Koeman: Geen probleem als daar een, twee, drie of vier debutanten tussen zitten

    Koeman: "Geen probleem als daar een, twee, drie of vier debutanten tussen zitten"

    Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 12:58vr 12-10-2018 om 12:58

    Ronald Koeman werkt met een fitte Oranje-selectie toe naar de Nations League-wedstrijd tegen Duitsland (zaterdag). Over zijn vier debutanten is hij tevreden.

    Denzel Dumfries, Pablo Rosario, Steven Bergwijn en Arnaut Danjuma Groeneveld trainen deze week allemaal voor het eerst mee bij het Nederlands elftal. "Ja, ik zou ze allemaal op durven stellen. Lijkt me logisch. Als je spelers selecteert heb je er vertrouwen in", laat Koeman weten op de persconferentie in Zeist.

    "Ze maken allemaal een prima indruk", verklaart Koeman. "Ze worden erg goed opgenomen door de andere jongens, dat gaat perfect. Die jongens, met name van PSV en ook Ajax, kennen het hoogste niveau door hun ervaring in de Champions League en passen zich prima aan."

    Koeman weet nog niet wie hij laat debuteren tegen Duitsland. "Dat ligt ook aan wat je wil, hè. Ik kijk naar posities en hoe ik een elftal wil neerzetten. Daar maak ik keuzes op. Ik heb er geen problemen mee als daar een, twee, drie of vier debutanten tussen zitten."

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:02
    Ik denk dat Nederland 3-1 van Duitsland gaat winnen. Bergwijn en 2x de Ligt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:09
    Cillessen
    Dumfries De Ligt Van Dijk Van Aanholt
    Frenkie Wijnaldum Strootman
    Promes Depay Bergwijn
    Vind ik leuk
    jepo10 +704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:12
    Met Strootman erin moet dit een vertraagde 1 april grap zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:13
    Rosario mag ook😁
    Vind ik leuk
    jepo10 +704
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:23
    Daar teken ik voor!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:02
    Zet die van psv maar lekker 2 potjes op het bankje koeman.
    Vind ik leuk
    Prof(.) +268
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:11
    De ervaring die ze hierdoor krijgen is veel waardevoller dan de extra rust die die (jonge) gasten krijgen. Als ED club moet je dit soort wedstrijden altijd koesteren.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:48
    totdat een belangrijke speler in een nietszeggend oefenpotje iets af scheurt....
    De club is dan de lul
    Vind ik leuk
    lexy88 +1389
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:21
    Als je je dan toch niet afmeld met een zgn. liesblessure en dan alsnog wordt opgeroepen, is het minste wat je kunt doen je team helpen en gewoon spelen..
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:22
    gewoon lekker banken
    Vind ik leuk
    Koeien +2779
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:11
    Waarom zou je dat als PSV fan willen? Sparen voor de CL ofzo?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:48
    of voor de knvb beker, rkc thuis is geen sinecure
    Vind ik leuk
    Leozao +5615
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:20
    Klinkt als: bang... Geen probleem Straat; na de kerst krijgen jouw mennekes voldoende rust door de weeks
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:46
    mooi , kunnen we op ons gemakske toewerken naar nr 25
    Vind ik leuk
    Leozao +5615
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:18
    Gaan wij ook doen, maar dan voor n°34! En daarnaast nog Europees!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 14:20]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:19
    dat playstation gebeuren is niet aan mij besteed.......
    Vind ik leuk
    Leozao +5615
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:21
    Shake hands, dat is aan mij ook niet meer besteed...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:03
    Toch mijn geld maar op Duitsland gezet
    Vind ik leuk
    oke dan +4218
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:06
    Zonde van je geld dan
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:08
    Dat moet nog blijken,Nederland heeft wel een hoge quotering 4.10 keer je inleg
    Vind ik leuk
    Chielus +133
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:04
    Alle vier verdienen ze het om minuten te krijgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:08
    Van mij mogen alle Ajax spelers op de bank. Je wilt echt niet hebben dat ze geblesseerd raken.
    Vind ik leuk
    Breur +5
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:17
    Cilessen

    Dumfries - de Vrij - van Dijk - Ake

    Rosario - F de Jong - Wijnaldum

    Memphis - Bergwijn
    Vind ik leuk
    piet potlood +2174
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:13
    hee 1 van de 17 mln, je hebt er nogal vertrouwen in dat je denkt het met 10 man te kunnen doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 13:37
    Cilessen

    Dumfries de ligt de vrij van dijk ake

    Rosario. De jong

    Wijnaldum

    Memphis. Groeneveld/bergwijn
    Vind ik leuk
    Stom +357
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:01
    Cilessen
    Dumfries | De Ligt | Van Dijk | Van Anholt
    Rosario | F. De Jong
    Wijnaldum
    Promes | Babel | Memphis

    4-3-3 met de punt naar voren. 80e minuut Groeneveld voor Promes of Babel om hem vast te leggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 14:35
    De selectie met de doelpuntenmakers en wissels er alvast bij.. Uitslag 3-1

    Cilessen
    Dumfries - De Ligt - Van Dijk (1) - Van Aanholt
    Rosario - De Jong (Vilhena)
    Wijnaldum (v/d Beek)
    Babel (Groeneveld) - Depay (1) - Bergwijn (1)
    Vind ik leuk
    HupHolland +2858
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:17
    Jeetje, wat een vreselijk interview. Ten eerste is het maar een waardeloze vertaling in vreselijk slecht Duits. Ten tweede duurt het interview op deze manier wel erg lang.

    Waarom synchroniseren ze dat interview niet naderhand na. Dan heb je gewoon een interview in het Duits voor Duitsers en in het Nederlands voor Nederlanders. Tijdverlies zal minimaal zijn en de vertaling zal van een kwalitatief aanzienelijk hoger nivo zijn, lijkt mij.

    Stel je eens voor dat een F1 interview op deze manier in 20 talen wordt uitgezonden door mislukte vertalers.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws