COYG +6851
    maandag 8 oktober 2018 om 08:46
    Dat jij zo dom bent dat je het niet door hebt. De arrogantie om mee te beginnen...
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 10:11
    Ik vind haat erger dan een beetje arrogantie XD maarja, ieder zijn mening he. Ik respecteer iig nog andere clubs.
    Vind ik leuk
    COYG +6851
    maandag 8 oktober 2018 om 10:44
    Haat is erger ja. Maar daar zorgen de meeste Ajacieden zelf voor. En het is zeker niet een beetje arrogantie. Het is veel en misplaatste arrogantie.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 12:40
    Haat komt uit jezelf. Dan zit er al iets niet goed bij je
    Vind ik leuk
    Lusitano +321
    zondag 7 oktober 2018 om 23:23
    Met alle respect die club van jou is een afkorting van een bedrijf is heeft totaal geen uitstraling bijna niemand in het buitenland die uberhaupt jou club kent.
    Dan mag je nog 50 keer kampioen worden dan nog heeft Ajax en Feyenoord meer respect. Op supporters niveau stellen jullie al helemaal niks voor. Sfeeracties zijn bagger en op het andere niveau buiten het veld zijn jullie helemaal lachwekkend..
    Dan ga je jezelf met Juve en die Sjeikclub vergelijken.
    Misschien in jou omgeving maar Philips Sport Vereniging hahaa kom op man wake up. Lachwekkend man. Kijk Sparta Twente Heracles Roda dat spreekt aan maar Psv Philips Sport Vereniging onstaan door het succes van een gloeilamp. Sorry hoor!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:25
    oké bonfire , maar zorg je wel dat je morgen op tijd bij je praatgroepje bent dan?
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 23:30]
    Vind ik leuk
    Lusitano +321
    zondag 7 oktober 2018 om 23:31
    Hoe laat moeten we er zij dan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:34
    Je bent met je ruiter welkom op de ochtendsessie . Ik heb gehoord dat ie maar 8 uur duurt ( dagelijks)
    Vind ik leuk
    Lusitano +321
    zondag 7 oktober 2018 om 23:41
    Een ochtendsessie die acht uur duurt ? Bied hierbij mijn excuses aan dat ik uberhaupt op jou beknopte onzin heb gereageerd.. Het ga je goed!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:47
    Er is een middagpauze geregeld voor je .
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 23:30
    Goed dat je het er even uit gooit! Met zoveel frustratie slapen is idd niet gezond!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 06:12
    Haha domste reactie ooit gelezen op VP...
    Vind ik leuk
    psv.040 +918
    zondag 7 oktober 2018 om 23:12
    jaloers.
    Vind ik leuk
    Verratti +2135
    zondag 7 oktober 2018 om 23:27
    Waarom deze clubs walgelijk zijn hoef je niet uit te leggen. Maar dat je het toeval noemt, is wel interessant. Kun je dat uitleggen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    zondag 7 oktober 2018 om 23:32
    Ik zeg juist dat het geen toeval is.
    Vind ik leuk
    Verratti +2135
    zondag 7 oktober 2018 om 23:46
    Dan zeg je dat dat de meest walgelijke teams (3x) ongeslagen zijn in hun competitie. Juve, PSG en PSV. Waarom is dat geen toeval? Eigenlijk een betere vraag dan de vorige. Het zijn tot nu toe de beste teams uit hun competitie (geen puntenverlies). Walgelijk is ook zo'n beladen verwoording.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8962
    zondag 7 oktober 2018 om 23:28
    Het doelsaldo van Juve en PSG is dan wel weer heel erg matig
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:38
    Er kan er maar 1 de beste zijn
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 23:32
    Lekker aan het uitlokken naar de Ajax Supporters:)..echt wat is het grootste deel van de mensen hier triest zeg. Toen Ajax 4x achter elkaar won had je niet zulke praatjes he? Maargoed, weer typisch Nederlands, blij dat ik ook in Spanje woon en via hier toch weer kan lachen om al die droeftoetertjes hier.

    Als ik jullie supporters was(voor welke club dan ook) zou ik me focussen op het europese voetbal en elkaar steunen. Hopen dat Ajax en PSV punten pakken, want dat is nodig. Maar jullie kiezen ervoor om elke dag dezelfde discussies te houden of dezelfde dingen te roepen.

    De ene idiota roept ajax wij zijn de beste, de andere roept, ja maar jullie hebben al 4 jaar geen prijs. Wie is er beter, Ronaldo of Messi? De ene roept standaard, Messi is van nature beter, Ronaldo van het werken...oh man man..wat ga ik hier altijd stuk..en dan komt er zometeen een reactie op dit bericht: Messi is beter, en dan scoort ie nog likes ook hahaha!

    Jullie moeten eens meer kijken naar de mensen in Engeland of Spanje, daar zijn ze niet zo idioot bezig om elke dag dezelfde discussietjes te houden of continue door je eigen clubbril te kijken.

    Achja, wij zijn Nederland en we houden van zeuren. Morgen is lekker weer, en de dag erna is het te warm.🎉
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 23:34]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    zondag 7 oktober 2018 om 23:05
    Is Depay zich een hoedje geschrokken?
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 23:11
    Is die hoed niet gestolen dan?
    Vind ik leuk
    Sanders +4134
    maandag 8 oktober 2018 om 01:35
    Jij bent zeker zo iemand die dan wel weer vind dat frikandellen grappen bij van der vaart niet meer grappig zijn.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19421
    maandag 8 oktober 2018 om 05:24
    ?
    Vind ik leuk
    Lusitano +321
    zondag 7 oktober 2018 om 23:06
    He? Kopregel moet zijn Mbappe scoort een poker of haul. Is dat nou zo lastig ?
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    maandag 8 oktober 2018 om 06:41
    Jij bent vast erg leuk op feestjes!
    Vind ik leuk
    Pimman +6219
    zondag 7 oktober 2018 om 23:09
    Mbappe.. de opvolger van Messi en Ronaldo!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:10
    zou ie volgend jaar voor real en barca tegelijkertijd gaan spelen denk je?

    Zou wel mooi zijn , hij is er snel zat voor...
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 23:10]
    Vind ik leuk
    Pimman +6219
    zondag 7 oktober 2018 om 23:14
    Hahaa dat zéker... ik denk dat zowel Real als Barca hem graag zouden willen overnemen maar daar zal PSG denk ik niet snel aan meewerken..sowieso heeft die sjeik poen zat om hem te behouden..
    [Reactie gewijzigd op zondag 7 oktober 2018 om 23:14]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:15
    ik vind en vond het al opzienbarend dat ie niet al dit seizoen door real gehaald is
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 23:17
    Wat moet die nu kosten dan? 1 miljard ofzo? Denk dat die jonge alleen maar weg kan wanneer zijn contract afloopt
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:18
    zouden ze zich er iets van aantrekken bij real denk je?
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 23:21
    Mwaa de banken zijn in Spanje bijna failliet, Real heeft nu een belastingschuld van 600 miljoen. Nee denk het niet, trekken de portemonnee gewoon weer open :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174038
    zondag 7 oktober 2018 om 23:22
    wat ik ervan gelezen heb is dat ie vooral zelf naar psg wou.
    Benieuwd inderdaad hoe lang ie daar gaat blijven
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 23:24
    Ja dat klopt. Voor een jonge Franse speler is PSG ook een fijne optie om toch met de top mee te kunnen. Maar uiteindelijk komt er wel weer iemand die een groter salaris bied helaas!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5142
    zondag 7 oktober 2018 om 23:12
    Godsamme had Real Madrid hem nou die salaris geboden hadden we Mbappe gehad.
    Vind ik leuk
    zondag 7 oktober 2018 om 23:14
    Tja Memphis een hele goede speler, maar Lyon is een prima club voor hem. Hopelijk dat hij nu ook ziet dat Real en Barca opzoek zijn naar het kaliber Mbappe.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15430
    zondag 7 oktober 2018 om 23:17
    "Paris Saint-Germain vernedert Memphis en Lyon"

    Dus Depay staat boven Lyon?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5142
    zondag 7 oktober 2018 om 23:32
    Al denkt Depay van wel.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6759
    zondag 7 oktober 2018 om 23:22
    Leip

    Al blijft de Franse competitie zwak
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 06:35
    Hij blijft ook zo rustig en doet geen gekke dingen. Net als Max Verstappen.

    Dat zijn de hele groten.
    Vind ik leuk
    Spiegel +10078
    maandag 8 oktober 2018 om 06:43
    Snel meer?

    Zit al sinds 23:01 die pagina te verversen, maar er komt maar niks meer vp...

    Lekkere cliffhanger dit.

    Amateurisme ten top.
    Vind ik leuk
    Hesses +1055
    maandag 8 oktober 2018 om 07:20
    Wat is dit voor een flut artikel van waarschijnlijk een hele luie schrijver.

    In de titel staat iets over Mbappe die 4 goals gemaakt heeft maar meneer de luie verslaggever vondt t niet nodig om zn stukje af te maken en schrijft alleen over de 1e 10 minuten van de wedstrijd...waarschijnlijk moest hij vroeg naar bed van mama....waardeloos....schrijf dan helemaal nix.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws