'Raiola not amused over Pogba-situatie: Manchester United kan De Ligt vergeten'

    'Raiola not amused over Pogba-situatie: Manchester United kan De Ligt vergeten'

    donderdag 11 oktober 2018 om 19:40

    Manchester United heeft interesse in Ajax-aanvoerder Matthijs de Ligt, maar lijkt kansloos om de centrale verdediger naar Old Trafford te halen. Volgens The Sun heeft dat te maken met de huidige situatie van Paul Pogba bij de club.

    De Fransman botste al meerdere malen met manager José Mourinho en moest onlangs zelfs zijn aanvoerdersband inleveren. De invloedrijke zaakwaarnemer Mino Raiola, belangenbehartiger van zowel De Ligt als Pogba, is hierover absoluut niet te spreken, schrijft The Sun. De in Haarlem opgegroeide Italiaan zou daarom weigeren om aan een transfer mee willen werken, mochten The Mancunians concrete interesse tonen voor De Ligt.

    De Engelse boulevardkrant sluit zelfs niet uit dat Raiola De Ligt uit wraak aanbiedt bij aartsrivaal Manchester City, dat net als Tottenahm Hotspur en Bayern München tot het rijtje belangstellingstellenden behoort. FC Barcelona lijkt echter de beste papieren te hebben voor de negenvoudig Oranje-international. Spaanse kranten pakten donderdagochtend groot uit met het nieuws dat de Catalanen 130 miljoen euro overhebben voor een dubbeldeal De Ligt én ploeggenoot Frenkie de Jong.

    Plaats een reactie

    Johnnie +701
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:42
    Oke mino, niet onder de indruk. Je roept dit namelijk vrijwel het hele jaar over al je spelers. Puur uit op het prikkelen van clubs en het leggen van aandacht op zijn spelers. Dat die nog niet opgepakt is ivm zelfverrijking?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 19:43]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:29
    Raiola is een echte rioolrat.
    Ik hoop dat er internationaal een plan gesmeed kan worden om deze valse vlecht definitief buitenspel te kunnen zetten.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:47
    Daar zijn niet zulke dure oplossingen voor hoor! Minder dan 5 rooitjes. En dan zal Raioolrat niet meer uit dit vaatje tappen, denk zelfs uit geen 1vaatje meer. Scheelt een hoop juridische kosten. ;-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3568
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:22
    Wat een onzin !
    Zolang grote spelers allemaal heel graag Raiola als zaakwaarnemer willen hebben, slaat dit nergens op.
    Maar blijkbaar houdt Raiola zijn klanten erg tevreden.
    Dus ik ben bang dat jullie je pijlen moeten richten op de Ligt en die jongen de grond in boren omdat hij degene is die Raiola heeft ingehuurd !
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:49
    Als dit toch werkelijk waar is, dan wil je deze man toch niet meer als je zaakwaarnemer. Of ben ik nu simpel. Ehhh geef op dat laatste maar geen antwoordt :-)
    Vind ik leuk
    Dw1708 +238
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:21
    Boeiend. Hij heeft al een fortuin binnen. Die gast lacht zich suf.
    Vind ik leuk
    Laliga +2055
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:46
    Haha een like voor dat laatste! Punt is hoe verschrikkelijk het van buiten ook lijkt , die man brengt je binnen bij je droomclub met een bizar salaris... voor clubs alles behalve fijn , voor spelers in principe top , eens? Haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:26
    Klopt. En clubs zijn zelf schuld omdat ze zelf achter zijn spelers aanlopen ook al is het maar voor twee jaar omdat "zijn" speler dan weer geld op moet leveren.
    Vind ik leuk
    Gerro +6491
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:06
    Dat hoopt iedereen en iedereen dus de clubs en de spelers weten hoe hij zich buiten proportioneel verrijkt met de deals van spelers maar het word allemaal geaccepteerd. Maar ben wel benieuwd hoe consequent Barca is in deze want die doen geen zaken met rioolrat dus de Ligt naar Barca is als ze consequent zijn dus niet mogelijk.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3568
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:26
    Barca belt rechtstreeks met Overmars. En Overmars zegt tegen De Ligt met wie Ajax een deal heeft gesloten.
    Natuurlijk zal daarna De Ligt nog overeenstemming moeten zijn te krijgen met Barca en dat kan interessant worden, want als hij Raiola stuurt en die staat voor een dichte deur, wordt het lastig voor Barca.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:29
    Die clubs kunnen doen en laten wat ze willen, maar als spaghetti man bij mancity veel meer binnen haalt voor de Ligt valt FCB snel af.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3568
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:27
    Dat moet ik nog zien. De speler heeft altijd nog het laatste woord
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 21:49
    Klopt helemaal. En die doen precies wat raiola wil omdat anders de deur dicht gaat bij allerlei andere clubs.welke topper van raiola speelt langere tijd bij 1 club?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 00:59
    Zal hier ook wel eens fraude en matchfixing ertussen zitten
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:07
    Daar ben ik ook vast van overtuigd.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13851
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:21
    Is Raiola niet ook de zaakwaarnemer van Mourinho? Of is zeker de Menezes ofziets. Portugezen onder elkaar...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 06:55
    Klopt helemaal maat!;)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:42
    Hahaha die dikke pizza bakker regelt het wel even!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:45
    Ach als ze met geld
    Genoeg komen doet hij echt niet moeilijk ouwe zakkenvuller
    Vind ik leuk
    Toets +165
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:46
    En alweer een broodje aap uit Barcelona
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:30
    Jij was erbij en kent het ware verhaal??
    Vind ik leuk
    Toets +165
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:13
    Net als jij niet, maar na het zoveelste hype verhaal wordt het allemaal wat ongeloofwaardig. Maar geloof vooral wat je wil.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:38
    Maar ik ben ook niet degene die zegt dat het bericht uit Barcelona een broodje aap is.
    Ik beweer dus niet de waarheid in pacht te hebben.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:47
    Lekkere zaakwaarnemer heb je dan, als je door de situatie van een van zijn andere spelers ergens niet naartoe kan.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16655
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:49

    Wat als de Ligt perse naar United zou willen, dan heeft Raiola toch helemaal niks te willen?
    Lijkt mij..
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:54
    De Ligt wil zelf ook niet! Hij wil graag een stap vooruit
    Vind ik leuk
    Jur74 +8836
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:01
    Won ManU de finale niet?
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:18
    Yep 2 seizoenen geleden! Nu spelen ze bagger!
    Vind ik leuk
    Jur74 +8836
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:28
    Dat kan je wel stellen, vooruitgang is op dit moment alleen financieel .
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:40
    De (sub)top van Engeland is te allen tijde een vooruitgang voor een voetballer tov de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8836
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:14
    Qua financiën zeker en ik denk dat hij is uitgeleerd in de ed. Bij Manu kan hij door "leren", maar bij bv. Huddersfield zal dat niet het geval zijn. Misschien wel in de wedstrijden in de pl, maar niet op de trainingen.
    Vind ik leuk
    rexxo +853
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:19
    Gefeliciteerd je hebt je like gescoord en bedankt voor je bijdrage.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:33
    Jouw opmerking raakt kant noch wal.
    We leven in het heden, niet 2 jaar geleden.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8836
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:16
    Die zal ik onthouden als er over prijzen word gesproken.....:)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16655
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:02
    Ik denk ook niet dat de Ligt naar United wil, maar dat bedoelde ik niet..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:12
    Dat klopt denk ik wel. Zlatan had ergens anders ook meer kunnen pakken dan in Amerika, maar ging toch. Dan brengt Mino hem eigenlijk liever naar China denk ik.
    Ik heb alleen wel mijn vraagtekens bij de machtspositie van sommige zaakwaarnemers. Ik vraag me af of je nog een speler krijgt als je twee van hem op de bank zet.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:31
    Manchester United is qua naam nog ontzettend groot, sportief is het momenteel zeer mager en daarnaast een echt wespennest!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:54
    Wilbert als ik je dit zo hoor zeggen, is het net als je de naam MU verandert in Ajax of je een Psvtrol bent. Want dit soort berichtgeving lees ik hier alleen maar Ajax aangaande. 😉
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:59
    Haha, in tegenstelling.
    Ik heb helemaal niks met PSV, maar ik dacht dat je dat al héél lang wist?!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:07
    Jaaa dat weet ik maar al te goed, maar het ging meer om de berichtgeving en het te kleine veranderen van detail, en je bent totaal anders. Maar gelukkig weten we beter.😁
    Vind ik leuk
    Topdrie +2664
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:07
    Matthijs heeft toch meer sympathie voor Arsenal & Liverpool
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:13
    Dan hoop ik dat het Liverpool wordt, want die zijn vrij goed in veel betalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:34
    De Ligt met van Dijk in het centrum lijkt me verre vsn verkeerd, en tevens ontzettend goed voor oranje.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:35
    Dat, en 70+ miljoen voor Ajax kan ik ook mee leven. Dan halen we iedereen van PSV als vervanger.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:50
    Haha inderdaad, dat zou wel een bsk zijn.
    Niet verl anders dan hoe het Ajax van Duitsland (Bayern)dat doet toch?;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:51
    Precies. En als Frenkie gaat kopen we Feyenoord en AZ.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:00
    Haha inderdaad, de vraag blijft echter of daar echte versterkingen bij zullen zitten?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:04
    PSV wel. Feyenoord niet denk ik. Berghuis en Van Persie misschien? Van AZ zou ik ook niemand weten.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3568
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:30
    Viergever hoeft natuurlijk niet te komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:02
    Hooguit een fitte Boadu, Stengs, Koopmeinders, Malacia(??), verder zie ik eerlijk gezegd niet veel toppotentieel lopen daar, of vergeet ik nou iemand?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:07
    Oh ja, Stengs en Boadu. Jammer dat je twee grote talenten hebt die er zolang uitliggen.
    Koopmeiners weet ik nog niet. Malacia vind ik leuk, maar ook niet briljant.
    Til en Idrissi hebben wel talent. AZ heeft wel een heleboel spelers met toekomst, maar daar hebben we nu nog niks aan.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    vrijdag 12 oktober 2018 om 07:00
    Niet iedereen wilt bij jullie voetballen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    vrijdag 12 oktober 2018 om 10:44
    Wees gerust, we gaan ook niet iedereen proberen te kopen.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:37
    Ohh gelukkig
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:43
    Ik zie het liefst weer het centrum De Ligt en Sánchez! Worden wel een aantal PL-kampioenschappen voor Spurs, let maar op!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:47
    Dat zou een geweldig centrum zijn, zelfs in de absolute top!;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    ReneAjax +3568
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:31
    We verpatsen De Ligt voor 70 miljoen aan Barca of Bayern en dan kopen we Sanchez terug van Tottenham voor 40 miljoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:40
    Aldeirwereld sls backup erbij, Schuurs en Magallan en er staat een dubbel bezet topcentrum.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:55
    En frenkie op het middenveld samen met Blind.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:41
    En Spurs gaat met De Ligt vandoor als hij niet bij Ajax blijft, let maar op!
    Vind ik leuk
    Gerro +6491
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:01
    ja zo'n lul van een zaakwaarnemer is het wel.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16655
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:48
    Dus Raiola bepaalt waar de Ligt speelt?
    Lijkt mij niet..
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:35
    Raiola bepaalt alleen welke pizza's hij zelf gaat bakken;)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16655
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:38
    Bakken of eten?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:48
    Hahaha, laten we er maar eten van maken.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16655
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:22
    Hahahaaa :-D
    Vind ik leuk
    Xienix +53
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:55
    Geloof hoer niets van...... Als ik toch speler zou zijn en dit zou horen, nam ik de volgende dag toch een nieuwe makelaar?

    Zo’n de Ligt lijkt mij nu echt zo’n jongen die dat zou doen....
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:57
    Maar je tekent wel een contract bij Raiola volgens mij.
    Vind ik leuk
    Johnnie +701
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:59
    Staat in dat contract dat Raiola je carrière kansen mag verkleinen door grote, vermogende clubs tegen je in het harnas te jagen? Lijkt me niet, reden genoeg om een legitieme contract ontbinding aan te vragen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:01
    Wie zegt dat zijn carriere kansen verkleinen?

    Raiola opent deuren, die voor iedereen dicht blijven. Raiola voert gewoon de druk wat op. Net als met Donnarumma.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 20:01]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:38
    Daar zullen de nodige ontsnappingsclausules voor beide partijen aan vast zitten.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:10
    Waarom maakt jouw spellingscorrectie van het woord hier hoer? 🤔
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:39
    Door dikke vingers kom je al snel bij hoer uit haha.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:40
    Meestal komt het door vaak ingevoerde woorden 🤔
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:41
    Dat probleem ken ik ook helaas.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:56
    Raiola is the big boss en niemand anders.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1941
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:04
    Zo is het maar! Hij heeft niet voor niets het oude huis van Al Capone gekocht.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:11
    Dat past wel bij hem. In de voetbalwereld, gedraagt hij zich hetzelfde, als de meesten in de onderwereld.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:42
    Hahaha, is dat echt zo?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1941
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:20
    Haha, yep!

    "De kleurrijke Nederlandse voetbalmakelaar Mino Raiola gaat wonen in de oude villa van gangsterbaas Al Capone in Miami. De Italiaanse Haarlemmer Raiola telde ruim 8 miljoen euro neer voor het luxeoord met zeven slaapkamers, drie gebouwen en een groot zwembad." (AD)

    Dit was vlak na de transfer van Pogba, dus zijn kassa rinkelde toen lekker hard.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:41
    Mooi man, dat vind ik dan wel weer heel gaaf.
    Zijn kassa blijft maar rinkelen;)
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1941
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:30
    Het heeft inderdaad wel wat. En hij lijkt ook echt een beetje op Al Capone haha.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:39
    Big is hij zeer zeker!;)
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1176
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:57
    De Ligt bepaalt zelf wel waar hij speelt daar heeft hij die dikke pizza niet voor nodig.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:58
    Als dit waar is, dan moet De Ligt heel snel de banden met Railoa verbreken. Neem aan dat hij zelf snugger genoeg is om zich niet als speelbal te laten gebruiken.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 19:59
    Raiola is heus niet gek hoor, de rest is gek.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:00
    Ghehe.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6224
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:00
    Moet je niet eens heen willen. Grootste club ter wereld en ze kunnen alleen nog met antivoetbal prijzen winnen, ook al spelen er wereldsterren.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:40
    Die wereldsterren zijn zo goed als uitgestorven bij United!
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1941
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:00
    Die jongen lijkt me heel intelligent en down to earth. Verbaast me echt dat ie bij die Mino zit.

    Zou een mooi moment zijn om snel ff te switchen naar een andere zaakwaarnemer. Als De Ligt naar Man Utd wilt (lijkt me sterk)... dan moet die pipo niks te zeggen hebben.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 20:02]
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:02
    Totaal met je eens
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:03
    Raiola beloofd gouden bergen, en een hoop verbeelding. En dat werkt toch op de een of andere manier.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:16
    Ik denk dat als je Raiola pas belt als er onderhandeld moet worden dat je wel een goede hebt. Ik zou alleen niet op hem vertrouwen qua carrièreplanning.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:41
    Dat hoeft de Ligt ook niet meer te doen.

    1 ding is zeker, Raiola kiest vaak wel de goede spelers uit. En dan staat hij sterk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:45
    Hij kiest ook wel vaak minder goede spelers uit.
    Bouy is zo'n minder goede speler. Of Samet Bulut.
    Maar inderdaad, door zijn goede spelers staat hij inderdaad sterk.

    Alleen ik denk wel dat hij bij een club de beste deal voor je kan krijgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:49
    Voor Juve bijv ...
    Verkoopt hij spelers voor 60 a 80 miljoen en hij koopt ze voor 30 a 40 miljoen.

    Juve is met hem groot geworden.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1914
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:50
    Matthijs heeft zelf voor Raiola gekozen, maar Barry Hulshof is en blijft zijn zaakwaarnemer. Raiola is alleen maar voor de internationale contacten
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:52
    Handig. Ik denk ook dat als je niet naar hem luistert je hem prima je onderhandelingen kunt laten doen.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1914
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:31
    Ik mag die riioolrat ook niet, maar je kan hem niet ontzeggen dat hij een enorm netwerk heeft en er voor de speler (en daarmee ook voor zichzelf) het meeste eruit haalt
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:00
    Best slim. Als Hulshof en Raiola maar geen ruzie krijgen.
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:01
    Ik vind die raiola een steeds misselijkere vent te vinden. Heeft toch al genoeg geld?

    Tuurlijk moet hij voor zijn cliënt opkomen... Maar hij slaat werkelijk door de laatste tijd.

    Zijn spelers die hij onder zich heeft is overal wel wat mee.

    Kishna el Ghazi
    Pogba ballotelli

    Nog even en geen club wil nog een speler van hem.

    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:05
    Zolang niemand hem een halt toeroept, wordt hij natuurlijk steeds brutaler. Dat is logisch, hij probeert het gewoon.
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:07
    Geef die Raiola ook geen ongelijk
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:01
    De ligt gaat echt niet naar een club die onze europa cup heeft gejat
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:06
    Ook niet voor 10 miljoen? Dat is best veel ...
    10.000.000 ... een 1 met veel onzin erachter.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:08
    huh...?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:10
    Jij bent ervan overtuigt, dat hij niet naar United gaat.
    En dat vraag ik mij dus af. Geld vergoedt veel.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:38
    niet te serieus nemen haha, ik verwacht man city of barca / spurs
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:42
    Ik denk niet dat de spurs aan de eisen van Ajax en de Ligt kunnen voldoen binnen hun huidige financiële huishouding.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:44
    De Spurs hebben dit jaar geen geld uitgegeven, toch?

    Dus dan hebben ze volgend jaar wat extra. Of dat geld moet in het nieuwe stadion zitten?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:46
    Daar beb je een goed punt, nou ik ben benieuwd;)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:01
    Heel simpel als er geen beweging komt in zijn speler die iets wil breng je ook de volgende er niet heen en maak je een statement. Aangezien hij veel invloed heeft maar ook verguist wordt en toch veel spelers naar hem toe blijven komen zegt dat iets over hoe hij het voor de spelers goed doet. Ik vind het persoonlijk een ordinaire zakkenvuller, maar wat ik of wij vinden boeit niet. Het gaat er om of hij goed doet wat deze spelers willen. Als dat niet zo was had hij niet zoveel grote namen en of invloed
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:12
    Ongeacht wat Mino wel of niet wilt, Matthijs wilt zelf niet naar ManU.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2024
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:13
    Haha laat je toch niet voor de gek houden ,door deze onzin.Ook Barca betaald geen 130 miljoen voor deze twee.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:24
    Zeker wel. Is een koopje voor die 2. Ik denk dat Overmars ze alleen niet laat gaan voor dat bedrag. Alleen de Jong is al 80 Mio voor geboden. En de Ligt is zeker het zelfde waard. Voor onder de 150 laat Marc ze niet gaan.
    En de Ligt is een hele verstandige en slimme jongen. Zeker weten dat hij zelf wel bepaald waar hij wel en niet naartoe wil.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:44
    Jawel Bi-msn, dat zijn officieel bevestigd door een woordvoerder van FC Barcelona.
    Als jij niet wil dat iets zo is, betekent dat nog niet dat het niet waar is.
    Vind ik leuk
    Gilze +188
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:15
    Begint een beetje op Belgische taferelen te lijken
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:18
    De Ligt zou prima passen bij Alt Madrid of Dordtmund. Mooie clubs voor hem
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:45
    Aldus een misgunnende PSV'er.
    Ik vind Lozano wel iets voor Leganés of Fortuna Düsseldorf trouwens!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:01
    Je lult weer eens uit je nek. Alt Madrid heeft het de afgelopen jaren fantastisch gedaan in Europa. Je volgt toch wel spelletje of lig je voor 21:00 u onder je Ajax laken. En Dordtmund mag je toch wel als 1 van de betere clubs van Duitsland beschouwen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:07
    Jij lult uit jouw nek knul, zoals gewoonlijk.
    DorDTmund, wat is dat voor club?
    Oh ja, Bergwijn naar St Pauli, Luuk de Jong naar de Treffers( al doet Luuk daar zijn naam geen recht aan), Pereiro naar Ipswich Town, en Guttierez kan met veel aanpoten wel bij Braunschweig aan de bak.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:17
    Joh de tijd dat Nederlandse spelers direct overstappen naar een grote Europese topclub is voorbij. Onder welke steen heb je gelegen.
    Veel spelers hebben het al lastig als zij vb in de PL of Primera Division middenmoot moeten uitkomen. Neem nu Promes. Speelde leuk in de top van Rusland. Nu zit hij kansloos op de bank. Ook Jahanbaksh 1 van de smaakmakers uit de eredivisie speelt niet altijd bij zijn club in Engeland.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 21:26]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:36
    Je laat me in ieder geval lachen met jouw grote onnozelheid en dat is ook al wat waard.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:16
    Ik ook met jouw Wilbert...iemand die nog denkt dat het Nederlands voetbal superieur is en dat de rode loper voor die spelers wordt uitgerold bij Real Madrid, Barcelona, PSG of Chelsea. ff reality check doen pik.
    We moeten blij zijn als Roma, Lyon of Spurs interesse hebben in eredivisie spelers. Niveau is om te janken.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:43
    Nou pikkie zo lang mijn reacties maar niet van zo'n treurig niveau worden als die van jou ben ik tevreden!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:01
    Alt Madrid (meetvoudig finalist CL) vergelijken met St Pauli. Lachen kan je wel met Wilbertje
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:13
    Wilbert wilt een wit voetje halen bij alle Ajacieden.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:19
    Echt he...die man vergelijkt Atl Madrid met Sankt Pauli. Totaal niet serieus te nemen.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:31
    Zo gek als een deur, dat voor een ex profvoetballer.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:21
    Spelen voor een profclub is ook geen reintegratiebaan.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13540
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:25
    😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:44
    Met jouw?? Serieus?
    Vind ik leuk
    pico323 +5655
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:25
    wat een nare man is dia Raiola toch. Spelers moeten toch niet met die engerd in zaken gaan. Ja zou je moeten schamen als dat je zaakwaarnemer is. De man manipuleert en is op geld belust.
    Vind ik leuk
    remakil +5674
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:30
    Dat is Raiola, als speler heb je geen ruk te zeggen en het interesseert hem niet waar je speelt. Als je maar naar de grootste betaler gaat...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:36
    Het zal je favo club zijn...ben je toch mooi klaar mee zo'n zaakwaarnemer...
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:40
    Ppffff.... die gast heeft al 60miljoen euro bij elkaar geharkt maar blijft maar graaien.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1914
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:47
    Hij heeft een eigen vermogen van meer dan 300 miljoen. Allen al aan de transfer van Pogba pakte hij 44 miljoen...
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1914
    donderdag 11 oktober 2018 om 20:46
    Volgens mij heeft Meneer Raiola geen ene ruk te vertellen waar Matthijs gaat spelen... dus leuk zo n stukje, maar complete nonsense.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:00
    Daar gaat die papzak toch niet over!
    Vind ik leuk
    jari11 +563
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:04
    Onbegrijpelijk dat de ligt met deze man in zee is gegaan. Zonder deze clown redt hij het ook wel
    Vind ik leuk
    Gerro +6491
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:19
    Zal Mathijs niet zelf uit maken waar of dat hij heen wil. Ben eigelijk best verbaasd dat zo'n nuchtere jongen als de Ligt juist hem in de arm genomen heeft zeker niet gezien de Ligt een voorkeur voor Barça lijkt te hebben en daar doet men geen zaken met Raiola.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1311
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:21
    The sun met echt nieuws?
    Vind ik leuk
    MR - +91
    donderdag 11 oktober 2018 om 21:30
    Belachelijk, dat een zaakwaarnemer er invloed op heeft naar welke club de speler gaat. Dat hoort toch af te hangen van wat de speler zélf wil? Schorsen die Raiola
    Vind ik leuk
    KoiFreak +269
    donderdag 11 oktober 2018 om 22:35
    Goede keuze!
    Ik wens geen enkele Nederlander speler om naar club zolang Mourinho de trainer is..
    Hij maakt alles kapot
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 23:52
    En zo wordt er gechanteerd in het betaalde voetbal. En het maakt de spaghetti man niet uit. Als hij zijn zin maar krijgt. Lees centen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 01:06
    Uit wraak aanbieden? Zo’n speler zou toch zelf ook nog wel inspraak hebben?
    Vind ik leuk
    renemar +518
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:41
    Als het waar is, is dat natuurlijk heel bizar. Zou ik de speler zijn dan zou ik die vetklep zeggen naar welke club ik zou willen en dat hij dat maar zou moeten regelen. Zou hij dat niet willen zou ik hem de deur wijzen.
    Kan toch niet zo zijn dat een zaakwaarnemer bepaalt naar welke club de speler gaat.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    vrijdag 12 oktober 2018 om 08:57
    Dus Raiola kan bepalen waar zijn spelers komen te spelen? Stel nu dat de Ligt echt bij ManU wil spelen. En ManU wil ook de Ligt. Dan moet zelfs Raiola inbinden en luisteren naar zijn klant, zijn opdrachtgever! Deze man moet echt verdwijnen uit het voetbal.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +860
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:09
    Een speler maakt toch uit waar hij wil spelen niet de zaakwaarnemer. Wanneer word die verschrikkelijke Mino aangepakt. Mino hoort in de cel met zijn praktijken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:18
    Spelers zijn de speelballen van deze man. Geld is zijn ultime doel.
    Vind ik leuk
    hannes +350
    vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
    Voor een goed opgevoede jongen als de Ligt is moet het toch duidelijk zijn dat Raiola met zijn uitstraling en werkwijze niet de juiste persoon is om hem te vertegenwoordigen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2367
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:31
    Oftewel, De Ligt kan Man U wel vergeten. Slechte zaakwaarnemer dan!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:36
    Moet De Ligt ook niet willen.
    Vind ik leuk
    Zlatan I +20
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:03
    Zlatan is groter dan Mino.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws