'Raiola not amused over Pogba-situatie: Manchester United kan De Ligt vergeten'

'Raiola not amused over Pogba-situatie: Manchester United kan De Ligt vergeten'

Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 19:40do 11-10-2018 om 19:40

Manchester United heeft interesse in Ajax-aanvoerder Matthijs de Ligt, maar lijkt kansloos om de centrale verdediger naar Old Trafford te halen. Volgens The Sun heeft dat te maken met de huidige situatie van Paul Pogba bij de club.

De Fransman botste al meerdere malen met manager José Mourinho en moest onlangs zelfs zijn aanvoerdersband inleveren. De invloedrijke zaakwaarnemer Mino Raiola, belangenbehartiger van zowel De Ligt als Pogba, is hierover absoluut niet te spreken, schrijft The Sun. De in Haarlem opgegroeide Italiaan zou daarom weigeren om aan een transfer mee willen werken, mochten The Mancunians concrete interesse tonen voor De Ligt.

De Engelse boulevardkrant sluit zelfs niet uit dat Raiola De Ligt uit wraak aanbiedt bij aartsrivaal Manchester City, dat net als Tottenahm Hotspur en Bayern München tot het rijtje belangstellingstellenden behoort. FC Barcelona lijkt echter de beste papieren te hebben voor de negenvoudig Oranje-international. Spaanse kranten pakten donderdagochtend groot uit met het nieuws dat de Catalanen 130 miljoen euro overhebben voor een dubbeldeal De Ligt én ploeggenoot Frenkie de Jong.

Plaats een reactie

Johnnie +874
donderdag 11 oktober 2018 om 19:42
Oke mino, niet onder de indruk. Je roept dit namelijk vrijwel het hele jaar over al je spelers. Puur uit op het prikkelen van clubs en het leggen van aandacht op zijn spelers. Dat die nog niet opgepakt is ivm zelfverrijking?
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 19:43]
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 19:42
Hahaha die dikke pizza bakker regelt het wel even!
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 19:45
Ach als ze met geld
Genoeg komen doet hij echt niet moeilijk ouwe zakkenvuller
Vind ik leuk
Toets +445
donderdag 11 oktober 2018 om 19:46
En alweer een broodje aap uit Barcelona
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
donderdag 11 oktober 2018 om 19:47
Lekkere zaakwaarnemer heb je dan, als je door de situatie van een van zijn andere spelers ergens niet naartoe kan.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 19:49

Wat als de Ligt perse naar United zou willen, dan heeft Raiola toch helemaal niks te willen?
Lijkt mij..
Vind ik leuk
Rondebal +1121
donderdag 11 oktober 2018 om 19:54
De Ligt wil zelf ook niet! Hij wil graag een stap vooruit
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:02
Ik denk ook niet dat de Ligt naar United wil, maar dat bedoelde ik niet..
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
donderdag 11 oktober 2018 om 20:12
Dat klopt denk ik wel. Zlatan had ergens anders ook meer kunnen pakken dan in Amerika, maar ging toch. Dan brengt Mino hem eigenlijk liever naar China denk ik.
Ik heb alleen wel mijn vraagtekens bij de machtspositie van sommige zaakwaarnemers. Ik vraag me af of je nog een speler krijgt als je twee van hem op de bank zet.
Vind ik leuk
Gerro +9510
donderdag 11 oktober 2018 om 22:01
ja zo'n lul van een zaakwaarnemer is het wel.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 19:48
Dus Raiola bepaalt waar de Ligt speelt?
Lijkt mij niet..
Vind ik leuk
Xienix +184
donderdag 11 oktober 2018 om 19:55
Geloof hoer niets van...... Als ik toch speler zou zijn en dit zou horen, nam ik de volgende dag toch een nieuwe makelaar?

Zo’n de Ligt lijkt mij nu echt zo’n jongen die dat zou doen....
Vind ik leuk
WilcoS64 +4776
donderdag 11 oktober 2018 om 19:57
De Ligt bepaalt zelf wel waar hij speelt daar heeft hij die dikke pizza niet voor nodig.
Vind ik leuk
Stadsgeweld +1069
donderdag 11 oktober 2018 om 19:58
Als dit waar is, dan moet De Ligt heel snel de banden met Railoa verbreken. Neem aan dat hij zelf snugger genoeg is om zich niet als speelbal te laten gebruiken.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
donderdag 11 oktober 2018 om 20:00
Moet je niet eens heen willen. Grootste club ter wereld en ze kunnen alleen nog met antivoetbal prijzen winnen, ook al spelen er wereldsterren.
Vind ik leuk
Antonio_4 +2200
donderdag 11 oktober 2018 om 20:00
Die jongen lijkt me heel intelligent en down to earth. Verbaast me echt dat ie bij die Mino zit.

Zou een mooi moment zijn om snel ff te switchen naar een andere zaakwaarnemer. Als De Ligt naar Man Utd wilt (lijkt me sterk)... dan moet die pipo niks te zeggen hebben.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 20:02]
Vind ik leuk
Benniewies +5849
donderdag 11 oktober 2018 om 20:02
Totaal met je eens
Vind ik leuk
#Keizerout +50189
donderdag 11 oktober 2018 om 20:16
Ik denk dat als je Raiola pas belt als er onderhandeld moet worden dat je wel een goede hebt. Ik zou alleen niet op hem vertrouwen qua carrièreplanning.
Vind ik leuk
Benniewies +5849
donderdag 11 oktober 2018 om 20:01
Ik vind die raiola een steeds misselijkere vent te vinden. Heeft toch al genoeg geld?

Tuurlijk moet hij voor zijn cliënt opkomen... Maar hij slaat werkelijk door de laatste tijd.

Zijn spelers die hij onder zich heeft is overal wel wat mee.

Kishna el Ghazi
Pogba ballotelli

Nog even en geen club wil nog een speler van hem.

Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2315
donderdag 11 oktober 2018 om 20:01
De ligt gaat echt niet naar een club die onze europa cup heeft gejat
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:01
Heel simpel als er geen beweging komt in zijn speler die iets wil breng je ook de volgende er niet heen en maak je een statement. Aangezien hij veel invloed heeft maar ook verguist wordt en toch veel spelers naar hem toe blijven komen zegt dat iets over hoe hij het voor de spelers goed doet. Ik vind het persoonlijk een ordinaire zakkenvuller, maar wat ik of wij vinden boeit niet. Het gaat er om of hij goed doet wat deze spelers willen. Als dat niet zo was had hij niet zoveel grote namen en of invloed
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:12
Ongeacht wat Mino wel of niet wilt, Matthijs wilt zelf niet naar ManU.
Vind ik leuk
Gilze +1270
donderdag 11 oktober 2018 om 20:15
Begint een beetje op Belgische taferelen te lijken
Vind ik leuk
Bizzy +22804
donderdag 11 oktober 2018 om 20:18
De Ligt zou prima passen bij Alt Madrid of Dordtmund. Mooie clubs voor hem
Vind ik leuk
pico323 +7741
donderdag 11 oktober 2018 om 20:25
wat een nare man is dia Raiola toch. Spelers moeten toch niet met die engerd in zaken gaan. Ja zou je moeten schamen als dat je zaakwaarnemer is. De man manipuleert en is op geld belust.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12874
donderdag 11 oktober 2018 om 20:36
Het zal je favo club zijn...ben je toch mooi klaar mee zo'n zaakwaarnemer...
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 20:40
Ppffff.... die gast heeft al 60miljoen euro bij elkaar geharkt maar blijft maar graaien.
Vind ik leuk
chuckie88 +2457
donderdag 11 oktober 2018 om 20:47
Hij heeft een eigen vermogen van meer dan 300 miljoen. Allen al aan de transfer van Pogba pakte hij 44 miljoen...
Vind ik leuk
chuckie88 +2457
donderdag 11 oktober 2018 om 20:46
Volgens mij heeft Meneer Raiola geen ene ruk te vertellen waar Matthijs gaat spelen... dus leuk zo n stukje, maar complete nonsense.
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 21:00
Daar gaat die papzak toch niet over!
Vind ik leuk
jari11 +5014
donderdag 11 oktober 2018 om 21:04
Onbegrijpelijk dat de ligt met deze man in zee is gegaan. Zonder deze clown redt hij het ook wel
Vind ik leuk
Gerro +9510
donderdag 11 oktober 2018 om 21:19
Zal Mathijs niet zelf uit maken waar of dat hij heen wil. Ben eigelijk best verbaasd dat zo'n nuchtere jongen als de Ligt juist hem in de arm genomen heeft zeker niet gezien de Ligt een voorkeur voor Barça lijkt te hebben en daar doet men geen zaken met Raiola.
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
donderdag 11 oktober 2018 om 21:21
The sun met echt nieuws?
Vind ik leuk
MR - +182
donderdag 11 oktober 2018 om 21:30
Belachelijk, dat een zaakwaarnemer er invloed op heeft naar welke club de speler gaat. Dat hoort toch af te hangen van wat de speler zélf wil? Schorsen die Raiola
Vind ik leuk
KoiFreak +281
donderdag 11 oktober 2018 om 22:35
Goede keuze!
Ik wens geen enkele Nederlander speler om naar club zolang Mourinho de trainer is..
Hij maakt alles kapot
Vind ik leuk
donderdag 11 oktober 2018 om 23:52
En zo wordt er gechanteerd in het betaalde voetbal. En het maakt de spaghetti man niet uit. Als hij zijn zin maar krijgt. Lees centen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 01:06
Uit wraak aanbieden? Zo’n speler zou toch zelf ook nog wel inspraak hebben?
Vind ik leuk
renemar +836
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:41
Als het waar is, is dat natuurlijk heel bizar. Zou ik de speler zijn dan zou ik die vetklep zeggen naar welke club ik zou willen en dat hij dat maar zou moeten regelen. Zou hij dat niet willen zou ik hem de deur wijzen.
Kan toch niet zo zijn dat een zaakwaarnemer bepaalt naar welke club de speler gaat.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30165
vrijdag 12 oktober 2018 om 08:57
Dus Raiola kan bepalen waar zijn spelers komen te spelen? Stel nu dat de Ligt echt bij ManU wil spelen. En ManU wil ook de Ligt. Dan moet zelfs Raiola inbinden en luisteren naar zijn klant, zijn opdrachtgever! Deze man moet echt verdwijnen uit het voetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:18
Spelers zijn de speelballen van deze man. Geld is zijn ultime doel.
Vind ik leuk
hannes +372
vrijdag 12 oktober 2018 om 09:23
Voor een goed opgevoede jongen als de Ligt is moet het toch duidelijk zijn dat Raiola met zijn uitstraling en werkwijze niet de juiste persoon is om hem te vertegenwoordigen.
Vind ik leuk
HupHolland +4404
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:31
Oftewel, De Ligt kan Man U wel vergeten. Slechte zaakwaarnemer dan!
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:36
Moet De Ligt ook niet willen.
Vind ik leuk
Zlatan I +19
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:03
Zlatan is groter dan Mino.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws