Beste Eredivisie-XI tot nu toe: zes uitblinkers van PSV, Ajax levert twee spelers

    Beste Eredivisie-XI tot nu toe: zes uitblinkers van PSV, Ajax levert twee spelers

    Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 12:45wo 10-10-2018 om 12:45

    PSV zonder puntenverlies aan kop, NAC Breda hekkensluiter, Heracles Almelo en VVV-Venlo de revelaties en Kristoffer Peterson topscorer: het barst ook dit Eredivisie-seizoen weer van de interessante en onverwachte ontwikkelingen. Welke spelers sprongen er tijdens de eerste acht speelrondes écht uit op de Nederlandse velden? VoetbalPrimeur stelde een elftal samen.

    Doelman: Lars Unnerstall (VVV-Venlo)
    Eén van de pijlers onder het succes van VVV, dat in acht duels al elf punten bij elkaar sprokkelde. Unnerstall laat wekelijks zien waarom PSV hem in de zomer voor meerdere jaren vastlegde. De koploper lijkt de toekomstig opvolger van Jeroen Zoet al in huis te hebben. 

    Linksback: Angelino (PSV)
    Erg knap, hoe Angelino ogenschijnlijk probleemloos de overstap heeft gemaakt van NAC naar PSV. In Eindhoven is de Spaanse vleugelverdediger een onbetwiste basisklant. Angelino stoomt tijdens wedstrijden negentig minuten lang op aan de linkerflank. Luuk de Jong profiteerde al meerdere malen van zijn heerlijke traptechniek en idem voorzetten. 

    Centrale verdediger: Matthijs de Ligt (Ajax)
    Onverwoestbare leider en uitblinker in Amsterdam. De Ligt blíjft maar verbazen - en dat op negentienjarige leeftijd. Zonder de Oranje-international leed Ajax een pijnlijke nederlaag bij titelconcurrent PSV. Een paar weken later legde De Ligt superspits Robert Lewandowski aan de ketting in München. 


    Centrale verdediger: Daniel Schwaab (PSV)
    Duitse degelijkheid in de achterhoede van de lijstaanvoerder. Met aanwinst Nick Viergever vormt Schwaab een betrouwbaar duo. In acht duels incasseerde PSV slechts drie doelpunten. Vorig seizoen zagen we Schwaab met de bal aan de voet nog regelmatig rare fratsen uithalen. Nu beperkt hij zich tot zijn grootste kwaliteit: man uitschakelen - en inleveren. 

    Rechtsback: Denzel Dumfries (PSV)
    Net als Angelino lijkt ook Dumfries moeiteloos aan te haken in Eindhoven. Het is amper voor te stellen dat de rechtsback een paar jaar geleden nog actief was in de Jupiler League. Via Sparta en sc Heerenveen mag Dumfries het nu laten zien in de Champions League én bij Oranje. Waar ligt zijn plafond? 

    Controleur: Pablo Rosario (PSV)
    PSV'er nummer vier alweer uit dit lijstje. Rosario is één van de spelers die geprofiteerd heeft van de komst van Mark van Bommel. De opvolger van Phillip Cocu werkt graag met jonge, gretige voetballers - en Rosario heeft zijn kansen in PSV 1 met beide handen aangegrepen. De controleur doet het zó goed, dat hij miljoenenaankoop Erick Gutiérrez vooralsnog op de bank houdt. Bondscoach Ronald Koeman beloonde Rosario met een oproep voor het Nederlands elftal. 

    Linkshalf: Hakim Ziyech (Ajax)
    PSV heeft momenteel het beste team, maar heel voetbalminnend Nederland is het er waarschijnlijk over eens dat de beste speler van Nederland in de Johan Cruijff Arena actief is. Splijtende passes, geniale dribbels, briljante steekballetjes en heerlijke golals: op rasvoetballer Ziyech staat ook dit seizoen geen maat. 

    Rechtshalf: Nasser El Khayati (ADO Den Haag)
    Wat zouden ADO en trainer Fons Groenendijk zonder hem moeten? El Khayati geeft assists, gaat op het middenveld voorop in de strijd en scoorde in acht duels al zeven keer. Hoogtepunt: vier doelpunten tijdens het uitduel met Excelsior. 


    Linksbuiten: Kristoffer Peterson (Heracles Almelo)
    Bij FC Utrecht en Roda JC viel de 23-jarige Peterson nooit op door z'n scorend vermogen. In pakweg 50 officiële duels namens die twee clubs tekende hij voor vijf (!) doelpunten. Dit seizoen verbaast de Zweed vriend en vijand. De teller staat nu al op acht treffers. Daarmee is Peterson momenteel de trotse topscorer van de Eredivisie. De bondscoach van zijn vaderland nodigde hem afgelopen week voor de eerste keer uit voor de nationale ploeg. 

    Spits: Luuk de Jong (PSV)
    De captain van PSV zit dit seizoen lekker in z'n vel. Wat wil je ook, in zo'n geoliede machine. De Jong - al goed voor zes goals - en PSV ogen op dit moment onverslaanbaar binnen de eigen landsgrenzen. Tegen Ajax (3-0 winst) was de targetman de grote uitblinker. 

    Rechtsbuiten: Steven Bergwijn (PSV) 
    Wat is-ie in vorm dit seizoen, Bergwijn. In de zomer weerstond de vleugelaanvaller de lokroep uit Europese topcompetities. Nu ligt zijn rendement véél hoger en laat hij het ook zien in Europa. Net als Rosario en Dumfries kan ook Bergwijn deze week zijn debuut maken in Oranje. 


    Op de bank: Jeroen Zoet, Nicólas Tagliafico, Frenkie de Jong, Jorrit Hendrix, Jerdy Schouten, Fran Sol, Dusan Tadic, Tim Matavz en Robin van Persie

    Ben je het met ons elftal eens? Welke spelers ontbreken? Deel het in de comments!

    Poll

    Wie vond jij tot nu toe de allerbeste?

    (3961 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 10 oktober 2018 om 12:47
    Frenkie de Jong op de bank, ik vrees voor rellen... 🤡
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 12:47]
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13105
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:53
    Zou best kunnen. Vp heeft nog nooit uitgeblonken in voetbalkennis.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +3099
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:57
    Eens. Schwaab en Luuk de Jong zijn ook niet terecht vind ik. Sol of Van Persie was beter geweest in de spits, Viergever of (als hij achterin speelt) Frenkie de Jong was ook terechter geweest.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:58
    Schwaab is 100x beter dan Viergever... Van Persie had indd beter in de spits kunnen staan
    Vind ik leuk
    MedusAZ +3099
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:00
    Viergever heeft in mijn optiek vriend en vijand verbaast tot nu toe. Schwaab is in potentie de minst slechte, maar wat Viergever heeft laten zien tot nu toe vind ik beter.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:02
    Kan zo zijn.. Mening verschilletje dan maar he ;)
    Vind ik leuk
    thebigeasy +620
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:59
    Ik vind Viergever tot op heden juist de zwakker schakel van PSV. Door zijn ijver herstelt hij kinderlijke verdedigende fouten (lezen van situatie, verkeerd instappen, slecht rugdekking verlenen en zelfs aan de verkeerde kant dekken) van hemzelf wel redelijk, maar het is steeds billenknijpen. Nee, heel matig tot op heden.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:16
    Volgend jaar of in de winter al een keer echt geld uitgeven aan de CV's en niet alleen maar aan het middenveld of de aanval die zijn nu wel prima vooral het middenveld met maar liefst 7 waardige spelers als Thomas fit is..
    Vind ik leuk
    piet potlood +2174
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:53
    Dat komt omdat jij onze Daniel gruwelijk onderschat, hij staat er terecht. Bovendien een foutje van VP, want er staan 7 PSV-ers in. Unnerstall is al van PSV. Frappant alleen dat Lozano en Hendrix er niet bij staan, dan was het lijstje beter compleet geweest.
    Vind ik leuk
    MedusAZ +3099
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:58
    Hendrix, pleur toch op. Verschrikkelijk dom werkpaard. Maar voetballen kan hij voor geen meter. Als hij dat nou ook niet probeert, is hij een prima balafpakker voor PSV, maar dat is ook echt zijn plafond.
    Vind ik leuk
    Entombed +1215
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:46
    Werkpaarden laten de showpaarden de show stelen. Niet zo te keer gaan tegen de stille krachten.

    Maar serieus, daar ligt ook één van de problemen bij Ajax... Wie doet bij hun het smerig werk? Bij PSV is dat Hendrix, dat weet jij ook. Wie. Doet dat eigenlijk bij AZ? Geen idee... Misschien dat het hen daarom ook niet lukt.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3498
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:38
    Imo v persie of sol in de spits, mogelijk dat v persie beinvloed is door clubliefde maar daar ga je voor naar het stadion
    Vind ik leuk
    KvhZ +1387
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:11
    Van Persie, de Jong, Sol.. zou allemaal terecht zijn. Van Sol vind ik het knapper, gezien het team waarin hij speelt. Ook Sam Lammers klopt op de deur maar valt nog onder bovengenoemden
    Vind ik leuk
    Clutchy +892
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:24
    Dumfries ook echt niet, die kan niet voetballen
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:57
    Prima teampje.. eindelijk geen ajacied die het team mocht samenstellen..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:14
    Met Willy en Rene vd K wordt het er zo te zien ook nie beter op😉
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:18
    Goeie :p, terechte namen lijkt me zo
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13105
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:16
    O, wie heeft hem dan wel samengesteld? Jut en jul vd kerkhof?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:21
    Nea os mam
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13105
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:45
    Zelfs google translate kan hier niets van maken
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:21
    Translate: nee mijn kind het is incorrect, het is mijn moeder die de opstelling heeft samengesteld! Oftewel: nea os mam
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 23:22]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:38
    Vind eigenlijk nog de volgende wijzigingen: Viergever ipv de ligt, Zoet ipv Unnerstall, hendrix ipv el khayati, Pereiro ipv ziyech en natuurlijk Lozano ipv Peterson

    En ik ben geen PSV fan ;)
    Vind ik leuk
    Clutchy +892
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:28
    Maak dat de kat wijs ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:50
    Maar wel een idioot
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +8258
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:49
    Bizar. Stagiair met een PSV-dekentje?
    (walgelijk)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:48
    @ JinathanAjax: Lastig hè. Om in te zien dat de club die in vijf jaar vier keer kampioen wordt meer spelers levert dan de club die in die zelfde vijf jaar helemaal niks heeft gewonnen. Praatjes over hoe duur De ligt en F. de Jong wel niet zouden zijn, en dat Barcelona ze misschien wel wil kopen (niet meer dan geruchten) vullen geen gaatjes... Niks geen PSV-dekentje, maar pure realiteit. Ook nu staat PSV met recht en overduidelijk aan kop in de Eredivisie. Enne: ik ben geen PSV-supporter!( "Ken je nie horen dan?")
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:37
    4 jaar*, of tel je dit seizoen ook al mee ;)
    Vind ik leuk
    Benniewies +1420
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:10
    Ze hebben geloof ik Frenkie en Luuk door elkaar gehaald
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:49
    Angelino voor de captain van Argentinie 😂Unnerstal voor Onana😂 eventjes wakker worden vp
    Vind ik leuk
    buenosje +987
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:53
    Jeroen Zoet voor Onana..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:54
    Ja zagen we tegen Inter
    Vind ik leuk
    Asarkan +133
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:55
    Het gaat over de eredivisie vriend, niet Europees
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +8258
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:50
    hahahaha grabbelkoning ZOET?
    HE-LE-MAAL niks die onzekere snaak.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1387
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:11
    PSV - Ajax 3-0
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +8258
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:43
    Schattig.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46792
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:04
    Leuk hè!👌
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:54
    Nico, de man die 4 wedstrijden goed heeft gebald, maar tegen psv verzoop
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:08
    Nico, de man die nog geen 1 keer door de mand is gevallen bij Ajax. Tegen PSV verzoop iedereen van Ajax. Dat kan je niet op 1 speler verhalen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:12
    dus is ook hij 1 keer door de mand gevallen
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:16
    Nee, daar kan je niet 1 speler voor aankijken. Daarnaast was Nico tegen PSV alles behalve de slechtste bij Ajax. Alle aanvallen gingen over links. Verklaard genoeg denk ik.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:20
    welke aanvallen ? jullie hebben welgeteld 1 kans gehad
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:27
    Ik heb het over jullie aanvallen ouwe kroegtijger. Die gingen allemaal over links. Waar Nico niet staat weet je wel. Over onze kansen tegen jullie kunnen we inderdaad heel kort en bondig zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:30
    hahaha op die fiets ..... ja dan heb je wel gelijk inderdaad
    Vind ik leuk
    Psv_rick +16
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:50
    Toch best apart dat lozano scoorde. Was dat niet tagliafico's man?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:54
    Ja in jou optiek moet je je 'directe' tegenstander tot de kleedkamer volgen? Had Nico niet nog een 1 op 1 kans van Lozano veredeld met een prachtige tackle?
    Vind ik leuk
    KvhZ +1387
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:13
    Had ie vaker moeten doen, was het niet zo’n afgang geworden
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:45
    Dan is het nog gekker dat er ajacieden bij de beste elf zitten
    Vind ik leuk
    SanKev +864
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:25
    Dat is een vrij paradoxale gedachte. Als iedereen verzuipt verzuipt eigenlijk niemand.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:39
    Vind je het stoer om je intelect te showen? We zitten hier op VP pik, niet in de 2e kamer.
    Vind ik leuk
    SanKev +864
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:51
    Mijn excuses dat ik een normale reactie plaats. Zal ik volgende keer een serie scheldwoorden toevoegen en iets zeggen over warme clubs?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:52
    Haha is goed Thierry. Ik had op z'n minst wel een comma tussen verzuipt en verzuipt verwacht.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    SanKev +864
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:57
    Haha ik zat er over te twijfelen dat zelf ook nog even aan te halen :D. Mag ik dan op mijn beurt een tweede l voorstellen in intellect?

    Nog even en de comments op VP staan er nog mooier bij dan het gras in De Kuip :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 16:57]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:01
    haha deal!
    Vind ik leuk
    Youri +119
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:13
    Tagliafico was die wedstrijd juist de enige die zich nog goed staande hield, alle aanvallen van PSV gingen over de rechterkant en ik meen mij te herinneren dat Nico links staat
    Vind ik leuk
    KvhZ +1387
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:14
    Tagliafico is zeker goed, maar snap wel dat Angelino erin staat. Maakt momenteel meer indruk.
    Vind ik leuk
    Youri +119
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:19
    Ja ik moet zeggen dat ik het ook wel een redelijk logische keuze vind dat Angelino er in staat. Ze zijn beide heel goed, ik durf niet te zeggen wie nou echt beter is. Ik vond gewoon de opmerking dat Nico volledig door de mand viel tijdens PSV - Ajax erg misplaatst
    Vind ik leuk
    KvhZ +1387
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:22
    Er zit denk ik weinig verschil in. Allebei heel erg goed en veel rendement
    Vind ik leuk
    hamora +22
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:21
    met een PSV-bril is Angelino beter maar objectief gezien is Tagliafico toch echt beter.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1387
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:23
    En dat baseer je op??
    Vind ik leuk
    hamora +22
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:24
    Als je de statistieken van Tagliafico en Angelino naast elkaar legt inclusief championsleaque scoort Tagliafico net iets beter. Beide goede spelers overigens maar das net het verschil.
    Vind ik leuk
    KvhZ +1387
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:31
    Oke op basis van statistieken dus. Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Vind Tagliafico zeker een goede speler, maar Je vergeet dat Angelino dit al presteert op 21-jarige leeftijd. Hij is 5 jaar jonger. Past zich zeer makkelijk aan en is wekelijks een van de uitblinkers bij PSV. Dé reden dat Luuk de Jong weer veel scoort. Hij is korte tijd geleden opgeroepen voor jong Spanje en het is slechts een kwestie van tijd voordat hij zich mag gaan melden bij het nationale elftal. Daarom zeg ik dat er weinig verschil in zit, maar ben er van overtuigd dat in Angelino veel meer rek zit.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:44
    Gaat nog wel even duren voordat hij zich mag gaan melden bij het nationale elftal... niet meteen overdrijven, staan er nog wel een stuk of 10 voor hem
    Vind ik leuk
    KvhZ +1387
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:03
    Stuk of 10 voor hem? Wie overdrijft er nu.. noem ze eens op?
    Vind ik leuk
    Asarkan +133
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:55
    Het gaat toch gewoon over de spelers van de afgelopen maand. En Angelino is gewoon beter op dit moment.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:08
    hahahaha funny
    Vind ik leuk
    Asarkan +133
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:59
    Wat is er zo funny aan de waarheid
    Vind ik leuk
    KvhZ +1387
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:15
    Kunnen ze niet aan in A’dam. Je weet wel: WZAWZDB. Meteen op hun ... getrapt als zoiets gepubliceerd wordt. Want zeg nou zelf: het kan toch niet zo zijn dat er iemand beter is dan dat zij zijn!
    Vind ik leuk
    PSVTwan +31
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:57
    1 doelpunt meer tegen, waarvan 3 in onderlinge wedstrijd met PSV waarin die “geweldige” Onana blunderde en Ziyech was toen onzichtbaar door Angelino, die is daarnaast talent van de maand bij Fox en past zich moeiteloos aan wat betreft spel van PSV, moet ik nog meer redenen opnoemen?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:01
    Man man man... We zullen zien na de wedstrijd in de arena. Zoets plafond is de eredivisie, we zullen zien waar die van Onana ligt.
    Vind ik leuk
    Valceryn +61
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:36
    Dit gaat toch ook over de beste 11 tot op heden en niet de 11 met het hoogste plafond tot op heden?
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5529
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:02
    Unnerstall is 3 klassen beter dan Onana. Unnerstall geen een blunder en tal van cruciale reddingen. Onana maakte al 3 onanaatjes in de voorronde champions league.

    Tegen standard was zelfs de blooper van de maand
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:04
    Hahaha op zn 28e bij VVV nee toppertje hoor kerel. Wel wakker blijven he..
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5529
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:40
    De pech gehad dat hij jarenlang achter neuer en rensing heeft gezeten en dus op de bank zat.

    Daar had onana natuurlijk ook gezeten.

    De concurrentie in duitsland qua doelmannen is enorm.

    Hij wilde daarbij in zijn huis blijven wonen bij zijn gezin.

    Helaas duidelijk totaal niet op de hoogte
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:44
    Kom op he Rensing was helemaal geen sterke keeper daar had Onana wel voor gezeten 100 procent
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5529
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:29
    Rensing was in die tijd gewoon duits international en keeper van bayern
    Vind ik leuk
    Valceryn +61
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:43
    Ik had het hier dit weekend met vrienden over. Iemand die zegt dat Unnerstall de beste in de Eredivisie is, krijgt onherroepelijk te horen dat hij dan niet bij VVV had gezeten, precies zo'n opmerking als die van jou. Zou zeggen, kijk eens een wedstrijd van hem. Hij is minimaal gelijk aan Zoet en Onana, maar denk zelfs beter!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:52
    Je vrienden hebben er verstand van.
    Vind ik leuk
    Valceryn +61
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:16
    https://youtu.be/ru5XuHHxHQU See for yourself
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1403
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:12
    Tja iedereen had meer verwacht van Tagliafico en Onana. Maar ja de enige prijzen die ajax al tijden wint zijn de verkiezing van voetballer van het jaar door hun huisblad de televaag. Zelfs tegen PSV had elke ajacied een voldoende..... Dan snap ik dat je deze redelijk logische verkiezingen niet aan kunt.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:42
    Hahaha wat een kleuters hier, je mag dus geen andere mening hebben?
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:13
    haha man lees wat je schrijft!!

    Ik zie jou hier nu al ELKE KEER boven erop springen als iemand een andere mening heeft dan jij :)))

    Om te beginnen met het onderwerp hier...
    Vind ik leuk
    Just dekler +1816
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:17
    Tagliafico captain van Argentinië? Was toch omdat Messi er niet was?
    Vind ik leuk
    thebigeasy +620
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:21
    Onana is een zeer behoorlijke keeper en onder Bosz zelfs meer dan dat. Maar vind je hem dit seizoen nu echt zo goed keepen? Er zijn best al wat houdbare ballen ingegaan. Ik vind hem niet zo sterk als anderhalf jaar terug, maar natuurlijk nog wel 1 van de beste eredivisie keepers en zelfs in potentie de beste, maar dat is hij over afgelopen periode even niet.
    Vind ik leuk
    Peb +91
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:49
    Gelukkig hebben ze bij V.P. maar weinig verstand van voetbal.....
    Vind ik leuk
    Just dekler +1816
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:22
    Daley blind 👍
    Vind ik leuk
    Gi Deon +25
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:51
    Lozano?
    Vind ik leuk
    MedusAZ +3099
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:58
    Lozano? Nee man, die is geen schim van de Lozano van vorig seizoen. De meeste van zijn goaltjes waren intikker in een niet-beslissende fase. Nee, Lozano heeft dit seizoen nog niets laten zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:19
    Nog niets laten zien is ook weer een beetje overdreven... in ieder geval meer dan welke speler dan ook van jou clubje
    Vind ik leuk
    HJR +8373
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:46
    Daar gaat het toch niet om, ´jullie´ hebben het over Lozano. Niet over spelers van de club van MedusAZ .
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:49
    Oke 7 goals 4 assists nog geen schim van vorig seizoen
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:00
    Bergwijn is beter dit seizoen.. tot nu toe dan
    Vind ik leuk
    Gi Deon +25
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:08
    Dat is zeker waar.. maar lozano is dit seizoen ook niet de slechtste bij PSV
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:19
    Nee zeker niet, maar kan hem slecht centraal achterin zetten in dit team ;P
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3603
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:53
    Staat wel een heel ziek team hier, helaas de Jong wel ipv Khayati natuurlijk!

    En L.de Jong doet het inderdaad verrassend goed, wel op eredivisie niveau!
    Vind ik leuk
    MedusAZ +3099
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:59
    El Khayati kan je er toch niet uithalen man! Samen met Peterson de revelatie van de laatste 2 maanden.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3603
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:16
    Vind het allemaal wel meevallen van El Khayati, ging er met ADO tegen PSV 7-0 vanaf en liet toen werkelijk niks zien..is vaak tegen kleine clubs aanwezig, moet je even naar schema van ADO kijken.. tegen 1 grotere club gespeeld en dat was PSV.. nu hebben ze verder, emmen, fortuna, groningen, vvv, excelsior en heerenveen gehad.. scoorde bij een offday van Excelsior inderdaad 4x en doet het ook echt wel aardig hoor maar laten we niet overdrijven!
    Vind ik leuk
    stefanvanm +344
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:53
    Hier horen alleen spelers van Ajax en PSV in thuis
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:22
    Unnerstall staat hier prima.. keeper van Ajax of PSV kan je hier eigenlijk niet inzetten omdat ze simpelweg gewoon bijna niks hoeven te doen in de eredivsie..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:50
    Een keeper die in 8 wedstrijden 9 goals om de oren krijgt kun je niet neerzetten als beste keeper. Dat slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    cj.ooms +18
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:18
    Hele lijst giller
    Vind ik leuk
    The Iceman +11732
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:56
    Matavz had ook wel een plek op de bank verdiend. Toch 5 goals in 7 wedstrijden gescoord.
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:14
    Zit toch ook op de bank...?
    Vind ik leuk
    The Iceman +11732
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:15
    Ik moet inderdaad m’n ogen laten nakijken.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1575
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:57
    Ik mis een aantal betere spelers. Luuk de Jong en Schwaab horen er absoluut niet in. Die zijn beide zwaar overschat.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1816
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:25
    Met zo een profielnaam mag jij het woord overschat niet eens in je mond nemen....
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1017
    woensdag 10 oktober 2018 om 12:59
    Oei...laat sjaak dit niet lezen...." ik hoop dat voetbalprimeur degradeert"
    Sjaak dat is een website geen club..." website, club maakt niet uit als ze maar degraderen"

    Hup blind-20mil. jr, tadic"ik heb 3 uur met ten hag gesproken", elleboogkeeper, disco huntelaar, maradonny, lasse we staan volgende week bovenaan, tagliafico ik zie ze links en rechts voorbij vliegen, wober a 7,6 milj en de verlosser Frenkie.
    Vind ik leuk
    HJR +8373
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:48
    Je bent aardig op de hoogte van je favoriete club, leuk om te lezen iemand met echte clubliefde ;)
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5529
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:00
    Unnerstall was tot nu toe de beste. Iedere wedstrijd VVV met cruciale reddingen punten bezorgd of behoed zoals tegen Psv voor meer tegentreffers
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:04
    6 ....dat zijn er nog 5 te weinig ...... maar we zijn pas net begonnen
    Vind ik leuk
    PSVBertus +55
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:05
    7 PSV'ers, lekker man!
    Vind ik leuk
    jepo10 +704
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:09
    Geen Onana... 6 clean sheets in 8 wedstrijden
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:24
    Waarvan 3 goals in een wedstrijd waarin hij slecht keepte en een elleboog uitdeelde..
    Vind ik leuk
    jepo10 +704
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:25
    Als je niks nuttigs te melden hebt, meld me dan niks
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:27
    Is best nuttig en waarschijnlijk een van de redenen dat hij nog niet eens op bank zit bij deze XI
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:14
    Er kunnen alleen maar spelers van PSV en Ajax
    in beste XI tal staan tot nu toe.

    De enige speler buiten de Top2 die nog in aanmerking komt is
    Van Persie.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:25
    Unnerstall staat hier terecht en dat geldt ook voor Petersson die niet voor niets topscoorder is met 8 uit 8
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:22
    Linksback Angelino????? WTF!!!!!!!!!!

    Er is maar 1 linksback die de beste is en dat is onze Argentijnse tovenaar! Serieus, dit is echt totaal niet serieus te nemen, Angelino mag de schoenen van Nico nog niet poetsen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:27
    Foeb je bedoelt toch niet die croupier van Holland Casino of wel?
    Die heeft in die korte tijd dat ie in nederland is al meer kaarten gepakt dan dat hans kazan er ooit uit zijn mouw getoverd heeft.
    Vind ik leuk
    Foebele +54659
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:34
    Zelfs dan nog is hij 10x beter dan Angelino.

    Kom op, we kunnen dolletjes maken wat we willen, maar Angelino is verdedigend kwetsbaar en heeft louter aanvallend waarde terwijl Tagliafico al zijn tegenstanders op vreet en onder het gras stopt.

    Liever dat ie dat doet en zo nu en dan een kaart pakt dan dat hij zoals Angelino matig is in verdedigen en geen kaarten pakt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:39
    We kennen je voorkeur en ik heb zo n donkerbruin vermoeden dat eenieder ook weet welke club mijn voorkeur heeft maar ik heb angelino de periode dat ie nu bij psv zit echt nog niet zo vaak op verdedigende foutjes kunnen betrappen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:23
    De beste spelers kunnen alleen van PSV en Ajax zijn.

    De enige speler buiten de top2 de erbij kan is
    Van Persie
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:32
    Kan mij goed vinden in de nominatie van De Ligt, jammer dat voetbalprimeur in zijn stukje CL erbij moet halen om zijn nominatie te 'onderbouwen'? Dit stukje gaat toch over: Welke spelers sprongen er tijdens de eerste acht speelrondes écht uit op de Nederlandse velden? Dus waarom Lewandowski erbij halen en de CL? Voetbalprimeur slaat weer eens de plank mis.
    Vind ik leuk
    DuWijk +316
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:43
    Luuk de Jong boven een Tadic of van Persie? Wat een grap.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:49
    Luuk heeft evenveel goals gemaakt als v persie maar meer assist op zijn naam .
    Tadic heeft minder goals .

    Dus onder aan de streep heeft de jong het tot nu toe het best gedaan van die drie.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    Echt? +4162
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:33
    Bij Feyenoord scoren is een stuk lastiger dan bij PSV.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:27
    Das inderdaad wel een punt
    Vind ik leuk
    COYG +6869
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:44
    Komen we weer, maar RVP i.p.v. De Jong had toch ook gekund? Misschien wel moeten.
    Vind ik leuk
    Ron83 +386
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:52
    Lozano?😕
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2516
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:31
    Vind hem net als Neres hartstikke goed, maar laatste wedstrijden niet spectaculair.. Bergwijn laat op dit moment bijvoorbeeld meer zien..
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    woensdag 10 oktober 2018 om 13:58
    En VP is volgens velen hier een Ajax site... LOL
    Vind ik leuk
    soplul +3516
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:16
    "volgens velen hier" moet je ertussenuit laten.
    Vind ik leuk
    Knowitall +246
    woensdag 10 oktober 2018 om 14:19
    PSV hoeft dus maar een paar spelers te kopen volgend jaar en dan hebben ze ze alle 11
    Vind ik leuk
    Shelbourne +5007
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:38
    Waarom niet de gehele PSV elf? Die zijn veruit de beste tot dusver
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:21
    Ik mis vdHeijde, Clasie en Larsson in dit lijstje.

    Maar dan zal ik wel weer de enige zijn ... vermoed ik zomaar.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2516
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:30
    Dat denk ik ook wel.. met wie uit het al bestaande lijstje zou je ze willen ruilen?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:35
    Zo ... wat een onmogelijke keuze geef jij me nu. Daar moet ik toch echt een nachtje over gaan nadenken. Hopelijk heb ik nog tijd om te slapen.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2516
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:24
    Haha ja het is niet lullig bedoeld hè maar ik zie geen spelers die ik voor door jou genoemden zou opofferen
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:33
    Daar was ik al bang voor.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2516
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:36
    Jij wel?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:37
    Ik koos niet voor niks die drie namen.

    Ik ook niet dus.

    Dan had ik beter nog van Persie kunnen noemen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 18:38]
    Vind ik leuk
    Strijp +14000
    woensdag 10 oktober 2018 om 16:49
    Leuk dat PSV goed scoort in dit elftal, ik vind de backs van PSV goed werk leveren, Rosario is me ook echt buitengewoon meegavellen
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2516
    woensdag 10 oktober 2018 om 17:28
    Wel een goed verklaarbaar lijstje.. ik heb er moeite mee dat Zoet toch tussen de namen staat.. maar kan in de Eredivisie helaas niets beters vinden behalve Unnerstal natuurlijk.. Onana had ook op de bank mogen zitten.. ik ben er zelf alleen niet helemaal over uit wie ik beter vind, Angelino of Tagliafico.. allebei echt geweldige spelers!!
    Vind ik leuk
    cj.ooms +18
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:18
    @Facts non verba: Misschien beter om op je eigen "tobclub" te letten.
    De Jong in de spits, wie heeft dit samengesteld. Moet wanhopig zijn geweest 😂
    Vind ik leuk
    Echt? +4162
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:32
    De Jong in de spits RvP op de bank, ze zijn gek
    Vind ik leuk
    markie +1370
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:26
    Pfff is dan wel erg slecht gesteld met de spits positie
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:21
    Mijn beste elf.

    1 Kareaev
    2 Clark Salter
    3 Sorero
    4 Eduardo
    5 Linssen
    6 Foor
    7Matavz
    8 Buttner
    9Bero
    10 Vd Werf
    11 Odegaard.
    En verders van plek 12 tm 23 overige Vitesse spelers.

    Vind ik leuk
    JoeyC +2939
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:42
    Eigenlijk hoort hier gewoon de PSV selectie te staan. Dat is feitelijk het beste Eredivisieteam tot nu toe. 8 gespeeld, 8 gewonnen. Vooralsnog op eenzame hoogte in Nederland.
    Vind ik leuk
    wil +1155
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:15
    Het wordt steeds gekker De Jong van PSV
    Vind ik leuk
    wil +1155
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:17
    En waar is Fran Sol ?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:50
    In Tilburg neem.ik aan.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:53
    NERES!
    Vind ik leuk