'Je zag bij Bayern tegen Ajax: Nederlands elftal is niet zo slecht als we denken'

'Je zag bij Bayern tegen Ajax: Nederlands elftal is niet zo slecht als we denken'

Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 13:08wo 10-10-2018 om 13:08

De Duitse bondscoach Joachim Löw is er niet bang voor dat de slechte vorm van Bayern München invloed heeft op de resultaten van het nationale elftal. Ook tijdens deze interlandperiode spelen er weer veel spelers van Bayern bij Die Mannschaft.

"Ik weet welke kwaliteiten deze spelers hebben," aldus Löw in aanloop naar het duel met Nederland. "Het is in het verleden vaker voorgekomen dat spelers die niet in vorm zijn bij hun club, in de nationale ploeg juist wel hun niveau halen. De spelers zijn ervaren genoeg om met dergelijke situaties om te gaan."

Teammanager Oliver Bierhoff gaf tegenover de NOS aan dat er van onderschatting geen sprake zal zijn bij Duitsland. "Je zag bij Bayern München tegen Ajax, maar ook bij andere wedstrijden van Nederland, dat dit elftal niet zo slecht is als je zou denken omdat ze niet op het WK waren. We zijn gewaarschuwd."

Poll

Maakt het Nederlands elftal een kans tegen Duitsland?

(673 stemmen)

Plaats een reactie

Prof(.) +268
woensdag 10 oktober 2018 om 13:14
“maar ook bij andere wedstrijden van Duitsland, dat dit elftal niet zo slecht is als je zou denken omdat ze niet op het WK verder kwamen dan de poulefase. We zijn gewaarschuwd."
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 13:15]
Vind ik leuk
Johan59 +876
woensdag 10 oktober 2018 om 13:14
De enige doemdenkers wonen hier
Vind ik leuk
rpaulp50 +13211
woensdag 10 oktober 2018 om 20:20
Nou....ze hebben er niet veel van gebakken tot nu toe, laten we eerlijk zijn.
Maar we hebben we de jeugd, dus de toekomst.
Vind ik leuk
MojoRisin +14549
woensdag 10 oktober 2018 om 13:15
Heel verstandig, Nederland wordt steeds sterker..
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 13:16
Zou viergever ook mee doen?
Vind ik leuk
stratumseind +191501
woensdag 10 oktober 2018 om 13:17
oei oei ....niet zo slecht als dat je zou denken............

Je zal er als voetballand maar zo op staan in de wereld.......
Vind ik leuk
Johnny Cash +8780
woensdag 10 oktober 2018 om 13:20
Ze onderschatten ze niet maar ze denken dat ze slecht zijn 🤔
Vind ik leuk
stratumseind +191501
woensdag 10 oktober 2018 om 13:23
auwch inderdaad ....misschien moet koeman dat als A viertje in de kleedkamer hangen......
Vind ik leuk
Ron14 +37
woensdag 10 oktober 2018 om 15:42
Fijn hè weer 12 likes voor dat domme gelul ...
Vind ik leuk
stratumseind +191501
woensdag 10 oktober 2018 om 15:43
Fijn he Ron weer een nieuw accountje?
Vind ik leuk
Ron14 +37
woensdag 10 oktober 2018 om 16:17
Ja splinternieuw. Ik verbaas me steeds weer over het feit dat ik je werkelijk nog nooit iets inhoudelijks over voetbal heb horen zeggen. Alleen likes scoren met allerlei domme kreten.
Vind ik leuk
stratumseind +191501
woensdag 10 oktober 2018 om 16:23
mooi voor je , je vorige waren ze weer zat?
Vind ik leuk
Ron14 +37
woensdag 10 oktober 2018 om 16:37
Dit is mijn eerste account. Ik vond alleen dat ik ook maar eens een account moest aanmaken. Misschien kan ik je een keer verleiden om eens over voetbal te praten.
Vind ik leuk
stratumseind +191501
woensdag 10 oktober 2018 om 16:39
hahahahaha jij bent die ene die altijd mee leest en nu maar eens besloot om een account aan te maken?

En je dan druk maken over likes?????????
Vind ik leuk
Ron14 +37
woensdag 10 oktober 2018 om 17:04
Inderdaad dat ben ik. Maar nog steeds klets je nogal dom. Geef nou eens aan waarom je nooit over voetbal praat. Te ingewikkeld voor je?
Vind ik leuk
stratumseind +191501
woensdag 10 oktober 2018 om 17:06
met iemand over voetbal praten die zich stoort aan de hoeveel likes die ie heeft?

Hard gevallen?
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1732
woensdag 10 oktober 2018 om 17:48
enigste wat mooi zou zijn nu is vollebak die duitsers inmaken, dat zal ze leren zo over ons te praten! haha
Vind ik leuk
stratumseind +191501
woensdag 10 oktober 2018 om 17:53
dat zou inderdaad een keer mooi zijn
Vind ik leuk
ELD070 +989
woensdag 10 oktober 2018 om 13:34
Na die aanfluiting op het WK heeft Duitsland niet echt reden om andere landen te onderschatten inderdaad....
Vind ik leuk
Frevol54 +197
woensdag 10 oktober 2018 om 13:34
Kennen ze nationaliteit van Tadic, Neres, Zyech, Schone en Taglliafigo daar in Duitsland?
Vind ik leuk
De Hout +1938
woensdag 10 oktober 2018 om 13:36
Bayern was wél veel slechter dan wij dachten.
Vind ik leuk
Swout +1498
woensdag 10 oktober 2018 om 14:35
Ajax was wel veel beter dan wij dachten
Vind ik leuk
soplul +3546
woensdag 10 oktober 2018 om 15:25
Nee
Vind ik leuk
Bizzy +23304
woensdag 10 oktober 2018 om 13:37
Kans dat Oranje van Duitsland wint is nihil.
Vind ik leuk
Raptor +186
woensdag 10 oktober 2018 om 13:43
Duitsland wint met 0-1
Vind ik leuk
voetbalkneus +2316
woensdag 10 oktober 2018 om 13:43
Dat moet die zeggen, Duitsland walst over nederland heen.. altijd dat softe correcte gelul vooraf.. Nederland is gewoon hardstikke zwak, bewijzen ze al jaren..
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 14:08
Ja ligt heel erg aan wie je selecteert en op welke positie je mensen plaatst. In mijn ogen heeft het beste elftal nog niet gespeeld.
Vind ik leuk
repeP +2076
woensdag 10 oktober 2018 om 14:20
Beleefdheid kun je Bierhoff niet ontzeggen.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 14:24
Lekker spelen voorin met geduchte talenten
Vind ik leuk
Jopi1982 +830
woensdag 10 oktober 2018 om 14:33
Het is in het verleden vaker voorgekomen dat spelers die niet in vorm zijn bij hun club, in de nationale ploeg juist wel hun niveau halen........Bij ons meestal omgekeerd!
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 14:36
als we weer als eerste blind op papier zetten en daar een elftal omheen gaan bouwen omdat die moet spelen zeg ik maar liever nee tegen de poll
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 15:07
Blind ... en vergeet Promes niet.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 14:48
Volgens mij staan er in het NL elftal maar een paar spelers die met Ajax tegen BM speelden. De beste spelen daarnaast nog eens voor andere landen.
Vind ik leuk
Swout +1498
woensdag 10 oktober 2018 om 15:14
Voor welk Land speelt de Ligt dan?
Vind ik leuk
Echt? +5256
woensdag 10 oktober 2018 om 16:16
Voor Marokko waarschijnlijk, daar spelen de godenzonen toch het liefste voor?
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 14:52
Tjonge tjonge tegen Bayern. Wat een vergelijking. Het wordt steeds gekker, alleen Matthijs de ligt en Blind spelen in de basis van oranje die betrokken waren bij het gelijke spel tegen Bayern. Niets tegen de prestatie van Ajax, maar de bepalende spelers bij Ajax hebben andere nationaliteiten. Goed kijken Joachim!
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 15:05
Die van Bayern ook hoor. De hele voorhoede zelfs.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 15:04
Als Duitsland een goede dag heeft, wordt het 7-1 voor hunnie.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 15:07]
Vind ik leuk
repeP +2076
woensdag 10 oktober 2018 om 18:05
Duitsers hebben een apart gevoel voor humor, denkend aan die afscheidswedstrijd van Cruijff in het Olympisch Stadion.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 18:35
Het was ook wel vrij apart, om Duitsers uit te nodigen op je afscheidsfeestje.
Vind ik leuk
repeP +2076
woensdag 10 oktober 2018 om 18:41
Was het niet zo dat Ajax in de jaren voordien een paar keer van Bayern had gewonnen?
Vind ik leuk
soplul +3546
woensdag 10 oktober 2018 om 15:27
77% Ja op dit moment...

Het is iig weer echt ouderwets Nederlands opportunisme :)
We gaan het zien.
Vind ik leuk
woensdag 10 oktober 2018 om 15:29
Op de Ajax manier voetballen kun je vergeten, want dan lopen die PSV'ers in de weg...
Vind ik leuk
Evoluon +159
woensdag 10 oktober 2018 om 15:57
Je zin loopt niet helemaal lekker het is: want dan lopen die PSV’ers over je heen
Vind ik leuk
Tweey +2117
woensdag 10 oktober 2018 om 16:06
Bayern verliest alles. Behalve van de neuzen.
Vind ik leuk
Ron14 +37
woensdag 10 oktober 2018 om 17:11
Ik geef het op. Met iemand die een IQ van een garnaal heeft , en dan doe ik de garnaal nog te kort,valt niet normaal te praten.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29050
woensdag 10 oktober 2018 om 17:13
'We' staan er nog niet goed en zijn echt afgegleden.. "niet zo slecht als je zou denken.."
Vind ik leuk
Paul1982 +11953