VP-voetbalkantine: 'Dolberg is minstens dertig miljoen euro waard'

VP-voetbalkantine: 'Dolberg is minstens dertig miljoen euro waard'

Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 17:00vr 12-10-2018 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Stelling 1: 'Van Hooijdonk is het ideale medicijn voor NAC'

Stelling 2: 'Logisch als Koeman Dumfries in de basis zet tegen Duitsland'

Stelling 3: 'Dolberg is minstens dertig miljoen euro waard'

Plaats een reactie

3-5-2 +1779
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:04
Stopt hij dan ook als analist ?? dat zou pas een verademing zijn zo op de vrijdag....
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:24
Hij zal in elk geval wel willen dat er bij NAC 2 mannetjes bij de palen staan bij de verdedigende corners vermoed ik zo ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:09
Stelling 2: Dumfries hoort op dit moment in de basis van Oranje als er wordt gekeken dat Janmaat, etc. geblesseerd zijn. Hij is nu eenmaal beter dan Hateboer, dus het zal logisch zijn om met Denzel te starten.
Vind ik leuk
Vakkie D +4788
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:42
Stelling 2, nee ik zie liever v dijk de vrij en de ligt als verdediigers en daarvoor 5 middenvelders.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:05
Eerst maar eens de broodnodige, zware operatie en dan zien we wel weer welk medicijn er nodig is, maar het lijkt me sterk dat het Van Hooijdonk heet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:05]
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:24
Stelling 1: 'Van Hooijdonk is het ideale medicijn voor NAC'

Wellicht beter dan de gasten die nu spelen
Vind ik leuk
3Bier +15498
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:09
Elk medicijn heeft bijwerkingen
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:40
Alleen deze wat meer dan gemiddeld.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:09
Alleen van Hooijdonk kan NAC niet redden, daar is wel iets anders en meer voor nodig. Maar wat interesseert mij NAC nou eigenlijk, voor mijn part mogen ze lekker degraderen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:09
Zeker niet! Arrogante onruststoker zonder ervaring op TD gebied. Niet aan beginnen
Vind ik leuk
rinirat +4051
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:15
pfff wat brengt van hooijdonk dan...
Vind ik leuk
Spekholz +548
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:23
Pierke zorgt voor de ondergang!
Vind ik leuk
Peter12345 +612
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:48
Als ze de bijsluiter maar eerst goed lezen...

Je kunt hem beter als spitsentrainer aannemen. Die kwaliteiten had hij zeker. Leer ze bij NAC maar eens goed op goal schieten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 11:49]
Vind ik leuk
Drobtine +2649
vrijdag 12 oktober 2018 om 11:57
Een "zelfmoordpil"is toch geen medicijn?
Vind ik leuk
guusje +1638
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:06
ideale medicijn? waarschijnlijk iets in de laxerende sfeer.....
Vind ik leuk
Tilbo1896 +402
vrijdag 12 oktober 2018 om 13:10
Jullie in gayda nemen iedereen aan, geloof me word niets , tis niets blijf niets !!
Vind ik leuk
Kopstootje +9350
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:05
Pierre heeft teveel bijwerkingen.
Vind ik leuk
mcmodd +28569
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:12
Stelling 1. Van Hooijdonk als medicijn? Ik mag toch hopen van niet, tenzij patiënt NAC persé niet beter wil worden.
Stelling 2. Ja, Logisch zou het wel zijn om Dumfries in de basis te zetten. Er is geen andere back in Nederland zo goed in vorm op dit moment als hij. Of hij dat ook in Oranje laat zien is even afwachten, tenslotte moet de strijdwijze voldoende mogelijkheden bieden om vanuit die vorm te voetballen.
Vind ik leuk
DBCooper +240
vrijdag 12 oktober 2018 om 14:31
Logisch
Vind ik leuk
Fritske01 +5306
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:09
2 debutanten op rechts kan geweldig uitpakken maar voor beide ook desastreus worden..
Combi met Rosario werkt bij Psv iig wel goed.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 15:15
Diepvries mag het vuile werk opknappen en andere Ajacieden worden rust gegund...
Vind ik leuk
isnake +2835
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:06
Stelling 3:
Als er een club is die het voor hem wil betalen wel.
Vind ik leuk
buddha +10609
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:08
stelling 3. eerst maar weer even bewijzen. ff voor een langere periode zonder blessures doorkomen en beter doen dan de laatste periode voor zijn blessure. daarna maar weer over getallen gaan praten
Vind ik leuk
G.Kopf +5630
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:16
31miljoen
Vind ik leuk
meloen87 +845
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:23
1. Lachwekkend, al zou Van Gaal naar NAC gaan zullen ze niet beter worden. Ze hebben echt een waardeloze selectie. Ze zijn op dit moment de gedoodverfde favoriet om te degraderen, als ze zo doorgaan. Maar laat Pi-Air maar lekker naar NAC gaan, hoeven we niet meer naar zijn vreselijke analyses te luisteren.
2. Lijkt mij duidelijk, zijn concurrent is Hateboer. Hateboer heeft weliswaar 2 interlands gespeeld, maar Dumfires beleeft op dit moment een stormachtige ontwikkeling. Die moet je gewoon direct basis laten starten, in mijn ogen veel beter dan Hateboer.
3. Op dit moment is hij dat absoluut niet waard. Lijkt mij duidelijk dat Ajax hem niet wilt laten gaan op dit moment, want ze zullen met dit bedrag iedereen afschrikken.
Vind ik leuk
MR - +182
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:29
3. Mee eens, hij is ver teruggevallen
Vind ik leuk
Orphen89 +3943
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:31
Stelling 3: Natuurlijk is Dolberg dat op dit moment niet waard. Maar hij heeft wel veel potentie, Ajax ontwikkeld zulke spelers graag dus tenzij er zo'n bedrag op tafel komt ga je zo'n jongen niet verkopen.
Over 1 of 2 jaar kan hij dat namelijk wel waard zijn.
Vind ik leuk
Bill +948
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:33
Dolberg 30
De ligt 75
Frenky 85
Hakim 45
Donny 30
Lekker hoor.
Klaar staan
Gravenberch
Eitingh
Schuurs
Brobbey
De Wit
Lekker hoor.
Dat is Ajax.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 17:36]
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15276
zaterdag 13 oktober 2018 om 03:29
En dan mis ik nog Onana, Tagliafico en Neres in dit rijtje.
Het enige nadeel is dat wanneer deze jongens zo goed blijven spelen en zelfs nog beter worden, dat ik de meeste dan eind dit jaar zie vertrekken. Jongens als De Ligt, Ziyech en Tagliafico zijn op deze manier straks onhoudbaar voor Ajax, dus dan ben je gewoon een groot deel van je basisspelers kwijt.
Ik hoop dat ze dan met dat geld ook weer kwaliteit terugkopen, want de meeste jeugdspelers zijn nog lang niet klaar om zulke geweldige spelers optimaal op te vangen.
Vind ik leuk
Hesses +1256
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:34
1 van Hooijdonk kan ideaal zijn voor NAC misschien kan hij ze helpen om op een goede manier te degraderen naar de KKD waar ze hopelijk komend seizoen spelen.

2 Dumfries is n aardige speler voor Sparta of Heereveen maar Psv is al te hoog voor hem laat staan nl 11tal.

En Dolberg was misschien 1.5 seizoen geleden richting de 25/30m waard toen ie nog wel eens n goal maakte voor ajax nu zou 12 tot 15 al te veel zijn...
Vind ik leuk
Jeroen77 +515
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:38
Alle 3 nee. Denk dat van Hooidonk meer problemen geeft, dan dat hij goed doet. Tegenwoordig lijkt het NL wel voor iedereen haalbaar. De lat ligt te laag. Als Dolberg 30 is ben ik zeker 10.
Vind ik leuk
repeP +2251
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:56
1) Het afbreukrisico voor van Hooijdonk is daar veel te groot voor.
2) Wanneer je een speler voor de eerste keer op roept wil je hem ook zien spelen.
3) Dat is wel een aardige devaluatie dan.
Vind ik leuk
Romo +1574
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:46
Dolberg ....30.miljoen
Das dus meer dan een miljoen per wedstrijd... meer heeft ie niet gespeeld!
Als ze dat kunnen krijgen... bracht ik hem vandaag nog
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:27
Beste aanbod ...! Het is veruit de beste baan. Ik heb 34827 euro van de eerste betaling van 4 tot 5 uur werk per dag. Ik kan niet geloven hoe gemakkelijk het was toen ik het probeerde. Het potentieel hiervan is oneindig. Alles was waar en veranderde mijn leven volledig.


Kijk hier >>>>>>>>>>>> w­w­w.M­a­x­P­a­y­9.C­o­m
Vind ik leuk
wattenstaafje +23811
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:29
60 miljoen, minstens.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws