VP-voetbalkantine: 'Dolberg is minstens dertig miljoen euro waard'

    VP-voetbalkantine: 'Dolberg is minstens dertig miljoen euro waard'

    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Van Hooijdonk is het ideale medicijn voor NAC'

    Stelling 2: 'Logisch als Koeman Dumfries in de basis zet tegen Duitsland'

    Stelling 3: 'Dolberg is minstens dertig miljoen euro waard'

    Plaats een reactie

    3-5-2 +1074
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:04
    Stopt hij dan ook als analist ?? dat zou pas een verademing zijn zo op de vrijdag....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:24
    Hij zal in elk geval wel willen dat er bij NAC 2 mannetjes bij de palen staan bij de verdedigende corners vermoed ik zo ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:09
    Stelling 2: Dumfries hoort op dit moment in de basis van Oranje als er wordt gekeken dat Janmaat, etc. geblesseerd zijn. Hij is nu eenmaal beter dan Hateboer, dus het zal logisch zijn om met Denzel te starten.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2083
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:42
    Stelling 2, nee ik zie liever v dijk de vrij en de ligt als verdediigers en daarvoor 5 middenvelders.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:05
    Eerst maar eens de broodnodige, zware operatie en dan zien we wel weer welk medicijn er nodig is, maar het lijkt me sterk dat het Van Hooijdonk heet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:05]
    Vind ik leuk
    kwartje50 +897
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:24
    Stelling 1: 'Van Hooijdonk is het ideale medicijn voor NAC'

    Wellicht beter dan de gasten die nu spelen
    Vind ik leuk
    3Bier +8657
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:09
    Elk medicijn heeft bijwerkingen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:40
    Alleen deze wat meer dan gemiddeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:09
    Alleen van Hooijdonk kan NAC niet redden, daar is wel iets anders en meer voor nodig. Maar wat interesseert mij NAC nou eigenlijk, voor mijn part mogen ze lekker degraderen.
    Vind ik leuk
    RCJ29 +212
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:51
    En jullie mogen van mij best weer 18 jaar wachten op de coolsingel. Groeten uit Breda.
    Vind ik leuk
    Echt? +3370
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:14
    Ik ga echt niet 18 jaar op de Coolsingel zitten.
    Vind ik leuk
    meloen87 +761
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:25
    Liever 18 jaar wachten, i.p.v. nooit kampioen worden. Success daar in Breda, veel plezier straks in de KKD.
    Vind ik leuk
    RCJ29 +212
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:18
    Toch pijnlijk dat je van een degradatie club, 2x verliest in een seizoen wanneer zij uit de jupiler komen en Fey kampioen was....
    Vind ik leuk
    RCJ29 +212
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:33
    En promoveren is voor breda een mooi genoeg feestje hoor. Elke punt ook. Fey wordt komende 10 jaar never kampioen meer
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:09
    Zeker niet! Arrogante onruststoker zonder ervaring op TD gebied. Niet aan beginnen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:15
    Niet als TD misschien, maar dat is ook niet aan de orde. Verder gewoon een sterk uithangbord met een eigen mening én een netwerk. Die mag best wat arrogante trekjes hebben, alsof Smulders die niet had.
    Vind ik leuk
    MR - +91
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:28
    Ben net vandaag begonnen aan een boek vol met engelen verslagen. Weet je dat er genoeg mensen zijn die erin geloven?
    Natuurlijk helpt het, als je gelooft
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:15
    pfff wat brengt van hooijdonk dan...
    Vind ik leuk
    Spekholz +545
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:23
    Pierke zorgt voor de ondergang!
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1132
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:26
    Het medicijn heet beleid. Pierre is daarom gewoon een radertje in het geheel dat beleid moet maken. Daar is geen sprake van op dit moment. Ze moeten eerst de shitty-deal verbreken. Dan gaan kijken naar het spel dat je graag speelt. Daar spelers bij zoeken en als dat door beperkte middelen de wat mindere goden zijn, so be it! Volgens mij zoeken ze daar spelers die Noad hebben. In dat geval moeten ze vooral een goede mentaliteit hebben. Het heeft iig geen enkele zin om materiaal te halen voor 4-3-3 systeem, terwijl je weet dat dat niet bij je opvatting past.
    Vind ik leuk
    Peter12345 +186
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:48
    Als ze de bijsluiter maar eerst goed lezen...

    Je kunt hem beter als spitsentrainer aannemen. Die kwaliteiten had hij zeker. Leer ze bij NAC maar eens goed op goal schieten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    Drobtine +2428
    vrijdag 12 oktober 2018 om 11:57
    Een "zelfmoordpil"is toch geen medicijn?
    Vind ik leuk
    RCJ29 +212
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:52
    Wat een trieste reactie. Ik vind m vaak ook onzin uitkramen maar zoiets wens je toch niemand toe man.
    Vind ik leuk
    guusje +1121
    vrijdag 12 oktober 2018 om 12:06
    ideale medicijn? waarschijnlijk iets in de laxerende sfeer.....
    Vind ik leuk
    Tilbo1896 +210
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:10
    Jullie in gayda nemen iedereen aan, geloof me word niets , tis niets blijf niets !!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:05
    Pierre heeft teveel bijwerkingen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23693
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:12
    Stelling 1. Van Hooijdonk als medicijn? Ik mag toch hopen van niet, tenzij patiënt NAC persé niet beter wil worden.
    Stelling 2. Ja, Logisch zou het wel zijn om Dumfries in de basis te zetten. Er is geen andere back in Nederland zo goed in vorm op dit moment als hij. Of hij dat ook in Oranje laat zien is even afwachten, tenslotte moet de strijdwijze voldoende mogelijkheden bieden om vanuit die vorm te voetballen.
    Vind ik leuk
    DBCooper +83
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:31
    Logisch
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2711
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:09
    2 debutanten op rechts kan geweldig uitpakken maar voor beide ook desastreus worden..
    Combi met Rosario werkt bij Psv iig wel goed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 15:15
    Diepvries mag het vuile werk opknappen en andere Ajacieden worden rust gegund...
    Vind ik leuk
    isnake +2387
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:06
    Stelling 3:
    Als er een club is die het voor hem wil betalen wel.
    Vind ik leuk
    buddha +8776
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:08
    stelling 3. eerst maar weer even bewijzen. ff voor een langere periode zonder blessures doorkomen en beter doen dan de laatste periode voor zijn blessure. daarna maar weer over getallen gaan praten
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:16
    31miljoen
    Vind ik leuk
    meloen87 +761
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:23
    1. Lachwekkend, al zou Van Gaal naar NAC gaan zullen ze niet beter worden. Ze hebben echt een waardeloze selectie. Ze zijn op dit moment de gedoodverfde favoriet om te degraderen, als ze zo doorgaan. Maar laat Pi-Air maar lekker naar NAC gaan, hoeven we niet meer naar zijn vreselijke analyses te luisteren.
    2. Lijkt mij duidelijk, zijn concurrent is Hateboer. Hateboer heeft weliswaar 2 interlands gespeeld, maar Dumfires beleeft op dit moment een stormachtige ontwikkeling. Die moet je gewoon direct basis laten starten, in mijn ogen veel beter dan Hateboer.
    3. Op dit moment is hij dat absoluut niet waard. Lijkt mij duidelijk dat Ajax hem niet wilt laten gaan op dit moment, want ze zullen met dit bedrag iedereen afschrikken.
    Vind ik leuk
    MR - +91
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:29
    3. Mee eens, hij is ver teruggevallen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:31
    Stelling 3: Natuurlijk is Dolberg dat op dit moment niet waard. Maar hij heeft wel veel potentie, Ajax ontwikkeld zulke spelers graag dus tenzij er zo'n bedrag op tafel komt ga je zo'n jongen niet verkopen.
    Over 1 of 2 jaar kan hij dat namelijk wel waard zijn.
    Vind ik leuk
    Bill +696
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:33
    Dolberg 30
    De ligt 75
    Frenky 85
    Hakim 45
    Donny 30
    Lekker hoor.
    Klaar staan
    Gravenberch
    Eitingh
    Schuurs
    Brobbey
    De Wit
    Lekker hoor.
    Dat is Ajax.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 17:36]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12959
    zaterdag 13 oktober 2018 om 03:29
    En dan mis ik nog Onana, Tagliafico en Neres in dit rijtje.
    Het enige nadeel is dat wanneer deze jongens zo goed blijven spelen en zelfs nog beter worden, dat ik de meeste dan eind dit jaar zie vertrekken. Jongens als De Ligt, Ziyech en Tagliafico zijn op deze manier straks onhoudbaar voor Ajax, dus dan ben je gewoon een groot deel van je basisspelers kwijt.
    Ik hoop dat ze dan met dat geld ook weer kwaliteit terugkopen, want de meeste jeugdspelers zijn nog lang niet klaar om zulke geweldige spelers optimaal op te vangen.
    Vind ik leuk
    Hesses +977
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:34
    1 van Hooijdonk kan ideaal zijn voor NAC misschien kan hij ze helpen om op een goede manier te degraderen naar de KKD waar ze hopelijk komend seizoen spelen.

    2 Dumfries is n aardige speler voor Sparta of Heereveen maar Psv is al te hoog voor hem laat staan nl 11tal.

    En Dolberg was misschien 1.5 seizoen geleden richting de 25/30m waard toen ie nog wel eens n goal maakte voor ajax nu zou 12 tot 15 al te veel zijn...
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +576
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:38
    Alle 3 nee. Denk dat van Hooidonk meer problemen geeft, dan dat hij goed doet. Tegenwoordig lijkt het NL wel voor iedereen haalbaar. De lat ligt te laag. Als Dolberg 30 is ben ik zeker 10.
    Vind ik leuk
    repeP +1279
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:56
    1) Het afbreukrisico voor van Hooijdonk is daar veel te groot voor.
    2) Wanneer je een speler voor de eerste keer op roept wil je hem ook zien spelen.
    3) Dat is wel een aardige devaluatie dan.
    Vind ik leuk
    Romo +772
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:46
    Dolberg ....30.miljoen
    Das dus meer dan een miljoen per wedstrijd... meer heeft ie niet gespeeld!
    Als ze dat kunnen krijgen... bracht ik hem vandaag nog
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:27
    Beste aanbod ...! Het is veruit de beste baan. Ik heb 34827 euro van de eerste betaling van 4 tot 5 uur werk per dag. Ik kan niet geloven hoe gemakkelijk het was toen ik het probeerde. Het potentieel hiervan is oneindig. Alles was waar en veranderde mijn leven volledig.


    Kijk hier >>>>>>>>>>>> w­w­w.M­a­x­P­a­y­9.C­o­m
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20811
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:29
    60 miljoen, minstens.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws