Bayern München 'overklast' door Ajax: Nu al gesproken over Zidane

    Bayern München 'overklast' door Ajax: "Nu al gesproken over Zidane"

    maandag 8 oktober 2018 om 13:12

    Het is crisis bij Bayern München. De Duitse recordkampioen wacht al vier wedstrijden op een zege en ging in de Bundesliga twee keer achter elkaar onderuit. Niko Kovac ligt daardoor onder vuur, maar Simon Cziommer hoopt dat de Bayern-trainer de tijd krijgt.

    "Ze maken zich vooral zorgen over het spel. Ze worden in bepaalde fases van wedstrijden overklast, zoals tegen Ajax en dit weekend tegen Borussia Mönchengladbach. Dat zijn ze niet gewend. Een nederlaag is niet zo erg, maar dan zijn meestal nog wel het beste team", aldus Cziommer tegen de NOS.

    De oud-speler van onder meer FC Twente en AZ maakte Kovac zelf mee als trainer. "Ik weet hoe hij werkt en dat hij tactisch heel sterk is. Hij is nog niet zo ervaren, maar wel een grote naam in zijn thuisland Kroatië. Hij is een trainer die veel eist van zijn spelers en hij wil dat ze spelen zoals hij dat voor ogen heeft. Dat is met oudgedienden als Ribery, Boateng en Hummels best lastig."

    Cziommer denkt niet dat Kovac binnen de kortste keren ontslagen wordt door Bayern München. "Het zal nog niet direct afgelopen zijn, maar bij een club als Bayern kun je niet te veel wedstrijden verliezen. In Duitsland wordt er nu al gesproken over namen zoals Zidane, die op de markt is."

    Plaats een reactie

    Foden +4561
    maandag 8 oktober 2018 om 13:16
    Ze moeten gewoon doorselecteren
    Vind ik leuk
    tannat +13715
    maandag 8 oktober 2018 om 16:14
    Zet die 1-1 van Ajax meteen in perspectief
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1378
    maandag 8 oktober 2018 om 19:09
    Barcelona wint anders ook niets meer en daar verloor PSV van. Als je het zo wilt spelen
    Vind ik leuk
    Echt? +3335
    maandag 8 oktober 2018 om 13:17
    Zelfs tegen Ajax😂😂😂 Dat je overklast wordt door Bundesliga clubs is erg, maar door Ajax is een schande.
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2884
    maandag 8 oktober 2018 om 13:21
    Echt?
    Vind ik leuk
    Echt? +3335
    maandag 8 oktober 2018 om 18:11
    Ja gekkie
    Vind ik leuk
    Dani7 +59
    maandag 8 oktober 2018 om 13:22
    Wacht maar tot feyenoord overklast wordt door ajax 😉
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1663
    maandag 8 oktober 2018 om 13:31
    Lekker boeien ofniet? Feyenoord altijd omschrijven als een degradatie kandidaat. Woow wat is het dan goed zeg als je dik van ze wint! Petje af hoor! Als het tegen psv niet lukt maar over feyenoord beginnen..
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18849
    maandag 8 oktober 2018 om 13:46
    Die werden al overklast door Trencin, Dani.......over schande gesproken...😜
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 13:46]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9555
    maandag 8 oktober 2018 om 14:51
    Jullie worden in 4 jaar al overklast in CL En eL .
    Dat is Veel erger en dan niet niet eens een 2de ronde halen.
    Dit jaar doen jullie het iets beter maar nog zie ik het niet zitten dat Ajax de finale van CL bereikt.
    Daar zijn kwa kwaliteit te belabberd voor
    Vind ik leuk
    buenosje +869
    maandag 8 oktober 2018 om 14:58
    Ik verwacht Ajax minimaal in de CL Finale, dat is echt wel een reële doelstelling.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18849
    maandag 8 oktober 2018 om 15:11
    Overklast is een groot woord en ook logisch tegen de top 8 van Europa, Seizoenskaart!

    Ondanks vaak zware lotingen in de CL toch altijd overwinterd (3e) zij het richting de EL.

    CL overwintering had ook gekund, maar geen geluk gehad (oa de knipoog Kroaat😉).

    Ondertussen ook nog eens een EL finale gespeeld dus zo slecht is het allemaal niet.

    CL finale is natuurlijk gelul van een aardbei. Nederlandse clubs mogen blij zijn met CL overwintering en met een beetje geluk max. kwartfinale.

    Trouwens mij reactie is als antwoord op trolletje Echt? dus trek het je niet persoonlijk aan.

    Absoluut no offence richting Feyenoord.👍
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3221
    maandag 8 oktober 2018 om 15:19

    Gelukkig scrollde ik iets meer naar beneden, ik wou precies hetzelfde zeggen als dat jij zei.
    Goed verwoord 👍🏽
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18849
    maandag 8 oktober 2018 om 15:23
    Thnx Vermeer!👍
    Vind ik leuk
    fr1963 +2991
    maandag 8 oktober 2018 om 14:24
    Zoals ajax 2x achter elkaar door psv bedoel je?
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 8 oktober 2018 om 22:32
    Denk dat Feyenoordsupporters momenteel totaal geen recht van spreken hebben. Tenminste... zo zou ik me voelen als ik voor Feyenoord was.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2991
    maandag 8 oktober 2018 om 22:52
    Wie schreeuwen het van de daken dat ze de beste zijn???
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 8 oktober 2018 om 23:17
    De domme, irritante Ajaxsupporters... bevestigt wel mijn latere reactie overigens.
    Daar moet je gewoon boven staan joh
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 15:01
    De geschiedenis boeken gaan weer open bij de godenzonen. Alleen de afgelopen 5 jaar blijft dicht denk ik. Stof zit al aardig op de handgrepen van de prijzen kast.
    Vind ik leuk
    Foden +4561
    maandag 8 oktober 2018 om 13:23
    Idd kijk maar naar Feyenoord. Die worden elke keer in de kont genomen door Ajax
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 13:23
    Moet je nagaan door Trencin 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Aliassmits +164
    maandag 8 oktober 2018 om 13:18
    Zidane krijgt het druk. Manchester united en bayern
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 13:18
    Net als Barcelona, real Madrid...eindelijk
    Vind ik leuk
    PDJong +1237
    maandag 8 oktober 2018 om 13:20
    Bayern heeft geld zat om selectie in een keer te verjongen/vernieuwen. Is alleen even een omwenteling in de cultuur. Prima om te zien dat de grootmacht in de Bundesliga nog steeds voldoende concurrentie heeft. Beleid blijft briljant maar maar moeten gewoon even bijsturen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1686
    maandag 8 oktober 2018 om 13:25
    Nouja briljant, gewoon de concurentie wegkopen. Hoewel ze dat wel wat vaker hadden mogen doen de laatste jaren, het is wat oud aan het worden daar.
    Vind ik leuk
    Koenbres +592
    maandag 8 oktober 2018 om 13:24
    Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 13:24]
    Vind ik leuk
    Gerro +6478
    maandag 8 oktober 2018 om 13:24
    Ajax heeft de zwakke punten van Bayern bloot gelegd en daar zullen anderen gretig naar kijken en hun voordeel mee proberen te doen. Tja na een tijdje succes gaan anderen kijken naar oplossingen je te bespelen. Tel daarbij op dat je weinig vernieuwd en door selecteert en je krijg vanzelf wel een keer een probleem.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3408
    maandag 8 oktober 2018 om 13:45
    Daarvoor speelden ze al gelijk tegen Augsburg en verloren van Hertha. Verbeeld je nou niks. Sterker nog ze verliezen nu met 0-3 van Mönchengladbach, ook geen hoogvlieger
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +620
    maandag 8 oktober 2018 om 15:26
    Zucht....ach die raketgeleerde is ineens een held, je speelt leuk tegen Bayern wat niet in een wak zit maar onder het ijs en ver weg van het wak gedreven is! AEK ook zo'n wonderploeg......zucht.....laat ook maar! Ze weten niet beter! De godenzonen worden zelfs kampioen met 5 punten achterstand en vinden de beker en de JC schaal geen prijs! Moet je opletten als ze 'm een keertje mogen winnen, hoe blij ze dan in ene zijn!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3682
    maandag 8 oktober 2018 om 15:47
    Ik vind dat je Ajax hier tekort doet.
    Kiev was een sluwe moeilijk bespeelbare ploeg werd er gezegt.
    Ajax had er weinig moeite mee.
    AEK was een ander verhaal dan bv Standard Luik.
    AEK werd de 2de helft opgevreten door Ajax.
    Bayern was, ondanks ze in een dip zat, vele maten te groot.
    Ajax had in Munchen history kunnen schrijven met een grote overwinning.

    Ja, ik heb net zoals jij ook wel een gezucht als al die superlatieven weer van stal werden gehaald.
    Nee, ik ben ook geen Ajax supporter maar Twentenaar.
    Maar Europees heb ik toch wel minimaal 3x genoten van het spel van Ajax.
    Gewoon toegeven.
    Is niet erg.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +620
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:26
    Ik heb als niet ajax supporter zeker genoten. En ik geef dat als eerste toe, maar om nou meteen alles wat met ajax te maken heeft de hemel in te prijzen! En meestal is het niet zo dat ajax zo goed is maar de tegenstander zo slecht!
    Vind ik leuk
    GPSV +406
    maandag 8 oktober 2018 om 13:25
    Ze konden beter ZELFS door ajax schrijven.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +771
    maandag 8 oktober 2018 om 13:25
    Een totale renovatie heeft Bayern nodig. Al die 30+ spelers kunnen het hedendaagse tempo niet meer bijbenen.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 14:00
    Bayern al 4 wedstrijden niets...Ajax 4 jaar helemaal niets!!!!!
    Vind ik leuk
    fr1963 +2991
    maandag 8 oktober 2018 om 14:26
    De harde waarheid! Blijft er voor die prijsloze naar succes hunkerende stumpers niets anders over dan maar naar Feyenoord te wijzen....hoezo Calimero's.....
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 14:30
    Amen!
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 8 oktober 2018 om 22:38
    Haat, haat en nog eens haat!.

    Te beperkt om erboven te staan.

    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 08:47
    oh oh oh mr O of is het mr. Nul?
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    dinsdag 9 oktober 2018 om 13:27
    Kun je echt niet beter?🤣
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 14:37
    Jawel, maar door het simpel te houden begrijp jij de grap ook.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:07
    En dat zegt een malloot👍🏻
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:56
    definitie malloot:
    1) Aansteller 2) Aanstellerig mens 3) Blaar 4) Daai 5) Dwaas 6) Dwaas mens 7) Dwaas persoon 8) Dwaze persoon 9) Gek 10) Gek mens 11) Gekke vent 12) Gekkerd 13) Grapjas 14) Grappenmaker 15) Idioot 16) Kwast 17) Kwibus 18) Lichtzinnige vrouw 19) Mafkees 20) Mal mens 21) Mal persoon 22) Mal wicht 23) Malle kerel 24


    Welterusten verder mr. NUL!
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:55
    Ben je mal? Oftewel een dwaas en niet goed bij je hoofd? Denk t wel, dus hoef ik jou niet serieus te nemen. Later
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +620
    maandag 8 oktober 2018 om 15:29
    Als je weet hoe amsterdam ontstaan is kan het ook niet anders! Gewoon een paar boeren die het naar het hoofd gestegen is!
    Vind ik leuk
    Sluisje +552
    maandag 8 oktober 2018 om 19:12
    Vraag me nu wel af hoe jij bent ontstaan, zouden die boeren dan per ongeluk toch de nageboorte hebben gehouden......
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +620
    dinsdag 9 oktober 2018 om 07:27
    Hahahahaha op je pikje getrapt?
    Vind ik leuk
    Sluisje +552
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:55
    Haha, integendeel, was gewoon een gedachte na het zien van je kansloze reactie......
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +620
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:52
    Beetje kennis van de vaderlandse geschiedenis kan geen kwaad 😉 dan weet je dat mijn reactie niet zo kansloos is! En zet je eigen reactie in perspectief!
    Vind ik leuk
    Sluisje +552
    maandag 8 oktober 2018 om 19:10
    Naar Feijenoord wijzen doen we al jaren niet meer, dan moet je veel te ver met je vinger naar beneden.......
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 19:11]
    Vind ik leuk
    fr1963 +2991
    maandag 8 oktober 2018 om 23:27
    Jullie kunnen het met je neus aanwijzen....
    Vind ik leuk
    Sluisje +552
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:56
    Dan wel de onderkant van mijn neus.....🤥
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 14:50
    Het grote geld verdien je in de CL! Niet in de ED! Dat kampioen worden komt wel weer, maar ajax sprokkeld als ENIGE club de laatste jaren nog punten binnen. Vind ik veel belangrijker voor het NLvoetbal! En die vele milj zetten ze de andere clubs nog meer te kijk. Wat hebben feijenoord, psv en nemen we AZ ook mee, gepresteerd in de afgelopen jaren? Als Ajax nu net als PSV zoiets heeft van; Europa is lekker boeie, wij doen daar liever niet mee en gooien alles op het kampioenschap! Mag natuurlijk, maar met zo'n instelling en dan beweren dat je de beste bent omdat je de laatste 4jr 3x kampioen geworden bent, dan is het in mijn ogen liet lovenswaardig. Ajax houdt de eer nog een omhoog voor nederland en vindt dat het mooiste
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    maandag 8 oktober 2018 om 15:11
    En wanneer is Ajax voor het laatst door de poulefase gekomen in de champions league?

    Goed gesprokkeld vorig jaar trouwens .
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 15:12]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 15:13
    2018/2019 🤔 khad het er niet over hoever, maar hoeveel pnt.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    maandag 8 oktober 2018 om 15:18
    Dat doorkomen van de poulefase is PSV een paar jaar geleden gelukt dus daar houdt PSV de eer hoog.....

    Dit jaar zal Ajax meer punten halen (waarschijnlijk) maar dat is gewoon geluk. ..
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 15:22
    Ja echt? Dat ene jaar tel je mee? Maar die opmerking over geluk zegt gelukkig veel over jou.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    maandag 8 oktober 2018 om 15:37
    Nee hoor dat Ajax het beter gaat doen komt door de loting, en die loting is geluk. Dat jij dit niet snapt zegt wel iets over jou. Ongelofelijk dat je hapte. 🤣

    Maar weet je nou wanneer Ajax voor het laatst door de poulefase kwam ?
    [Reactie gewijzigd op maandag 8 oktober 2018 om 15:38]
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 15:43
    Ja ik sta erom bekend snel te happen. In jou zin ging het erom dat wij "waarschijnlijk" meer pnt gaan halen, maar dat is gewoon geluk door de loting was duidelijker geweest. En toen jaren geleden ajax elke keer die dikke ploegen kregen, moesten we er toch ook mee dealen? Alsof bayern zo slecht is, bayern had die wedstrijd ook gewoon kunnen winnen. Benfica moet ik ook nog eens zien, zijn ook niet de minste en echte cupfighters. Ook als ajaxfan (kritische) chapeau voor deze tijd. Alle pnt zijn belangrijke pnten
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    maandag 8 oktober 2018 om 16:50
    Ik heb nog nooit geklaagd over de Europese punten van ajax, ook toen niet.

    Het tweeluik met Benfica zou zelfs met twee goede resultaten nog zicht kunnen geven op de eerste plaats in de poule. Dan hebben ze nog kans in de 1/16e (?) ronde.

    Europese punten zijn leuk maar de cl winnen zit er denk ik niet meer in voor Nederlandse clubs. We doen alleen nog maar mee omdat we er miljoenen mee kunnen verdienen. En het is voor de spelers leuk om te zien hoe voetbal op topniveau gaat.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 16:56
    Idd
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20786
    maandag 8 oktober 2018 om 16:03
    *proest*
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    maandag 8 oktober 2018 om 16:51
    Gezondheid ?
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 16:57
    Verslikt? Oppassen he
    Vind ik leuk
    Sluisje +552
    maandag 8 oktober 2018 om 19:21
    Hmmm, ik snap het niet meer....
    Elke PSV fan geeft aan dat je niet naar het verleden mag kijken en loopt te blèren dat er stof op de prijzenkast zit, maar nu kijk je naar een incidentje waarin ze een ronde verder zijn gekomen van jaren geleden.
    En laat me raden, dat PSV nog op nul staat is natuurlijk pech, haha, ben benieuwd naar het montuurtje van je PSV glazen.....
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    maandag 8 oktober 2018 om 20:08
    Ik ben niet elke PSV fan. En ik had het erover om aan te geven dat PSV de laatste club is die de voorrondes heeft overleefd. Niet zoals SOMMIGE ajacieden die het aangrijpen om te roepen dat ze de beste zijn......

    Als wij in de poule zaten waar Ajax in zit hadden wij de goede loting en Ajax de zware poule.....

    Ben benieuwd of je nog iets te melden hebt maar voorlopig is de vloer aangeveegd met jou en je argumenten 🤣
    Vind ik leuk
    Sluisje +552
    maandag 8 oktober 2018 om 19:17
    Geldt ook voor PSV, afgelopen jaren zeer matig, en inderdaad vorig jaar net als Pisvee niets gesprokkeld...
    En, dit jaar wederom 0
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    maandag 8 oktober 2018 om 20:02
    We krijgen toch punten voor de voorronde ?
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    maandag 8 oktober 2018 om 14:34
    Bij Bayern hebben ze verzuimd om naar de wedstijd PSVAJA te kijken. Hoogmoed om te denken dat je zomaar gaat winnen van een Nederlandse ploeg.
    Vind ik leuk
    Sluisje +552
    maandag 8 oktober 2018 om 19:23
    Bij Bayern proberen ze wel te voetballen en peren ze niet alles naar voren.
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    dinsdag 9 oktober 2018 om 11:10
    Haha... voetbal wordt niet op één en dezelfde manier gespeeld. Doet een team dat, dan zijn ze zelf heel erg voorspelbaar. :-)
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 14:52
    is mischien wel een goede coach mja wat moet je met al die ego's die luisteren toch niet naar hem . dan is zidane wel veel beter voor bayern want daar kijk je toch wel tegen op
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +209
    maandag 8 oktober 2018 om 15:39
    Eerst keken wij naar Bayern nu kijken ze weer naar ons ! Maar vind ook dat deze trainer meer tijd mag krijgen , wij sukkelen ook al te lang met ten hag!!
    Vind ik leuk
    Kevinm +1738
    maandag 8 oktober 2018 om 16:04
    Het lijkt me lastig om met zoveel oude spelers (Robben, Ribery, Lewandowski, Neuer, Muller, Hummels, Boateng, Martinez) als trainer binnen te komen. Robben en Ribery weigeren bijvoorbeeld mee te verdedigen. Daar heeft Ajax gebruik van gemaakt. Andere teams zien ook dat daar de zwaktes liggen. Bayern heeft spelers als Douglas Costa en Coman laten gaan om Robben en Ribery tevreden te houden. Misschien was dat toch niet de juiste beslissing.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 17:53
    Peter Bosz en Frank de Boer wachten op een telefoontje uit Munchen of Manchester. En de trainer van Telstar ook.

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Bayern München 'overklast' door Ajax: "Nu al gesproken over Zidane"