PSV-uitblinker 'grote onbekende' in eigen land: 'Media hebben het nooit over hem'

    PSV-uitblinker 'grote onbekende' in eigen land: 'Media hebben het nooit over hem'

    woensdag 10 oktober 2018 om 20:20

    Angeliño mag zich deze week voor het eerst bij de selectie van Jong Spanje melden. De 21-jarige linksback dankt die uitverkiezing aan zijn goede prestaties bij PSV, maar in zijn thuisland zijn ze niet echt bekend met de publiekslieveling van de Eindhovenaren.

    "Hij is een grote onbekende in het grootste gedeelte van het land", zegt Edwin Winkels, kenner van het Spaanse voetbal, tegen Omroep Brabant. "Hij verruilde op zestienjarige leeftijd Deportivo La Coruña voor Manchester City en is daarna uit beeld verdwenen in Spanje." Dat hij niet veel speelde hielp niet mee. "Pas bij NAC ging hij veel spelen, maar hij zal nu bij PSV wellicht meer in de picture komen, maar op dit moment hebben de media het nooit over hem."

    In Nederland heeft Angeliño zijn naam wel gevestigd. Oud-PSV'er en voormalig linksback Arthur Numan is onder de indruk. "Hij is een back die veel drive naar voren heeft, agressief is en durft te voetballen. De afstemming met je medespelers moet dan wel goed zijn, maar tot nu toe ziet dat er prima uit bij PSV. Hij moet misschien nog leren om wat beter zijn momenten uit te kiezen, maar ik had dat bijvoorbeeld ook niet op jonge leeftijd. Je hebt dan zoveel energie en je blijft maar gaan."

    Winkels durft niet in te schatten hoe ver de vleugelverdediger kan reiken bij het Spaanse elftal. "Het is wel vrij laat om pas op je 21ste voor het eerste bij de selectie van Jong Spanje te zitten. Daarnaast is er in Spanje een grote vijver met heel veel talenten." Ook Numan waagt zich niet aan een voorspelling. "Maar hij heeft ontzettend veel potentie en hij moet zich nu lekker op PSV focussen en proberen om Europees op te vallen, dan komt de rest vanzelf."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Ron83 +203
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:27
    Wat ben ik fan van hem zeg. Prachtig om zoeen linksback te hebben(en rechtsback😉)
    Vind ik leuk
    Castromann +6956
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:15
    Idd.... en dat voor maar 5 milj .
    Zet dat af tegen de bedragen die ajax heeft betaald voor hun aanwinsten.
    Heeft psv heeeeel goede zaken gedaan.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 22:15]
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1197
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:54
    Volgens mij kostte Tagliafico ongeveer evenveel als Angelino. Daarbij hebben jullie 10 miljoen neergelegd voor Romero, dus valt wel mee hoe goede zaken jullie hebben gedaan...
    Vind ik leuk
    Castromann +6956
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:05
    Vergeet je blind tadic en bandee niet?
    Die bij elkaar dik 40 milj kostte.😉
    En mbt romero heb je tot nu toe n punt.
    Hopelijk gaat hij zijn 9.2 milj waarmaken.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1197
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:07
    Bande is direct geblesseerd geraakt, kun je nog weinig over zeggen. Tadic is absoluut een meerwaarde en Blind lijkt dat op 6 ook te zijn, hoewel hij eigenlijk te duur was natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Castromann +6956
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:11
    Je hoort mij ook niet zeggen dat die spelers geen meerwaarde zijn...al heb ik met Blind mijn twijfels.😁
    Maar het gaat hier om de hoogte vd transferssommen.
    En ook niet onlogisch hoor dat ajax overal de hoofdprijs moest aftikken.
    Iedereen weet dat ajax geld op de bank heeft...dat verzwakt je onderhandelingspositie mbt prijs drukken.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:28
    Daar heb je een sterk punt. Dat heb ik een tijdje geleden ook gezegd. Je betaald meer voor spelers maar verkoopt ze ook duurder. Daarbij zit je in een andere salarisschaal dan bijvoorbeeld Feyenoord en PSV.

    Zaakwaarnemerszijn goed op de hoogte van wat de club bereid is en/of kan betalen. Dat nemen ze natuurlijk mee in de onderhandelingen. Het opkrikken van je salarisplafond betekent dat je een nieuwe norm hanteert. En een normaal vervolg is dan dat spelers steeds eerder grotere bedragen zullen vragen.

    Maar goed, Erwin wil dan ook de begroting van Ajax richting de 150mil tillen👌

    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 oktober 2018 om 23:28]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:03
    21 miljoen voor Blind is de grootste grap in de Nederlandse voetbalhistorie. Hoe kun je zoveel geld betalen voor zo'n slechte speler die ook nog eens op de posities speelt waar je je grootste talenten hebt lopen. Ik ben voorlopig nog niet bijgekomen van het lachen. Hahahaha hah. Wat een grap zeg!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13857
    donderdag 11 oktober 2018 om 01:33
    Vergeet je ook niet dat Ajax zijn spelers voor het 5voudige verkoopt?
    Vind ik leuk
    Castromann +6956
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:03
    Ik geloof niet dat Blind en of Tadic voor 100milj p.p. zullen verkocht gaan worden gezien hun leeftijd.
    Hun aanschaf kosten gaan het putje in.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2810
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:31
    😁
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:08
    Wacht maar als romero er drie in schopt in amsterdam, save the best for last.
    Rustig aan,geen stress,alles op zijn tijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:33
    Doet mij enigzins denken aan Maxwell in zijn tijd bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2810
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:34
    Maxwell was wat soepeler ,technisch beter ,had ook meer flair,maar hij is wel goed
    Vind ik leuk
    piet potlood +2131
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:01
    Naturaliseren en dan hoeven we het ook niet meer over Blind te hebben.
    Vind ik leuk
    Adjab +817
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:50
    Hahaha gelukkig geloof jij het . Wat heeft Ajax voor Tagliafico betaald. En hoeveel voor Neres . Ik hoor het graag van je.
    Als jij het zo goed weet dan hoor ik ook graag wat PSV voor Lozano heeft betaald.
    Trouwens ik denk dat Neres meer op gaat brengen als jullie Lozano.
    En Tagliafico meer als jullie 2 backs bij elkaar
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:32
    Hele goede aanwinst voor PSV rn uiterst slimme investering.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9483
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:29
    Laat maar mooi . Veruit de beste back van Nederland . Angie THA BOMB
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:37
    Groot talent, maar de beste is Tagliafico..
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9483
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:49
    Hihihi tagliafino 3-0 zegt genoeg ! Maar voor jullie idd goed genoeg, om de prijzen spelen komt iets meer bij kijken.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:53
    Vice-aanvoerder van Argentinie, Angelino komt net bij Spanje U-21 kijken.. En vraag me af wat die 3-0 ermee te maken heeft..
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9483
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:57
    Speelde dramatisch , heb je niet gekeken zeker ? Was een van de slechtsten maar jullie zijn er blij mee. Mooi hoor, vorige keer ging hij er met rood vanaf ook 3-0 .
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1194
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:14
    Speelde super in de CL, heb ik Angelino nog niet zien doen.
    Vind ik leuk
    Ndg +106
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:55
    Pot tegen Barca niet gezien waarin Angelino de enige aan de kant van PSV was die zich staande hield? Speelde echt een goede pot toen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:18
    👌
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1194
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:43
    Boem 4-0, goede pot hoor, hou toch op man.
    Vind ik leuk
    Gordito +419
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:12
    BOEM
    Argentinie - Spanje: 0-6
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:43
    hahaha lekker bezig :)
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:43
    alsof Angelino dat alleen kan oplossen... sommige hebben echt een verstand van een pantofferdiertje
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9483
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:02
    Hebben ook niks tegen gehad , knap hoor. Eerste beste tegenstand BOEM 3-0
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:12
    3-0 tegen ajax en het seizoen is geslaagd.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3633
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:24
    Ik vraag me ook af wat tagliafico er mee te maken heeft. Maar jullie neusjes moeten alle positieve berichten over andere clubs direct reflecteren op jullie tobclub.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:31
    Hij stelt dat Angelino de beste LB van de ED is, dus ik antwoord daarop, niet zo moeilijk toch ?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:39
    En de lampjes zijn ondertussen de toBclub van Europa, masr daar wil jij het uiteraard niet over hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:15
    Je zou het niet meer doen....
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:47
    Tja het is moeilijk meten als Ajax niet tegen Barca, Inter of Spurs speelt en PSV niet tegen AEK, Benfica of Bayern.
    Dan kunnen we alleen meten bij de onderlingen resultaten en dat is tot nu toe in het voordeel van PSV.
    Vind sowieso jammer dat het niveau elke keer moet dalen naar een niveau verpissen. Zou mooi zijn als supporters andere clubs zouden respecteren.

    Ik weet het, soms is de verleiding groot..
    Vind ik leuk
    Evoluon +83
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:40
    Die tagliapipo stond tegen PSV zeker ook op zijn verkeerde positie, werd er aan alle kanten voorbij gelopen.
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:42
    ik schat spanje (als land) hoger in dan Argentinie hoor ;)
    Vind ik leuk
    Killshot +163
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:01
    Zooo wat een hoop haat zeg! Doe ff relax man.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:40
    Gelukkig is jouw avatar wel ontzettend vredelievend, dat scheelt!
    Vind ik leuk
    APE +158
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:02
    Vorig jaar nac-ajax 0-8 , neres directe tegenstander Angelino, helemaal tureluurs gespeeld.
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +199
    donderdag 11 oktober 2018 om 02:10
    Ik tik jou aan Ape maar moest iemand toch ff op zijn punt wijzen,je luier is vies of je hem ff wilt verschonen..lees ff terug wat voor kleuter gedrag jullie vertonen
    Vind ik leuk
    Foebele +55256
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:29
    Hoe dom ben je, 1 onderlinge ontmoeting tussen PSV en Ajax zou volgens jou duidelijk maken wat het verschil in kwaliteiten is tussen beide.

    Hoe zielig moet je wel niet zijn dat je er ogenschijnlijk op kickt om zoveel mogelijk onzin te verkondigen en vooral in negatieve zin over Ajax, puur om dan weer haat reacties te krijgen .

    Jij moet een sneu leven hebben zeg.
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:51
    het is geen 1 ontmoeting, minder dan een half jaar geleden stonden dezelfde 3-0 op het scorenbord met hetzelfde spelresultaat: Ajax werd compleet overklast.
    Die 3-0 in de Arena van een jaar geleden kunnen we gaan kijken of dat een incident is of ook iets structureels dat PSV daar met grote cijfers verliest :)

    voor de rest ben ik met je eens dat het een triest niveau begint te worden
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 10:51]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:37
    Die uitslag heeft natuurlijk helemaal niks te maken met de kwaliteiten van noch Angelino noch Tagliafico, complete onzinreactie dus, maar what's new bij jou?!
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:11
    Misschien zegt het feit dat Tagliapino de aanvoerdersband van Argentinië heeft gedragen genoeg?
    Vind ik leuk
    Foebele +55256
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:27
    Zonder twijfel, al is Angelino natuurlijk ook gewoon een goede back, maar die is verdedigend toch nog niet zo ver als Nico, die moet alleen leren wat minder onnodige kaarten te pakken, hij krijgt ze vaak voor knullige dingen en niet zozeer voor een doodschop ofzo.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:32
    De harde Argentijnse competitie zit er nog wat in, maar gaat steeds beter..
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:52
    gaat steeds beter?
    Vind ik leuk
    Mendieta86 +180
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:38
    Ja en onana de beste keeper
    En de ligt de beste
    En mazroui de beste
    Blind de beste
    Tadic de beste
    Ziyech de beste
    Enz enz...

    Maar psv staat gewoon weer 5 punten los.. maar gelukkig vinden jullie jezelf wel zo ontzettend goed.. dus dan is toch iedereen tevreden ondanks al 4 jaar niks gewonnen is behalve mooi voetbal gespeeld. Ga zo door👍 Het gaat super goed
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:40
    Ik zeg nergens dat de beste spelers ook het beste team vormen..
    Vind ik leuk
    Adjab +817
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:57
    Zeker bedankt
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:18
    Tja, lekker met de PSV bril op kijken....
    Competitie is een maand of twee oud en PSV presteert Europees ruk (hebben echt wel kansen gehad tegen Inter). Tis maar hoe je er tegenaan kijkt
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 18:23]
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:41
    dat zijn allemaal meningen. Ik vind Tagliafico ook heel goed maar 1 minpunt is dat hij wel veel kaarten pakt. Dan heeft voor mij Angelino een streepje voor. Maar beide zijn het prima spelers
    Vind ik leuk
    Frotnek +578
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:30
    Angelino onze kale Heintze
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:49
    Haha, ik zeg tagliafico, maar angelinio is zeker een topper. Misschien maar naturaliseren tot NLer
    Vind ik leuk
    Frotnek +578
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:21
    Nou kan t nog...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:15
    Inderdaad!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20732
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:15
    Samen met Dumfries toch wel de beste back van Nederland.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:41
    Je bent weer in de war, de beste van Eindhoven bedoel je?!
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:54
    Of het de beste zijn weet ik niet maar ze behoren wel tot de besten! maar dat geldt ook voor de backs van Ajax
    Vind ik leuk
    Frotnek +578
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:21
    Ook
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:34
    Jouw fantasie gaat weer een beetje aan de loop met jou kerel!
    Vind ik leuk
    masterpsv +16373
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:29
    Toppertje onze angelino!
    Vind ik leuk
    MexicoPSV +8750
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:30
    Onmisbaar al voor ons want die australier kan er geen reet van.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3692
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:35
    Wat ben ik blij met hem speler met goudenlinker technisch heel erg vaardig leuk om naar te kijken ook nog eens zeer behendig en wat een balgevoel heeft hij echt een sierlijke speler om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9483
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:51
    Gewoon de nieuwe versie van Marcelo
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3692
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:53
    Doet mij wel aan denken inderdaad.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2260
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:54
    Inderdaad. Hoe hij zijn acties maakt, zijn voorzetten, maar vooral zijn balaanname in de loop. Ook verdedigend prima. Geen gekke overtredingen. Verreweg de beste back in Nederland.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:43
    Verdedigend prima??
    Komop zeg nu maak je jezelf ronduit belachelijk.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +373
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:26
    Heb jij de wedstrijden van psv gezien dit seizoen? Angelino verdedigde gewoon prima
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:01
    Een verschil van beleving geeft een andere kijk zullen we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:42
    Je bedoelt zeker die kale schlagerzanger uit België?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:47
    die gaat nederlander worden
    Vind ik leuk
    Het Brein +4020
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:19
    Verklaar?
    Vind ik leuk
    Pimman +3928
    woensdag 10 oktober 2018 om 20:52
    Had hij bij Ajax gevoetbald dan stond hij dagelijks op de voorpagina van de Spaanse kranten..vraag maar aan Frenkie ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26341
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:01
    Dat is de keerzijde van jong naar het buitenland vertrekken. Mensen vergeten je en je raakt uit de picture. Mooi dat Angelino via PSV zichzelf weer op de kaart heeft gezet! Ook al is het jong Spanje.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9483
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:58
    Zit zo bij het grote Spanje deze klasbak
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26341
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:09
    Alba gaat er niet jonger op worden.. zou leuk zijn als een speler uit de Eredivisie in de Spaanse selectie komt. Ook een goed signaal voor talenten om voor de Eredivisie te kiezen.
    Vind ik leuk
    Martyynho +1304
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:15
    doet me veel denken aan alba, barcelona zocht toch nog een back-up??
    Vind ik leuk
    Frotnek +578
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:23
    Over drie jaar dan aub
    Vind ik leuk
    Het Brein +4020
    woensdag 10 oktober 2018 om 21:19
    Hele goede back! Had mijn twijfels in het begin, maar is net als Arias een goudhaantje...
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +896
    woensdag 10 oktober 2018 om 22:18
    Alleen Arias is nu weer bankzitter geworden.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4020
    woensdag 10 oktober 2018 om 23:09
    Ik had het over PSV..
    Vind ik leuk