Nederlaag op nederlaag voor eredivisionist: Dat wordt op deze manier lastig

    Nederlaag op nederlaag voor eredivisionist: "Dat wordt op deze manier lastig"

    woensdag 10 oktober 2018 om 18:14

    Mitchell van der Gaag is pissig na de oefennederlaag van zijn ploeg tegen sc Heerenveen. Tot zijn onvrede waren de Friezen woensdag met 0-2 te sterk in Breda. 

    In de eerste helft kreeg NAC een aantal goede kansen, waaronder een penalty. Van der Gaag is dan ook tevreden over de eerste helft, maar in de tweede helft ging het mis. "De tweede helft is er niks aan de hand, totdat de tegenstander een versnelling hoger gaat spelen", zegt Van der Gaag tegen BN De Stem

    "Binnen tien minuten krijgen we drie hele grote kansen tegen waar twee goals uit voortkomen. Bij de eerste kan Heerenveen vrij inkoppen uit een voorzet (doelpunt Emil Frederiksenm red.), de tweede is een corner. En daarna staat opnieuw een speler helemaal vrij bij een corner (doelpunt Ben Rienstra, red.)."

    "Dat zijn dingen waar we het continu over hebben, maar die iedere keer weer terugkomen. We kunnen niet negentig minuten spelen zoals de eerste helft, we moeten ook ergens op kunnen bouwen. Dat wordt op deze manier lastig", aldus Van der Gaag. 

    Lees ook: NAC blijft maar verliezen: eredivisionist komt op bezoek en boekt oefenzege

    Lees meer over:EredivisieNAC Breda

    Plaats een reactie

    Aal +21852
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:18
    NAC gaat het uiteindelijk wel redden denk ik. De 3 promovendi gaan samen met Groningen uitmaken wie volgend jaar naar Twente kan.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:27
    Zou wat zijn de Grolsch Veste en de Euroborg in de kkd. Maar Twente is volgend jaar wel terug. COTE
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:56
    Met de bezoekersaantallen in de Europborg zou je zeggen dat ze daar al in spelen ;)
    Vind ik leuk
    Rondebal +692
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:44
    Met die laatste zin maak jij jezelf tot de held van de avond! :-)
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +1944
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:26
    Vraag me af waar je dat op baseert. NAC, Graafschap en Groningen hebben overduidelijk de minste selecties in de eredivisie. Dat is wekelijks te zien. In Emmen en Sittard wordt tenminste nog gevoetbald met een idee, waarbij Fortuna dit seizoen al vaker heeft getoond over enorm veel mentale veerkracht te beschikken. Geen van die aspecten is bij NAC of Groningen aanwezig. De Graafschap kan in eigen huis nog wel knokken als het meezit, maar dat is het dan ook. Deze 3 gaan wat mij betreft dan ook de onderste plaatsen bezetten dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:25
    Als je zoveel spelers huurt dan breng je jezelf alleen maar in de problemen, je moet namelijk ieder jaar weer helemaal opnieuw beginnen en kunt nooit eens bouwen aan een team.

    NAC heeft echt decennia wanbeleid gevoerd en nu wil ik best geloven dat het langzaam aan de betere kant op gaat en dat huren een noodoplossing is, omdat er geen geld is, maar dan mag je je toch wel afvragen of de club dan wel bestaansrecht heeft als ze niet meer hun eigen broek op kunnen houden en genoodzaakt zijn om meerdere spelers te huren?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27984
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:28
    Hebben clubs die op kunstgras gaan voetballen om geld vrij te maken voor een selectie meer bestaansrecht?
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:34
    Clubs op kunstgras moeten per direct opgeheven worden en het stadion ritueel verbrand worden!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27984
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:36
    En dan een eredivisie met 9 clubs? :p
    Op zich handig. Dan degradeer je, maar eindig je toch netjes in het linkerrijtje.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7904
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:36
    😂😂😂

    Zonder genade!
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:55
    Precies, opdoeken die handel!
    Vind ik leuk
    HanV +4264
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:43
    Als je er na een jaar of twaalf nog niet aan gewend bent kun je beter een andere sport kiezen.
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:55
    Je raakt nooit gewend aan een ondergrond waar je zware blessures op kunt oplopen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:07
    En toch speelt en traint bijna alle jeugd op kunstgras.
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:17
    Ja, idioot, waarschijnlijk zit daar ook wel een omkoopschandaaltje achter, Ten Cate die KNVB officials en gemeente bestuurders geld hebben gegeven om overal in Nederland die rotzooi neer te leggen.

    Man, wat waren nou de leukste trainingen vroeger? Juist, die avond dat je in de stromende regen al zwoegend door een modderpoel aan het glijden was.

    Niks mis met voetbalvelden van amateurclub waar wat kale plekken in zitten, is geen mens dood aan gegaan .
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3722
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:41
    Bij onze amateurtclub trainen we met de jo 9 weer zoveel mogelijk op gewoon gras. Ook de competitiewedstrijdjes altijd op gras. Kunstgras wordt alleen gebruikt als het niet anders kan
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:51
    Clubs waar men de Israëlische vlag uithangt ook!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:53
    Jammer weer dit...🙄
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:54
    Actie --> reactie
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27984
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:56
    Toch hoor je zelden iemand zeggen dat het Nederlandse voetbal minder wordt door Israëlische vlaggen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:57
    Walgelijk gewoon.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27984
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:03
    Wij maken ook geen probleem van die lelijke PSV vlaggen.
    Ik heb ze ook niet opgehangen hoor. Alleen ze hangen er niet als steun voor Israël.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:05
    Verbannen die vlaggen!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:22
    Toch niet nodig...
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:57
    Je doelt op Maccabi Tel Aviv en al die clubs in Israel? Hoezo? Vreemd dat je daar zo'n afkeer tegen hebt.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:01
    Nee in de Nederlandse competities.
    Walgelijk om dat land te promoten.

    Verschijnselen van racisme, segregatie en apartheid zijn in Israël aan de orde van de dag. Zo worden Palestijnse inwoners openlijk geweerd uit dorpen en steden. De structurele ongelijkheid hangt samen met diepgewortelde denkbeelden over joodse superioriteit.

    🤮
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:25
    Je hebt de WK in Rusland ook geboycot? De Olympische spelen in China? Je gaat ook niet naar Spanje op vakantie?
    Vind ik leuk
    Foebele +54986
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:28
    Mijn club hangt de Israelische vlag niet uit hoor en als er walgelijke landen zijn die internationaal door iedereen gesteund wordt dan is Amerika toch wel de walgelijkste die louter om olie, geld en macht over de hele wereld oorlogen voeren.

    Dus schei lekker uit met je hypocriete gejank en je trieste bullshit, je gaat weer veel te serieus in op wat ik zeg en moet de discussie op onbegrijpelijke wijze weer uit laten lopen op een Ajax - PSV fittie.

    Tyf toch op man triest stuk vreten dat je d'r bent.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:43
    Wie begint hier nou over ritueel verbranden man debiel!?
    Tyf zelf op met je negatieve reacties altijd stuk vreten dat je d'r bent.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:52]
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1129
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:45
    Flauw zeg hij maakt een grapje over ritueel verbranden snap niet waar je nou probleem van maakt
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:26
    Ach, het is ook een kwestie van trainen. Twee keer per dag 2 1/2 uur trainen, veel meer conditie opdoen en wat kracht en inzet en NAC staat in het rechterrijtje.
    Vind ik leuk
    Aal +21852
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:27
    Daar staan ze al....
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:28
    Je was me voor sorry.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:38
    Ja, Aal, ik bedoelde dat linkerrijtje. Stom hè?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:28
    Staan ze al maar wel onderaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:33
    NAC is toch altijd wel een stabiele club geweest in de eredivisie? Doet het bestuur/directie dan iets fout..
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7904
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:37
    Foeb heeft het naar mijn mening prachtig verwoordt, hierboven ⬆️


    Genadeloos, dat wel!

    😋
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 18:37]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:38
    Ik las het idd nu net. Ik ben helaas niet zo goed met woorden, prima verwoord idd
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:33
    In Breda komt het niet meer goed.
    Vind ik leuk
    HanV +4264
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:47
    Het lijkt wel of het echte wedstrijd is geweest. Een nabespreking zelfs. Deden er ook spelers die we kennen of hebben NAC en Heerenveen geen AI of jong-team. Wel op de link De Stem geklikt, dat levert geen nieuwe inzichten op, het linkt naar ditzelfde artikel. Blij als die interland geweest is.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    woensdag 10 oktober 2018 om 18:57
    Krijgen ze een penalty missen ze...zal die verschrikkelijke kali wel zijn geweest...
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4446
    woensdag 10 oktober 2018 om 19:43
    Met alle respect maar NAC heeft een KKD team.
    Vind ik leuk
    Noad2 +3
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:01
    Storend dat er zoveel meningen zijn zonder kennis van zaken. Het wanbeleid van de laatste jaren zit hem juist in de kwaliteit van de eigen spelers. Zeker niet in het huren. Nac had vorig jaar fantastische huurlingen en dat was juist onze redding. Dit jaar hebben we 4 huurlingen in totaal. Waarvan er geen 1 vast in de basis staat. Kwantitatief is er genoeg ingekocht alleen helaas niet kwalitatief. Maar toch blijft iedereen het over city hebben als het probleem. Maar het ligt duidelijk aan het aankoopbeleid.
    Vind ik leuk
    wil +1058
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:11
    En...... De volgende nederlaag tegen Willem II.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +246
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:40
    Het klinkt ook of van der Gaag het al heeft opgegeven. Ook wel typisch, Heereveen doet het in de eerste helft rustig aan en NAC krijgt kansen. Tweede helft schroeven ze het tempo wat op en het is klaar met NAC.
    Vind ik leuk
    013TLB +140
    donderdag 11 oktober 2018 om 02:04
    Niet de eerste goal van Rienstra in dat stadion dit kalenderjaar :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 02:04]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Nederlaag op nederlaag voor eredivisionist: "Dat wordt op deze manier lastig"