Oranje-klant treft idool bij Duitsland: 'Fantastisch om hem aan het werk te zien'

    Oranje-klant treft idool bij Duitsland: 'Fantastisch om hem aan het werk te zien'

    donderdag 11 oktober 2018 om 16:35

    Marco Bizot probeert van elke minuut bij het Nederlands elftal te genieten. De doelman van AZ is voor de tweede keer geselecteerd door bondscoach Ronald Koeman en is derde keus achter Jasper Cillessen en Jeroen Zoet.

    "Deze keer is het allemaal iets relaxter dan de eerste keer. Ik ken de gezichten, de namen, het gebouw en weet bij wijze van spreken wat voor eten er wordt geserveerd", zegt Bizot tegen AZ TV. "Ik wil me focussen en probeer hard te werken op de trainingen - en natuurlijk te genieten van elk moment dat ik hier op het veld mag staan."

    Oranje neemt het zaterdag op tegen Duitsland. Drie dagen later volgt de derby tegen België. "Bij Duitsland staat natuurlijk één van mijn idolen op doel: Manuel Neuer", aldus Bizot. "Ik kijk er ontzettend naar uit om hem live aan het werk te zien. Dat lijkt me fantastisch. België is ook mooi, want ik ken nog wat mensen van mijn Genk-periode. Leuk om ze weer een keer te spreken."

    Plaats een reactie

    Martyynho +1304
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:42
    Moet wel frustrerend zijn als je opgeroepen word en dan niet weet wat je zal gaan eten
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 16:42]
    Vind ik leuk
    The Genius +3212
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:44
    ik word niet opgeroepen maar weet ook nog niet wat ik ga eten, dus het valt wel mee;)
    Vind ik leuk
    Echt? +3377
    donderdag 11 oktober 2018 om 16:59
    Zolang hij maar nooit 1 minuut in het veld staat, hele matige keeper.
    Vind ik leuk
    Martyynho +1304
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:02
    iets zegt me dat jij de wedstrijden van AZ al een tijdje overslaat
    Vind ik leuk
    Echt? +3377
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:05
    Nee, daar kijk ik over het algemeen graag naar omdat ze, lang niet altijd, leuk voetbal kunnen spelen. Maar hem vind ik geen topper. Niet iemand die het Cillessen of Zoet moeilijk kan maken.
    Vind ik leuk
    Martyynho +1304
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:08
    Sluit ik mij helemaal bij aan. Doelde meer op het feit dat hij daar toch al meer dan 1 minuut gespeeld heeft
    Vind ik leuk
    The Genius +3212
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:27
    denk dat hij hoopte dat hij niet 1 min in actie komt voor oranje
    Vind ik leuk
    Echt? +3377
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:43
    Precies. Zal het duidelijker zeggen: ik hoop dat hij nooit mee mag spelen
    Vind ik leuk
    The Genius +3212
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:44
    met oranje bedoel je he...;)
    Vind ik leuk
    Cookee +10671
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:09
    Ik vermoed sinds dat de veter uit de bal ging.
    Vind ik leuk
    Frotnek +463
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:21
    Deed dat pijn Cooky ?
    Vind ik leuk
    Cookee +10671
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:28
    Als je kopte wel. Maar pijn voelden alleen dure mensen dus voetballers niet.
    Vind ik leuk
    Frotnek +463
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:30
    Nee ik bedoelde toen die hechting uit je bal moest
    Vind ik leuk
    Cookee +10671
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:40
    Een bal hechten ze niet,
    die hakken ze in twee stukken
    en dan pindasaus erover.
    Vind ik leuk
    Frotnek +463
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:44
    Bal met poep
    Vind ik leuk
    Frotnek +463
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:20
    Wir wollen ein Torhüter, wir brauchen ein neuer.
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +262
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:29
    Moet inderdaad blij zijn. Hij is nu alleen maar 3e keeper omdat iemand ander zo nodig zwart moest rijden.
    Vind ik leuk
    Frotnek +463
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:30
    Vermeer ?
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +262
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:33
    Bijna grappig..
    Vind ik leuk
    Frotnek +463
    donderdag 11 oktober 2018 om 17:39
    Ik vond m zelf wel grappig.
    Vind ik leuk
    Tim Loverr +121
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:59
    Prima keeper en sympathieke vent. Terechte 3e keeper van oranje op het moment.
    Vind ik leuk
    barry m +345
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:34
    ik zou me ook het meeste verheugen om mensen te zien die je kent.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws