Sensationeel gerucht: Ibrahimovic moet weer voor orde zorgen bij verdeeld United

    Sensationeel gerucht: Ibrahimovic moet weer voor orde zorgen bij verdeeld United

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 18:29do 11-10-2018 om 18:29

    José Mourinho overweegt om Zlatan Ibrahimovic terug naar Manchester United te halen, meldt ESPN donderdagmiddag. De 37-jarige Zweed verruilde The Red Devils aan het begin van het jaar voor LA Galaxy en liet een grote leegte achter in de kleedkamer.

    ESPN baseert zijn berichtgeving op 'geruchten in de voetbalkringen van Manchester'. Ibrahimovic beschikt over een tot eind 2020 doorlopend contract in Los Angeles, maar zou tussen december en maart, wanneer de Major League Soccer stilligt, tijdelijk naar een andere club kunnen verkassen.

    Een rentree van Ibrahimovic zou volgens het Amerikaanse medium goud waard zijn voor Mourinho. De Zweed gold tijdens zijn vorige periode, samen met de eveneens naar de VS vertrokken Wayne Rooney, als een leider in de kleedkamer waar iedereen naar opkeek. Zonder de twee routiniers is de hiërarchie bij Manchester United volledig verdwenen: spelers als Paul Pogba en Alexis Sánchez hebben (nog) niet het vertrouwen kunnen winnen van de spelersgroep, die in meerdere groepjes uiteen is gevallen.

    Ibrahimovic kwam tussen 2016 en 2017 gedurende anderhalf jaar uit voor The Mancunians. In 53 wedstrijden was hij, ondanks een zware knieblessure, goed voor 29 doelpunten.

    Poll

    Kan Zlatan nog van waarde zijn voor United?

    (2158 stemmen)

    Plaats een reactie

    Degier +515
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:36
    Nog meer onzin. Mourinho mag niet eens meer een nieuw oefendoel kopen van de eigenaren. Laat staan een dure speler.
    Vind ik leuk
    Johnnie +853
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:37
    En zie hier wederom de overweging om een veel te duren en te oude overbetaalde middelmatige speler op te pikken. United is door en door rot en incompetent. Lijkt mijn eigen clubje wel...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 18:38]
    Vind ik leuk
    Degier +515
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:59
    Zlatan is geen middelmatige speler. Zelfs nu nog niet. De beste man is fitter dan de meeste voetballers en is nog steeds van grote klasse.
    Vind ik leuk
    Johnnie +853
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:25
    Ajb zeg. 37 jaar en spelend in de mls. Hoe middelmatig wil je ze hebben?
    Vind ik leuk
    Zlatan I +20
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:09
    Zlatan is groter dan de MLS.
    Vind ik leuk
    Krav +135
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:27
    Man man man. Hij loopt in het veld als een veteraan. Het enige wat hij goed kan is zn momenten kiezen. En dat is vaak omdat je het fysiek niet meer 90 minuten kan brengen
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:08
    Naar verluid zijn de gebroeders Neville, Scholes en Roy Keane ook gespot op het trainingsveld.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1621
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:39
    Dit zijn allemaal pleisters op de wond.
    Net of Zlatan nu terugkeert bij Man UTD.

    Mo eruit zou al een goed begin zijn
    Vind ik leuk
    Strijp +14015
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:44
    Grote onzin natuurlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 18:46
    Gaat hem niet worden geweldenaar maar dat betreft is hij klaar daar .
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:12
    Een Mourinho in het nauw maakt rare sprongen.
    Vind ik leuk
    ronniever +200
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:30
    haha ,Zlatan die voor rust en orde komt zorgen ,zijn ego is zo mogelijk nog groter dan dat van Mourihno ,zou wel voor mooi vuurwerk zorgen in de decembermaand
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27371
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:52
    Als Rashford of Lukaku was, zette ik mezelf op de transferlijst als Zlatan terugkomt.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:58
    Zit Rooney niet meer bij Everton dan ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    Arbee +2291
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:06
    Nee, die speelt nu bij DC United in Amerika
    Vind ik leuk
    Argentario +492
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:29
    Hahhha Zlatan en orde.... zlatan zou alleen pogba zijn nek breken en die Barbies martial alexis en de gang alleen maar bang maken ... deze man maakt alleen vijanden waar die voetbalt
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:32
    Gaaaaaaaaap
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33634
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:20
    Kinderbedtijd.
    Vind ik leuk
    FCRat +230
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:37
    Als de directie Mourinho aan wil houden, is het zo'n gek nog niet. Ibra kan de ploeg wel lijmen. Wie niet luistert, krijgt z'n voet in z'n nek!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33634
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:20
    Niet meer doen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173843
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:01
    Wel ja joh maak de klucht nog groter dan ie al is
    Vind ik leuk
    Verratti +2123
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:19
    Mocht het waar zijn, dan kan Mourinho de groep niet aan en heeft hij iemand nodig die de pikorde in de spelersgroep moet gaan bijstellen. Ik denk zelf dat Mourinho moet vertrekken aan het einde van het seizoen en dat United weer een trainer krijgt met meer aanvallend voetbal. Analoog aan wat Chelsea heeft gedaan: spelers bloeien daar nu op en het voetbal is weer spektakel geworden.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:40
    Briljante foto. Sprekende lichaamstaal aan twee kanten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 02:43
    Kan de club weer zijn naam veranderen in Zlatan United...
    Vind ik leuk
    Zlatan I +20
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:12
    Dat gaat ze geld kosten.... Ik heb Mino.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws