'Voordat hij naar PSV ging bood ik Lozano daar aan voor drie tot vier miljoen'

    'Voordat hij naar PSV ging bood ik Lozano daar aan voor drie tot vier miljoen'

    Gepubliceerd: woensdag 10 oktober 2018 om 23:47wo 10-10-2018 om 23:47

    Napoli heeft een paar jaar geleden de mogelijkheid afgeslagen om Hirving Lozano aan te trekken. Dat claimt Alessandro Monfrecola, een kenner van het Mexicaanse voetbal die onder meer als bemiddelaar werkt bij transfers.

    "De zomer voordat Lozano naar PSV ging heb ik hem aangeboden bij Napoli, net als Erick Gutiérrez, die zelf niet wilde", vertelt Monfrecola aan Radio Marte, geciteerd door onder meer MundoNapoli. Hij had naar eigen zeggen toestemming van Pachuca CF, waar de huidige PSV-spelers onder contract stonden. "Bij Napoli zeiden ze dat het een goede speler was, maar dat hij nog niet volwassen genoeg was."

    Napoli vond onder meer de dribbeltechniek van Lozano nog niet goed genoeg. "Hij ging altijd naar rechts en gebruikte links te weinig", erkent Monfrecola, die desondanks vraagtekens plaatst bij de beslissing van de Italianen. "Natuurlijk is hij veel gegroeid, maar dat hij talent had was toen al glashelder. Hij kostte drie tot vier miljoen, het risico was minimaal voor Napoli, maar we moeten de mening van anderen respecteren."

    Monfrecola sluit niet uit dat Lozano in de toekomst alsnog bij Napoli aan de slag gaat, aangezien hij net als Lorenzo Insigne tot de stal van Mino Raiola behoort. "Raiola zou kunnen zeggen: als je Insigne verkoopt breng ik Lozano naar jullie, een speler die minder kost maar net zo goed is."

    Plaats een reactie

    Zoonvanmnoma +7060
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:01
    Maakt ook weinig indruk op het hoogste niveau. Deed het leuk tegen Duitsland maar daar won zelfs Zuid-Korea van.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:05
    Net als Bayern ... wat 1-1 tegen Ajax speelde, maar in de competitie gewoon 2x verloor.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7060
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:08
    Of Trencin bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:18
    Enz. dus.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:02
    Alessandro Monfrecola ... de Piet de Visser van Italie.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +391
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:06
    Lozano, de man die de aarde deed beven.

    PSV heeft goud in handen en zal met Lozano het eredivisie record gaan breken met de uitgaande transfer.

    Ik voorspel een transferwaarde van 65 miljoen euro. (prijscategorie Morata, Sterling, Di Maria)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:08]
    Vind ik leuk
    yuuup +9851
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:03
    Di Maria deed, wat Lozano bij PSV doet, bij Real Madrid. Sterling doet het bij City in de PL. Hoe kun je hem daarmee vergelijken????
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:29
    Zeker CHUCKY THA BOMB ! Geweldenaar.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7060
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:10
    Met zo'n huilbaby als Luuk de Jong om hem heen zal hij ook nooit volwassen worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:53
    En wanneer wordt Francy de Jong dan wel niet volwassen volgens jou? Francy is van suiker en kan met zijn zwakke gestel geen 10 wedstrijden achter elkaar voetballen. Francy de Jong is een goede voetballer, maar veel te vaak ziek, zwak, misselijk of geblesseerd.
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +287
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:22
    OOooooooooooooooooooo hoe durf je zoooo over ajax spelers te praten het zijn goden hahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Talentscout +1345
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:15
    Hoe komt Lozano ooit uit bij Raiola dan? Dacht dat Raiola alleen voor big fishes ging, en zich niet bezig hield met talentjes die niet direct 10-20 miljoen commissie opleveren.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:22
    Net wat Alessandro zegt. Raiola is iedereen 3 stappen voor. Bij de verkoop van 1 speler, draaien er 3 anderen mee, in zijn draaicarrousel.
    En alles begint dan bij Pogba bijv. Dan levert hij Insigne aan United en Lozano aan Napoli. Of zoiets. Anders gaan de deals niet door. Hij bepaalt.

    Slim hè?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 00:23]
    Vind ik leuk
    Talentscout +1345
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:54
    Ik dacht dat hij hem al vertegenwoordigde toen hij nog in Mexico speelde. Maar las daarna dat hij pas een paar maand zijn zaakwaarnemer is. Net als bij De Ligt, gewoon talentvolle spelers met een zaakwaarnemer met een klein netwerk afzoeken. Dat noem ik niet echt 3 stappen vooruit. Hij heeft eerder een machtspositie aangezien spelers weten dat hij ze naar een grote club kan brengen.

    Al vind ik het raar dat iemand als De Ligt hier ook voor zwicht. Het allergrootste talent van Nederland (of zelfs Europa) zou ook zonder zaakwaarnemer bij Barcelona aan de slag moeten kunnen komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:19
    Raiola bepaalt wie er bij Barca komt daar geloof ik meer in.
    Als je nier meewerkt, dan krijg je geen van zijn spelers.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1345
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:34
    Als Barca De Ligt en De Jong wil zoals het lijkt, dan moet de persoon van de zaakwaarnemer een te nemen drempel zijn, lijkt mij.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5474
    donderdag 11 oktober 2018 om 00:17
    Waarom krijgt PSV zo een speler niet voor 3 a 4 miljoen aangeboden?
    Waren ze een stuk goedkoper uit geweest.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    donderdag 11 oktober 2018 om 06:27
    CHUCKY THA BOMB !
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:14
    Sommige doen wel of die lozano het voetbal heeft uitgevonden, maar tis niet meer en niet minder dan een middelmatige over het paard getild mannetje! Met zijn slaan de hele tijd! Hij zal voor een mooi bedrag verkocht worden (schat tussen de 35 en de 40) maar in een andere competitie zakt hij gegarandeerd door het
    Ijs!
    Vind ik leuk
    SimonSays +6097
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:02
    Jij garandeerde vorig jaar dat Ajax kampioen ging worden :p Ondertussen zijn we 1 kampioenschap voor PSV en 3 schaamte-accounts voor jou verder..

    Jouw garantie is niks waard. Ik denk dat Lozano het gaat redden, alleen al omdat jij garandeert van niet 👍🏻
    Vind ik leuk
    LOZGUTI +287
    donderdag 11 oktober 2018 om 12:26
    Jij zakt elke dag door het ijs hier want je 1Q is nog lager dan laag
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 07:58
    Ik denk toch niet dat Insigne 40 a 50 miljoen kost.
    Vind ik leuk
    Zinho +70
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:16
    Leuk om te lezen, als Raiola dit als Raiola dat, als Lozano niet naar Napoli wil, kan Raiola nog zoveel willen, maar de speler beslist altijd nog zelf of hij wil of niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173843
    donderdag 11 oktober 2018 om 08:27
    Onzen sjukkie is baas in de eredivisie , enkel af te stoppen met overtredingen
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:56
    Wat minder kost,dacht het niet,we doen niet aan uitverkoop.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws