Lucratief contract lonkte voor El Khayati: 'Zie je wat er staat? Wat doe je nou?'

    Lucratief contract lonkte voor El Khayati: 'Zie je wat er staat? Wat doe je nou?'

    Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 08:36wo 10-10-2018 om 08:36

    Tal van mensen hebben Nasser El Khayati deze zomer voor gek verklaard. De sterspeler van ADO Den Haag had de mogelijkheid om in het buitenland een lucratief avontuur aan te gaan. Hij besloot echter in Nederland te blijven. 

    "De afgelopen transferwindows zijn er telkens zaakwaarnemers en tussenpersonen naar me toegekomen met concrete aanbiedingen van clubs waar ik heel veel geld kon verdienen. Als ik dan nee zei, wisten ze niet wat ze hoorden", blikt El Khayati (29) terug met Voetbal International. 

    "Dan was het van: Nasser, zie je wat hier staat? Wat doe je nou? Dan legden ze uit dat ik een zware blessure kon oplopen en uit vorm kon raken waardoor ik zo'n kans nooit meer zou krijgen. Dat is allemaal waar, dus het is een risico dat ik nam. Voor hetzelfde geld komt het ideale plaatje dat ik zoek namelijk nooit langs. Wat dat betreft begint de tijd wel een beetje te dringen."

    "Maar laat ik duidelijk zijn: het is voor mij zeker geen straf om voor ADO te spelen", benadrukt hij. "Ik voel me hier top." El Khayati scoorde dit seizoen al zeven keer namens ADO. Het contract van de middenvelder loopt door tot medio 2020. 

    Poll

    Is El Khayati een aanwinst voor een Nederlandse topclub?

    (5937 stemmen)

    Plaats een reactie

    Orphen89 +2138
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:39
    El Khayati is echt wel een goede speler. Maar voor de Nederlandse top op dit moment komt hij te kort.
    Nou reken ik op dit moment Feyenoord niet tot de top maar alleen Ajax en PSV en die 2 zijn op dit moment gewoon heel erg sterk.
    Ik denk dat hij voor Feyenoord/AZ/Vitesse wel absoluut een aanwinst zou zijn.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1336
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:52
    Bij Feyenoord gaat hij het niet halen. Hij is goed maar staat achter Ayoub en Toornstra.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:26
    Je ben nie goed nasser is veel beter dan die twee
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:48
    Ten eerste een heel andere speler dan Ayoub en zie hem liever als onze vriend Toornstra. Zit veel meer voetbal in bijna wekelijks beslissend voor ADO.
    Vind ik leuk
    Unknown007 +2057
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:54
    Onder het mom beslissend voor mindere teams is half feyenoord samengesteld. Werkt ook nog niet echt goed..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:42
    Daar moet ik je gelijk in geven!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:52
    Ook bij Feyenoord moet ik het nog maar zien, je ziet wel meer spelers die het in de provincie goed doen en dan bij een topclub door het ijs zakken, Sulejmani, Maher, om maar wat te noemen
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2138
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:00
    Ja daar heb je gelijk in, het is ook geen garantie.
    Moet zeggen dat ik het niet helemaal met je eens ben over Toornstra, vind hem niet zo geweldig de laatste tijd, denk dat je met een middenveld van Vilhena, Ayoub en El Khayati het wel best aardig zou hebben staan. (Ga er dan wel even vanuit dat van Persie gaat stoppen aan het eind van het seizoen)

    Maar ik denk dat Feyenoord het beste eerst een goeie Centrale verdediger moet halen. Eentje die ook sterk is in de opbouw.
    Vind ik leuk
    linkspoot +701
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:09
    Feyenoord is geen topclub meer. Met geluk kampioen geworden (na 20 jaar) maar meer niet. Zolang Gio en v. Geel voor het zeggen hebben is het gewoon geen voetbal om van te genieten.

    Ze hoeven mijn part niet eens kampioen te worden, als ze maar mooi voetbal laten zien.

    Dus jongens als Khayati, Ayoub, Tapia die een beetje risico met zich meebrengen krijgen nooit kans bij Feyenoord onder het huidige beleid.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3549
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:46
    Hahahaha, met geluk kampioen geworden. Het hele jaar bovenaan gestaan.
    Vind ik leuk
    linkspoot +701
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:05
    Kijk ik ben een Rotterdammer en heb liever Feyenoord nummer 1 dan Ajax of PSV. Maar ik ben ook realistisch, Feyenoord is een subtopper met voetbal waar ik niet echt van geniet.

    Met dit middenveld kan ik echt niet van genieten. van Persie is enige lichtpuntje.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3549
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:29
    Dat zeg ik ook niet. Maar per ongeluk kampioen geworden gaat te ver
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10159
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:48
    Ajax is eigenlijk ook een onwaardig club om aan de top te benoemen als je met zoveel miljoenen smijt en je 4 jaar geen kampioen kan worden.
    Maar je doet alleen mee in de top 3 want zo wordt dat namelijk genoemd.
    En Feyenoord staat nu in de top 3 dus valt het nu sowieso weer aan als top club.
    En prijzen winnen en kampioen worden zijn eind resultaten die een top club moet kunnen beamen maar dat heef Ajax recent in 4 jaar niet eens behaald.
    Dus dat Ajax zo met de hoge pet naar boven zwaait als top club is meer een fantasie uit een duim gezogen verhaal.
    Laat het eindresultaat maar eerst spreken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 09:54]
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2138
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:54
    Ajax is al 9 jaar niet buiten de top 2 geëindigd. Finale Europa League behaald. Europees verreweg de meest succesvolle club uit Nederland (Dan heb ik het over recente jaren! kijk maar naar de Coëfficiëntielijst.)

    Binnenlandse prijzen worden toch minder belangrijk als je europees op succes mikt.

    Daarbij juist Feyenoord fans die niet willen accepteren dat Feyenoord op dit moment geen topploeg is, maken Feyenoord kapot.
    Door schande te spreken van een 3e plek wat nu echt het hoogst haalbare is, de gehele ploeg word druk opgelegd en in een negatieve spiraal getrapt.
    Accepteer nou eens dat 3e dit seizoen een goede doelstelling is, en volgend jaar kwalificeren voor groepsfase EL.
    Dan krijg je een positief gevoel terug, dan komt Feyenoord terug aan de top.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10159
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:10
    Is goed dat je zelf zegt dat er gemikt wordt op Europees gebied.
    maar het eindresultaat is in alle prestaties het hoogstbare wat echt telt en ik vind niet dat Ajax dat behaald heeft na zo een Geroemd verleden waar zei ook zich aan vast houden.
    Bijvoorbeeld als aan het werk zou zijn en jij levert voor jouw baas half werk is er hij niet tevreden toch.
    Ik vraag me af of ze bij Ajax alleen maar tevreden zijn geweest de afgelopen jaren over de resultaten die behaald zijn....
    Wij als Feyenoord hoeven niks te accepteren uit woorden wat andere mensen zeggen maar wij moeten gewoon geloof behouden uit onze spelers hun daden zolang de competitie niet afgelopen is kan het alle kanten op gaan.
    Dus stop met dat gezeik dat wij nu al moeten gaan accepteren dat wij de 3de plaats moeten accepteren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 10:11]
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2138
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:40
    Tuurlijk zijn ze niet tevreden. Tuurlijk wil Ajax kampioen worden en altijd de prijs pakken. Maar het in Europa goed doen is ook heel belangrijk. Ajax heeft als doelstelling aanhaken bij de Europese subtop. Dat hebben ze heel duidelijk gemaakt. Dus Europese prestaties zijn heel belangrijk.
    Alleen maar roepen dat 4 jaar lang geen kampioen schandalig is geen juiste afspiegeling. Ajax heeft Europees wel degelijk grote stappen gezet.
    De beker geeft Ajax al heel lang niet veel om, dat blijkt wel uit de opstellingen, Ajax gebruikt de beker altijd om andere spelers speeltijd te gunnen.

    Ik bedoelde trouwens niet te zeggen dat Feyenoorders niet meer op het kampioenschap moeten hopen. Maar wel dat in deze competitie overtuigend 3e worden gewoon een goede prestatie is voor dit Feyenoord. Veel Feyenoord fans willen dat niet erkennen en brengen negativiteit aar de club. Dat helpt het team niet. Benader de club postief als fans zijnde.

    3e plek, Beker en volgend seizoen kwalificeren voor de Europa League zou ook een topprestatie zijn.
    Daarmee wil ik Feyenoord niet te kort doen, maar als je gewoon kijkt wat Ajax en PSV aan kwaliteit hebben lopen kan je gewoon niet van deze groep bij Feyenoord verwachten dat ze daar boven gaan eindigen. Neemt niet weg dat het heel mooi zou zijn voor ze als dat wel lukt.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3549
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:18
    Ik denk niet dat Ajax kan aanhaken bij de Europese subtop. Tenminste niet structureel. Een incidenteel succesje zit er wel in. Na het jaar dat Ajax goed presteert zullen waarschijnlijk de beste spelers weer verkocht worden en spelers van dezelfde kwaliteit kun je bijna niet terug kopen. Zo zit je de ene keer in de EL-finale en volgend jaar is het dan weer een stuk lastiger
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2138
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:41
    Nou het zal altijd met goede en slechte jaren zijn inderdaad.
    Maar de truc om de beste jaren steeds beter te laten worden en de slechte jaren steeds minder slecht. En daar is Ajax hard mee bezig de laatste tijd.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3549
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:10
    Ik denk dat het moeilijk zal zijn om de betere spelers die niet op de radar staan van de grotere clubs te interesseren om hierheen te komen. Zelfs clubs als Fulham, Watford, Bournemouth, Leicester City worden vaak al interessanter gevonden als onze ED
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3038
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:14
    Het isaltijd een verrassing of zon gast het bij de top gaat redden.
    Wat hij wel mee heeft is dat hij geen gekke dingen doet en hij lijkt me juist een intelligente speler wat wel een voordeel is natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Tweey +2142
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:08
    Je lult maar wat.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2138
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:15
    Tuurlijk kerel, goed argument, lekker kort.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1260
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:40
    Leuke speler maar geen topclub materiaal.
    Speelt nu op zijn niveau bij Ado
    Vind ik leuk
    Korm +37652
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:44
    ik denk dat hij nog wel een stapje kan maken hoor :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 08:44]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:55
    Als je veruit de beste bent bij ADO kan je echt wel een stapje maken. Ajax of PSV heeft geen plek voor hem maar daaronder kan hij prima terecht.
    Vind ik leuk
    linkspoot +701
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:11
    Nou, als hij op een jongere leeftijd was doorgebroken, had hij nog een leuke topspeler kunnen zijn, maar is nu een beetje te laat met z'n 29 jaar.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:38
    Denk dat je meer aan Nasser hebt dan aan Jens, Nasser is beter dan Jens.
    Vind ik leuk
    Peter87 +123
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:42
    Wat een geweldenaar die man. En dat komt ook mede door Immers en Malone die achter hem al het vuile werk opknappen...
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1027
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:27
    Beste ADO speler van de eeuw!
    Nu moetje groots denken nu heb je een buitencategorie speler ,

    Ik zeg ADO Europa in.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:43
    Dat hebben die zaakwaarnemers niet voor Nasser El Khayati zelf gezegd, nee om er zelf financieel er alleen maar beter op te worden.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1843
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:44
    En toen werd Nasser wakker. Badend in het zweet omdat hij een 5 jarig contract bij Real Madrid had geweigerd. Er gaat volgens Nasser niets boven ADO. Het is een leuk voetballertje voor de subtop van Nederland. Niets meer en niets minder.
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2570
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:46
    In plaats van een smoothie azijn genomen vanochtend?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:53
    Hij kon vast een hoop geld verdienen in het midden oosten ofzo
    Vind ik leuk
    The Iceman +11421
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:54
    Moldavië dacht ik.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:35
    Ja ook, volgende keer komt er een topic over dat hij naar SA kon. Die waren er ook afgelopen jaar voor 'm.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:36
    Dat zegt wat hé, ADO belangrijker vinden dan geld. Dat is Haagse liefde!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:02
    Hij speelt al in de subtop-;)
    Vind ik leuk
    Leozao +5505
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:47
    Naar AZ, daar kun je belangrijk zijn!
    Vind ik leuk
    repeP +1331
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:34
    Met de kans een tweede Bel Hassani te worden bij van de Brom?
    Vind ik leuk
    The Iceman +11421
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:53
    Sheriff Tiraspol, dan zou ik ook liever een seizoen wachten.
    Vind ik leuk
    Pimman +6159
    woensdag 10 oktober 2018 om 08:59
    Nasser is een geweldige ceatieve voetballer en naar nu blijkt niet alleen op het grote geld uit..prima jongen met een goed hart!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:34
    En voor het groengele heeft hij veel liefde, groengeel gaat boven geld!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:09
    Nasser is gelukkig in Den Haag en woont heerlijk in een penthouse...wat wil je nog meer-;)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:04
    Zou een mooie aanwinst zijn voor Heerenveen en AZ. Bijde kunnen wel zo’n type speler gebruiken!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:33
    AZ oke, een stapje hoger maar naar Heerenveen ga je niet meer. Wij zijn verder dan Heerenveen en eindigen ook dit jaar weer boven hun. We gaan toch niet de concurrent versterken en onszelf verzwakken.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:20
    Daar heb je gelijk in!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:51
    Ik heb altijd gelijk 🤘🏼 😉


    ..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:52
    Ik kan het tot nu toe nog niet ontkennen Haha
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:03
    Nu ga je me in de gaten houden natuurlijk 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:08
    Met een vergrootglas vriend! Hahaha
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:10
    Haha Heerenveen die zitten al jaren in de achteruit en Nasser staat daar niet op te wachten hoor.
    Vind ik leuk
    ELD070 +920
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:11
    Den Bosch, Nac,Olympiakos Nicosia, Kozakken Boys, Burton Albion, QPR en ADO.

    Heeft al heel wat clubs versleten, denk dat hij nu ook gewoon heel blij is met de fijne werksfeer, dat je dan ergens anders wat meer kan verdienen is dan maar zo. Goede mentaliteit, en een topspeler voor ADO.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5506
    woensdag 10 oktober 2018 om 09:14
    Mooi dat EL Khayati niet zijn hoofd op hol laat brengen voor grote bedragen in een mindere competitie. Mocht een club uit de goede competie zich aandienen, is het vroeg genoeg om ADO voor het cashen te verlaten.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:02
    Voor ons een topspeler maar voor de topclubs een stap te hoog. Lekker bij ons blijven want aan voetbal je iedere week. Ik vrees wel straks een aanbieding uit de zandbak die hij niet meer kan weigeren.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:31
    Hij spelt nu ook voor de allermooiste club en die ruil je niet zomaar in!
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1027
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:25
    Jullie beste speler van de eeuw, koesteren die gast , zonder hem degradatie kandidaat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:49
    Degradatiekandidaat is misschien een beetje overdreven. Maar hij is wel belangrijk, heel belangrijk. Maar vergeet niet dat hij zo goed speelt omdat de mensen achter hem het vuile werk opknappen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:16
    Ook zonder Kayati is Den Haag sterk genoeg, want dan zetten Immers gewoon op 10 en die scoort dan ook aan de lopende band.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90981
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:52
    Precies.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:13
    Het elftal zit gewoon goed in elkaar en kayati excelleert juist weer door anderen. Den Haag heeft gewoon linker rijtje materiaal en dat gaan ze dit jaar wederom waarmaken.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3549
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:30
    Ik als Feyenoorder vind ADO idd een hele mooie club
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 13:31]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:16
    Dank u👍👊
    Vind ik leuk
    Tweey +2142
    woensdag 10 oktober 2018 om 11:09
    Nasser blijft. Hij wil eerst nog met Kishna spelen (na de winterstop).
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1027
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:24
    Top gozer draagt heel ADO
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:17
    Er zijn meerdere dragende spelers in het elftal.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:28
    Je moet wel een paar spelers achter hem hebben die het vuile werk verrichten zodat hij zijn dingetje kan doen. Heb je die niet dan zal hij zeker onopvallend zijn. Voor ons met Lex en Dion de juiste samenstelling.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22679
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:18
    Dat vergeten er een hoop ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:39
    Goede speler voor ADO, maar dat is het dan ook wel. Niks mis mee, toch?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws