'Modric is ongelukkig in Madrid en wil weg: transfer in januari is onmogelijk'

    'Modric is ongelukkig in Madrid en wil weg: transfer in januari is onmogelijk'

    Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 16:40vr 12-10-2018 om 16:40

    Luka Modric, beste speler van het WK in Rusland én FIFA's Best Player van 2018, is ongelukkig bij Real Madrid en wil naar Internazionale. Toch lijkt de Kroaat een transfer in januari te kunnen vergeten.

    Afgelopen zomer was Modric dichtbij een transfer naar het Italiaanse Internazionale, maar Real Madrid hield een overgang tegen. De Madrilenen wilden na Cristiano Ronaldo niet nóg een sterspeler kwijtraken.

    De Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport meldt dat de Kroaat nog altijd ongelukkig is in Madrid en alsnog wil vertrekken. De krant claimt dat Modric hoopt op een winterse transfer naar Milaan. Meerdere landgenoten van Modric spelen voor Internazionale: Sime Vrsaljko, Ivan Perisic en Marcelo Brozovic. Sportief directeur Piero Ausilio van Internazionale noemt een transfer in januari 'onmogelijk'.

    "Het is onmogelijk om Modric in januari op te halen, maar we weten waar we moeten zoeken. Kwaliteit staat voorop", zo stelt de sportief directeur van Internazionale. Het is onduidelijk of Modric tot de zomer wil wachten op een transfer naar Milaan, of dat hij in januari een andere club gaat zoeken. De 33-jarige middenvelder speelt sinds 2012 voor Real Madrid en heeft sindsdien vier keer de Champions League gewonnen met Real Madrid.

    Poll

    Gaat Modric vertrekken?

    (2421 stemmen)

    Plaats een reactie

    Martyynho +1319
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:42
    Met dat geld Hazard binnenslepen? Zie overigens niet in waarom je Hazard zou willen als je al Isco en Asensio hebt, wat in mijn ogen allemaal soortgelijke spelers zijn
    Vind ik leuk
    AFCA G.G. +2940
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:43
    Ze kunnen inderdaad beter voor Mbappé of Neymar gaan
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1361
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:48
    Mbappé kunnen ze wel vergeten
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:55
    Denk dat Modric wel naar Ajax gaat
    Vind ik leuk
    Toets +395
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:54
    hij heeft ooit echt de mogelijkheid gehad,...maar ja,..€'s
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:46
    Hazard is veel meer een buitenspeler dan die andere twee. Daarnaast vind ik hem ook beter dan Asensio.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27621
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:42
    Hazard is ook beter dan Asensio. Maar nutteloos om Hazard te halen ald je Asensio hebt. Daar zit overigens nog veel rek in ook.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:22
    Bovendien heeft hazard nog nooit twee wedstrijden achter elkaar goed gespeeld....hoogtepunt, dieptepunt, hoogtepunt,dieptepunt...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:47
    Die gaat naar inter
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10294
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:54
    Laat maar gaan gewoon. Doorselecteren dan maar genoeg andere optie,s
    Gelukkig is Tonny Kroos er nog wel bij
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:23
    Tony gaat naar manU
    Vind ik leuk
    mcmodd +24231
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:56
    Hij kan intussen bij FC Utrecht meetrainen tot de zomer. Totaal geen probleem.
    Vind ik leuk
    HJR +8293
    vrijdag 12 oktober 2018 om 16:58
    Goeie foto, 4 Spanjaarden achter hem aan en een scheidsrechter. Ik zal Spanje ook maar verlaten ;)
    Vind ik leuk
    yuuup +9908
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:00
    Niemand is gelukkig in Madrid.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174597
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:01
    Modric laten gaan als dat zo is en Hazard halen , daarna in de winterstop Mbapke en Neymar oppikken en de 14e lijkt slechts een kwestie van tijd.
    Ze hebben vast nog wel ergens een miljoentje of 500 liggen.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3541
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:10
    Ach hij is al 33. Zijn beste jaren zijn voorbij...
    Vind ik leuk
    Toets +395
    zaterdag 13 oktober 2018 om 17:55
    Modric, is een geweldige voetballer, terecht de beste speler van het WK 2018.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4959
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:19
    Ik zou Modric laten gaan en komende transferperiodes een aantal nieuwe sterren halen. Verkoop Modric, wellicht ook Benzema en Bale en haal Verratti, Eriksen, Hazard en Kane bijvoorbeeld. Daarmee kan je zo weer vijf jaar vooruit.
    Vind ik leuk
    Mama +343
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:24
    Jeetje je wint allerlei prijzen ,verdient een zak vol met geld, en dan ben je ongelukkig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:27
    Beste aanbod ...! Het is veruit de beste baan. Ik heb 34827 euro van de eerste betaling van 4 tot 5 uur werk per dag. Ik kan niet geloven hoe gemakkelijk het was toen ik het probeerde. Het potentieel hiervan is oneindig. Alles was waar en veranderde mijn leven volledig.


    Kijk hier >>>>>>>>> w­w­w.M­a­x­P­a­y­9.C­o­m
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:57
    Leuke speler voor ons aller Ajax😜
    Vind ik leuk