'Ik heb tegen Bayern laten zien dat de trainer en het team op me kunnen rekenen'

    'Ik heb tegen Bayern laten zien dat de trainer en het team op me kunnen rekenen'

    Gepubliceerd: dinsdag 9 oktober 2018 om 22:55di 09-10-2018 om 22:55

    Ajax-verdediger Max Wöber gaat met een voldaan gevoel de interlandbreak in. De Oostenrijker kwam aanvankelijk niet aan bod in Amsterdam, maar veroverde een basisplek voor de wedstrijden tegen Bayern München en AZ, waarin hij een uitstekende indruk achterliet.

    Die lijn hoopt hij door te kunnen trekken in de Nations League-wedstrijd tegen Noord-Ierland en de vriendschappelijke interland bij Denemarken. "Opgeteld dus vier wedstrijden in twee weken tijd", rekent Wöber uit in gesprek met Voetbal International. "Dat is wat ik vooral mis als ik niet speel: ritme. Het om de paar dagen spelen van een wedstrijd. Hopelijk krijg ik dat gevoel ook weer terug bij Ajax."

    De Oostenrijker beseft echter dat de concurrentie groot is in Amsterdam. "Het is soms wel echt moeilijk als je weer niet speelt, maar ik ben positief ingesteld. Wie heeft er iets aan als ik chagrijnig of gefrustreerd ga doen?", aldus Wöber. "Dus dan benadeel ik het team, maar ook mezelf. Dat gaat mij niet gebeuren." De stopper denkt echter dat hij zijn kandidatuur heeft gesteld in München. "Ik heb ook tegen Bayern laten zien dat de trainer en mijn teamgenoten op mij kunnen rekenen."

    Poll

    Verdient Wöber meer speelminuten?

    (3006 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:00
    Verdient gewoon in de basis te staan! Heeft 2 prima wedstrijden gespeeld, en blind voor de verdediging blijkt ook goed uit te pakken!
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1024
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:21
    Zie liever perr
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2966
    woensdag 10 oktober 2018 om 07:28
    Nog niet. Wober is nu nog verder en sterker. Perr gaat spelen zodra De Ligt vertrekt. En dan gaat hij zich snel ontwikkelen als dragende speler. Denk ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:02
    Het lek is boven, eindelijk.
    Blij dat onze professor het licht heeft gezien, een verdediger i.p.v. een middenvelder op centraal te laten spelen.
    Chapeau hoor ten Hag dat was echt hoge wiskunde hoor.
    Vind ik leuk
    Laliga +2234
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:13
    Schöne wordt echt het kind van de rekening en ajax gaat er op vooruit zo . Lekker spelen met tagliafico wober de ligt mazraoui ervoor blind frenkie donny , voor de 3 voorin zou je per wed kunnen kijken of je kiest voor ziyech tadic neres of ziyech tadic dolberg
    Vind ik leuk
    Johnnie +855
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:17
    Typische speler die in Amsterdam niet altijd gewaardeerd wordt, maar wel super belangrijk is. Gewoon een pure, sobere verdediger.

    Speelde een klasse pot. Maarja in Amsterdam vinden ze dat niet altijd mooi genoeg.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1024
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:22
    Let op deze gast gaat de opvolger worden van jawel jawel










    Daniel swaab.
    Vind ik leuk
    Johnnie +855
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:19
    Te gek voor woorden eigenlijk. Dat het zo lang moet duren alvorens men inziet dat een centrale verdediger nodig is op de centrale positie in de verdediging.

    Men moet in Nederland eens afstappen van die rare fratsen. Voetbal hoeft niet so moeilijk te zijn. Begin aller eerst eens met de juiste mensen op de juiste plaats te zetten. En zie hier, ze schijnen ook nog goed te kunnen functioneren op hun eigenlijke positie. Wie had dat verwacht...
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:56
    Ja gek he! Tadic in de spits tegen Bayern was ook een totale miskleun zeker? Waarom mag er niet geëxperimenteerd worden?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 03:28
    Dat vindt ik wel iets anders als 2CM's als CV's neerzetten.
    Vind ik leuk
    Johnnie +855
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:22
    Iets met appels en peren. Experimenteer er op los. Misschien is neres wel een goede back...
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:40
    Wie verwacht er wat van ten Aagje? Ik niet, maar de fans die massal tegen hem waren zullen nu wel juichen voor deze aal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 oktober 2018 om 23:56
    “Deze aal”, kan jij ook normaal doen?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:59
    Gebruik van je gezonde verstand is geen overbodige luxe, net als je overbodige reactie, maar dat vinden wij niet vreemd als jij je verstand niet gebruikt.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:05
    Wie is wij? En jou reactie voegt iets toe wil je zeggen?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:11
    Die van jouw slaat als een tang op een varken.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:02
    Jij zegt “die aal” en ik vraag of je ook normaal kan doen. Hoezo slaat dat nergens op? Zit geen woord Chinees bij
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:13
    De aal van ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:38
    Kinderachtig.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:15
    Azijnzeiker.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:15
    Ssshhhh...
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:20
    Iemand met gezond verstand zou zijn mondje houden. Klein kind.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 02:02
    “Zou zn mondje houden”??
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    donderdag 11 oktober 2018 om 05:53
    Jip.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:06
    En weer prima een speler ingepast! Sterker nog, zo kun je waarachijnlijk meer potjes breken in Europa, ook omdat Blind prima werkt op middenveld. Wat er langzamerhand gestalte krijgt is een team waarin je meer en meer met posities en met spelers kunt schuiven. Ik hoop dat Ten Hag dat verder doortrekt, zie dit elftal namelijk niet 3 jaar in dezelfde opstelling spelen, als u begrijpt wat ik bedoel
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 00:06]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 00:37
    fijne speler en met het oog op volgend seizoen goed als Wöber zijn minuten blijft maken
    Vind ik leuk
    Gerro +7375
    woensdag 10 oktober 2018 om 01:04
    Werd door iedereen al afgeschreven en als miskoop van Overmars bestempeld. Daar moet je dus voorzichtig mee zijn met dat soort conclusies.
    Vind ik leuk
    Leozao +5605
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:25
    Wober eerst met de Ligt dit seizoen, volgend met Schuurs... Ik zie hem ook wel langer blijven
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789