Veldwijk: 'Ik moet altijd lachen als supporters mijn vriendin Monica beledigen'

    Veldwijk: 'Ik moet altijd lachen als supporters mijn vriendin Monica beledigen'

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 15:32do 11-10-2018 om 15:32

    Lars Veldwijk kent ze inmiddels wel: de supporters die zijn vloggende vriendin Monica Geuze beledigen. De spits van Sparta kan er alleen maar om lachen.

    "Ik heb tegenwoordig een vriendin die bekend is (Geuze, red.). Dan is één en één al snel twee", vertelt Veldwijk aan Voetbal International. "Het is heel makkelijk om daar grapjes over te maken. Ik moet altijd wel lachen om de supporters die dat doen. Ik vind het ook wel leuk, beetje over en weer uitdagen."

    "Als ik scoor maak ik dan een gebaartje. Dan ben ik weer die arrogante speler, maar het is een mooi spelletje. Aan het einde van de dag drinken we een biertje en is alles weer goed", vervolgt de lange spits, die vorig seizoen - naar eigen zeggen - niet altijd zichzelf was. "Bij Groningen heb ik me weleens gedragen zoals ik liever niet wil doen."

    Daar had Veldwijk wel een reden voor. "We hadden een heel moeilijk jaar met heel veel negatieve dingen. Soms werd ik in het veld gebracht en moest ik oorlog maken, vervelend zijn, irritant doen. Ik heb geloof ik ook ruzie gemaakt met Renato Tapia van Feyenoord. Die jongens zie je dan later in Marbella en dan denk je bij jezelf: waarom heb je dat nou gedaan?"

    Plaats een reactie

    Mr. Writer +354
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:41
    Ik moet ook altijd lachen om grapjes die verzonnen worden door eencelligen.....
    Vind ik leuk
    Bhj +1864
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:51
    dus je lacht altijd om je eigen grappen?
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +2044
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:43
    Leuk interview met hem, is een prima gozer met gelukkig nu ook een betere zelfreflectie. Veldwijk is voor Sparta echt een meerwaarde al moet hij wel zijn kansen af gaan maken. Hij had er nu al 10 kunnen maken en staat pas op 4. Weet hij zelf gelukkig ook wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:57
    Eens, en belachelijk supporters die het over zijn vriendin hebben. Zwak.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31497
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:56
    Hoezo is dat nou zwak. Ze zet zichzelf structureel voor joker met haar suffe filmpjes.... het is niet meer dan vanzelfsprekend.
    Vind ik leuk
    Futre +3118
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:15
    Je weet dat Monica ongeveer €700.000 per jaar binnenharkt met die vlogjes?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31497
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:52
    Vast.... maar het interesseert me geen fluit.
    Vind ik leuk
    Ricky030 +20
    donderdag 11 oktober 2018 om 15:57
    Ik zou die eendenbek ook wel eens een beurt willen geven.
    Vind ik leuk
    Echt? +3853
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:33
    Hij heeft al een vriendin Ricky, denk niet dat hij op jou zit te wachten 😂
    Vind ik leuk
    Ricky030 +20
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:50
    En ik zit niet op jou en je kk moeder te wachten
    Vind ik leuk
    Echt? +3853
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:21
    Respectvolle woordkeuze
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31497
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:57
    Droog in haar anaalkanaal.... anders is er geen reedt aan.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:08
    Niet voor het een of ander maar Monica ziet er niet verkeerd uit....;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:35
    Eens
    Vind ik leuk
    Devoetbalgek +1088
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:51
    Joa, die zou ik wel even haar binnenmuren willen plamuren.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31497
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:58
    Moet je over 5 jaar maar eens gaan kijken wat ervan over is gebleven... dan is ze gewoon een uitgezakte vleespet met een snavel....!
    Vind ik leuk
    repeP +1300
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:11
    Larsje, Larsje, Larsje toch...
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1521
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:16
    Op de wallen neuk je beter hoor, die monica ziet er toch niet uit man.. gadverdamme!
    Vind ik leuk
    Rondebal +702
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:37
    Dan neem je Monica mee daar heen!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:50
    Zij heeft jou persoonlijk iets aan gedaan dat je dit zegt? Gaat het?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 16:50]
    Vind ik leuk
    Bruurke +561
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:51
    Als jij er net zo verstandig uitziet dan je reactie’s dan denk ik dat Monica jou ook zou willen neuken!
    Vind ik leuk
    krul +254
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:15
    man jhe hebt een wijf van een nul die haar zelf te koop moest zetten om aan centen te komen je mag haar houden kerel ze is al door de negertjes goed genomen jij mag nu de kruimels ervan hebben
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:16
    Is Monika haar Geuze-naam?
    Leuk trouwens die tekeningetjes op zijn arm,
    werkt helemaal niet stigmatiserend.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31497
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:00
    Als ie jeuk aan z'n ster heeft dan hoeft ie alleen maar onder z'n elleboog te krabben....
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:20
    Die techniek gaat ook maar door. Kan het nauwelijks bijbenen.

    En als hij 90 is dan hangt die ster waar de echte ster is.
    Vind ik leuk
    krul +254
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:17
    ik durf nog te wedden dat ze nog loopt te palen met die rappers hahaha achjoh lars had beter nikky of sylvie ofzo genomen
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:21
    'Genomen' is in dit verband wellicht een ongelukkige keuze.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:34
    Ze had eerst Lil'kleine, nu wilt ze een lange lul. 🤡
    Vind ik leuk
    Farmer +12676
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:50
    Te veel met z'n vlog-trut bezig, en te weinig met zijn vak, als je t mij vraagt.

    Hoe je t ook wend of keert, Veldwijk zal meer geld binnenharken met Voetjebal dan Monica als 'Webcamsl*tje oid'...

    Vanuit die optiek is het al rampzalig-amateuristisch zoals Veldwijk 'in blote tokus' op mw Geuze's Vlog te zien was.
    Gegronde reden toen dat Groningen hem disciplinair schorste. Een BVO die toevallig ook veel doet op het gebeid van jeugdontwikkeling, wil zich niet etaleren op die manier natuurlijk. Erg slecht gedaan van Veldwijk en Geuze. Ondoordacht.

    Maar daarvoor had Veldwijk ook al een akkefietje met Mahi gehad, en daarna kwam het verhaal 'werkweigering' er nog bij.... 1+1 had hij al achter zijn naam staan...
    Had beter moeten nadenken, als je t mij vraagt, maar vind het nog altijd jammer(hoe) dat hij is weggegaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:54
    Bij Sparta verdient hij Max. 2,5 ton, vergis je niet wat Monica Geuze binnenhaalt, zij is met Anna Nooshin één van de meest gevolgde vrouwen, Enzo Knol, Dylan Hagens zijn er miljonair mee geworden. (in Australië is een meisje, nu 12 of 13 jaar, die met haar zusje op YouTube een cupcake channel heeft, die verdiende op 9 jarige leeftijd 110 duizend per maand en nu het dubbele, Lars heeft het zo slecht niet bekeken en Monica is een lekker ding.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    Futre +3118
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:20
    Beste Farmer, Monica verdient ongeveer 4x zoveel als Lars.
    Vind ik leuk
    markie +1189
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:15
    Ik hou er ook van als ze mijn vriendin beledigen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33634
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:18
    Komt nooit echt snugger over.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws