'Complete' Lammers lost belofte in: Hij moest een Eredivisie-spits worden

    'Complete' Lammers lost belofte in: "Hij moest een Eredivisie-spits worden"

    Gepubliceerd: maandag 8 oktober 2018 om 16:22ma 08-10-2018 om 16:22

    Sam Lammers lijkt bij sc Heerenveen zijn belofte in te lossen. Zaterdagavond was de huurling van PSV de grote man tijdens het competitieduel met De Graafschap (0-5). Lammers tekende in Doetinchem voor twee goals. Trainer Jan Olde Riekerink is razend enthousiast. 

    Met name de eerste goal van Lammers was heel fraai. Met een geplaatst schot krulde de jeugdinternational raak in de bovenhoek. "Hij kan dribbelen, ruimte maken in zijn kapacties en gericht schieten. Je zal hem nooit wild zien schieten", aldus Olde Riekerink in gesprek met De Telegraaf. 

    "We hadden voorzien dat hij heel veel talent heeft, maar zijn eerste weerstand hier was dat hij een Eredivisie-spits moest worden. Hij moest echt stappen maken in zijn fysiek, maar als je hem vorige week al zag tegen ADO als aanspeelpunt en hoe hij daar vocht.."

    Heerenveen-goalie Warner Hahn is 'fan' van Lammers, zegt hij lachend. "Hij heeft een heel goede techniek, kan koppen, een bal vasthouden, zijn eigen kans creëren. Hij maakte de eerste met links, maar schiet net zo makkelijk met rechts."

    Plaats een reactie

    maandag 8 oktober 2018 om 16:26
    Hopen dat hij nog iets meer gaat scoren en dan staat hij er volgend seizoen bij ONS PSV
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 16:32
    Over 2 weken tegen Ajax maar eens zien hoe ie het doet.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 16:33
    Inderdaad een mooie test en graadmeter!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 16:45
    Ik hou mijn hart vast.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    maandag 8 oktober 2018 om 16:53
    Nee joh zo goed is Ajax niet! Vol druk zetten en met Lammers wordt dat klusje wel geklaard 😉
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1207
    maandag 8 oktober 2018 om 21:07
    Zeiden ze bij bayern en az ook 😂
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8091
    maandag 8 oktober 2018 om 21:15
    Van Bayern wint tegenwoordig iedereen......behalve Ajax😉
    Vind ik leuk
    Rectificatie +1207
    maandag 8 oktober 2018 om 21:38
    Van barca ook. Behalve psv 😂 enige verschil die krijgen 4-0 op hun klote.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6200
    maandag 8 oktober 2018 om 16:35
    Ik ben fan van Sam, maar wil hem niet te snel ophemelen zoals zo vaak door de media gebeurt. Mocht hij tegen de top van de Eredivisie uitblinken, dan is alle hosanna meer dan terecht, maar hij komt nu pas kijken en kan nog stappen gaan maken.
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 16:45
    Inderdaad. Afgelopen weekend was het uitstekend maar hij was bijv. die week er voor tegen ADO de hele wedstrijd onzichtbaar en toonde (net als de rest) veel te weinig inzet.
    Hij moet dit seizoen minstens 20 goals maken wil hij van mij een voldoende krijgen.
    Vind ik leuk
    Stuiterbal +599
    maandag 8 oktober 2018 om 16:58
    Tegen ADO was hij de beste speler. Enige die een beetje inzet toont is Sam Lammers. Mooi dat hij voor ons doelpunten scoort, maar wij verdienen niets aan deze spits, en dat neem ik Hamstra kwalijk. Hamstra heeft genoeg tijd gehad om een geschikte spits vinden van dezelfde kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2597
    maandag 8 oktober 2018 om 17:17
    Jullie verdenen wel doelpunten ;) Wie anders moet ze maken voor Heerenveen? Ik zie geen andere toppers daar rondlopen.
    Vind ik leuk
    tollie +873
    maandag 8 oktober 2018 om 16:47
    Hebben jullie daar niet meer op de bank die naar heerenveen kunnen...
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 17:24
    Ik denk dat Vente, Lammers en Sierhuis, alle drie ongeveer even goed zijn. Maar het schiet niet op, met alle drie de spelers.
    Terwijl Mbappe al de sterren van de hemel speelt. Dus dat nivo zullen ze alle drie wel niet halen. Leuke subtoppers dus.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9478
    maandag 8 oktober 2018 om 17:32
    Mbappe is ook uniek en komt maar weinig voor dat ze zo goed zijn, deze jongen is het grootste aanvallend talent sinds Ronaldo!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 17:47
    Maar die moeten er in NL ook weer eens doorbreken. Robben was 16 jaar.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1786
    maandag 8 oktober 2018 om 17:29
    De nieuwe van Nistelrooy 👍🍻🍻
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 17:31
    Naai er tegen Ajax maar 2 in Sam.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3153
    maandag 8 oktober 2018 om 17:48
    3
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 17:55
    Laat nu een keer wat leuks zien, maar veel verder dan heerenveen zie ik hem niet komen. Hij kan alles een beetje maar blinkt nergens in uit.
    Vind ik leuk
    sundaymanara +1030
    maandag 8 oktober 2018 om 18:02
    Dus de topclubs kunnen beter hun talenten een of twee jaar wegzetten bij een andere Eredivisie club, dan laten gaarkoken in een tweede elftal.
    Vind ik leuk
    alaaf +1634
    maandag 8 oktober 2018 om 19:02
    Nieuwe van Nistelrooy!
    Vind ik leuk
    maandag 8 oktober 2018 om 19:04
    Samba Sam is een echte stylist . De echte parel van het zuiden en toekomstige spits van PSV en daarna Oranje
    Vind ik leuk
    Kuip +8466
    maandag 8 oktober 2018 om 19:11
    Lammers wordt nooit een topspits. Maar voor de subtop eredivisie kan het prima.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    maandag 8 oktober 2018 om 20:40
    Dacht men van Klaas-Jan ook
    Vind ik leuk
    Kuip +8466
    maandag 8 oktober 2018 om 20:45
    Wie weet heb je gelijk. Soms ontwikkelen spelers zich spectaculair, op dit moment zie ik het (nog) niet in hem zitten.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    maandag 8 oktober 2018 om 20:52
    Ik ook niet hoor..
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    maandag 8 oktober 2018 om 20:39
    Nieuwe Huntelaar? Bij PSV niet uit de verf en bij Heerenveen wel? Gelukkig verhuurd deze keer.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +554
    maandag 8 oktober 2018 om 23:05
    Vertrouwen geven en luuk wegdoen! Win-win situatie
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws