De Jong heeft goed nieuws voor Ajax: 'Wie weet blijf ik twee of drie jaar'

    De Jong heeft goed nieuws voor Ajax: 'Wie weet blijf ik twee of drie jaar'

    woensdag 10 oktober 2018 om 19:58

    Frenkie de Jong heeft goed nieuws voor Ajax. De 21-jarige middenvelder sluit niet uit dat hij – ondanks alle geruchten - voorlopig nog in de Johan Cruijff Arena valt te bewonderen.

    De Jong vond zijn naam de voorbije maanden bijna iedere dag terug in de Spaanse sportkranten. Hij was nadrukkelijk in beeld bij FC Barcelona, maar ook andere Europese topclubs zouden naar zijn handtekening dingen. "In het begin was het wel leuk en voelde ik me erg gevleid door de verhalen rond Barcelona. Maar na een tijdje werden de vragen erover irritant", zegt hij tegen ELF Voetbal, geciteerd door Ajax Showtime.

    Uiteindelijk bleef De Jong afgelopen zomer 'gewoon' bij Ajax, dat daarmee voorlopig nog van hem kan genieten. Een winters vertrek lijkt de Oranje-international in ieder geval uit te sluiten. "Voorlopig blijf ik gewoon bij Ajax. Minimaal nog een jaar en wie weet nog twee of drie jaar. Ik heb het hier gewoon heel goed naar mijn zin."

    Poll

    Heeft Frenkie de Jong al bewezen dat hij klaar is voor de Europese top?

    (27723 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 10 oktober 2018 om 20:06
    Van mij part krijg je een contract voor het leven
    Vind ik leuk
    JSV +149
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:07
    Hoop voor hem dat hij wel wat langer blijft leven als dat hij kan blijven voetballen! Dus doe maar niet. ;)
    Vind ik leuk
    Snapje? +6670
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:27
    Frenkieeeee El Salvador
    Vind ik leuk
    JSV +149
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:32
    Leuk land, maar heb begrepen dat Frenkie het liever wat dichterbij huis zoekt.
    Vind ik leuk
    Castromann +6875
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:17
    Als men zegt dat men blijft...dan gebeurt vaak het omgekeerde.
    Hij is ook al bijna 22 jr....dus een stap naar het buitenland(barca bayern etc) is zo gek nog niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    JSV +149
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:20
    Een stap naar El Salvador daarentegen zou wel wat bizar zijn is het niet? ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:44
    Ik hoop stiekem dat deze jongen een trendbreuk inzet. Als zo'n talent ervoor kiest om tot z'n 23./24. te rijpen in de ED om daarna de stap te zetten naar de basis van een grote Europese club (als hij zich zo sterk blijft ontwikkelen uiteraard), dan is dat een belangrijk voorbeeld voor andere jonge voetballers.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:07
    Je voetbalt dan ook bij de mooiste, grootste, rijkste, maar vooral allerwarmste club van Nederland!

    Er is geen reden om te gaan...
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:08
    Warmste club hahahaha je bent niet goed wijs 😅
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13355
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:10
    Op hete kolen 😅
    Vind ik leuk
    Mr bien +1303
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:12
    Jij bent niet wijs.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:13
    Jij ook door mijn oude naam te gebruiken 😀
    Vind ik leuk
    Mr bien +1303
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:14
    Ik heet mr bien
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:18
    Ja dag!
    Vind ik leuk
    Niels92 +24408
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:28
    Volgens mij heb jij NOG nooit mr bien geheten op de site, mr bien is iets heel anders dan Bien zoals jij jezelf noemde :) Lulkoek wat je dus beweerd dat je oude naam gebruikt wordt!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:30
    Gebruikt toch bien maar heeft er Mr bien van gemaakt.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24408
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:33
    Ja dus? Wanneer iemand PSV gebruikt, zeg je dan ook dat iemand jouw oude naam heeft omdat je ooit PSV als account op de site hebt gehad?

    Mr Bien is iets heel anders dan gewoon Bien :)
    Vind ik leuk
    Mr bien +1303
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:34
    Ga je weg?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:58
    Kun je de disscusie niet winnen?
    Vind ik leuk
    Mr bien +1303
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:06
    Wie ik ?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:45
    Nee. Vamos
    Vind ik leuk
    Mr. O +1022
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:52
    Gaan de sukkels weer...
    Vind ik leuk
    Utca030 +13312
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:54
    Zielepiet
    Vind ik leuk
    Mr bien +1303
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:41
    Dat zeg je maar over de spelers van utrecht
    Vind ik leuk
    Utca030 +13312
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:46
    Nee jij mislukkeling
    Vind ik leuk
    Mr bien +1303
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:38
    Calimero
    Vind ik leuk
    Utca030 +13312
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:00
    Die had ik nog niet gehoord, simpele.
    Vind ik leuk
    Mr bien +1303
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:16
    Dan weet je nu wat je bent
    Vind ik leuk
    Utca030 +13312
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:19
    Jij ook meelopertje, achter de kudde aan.durf te wedden dat je nooit in een stadion gezeten hebt misselijk ventje.
    Vind ik leuk
    Mr bien +1303
    donderdag 11 oktober 2018 om 13:22
    Vaker dan jou internet hooligan.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13312
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:15
    Hahaha droeftoeter
    Vind ik leuk
    RW1913 +2263
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:37
    Ik krijg het er heet van :)
    Vind ik leuk
    Iggy +3689
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:51
    Als er hier iemand niet goed wijs is ben jij het wel.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:59
    Dat zij Justin Kluivert ook....eerst prijzen pakken...maar wie wil 4 jaar wachten
    Vind ik leuk
    zwollie +7472
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:04
    Erg origineel die 4 jaar.
    Vind ik leuk
    Jozef +37017
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:05
    Zij hei dat ja?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:29
    Hij
    Vind ik leuk
    Jozef +37017
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:57
    😂
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:42
    Ik zeg, jij zegt, hij/zij zegt, wij zeggen, jullie zeggen, ik zei, jij zei, wij/jullie/zij zeiden.
    Vind ik leuk
    Balls +189
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:27
    in jouw beleving stopt de wereld bij Ajax?? 🤣
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:34
    Waarom hap je?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:10
    Denk dat hij ook wel eens een prijs wil
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1492
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:15
    Zeker! De club van grote voetballers en legendes. Het zou te bescheiden zijn daar niet eerlijk voor uit te komen. WZAWZDB en de mooiste een de rijkste en de mooist voetballende club van Nederland


    Vind ik leuk
    MN223 +1034
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:49
    Je bent 1 kruisje vergeten.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1492
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:29
    Jij kunt niet tellen
    💡🔨
    ⭐️⭐️⭐️
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 23:03]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:07
    Wie???
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4277
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:08
    Hoezo veelbesproken ajacied ?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:12
    Het valt inderdaad mee, bijna geen topics over hem hier.. :)
    Vind ik leuk
    Analyse075 +734
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:08
    Zou leuk zijn maar als deze jongen zich verder ontwikkelt dan is hij na dit seizoen weg.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:31
    Ffccx
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 20:33]
    Vind ik leuk
    Markieee +739
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:59
    Als het hele team zich ontwikkelt hoeft niemand te vertrekken.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11194
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:08
    Hallelujah!!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:10
    Het zijn mooie woorden, maar of het realiteit is in de huidige voetbalwereld.

    Denk dat we voorral dit jaar van hem moeten genieten in een Ajaxshirt.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:34
    Frenkie is een verstandige jongen, ik zie hem ook volgend seizoen nog wel in een Ajax shirtje lopen.

    Deze jongen is voor Nederlandse begrippen best laat gebracht en heeft voor zijn leeftijd, in vergelijking met vele voorgangers, best weinig ervaring. Hij moet gewoon lekker iedere week spelen en belangrijk zijn.

    Ten Hag moet hem niet meer in de verdediging plaatsen, dat is misbruik van zijn talent!

    Als zowel Ajax als PSV jaarlijk 1 tot 2 basiskrachten vervangt dan zouden we nog toe kunnen groeien naar een behoorlijk niveau. Afgelopen zomer was een goede zomer zowel voor jullie als voor ons, dat moeten we zo aanhouden.

    👌
    Vind ik leuk
    Markieee +739
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:01
    Als de ligt vertrekt aan het einde van het seizoen, gaat Frenkie vrees ik ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:13
    Toch niet in dat lelijke graf uittenue?
    Vind ik leuk
    El Pibe +911
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:34
    Als PSVer over graftennues praten!? Sorry hoor maar na de prachtige Nike shirts met Philips is het Zeemanzooi geworden met nepsponsors voor en achter.
    Niets tegen PSV maar jullie hebben op dat gebied echt geen recht van spreken...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:50
    Heb het niet over de sponsoren. PSV heeft dit jaar anders prachtige tenue’s.
    Vind ik leuk
    Ron83 +194
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:11
    Goede keus dan kan hij zich blijven ontwikkelen en zoals van Bommel en affelay pas weg gaan als je er echt klaar voor bent...
    Vind ik leuk
    R94 +2033
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:13
    Afellay, die was er niet echt klaar voor om naar Barcelona te gaan. Een tussenstap was verstandig geweest, dat geldt ook voor de almachtige Frenkie.
    Vind ik leuk
    Ron83 +194
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:14
    Daar heb je gelijk in. Zonde van zijn blessures
    Vind ik leuk
    Jozef +37017
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:18
    Affelay was er qua leeftijd en ontwikkeling klaar voor. Waarschijnlijk had hij het niet gered, maar zijn zware blessure heeft hem bepaald niet geholpen. Frenkie heeft volgens mij nog geen 50 basisplaatsen in de competitie achter de rug en ik denk dat dat toch 100 moet zijn om de grote stap met minder risico te wagen...
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3505
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:13
    Voor Afellay's portemonnee was het wel het juiste moment. Hij weigerde bij te tekenen en kon moeilijk als beste speler en aanvoerder op de tribune gezet worden.
    PSV werd door hem zwaar benadeeld, omdat de club geen goede transfersom aan Barcelona kon vragen vanwege een nog halfjaar durend contract. Affelay kon daardoor tekengeld en een flink salaris bij de Catalanen bedingen.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:14
    Heuj alweer Frenkie De Jong topics alsof er niet Frenkie De Jong topics zijn..
    Vind ik leuk
    Benniewies +437
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:27
    Ja zijn ook zoveel de jong...

    Vind ik leuk
    JSV +149
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:37
    Goed hoor, al 3x reageren op dit topic en dan pas doorhebben dat het over Frenkie gaat.
    Vind ik leuk
    oostkust +654
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:15
    Topper
    Vind ik leuk
    Ticojohn +58
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:16
    Wat een hype
    Heeft nog niks laten zien
    Vind ik leuk
    Benniewies +437
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:26
    Jij wel dan?
    Vind ik leuk
    3Bier +8642
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:29
    Moet zeggen dat ik nog niet zoveel topics over Ticojohn voorbij heb zien komen
    Vind ik leuk
    Benniewies +437
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:33
    Nieuw account joh
    Vind ik leuk
    3Bier +8642
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:42
    Oké...
    Vind ik leuk
    De Goffert +421
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:17
    Dat zeggen veel jonge spelers. Ze genieten nu nog van het spelletje en denken nog niet veel aan geld omdat het geld dat ze nu krijgen al bizar veel is. Straks gaan ze loonstrookjes voorhouden die een paard nog de hik geeft en dan is dat in 1 keer belangrijker dan het spelletje. Vandaar dat spelers als bijvoorbeeld Sneijder naar een zandbak gaan en niet nog eens teruggaan naar hun “jeugdliefdes”
    Zou mooi zijn als Frenkie zo puur zou blijvej maar helaas in dat onmogelijk in het huidige voetbal😔
    Vind ik leuk
    Foebele +55064
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:18
    3 kwart van het verhaal hebben we hem al een keer of 15 horen zeggen, het laatste stukje over misschien wel 2/3 jaar blijven is net zo voorbarig als de geruchten van afgelopen zomer dat hij zou vertrekken.

    Komende zomer gaat men weer flink aan hem trekken en zullen we zien wat er gebeurt.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9435
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:19
    Jammer dat hij niet meedeed in de 3-0 nederlaag tegen PSV
    Vind ik leuk
    Benniewies +437
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:25
    Tja jammer dat ze op hem een fix bedrag geboden hebben.... Niet Luuk of Zoet (die viel wel heel erg door de mand)
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9435
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:27
    Luuk scoorde idd de 2-0 , was een vette goal. Zoet had zelfs niks te doen die dag, daarentegen de vliegenvanger aan de andere kant zat er geregeld neffe. Wa gij ?
    Vind ik leuk
    Benniewies +437
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:32
    Barcelona, Inter. .... Uh in oranje... FAIL!!!!
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9435
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:33
    Ja das een extraatje Jonguh. Clubs met budgetten van honderden miljoenen . Maar idd in Nederland zijn we veruit de beste en dat vind ik het belangrijkst Wa gij ?
    Vind ik leuk
    APE +158
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:57
    Nee gelukkig voor jullie had hij die dag niets te doen. Heeft hij namelijk wel iets te doen dan is het een grabbelaar eerste klas.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:34
    Die sneuhaas van Willem ii zakte ook flink door het ijs tegen PSV. Die aanvoerder had al een blessure gefaked om ook aan die nederlaag te ontsnappen.
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:20
    Ja misschien durfd hij die stap nog niet te maken omdat hij niet stabiel genoeg is en dat bij Ajax hoopt te leren. Maar daar heeft hij een probleem......te weinig tegenstand behalve tegen PSV en toen was ook de Jong niet thuis.
    Vind ik leuk
    Markieee +739
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:05
    Als centrale zonder de ligt ja. Vergeten hoe ie Griezzman, Pogba en Kante met het grootste gemak langsdribbelde.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 23:06]
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:20
    Dat is uiteraard fantastisch nieuws voor Ajax! Sportief gezien dan. Het maakt de kans ook groter dat er nog meer zullen blijven. Zou het dan toch (weer) kunnen? Bouwen aan een echt topteam? Geweldig nieuws voor het Nederlandse voetbal!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:22
    Zolang ten Hag hem niet op de positie zet waar ie echt uitblinkt zal de interesse nog wel even uitblijven.
    Vind ik leuk
    Benniewies +437
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:23
    Verstandige jonge...
    Vind ik leuk
    Toets +165
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:24
    Dit doet me denken aan een uitspraak van ene Justin Kluivert. "Ik zou best nog 3 of 4 jaar kunnen blijven om dan voor veel geld (160 mio zei hij) verkocht te worden, dan heeft Ajax er ook nog wat aan". Wat heb ik gelachen om dat knulletje. Uiteindelijk is hij veel eerder en voor 'ietsje' minder dan 160 mio weggegaan (18 mio) om op de tribune te zitten in Roma. Ik denk dat Patrick zich inmiddels wel kapot schaamt.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:42
    Denk ok ook!
    Vind ik leuk
    Weetjewel +177
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:25
    Wie weet ben ik volgend seizoen weg....bla bla bla. Wat een gezwam....
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26266
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:25
    Die gaat gewoon naar Barcelona. Ajax moet ook gewoon verkopen. Het ijzer smeden als het heet is. Anders kan er gebeuren wat er met Dolberg is gebeurd.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:42
    Frenkie dit had je nou niet moeten zeggen! Dan denk ik dat het tegenovergestelde gast gebeuren! Maar je blijft een kanjer!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:48
    Die gaat dus weg.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3505
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:19
    Heeft ie ook Mino Raiola als zaakwaarnemer dan ?
    Vind ik leuk
    Pimman +3877
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:49
    Nog een paar jaar erbij zou mooi zijn..én voor Ajax en voor zijn ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3256
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:53
    Blijf maar een tijdje in NL. Beter voor je ontwikkeling, fit blijven een seizoen lang, alles spelen en vaste waarde NL elftal met misschien wel een EK. Dan is het een mooi moment om de stap te zetten.
    Vind ik leuk
    alaaf +995
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:02
    En dan transfervrij weg 🤣🤣
    Vind ik leuk
    ErikAjax +406
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:03
    Gelukkig een nieuw Frenkie bericht.
    Vind ik leuk
    wil +1059
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:07
    Als hij veel geld kan verdienen in het buitenland is hij weg. Dat werkt tegenwoordig zo bij iedere goede voetballer.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:13
    Gelukkig zijn er ook nog spelers die ook hun verstand gebruiken
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2147
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:31
    Elke dag maar weer hierover! BIJ VP DRAAIT ALLES OM AJAX
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3590
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:39
    Haha die profiel foto blijft bazig.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1569
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:33
    Mooi blijven idd
    Vind ik leuk
    Leozao +1314
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:31
    Gewoon een fijne club in Mokum!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:21
    genot om te kijken voor elke liefhebber
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:46
    Als hij blijft dan heeft dat mogelijk ook een positief effect op andere spelers.
    Vind ik leuk
    Gerro +6474
    donderdag 11 oktober 2018 om 01:08
    Frenkie heeft al bewezen dat hij klaar is voor de Europese top want hij speelt daar al. Zijn uitspraken zullen in Barçalona niet prettig worden ontvangen.
    Vind ik leuk
    yuuup +9459
    donderdag 11 oktober 2018 om 05:38
    Nog twee jaar de de dagelijkse De Jong berichten. Ik zie sommige lezers al op een krukje staan met een touw om hun nek.
    Vind ik leuk
    Blueman +926
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:26
    Ach, je moet toch wat zeggen om van het gezeur af te zijn?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:25
    Je moet niet te lang wachten.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9664
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:46
    Inderdaad, je mag wel happig zijn op Barcelona maar nooit hardop zeggen, want dat kost geld......dit klinkt al veel zakelijker, laat ze maar honger krijgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:15
    Zou goed nieuws zijn voor ieder die ajax lief is. Hoop dat de weestand tegen het grootte geld nog even opgerekt kan worden. Maar deze toppers worden deze jaren alleen nog maar beter, dus duurder en de topploegen willen ze natuurlijk eerder hebben. Maar een goed draaiend ajax met deze spelers kan voor mooie dingen gaan zorgen
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:34
    Kluivert zou ook lang blijven.. verteld hij nog in april ofzo..
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:10
    Zou inderdaad verstandig zijn
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:55
    Ik ben bang dat we voor het volgend seizoen weer opnieuw moeten beginnen, als je de media moet geloven vertrekken er een heleboel spelers bij Ajax.

    De Ligt
    de Jong
    Ziyech
    vd Beek
    Tagliafico
    Neres
    Mazaroui (misschien)
    Onana (misschien)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Jong heeft goed nieuws voor Ajax: 'Wie weet blijf ik twee of drie jaar'