'Barcelona-verdediger moet onder het mes en komt niet meer in actie in 2018'

    'Barcelona-verdediger moet onder het mes en komt niet meer in actie in 2018'

    donderdag 11 oktober 2018 om 14:26

    De vrees van FC Barcelona lijkt bewaarheid te worden: Samuel Umtiti speelt niet meer in 2018. Umtiti kwam voor het laatst in actie in de verloren uitwedstrijd tegen Leganés (2-1).

    Umtiti heeft blijvende problemen aan zijn linkerknie en moet onder het mes. De Catalanen hoopten dat rust zou helpen, maar media in Spanje melden dat de Fransman geopereerd worden. Diario Sport stelt dat het herstel van de centrale verdediger véél negatiever is verlopen dan verwacht. De Frans international heeft de recente wedstrijden tegen Athletic Bilbao (1-1), Tottenham Hotspur (2-4 winst) en Valencia (1-1) al moeten missen door zijn knieblessure.

    Barcelona staat achter het Sevilla van Quincy Promes op de tweede plaats in de Primera División. In de Champions League is het team van Ernesto Valverde nog ongeslagen met zes punten uit twee wedstrijden. PSV, dat in dezelfde poule zit als Barcelona, is nog puntloos. Umtiti kreeg overigens rood in de Champions League-wedstrijd tegen PSV.

    Plaats een reactie

    Sanders +3768
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:40
    Ik ben er wel blij mee dat barca en real eens een keer een dipje hebben. Krijgen andere teams ook weer eens kans op prijzen. Eentonige meuk anders.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:44
    Das behoorlijk balen, je beste CV die een tijd niet meer speelt. Wellicht dat dit enigszins de oorzaak is waardoor Barcelona opeens zo matig presteert?
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +659
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:44
    Daar sta je dan als Barcelona zijnde, Pique, Lenglet en Vermaelen als enige centrale verdedigers. Als je daar de oorlog mee moet winnen weet ik het ook niet meer.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:02
    Zeg dat wel, Vermaelen is een geweldige verdediger maar is nog gevoeliger voor blessures dan Robben, Pique krijgt bakken kritiek momenteel wat ook niet volledig onterecht zal zijn lijkt me en dan heb je Lenglet als enige nog over. Barca/Real zijn niet meer wat het was. Real was te afhankelijk van CR en de selectie van Barca heeft ook zijn beste tijd gehad al staan er bij beide teams nog wel een paar absolute toppers. Atletico Madrid kan zomaar is profiteren en weer is de titel pakken in Spanje dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:46
    Nou dan is de ligt in de winterstop weg.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:53
    Dacht het niet vriend, die blijft mooi in Amsterdam!
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:55
    Nee hoor, Barcelona gaat hem in de winterstop halen. Achterhoede van barca is zo kwetsbaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:58
    Dan zullen ze toch met een heel mooi bod moeten komen, anders kunnen ze in de zomer terugkomen!
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:04
    Dat zullen ze heus wel doen, anders kunnen ze het moeilijk krijgen in de la Liga en CL.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 14:56
    mooi !!!
    dat worden zeker 3 goals voor onze Luuk tegen Barcalona
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws