Löw looft Nederlands elftal: Ze hebben technisch zeer goede spelers

Löw looft Nederlands elftal: "Ze hebben technisch zeer goede spelers"

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 12:33do 11-10-2018 om 12:33

Joachim Löw vindt dat Nederland weer een team is om rekening mee te houden en waakt voor onderschatting. De Duitse bondscoach is op zijn hoede voor de mannen van Ronald Koeman.

"Ze hebben technisch zeer goede spelers", aldus Löw op de persconferentie, opgetekend door De Telegraaf. "Die hebben ze altijd wel gehad. Maar nu hebben ze als ploeg ook weer de weg naar boven gevonden." 

Het land dat derde eindigt in de poule degradeert naar groep B van de Nations League, een niveau lager. Dat mag Duitsland niet overkomen, weet ook Julian Draxler. "Wij zijn volledig gefocust op het Nederlands elftal", laat de middenvelder van Paris Saint-Germain weten. "We nemen de wedstrijd zeker niet te licht op. We willen de komende week tegen Nederland en Frankrijk laten zien dat Duitsland nog steeds een ploeg is om rekening mee te houden."

Duitsland hield eerder een punt over aan het Nations League-duel met Frankrijk en kan met een overwinning verder weglopen van Nederland. 

Poll

Maakt het Nederlands elftal kans op een goed resultaat tegen Duitsland?

(1244 stemmen)

Plaats een reactie

Wijndalum +559
donderdag 11 oktober 2018 om 12:37
Yes, we’ll beat them!
Vind ik leuk
Koeien +3282
donderdag 11 oktober 2018 om 14:39
En daarna met z'n allen een Koemannetje doen!
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 21:54
Met Koeien als assistent
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:41
Löw ruikt aan zijn zakje.
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
donderdag 11 oktober 2018 om 12:46
Origineel.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:52
Moet het origineel zijn?
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
donderdag 11 oktober 2018 om 12:52
Moeten mensen hier altijd de zelfde grappen maken?
Vind ik leuk
Koeien +3282
donderdag 11 oktober 2018 om 14:40
wanneer komt er weer een Frenkie de Jong topic dan?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 15:12
Moet niet maar mag wel.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:52
‘Löw ruikt zijn kansen’ had ik leuker gevonden.
Vind ik leuk
Echt? +5257
donderdag 11 oktober 2018 om 12:56
Nee, die is echt nog veel slechter😂
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 12:56]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:09
Of, Löw heeft een neusje voor talent.
Vind ik leuk
Zekur +499
donderdag 11 oktober 2018 om 13:26
Of, Löw wil Nederland een poepie laten ruiken
Vind ik leuk
Koeien +3282
donderdag 11 oktober 2018 om 14:42
Hij heeft in elk geval Fingerspitzengefuhl.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:41
Als ik speler van Oranje zou zijn zou ik Low ongeacht de uitslag in ieder geval geen hand geven na afloop.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:42
Ah daar gaan we weer. Ophemelen van de tegenstander, waar hij er misschien 2 van kent..
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
donderdag 11 oktober 2018 om 12:47
Depay, van dijk. De vrij. De Ligt. Hij kent ze allemaal.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:48
okee, 4 dan.
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
donderdag 11 oktober 2018 om 12:49
De Duitsers zitten in een vrije val.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:50
Dat is zeker waar!
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
donderdag 11 oktober 2018 om 12:51
Misschien dat we er in 2050 weer een keer bij zijn.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:52
Dan ga ik dat niet meer meemaken haha
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
donderdag 11 oktober 2018 om 12:52
Al zo op leeftijd?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:54
Statistisch gezien is de kans klein in mijn familie dat ik de 82 haal inderdaad.
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
donderdag 11 oktober 2018 om 21:16
Ooh. Das niet goed.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 21:28
Ach, als de kwaliteit maar okee is toch?!
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1072
donderdag 11 oktober 2018 om 22:42
Ik gun alle goeie mensen gewoon een gelukkig en gezond leven.
Vind ik leuk
Rodajc +18123
donderdag 11 oktober 2018 om 13:24
Cillessen, Babel, Promes, Wijnaldum, De Jong.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:26
Ga jij nou de rest van het elftal opnoemen? Ik ken ze wel hoor.
Vind ik leuk
Rodajc +18123
donderdag 11 oktober 2018 om 14:33
Haha ja, en Löw waarschijnlijk ook. Anders is hij niet goed genoeg op de hoogte van het Europese voetbal gezien zijn functie.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 16:32
Natuurlijk, maar ik word alleen zo moe van dat ophemelen van de tegenstander, terwijl je eigenlijk weet dat het geen concurrent van je is. Of zou hij in dit geval aanvoelen dat we dat wel weer aan het worden zijn?
Vind ik leuk
Rodajc +18123
donderdag 11 oktober 2018 om 16:53
Ik denk oprecht dat we gewoon een waardige tegenstander voor Duitsland zijn. We zijn geen wereldtop, maar wel subtop. Combineer dat met een Duitsland waar veel toppers uit vorm zijn en bovendien een beetje in dubio zit qua generatie, terwijl dat bij ons juist andersom is, en we kunnen thuis best winnen en uit gelijkspelen als het meezit.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 16:58
Zou zomaar kunnen.
Vind ik leuk
Echt? +5257
donderdag 11 oktober 2018 om 12:57
Daley Blind kent hij ook wel, daar laat hij videobanden van zien om nog ff met de gehele manschafft hard te lachen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:44
Ophangen die teksten!
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:48
"Het land dat derde eindigt in de poule degradeert naar groep B van de Nations League, een niveau lager."

Dat zou betekenen, dat er 4 landen degraderen. En dat is niet zo. Alleen de nr laatst, uit poule A degradeert.
De 4 nrs laatst ... spelen om 1 degradatieplek.
De 4 winnaars om de Nations League beker.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 12:50]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:49
Nee Wim, het klopt wel, er degraderen er 4 uit groep A.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:50
En wie wint dan de beker?
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:51
De 4 groepswinnaars van A strijden om de winst. De 4 nummers 3 degraderen.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:53
Bij mijn weten krijg je straks 3 poultjes van 4. En waar de middenmoot om speelt, blijft voor mij de grote vraag.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 12:57
Volgens mij spleen de nummers 2 en 3 niet meer na de groepsfase, alleen de nummers 1 een finale ronde. De nummers 2 handhaven zich en de nummers 3 pleuren eruit, en worden opgevolgd door de 4 poule winnaars van de B groep.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:05
Ik lees het nu. Stom stom.

Ik begreep dat er om degradatie gespeeld moest worden.

Nou, dan is Oranje dus al gedegradeerd. In zo'n poule.

Wat een kort wedstrijdschema dan. 4 wedstrijdjes en je bent gedegeadeert.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 13:06]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:10
Yep, en waarschijnlijk na 2 wedstrijden al haha

Serieus, ik denk dat ze Duitsland kunnen hebben zaterdag, maar of dat genoeg zal zijn...
Vind ik leuk
Zultkop +6367
donderdag 11 oktober 2018 om 12:53
Feyenoord? 😋
Vind ik leuk
Echt? +5257
donderdag 11 oktober 2018 om 12:59
Ja, en dan Groningen tegen Twente in de kk divisie
Vind ik leuk
Zultkop +6367
donderdag 11 oktober 2018 om 13:01
? Ik zie het verband niet.
Vind ik leuk
Echt? +5257
donderdag 11 oktober 2018 om 13:05
Nee, geeft niet.
Vind ik leuk
dutch3421 +250
donderdag 11 oktober 2018 om 12:55
De gevaarlijkste Duitsers zijn de Duitsers die zichzelf in de underdog positie manouvreren. Die eltallen winnen zeer vaak in de laatste minuten....
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:49
De meest gevaarlijke Duitsers hebben een scheiding en een snor;)
Vind ik leuk
MojoRisin +14434
donderdag 11 oktober 2018 om 12:56
Denk dat we 'gewoon' winnen.. Wij zitten in de lift omhoog, de Duitsers naar beneden..
Vind ik leuk
El Cazador +8600
donderdag 11 oktober 2018 om 12:56
Ben geen fan van dat het moderne gedoe van de Nations-League!!
Ben geen fan van de Duitsers.
Vind ik leuk
mcmodd +25945
donderdag 11 oktober 2018 om 14:53
Je bent sowieso geen fan?
Vind ik leuk
mcmodd +25945
donderdag 11 oktober 2018 om 13:30
Ik wacht het maar af, misschien een kwestie van vorm van de dag?
Vind ik leuk
Snapje?. +80
donderdag 11 oktober 2018 om 13:32
EDIT VP: reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 13:33]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 13:38
Oranje kansloos
Vind ik leuk
Mo +12256
donderdag 11 oktober 2018 om 13:50
Duitsland is natuurlijk veel meer dan slechts ‘een ploeg om rekening mee te houden’.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 13:50]
Vind ik leuk
El Cazador +8600
donderdag 11 oktober 2018 om 16:34
Is er een nieuwe drug in omloop, want sommige zetten ineens wel heel rare berichten hier neer!!!
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 23:34
Nu nog een fatsoenlijke trainer en een betrouwbare voetbalbond.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws