In het kort: Vertonghen mist PSV-duels, Jörgensen scoort voor Jong Feyenoord

    In het kort: Vertonghen mist PSV-duels, Jörgensen scoort voor Jong Feyenoord

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 18:12do 11-10-2018 om 18:12

    Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

    Vertonghen mist PSV-wedstrijden
    Oud-Ajacied Jan Vertonghen zal niet van de partij zijn tijdens de twee Champions League-wedstrijden tussen Tottenham Hotspur en PSV. De Belg liep eind september een hamstringblessure op in competitieduel met Huddersfield Town en wordt pas in december weer terugverwacht, melden The Spurs via de clubsite. Het tweeluik tussen Tottenham en PSV staat gepland op 26 oktober en 6 november.

    Jörgensen scoort voor Jong Feyenoord
    Jong Feyenoord heeft in de slotfase van de wedstrijd tegen Jong NAC toch nog drie punten gepakt. De Rotterdammers wonnen door een doelpunt van Nicolai Jörgensen in de 90ste minuut. De Deense spits deed mee bij Jong Feyenoord om wedstrijdritme op te doen. De Deen is net terug van een langslepende blessure.

    ADO Den Haag stelt skybox beschikbaar aan ouderen
    Samen met de stichting Met Senioren naar ADO hoopt ADO Den Haag de groeiende eenzaamheid onder supporters in die leeftijdscategorie tegen te gaan. 300 tot 400 senioren kunnen zo de thuiswedstrijden bijwonen in de zogenaamde Sky Lounge. Het gaat om senioren die fysieke klachten hebben en niet op de tribune plaats kunnen nemen of helemaal niet naar het stadion kunnen komen. ADO meldt dat er een contract is getekend voor één jaar.

    Helmond Sport wil contract van de algemeen directeur verlengen
    Algemeen directeur Leon Vlemmings van Helmond Sport kan binnen afzienbare tijd een contractverlenging tot medio 2023 ondertekenen, meldt het Eindhovens Dagblad. Het bestuur van Helmond ziet Vlemmings als de man die de club richting het nieuwe stadion op De Braak moet leiden. De Gemertenaar is sinds april actief bij Helmond. Hij heeft nu nog een contract tot medio 2020.  

    Lees meer over:Nicolai Jorgensen

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 16:44
    Wat zeggen ze altijd over competitievervalsing? Of is het wel ok als een Deense topspits tegen jochies van 19 speelt?
    Vind ik leuk
    CalimerO94 +721
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:50
    Tegen het eerste elftal van NAC hoor je er al 3 te maken, laat staan het tweede elftal. ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:23
    Gezeur altijd over competitievervalsing als het over de Jong-teams gaat.

    Er is duidelijk vastgelegd wat de regels zijn. Zolang een club zich daar aan houdt is er geen sprake van competitievervalsing. Dat jij het niet leuk vindt, dat is een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:31
    Misschien moet je de strekking van mijn opmerking even nog een keer proberen te ontdekken.
    Vind ik leuk
    HanV +4667
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:25
    Ook de oudjes Rommens (23) en Palmer-Brown (21).

    Ik dacht dat het een oefenwedstrijd was, maar het is een wedstrijd in de reserve competitie poule B. Feyenoord staat nu boven NAC op 2 punten van de koplopers.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:30
    In principe wel alleen speelt het tweede van Feyenoord niet een echt competitieverband. Het is niet serieus genoeg.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:53
    Dit is de reservecompetitie waarin het niet uitmaat als er een keer een topper meedoet. In de KKD maakt het in de strijd om promotie wél uit voor andere teams dat de een tegen Neres in het veld staat en de ander tegen een jochie van 19. Deze reservecompetitie is puur om fit te blijven/worden.
    Vind ik leuk
    Bruurke +578
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:47
    Mooi van ADO dat ze wat voor de ouderen doen! Helemaal voor ouderen die fysieke klachten hebben. Zo blijven die mensen onder de mensen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2382
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:59
    Dit lijkt mij een schot in de roos. Ergens kunnen gaan zitten zonder dat je je nek breekt op de, vanwege het bier, spekgladde trappen.
    Een skybox is prachtig. Leuningen langs de trappen zou ook helpen om te kúnnen komen kijken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 17:03]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:28
    Leuningen zijn al een tijd geleden geplaatst.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2382
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:33
    Ik zie het, sinds 2017.
    Hopen dat andere clubs volgen want de leuningen ontbreken nog al eens.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:45
    Ze zijn wel lekker bezig hoor bij ons.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:27
    Heel erg mooie actie, inderdaad. Je wil natuurlijk zo lang mogelijk op de reguliere tribune zitten, maar als dat niet meer kan dan is dit een mooie oplossing.



    Vind ik leuk
    repeP +1482
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:48
    Leek wel of Jong Feyenoord er niet echt veel zin in had, zo'n matte wedstrijd heb ik niet vaak gezien. Allicht, Jong NAC speelde puur countervoetbal, maar dan nog. Zag menigmaal verkeerde passes, ballen over de zijlijn en ga zo maar door.
    Vind ik leuk
    Pimman +6321
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:50
    Die Jörgensen wordt met de dag jonger ;)
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3498
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:53
    Toptalentje, net geen eigen jeugd 😉
    Vind ik leuk
    Pimman +6321
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:54
    Dus toch!😁
    Vind ik leuk
    heur es +780
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:14
    Als Newcastle dit hoort bieden ze weer 17 miljoen. Scoren in Jong.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:27
    Leuk dat de club aan de oudjes denkt. Als het goed is worden ze nu ook ergens opgehaald om naar het stadion te komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:32
    Daar worden ze nog met respect behandeld super ADO
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23053
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:41
    De doelstelling is om ook de komende seizoenen dit initiatief te continueren en wellicht uit te breiden.

    Heel mooi gebaar👍

    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 19:18]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23053
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:12
    Warme club hebben we toch ook he en heb je die Kevin Jansen nog gehoord van wat ie zei?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90821
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:42
    Dat bewijzen we keer op keer en ook spelers die niet eens weg willen. Al verdienen ze ergens anders meer, ze blijven. Aan de supporters wordt gedacht, geweldig. Goed beleid gevoerd, van As doet het goed, er is rust in de tent, leuk elftal. We zijn een beetje verwend de afgelopen tijd maat. Alle ingrediënten zijn aanwezig om in het linkerrijtje te eindigen.

    Haagse trots 💚💛

    Edit: Wat heeft Kevin gezegd dan maat? Zeker een contract aangeboden terwijl zijn contract was afgelopen en wij hem langer aan de club verbonden met alle risico van dien?

    Kanon hebben we ook geholpen toen hij problemen had. Ja maat, wij bewijzen echt een warme club te zijn.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 18:43]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23053
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:11
    Kevin Jansen zit bij NEC in een mindere fase in zijn loopbaan.



    Dit seizoen kwam de 26-jarige middenvelder nog geen wedstrijd in actie voor de Nijmegenaren.



    Vandaag schrijft Jansen op Twitter dat hij 'the old days' mist. Daarbij plaatst hij foto's van het moment in 2016 dat hij als ADO-speler in de Kuip tegen Feyenoord een doelpunt maakte.



    Jansen liep bij ADO Den Haag twee keer een zware blessure op. Van zijn laatste kwetsuur revalideerde hij deels bij zijn nieuwe club NEC. Een jaar terug maakte hij zijn eerste minuten voor de Nijmegenaren en gedurende het vorige seizoen kwam hij nog tot 19 wedstrijden.


    Ondankbaar als Kevin was toen de club hem zijn contract verlengde, terwijl hij nog met een zware knieblessure liep. Nu heeft meneertje spijt😊
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +308
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:32
    Volgens mij is dat ook het enige elftal waar het op dit moment wel lukt om te scoren voor Jorgensen
    Vind ik leuk
    allround +1695
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:50
    Laat wederom zien dat ADO een sociaal maatschappelijke club is.
    Vind ik leuk
    Cookee +11292
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:53
    Geweldige actie van ADO, klasse !!!
    Niet zo'n aquarium bewaren voor poenige patsers,
    maar daar een goed doel mee dienen, ik hoop dat dit goede voorbeeld doet volgen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9517
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:31
    Jammer had de op€ speler van Tubeke graag aan het werk gezien
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws