Drommel heeft geen spijt: Ik speel liever gewoon bij mijn club

    Drommel heeft geen spijt: "Ik speel liever gewoon bij mijn club"

    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:35

    Joël Drommel heeft geen spijt van zijn beslissing om het kamp van Jong Oranje te verlaten voor FC Twente. De doelman was bij de ploeg van Erwin van de Looi derde keuze, daar waar hij in Enschede eerste keuze was. Drommel werd door de KNVB geschorst vanwege zijn beslissing.

    "Ik was bij Jong Oranje en koos voor Twente, toen is er wel van alles gezegd", begint Drommel tegenover FOX Sports. "Ik was geschorst, ik mocht niet spelen." Drommel baalt er niet van dat hij niet is opgeroepen voor Jong Oranje. "Nu is het gewoon lekker dat ik kan spelen op zondag tegen MVV."

    Er is veel op de 21-jarige doelman af gekomen, maar hij blijft er nuchter onder. "Ik heb het ook heel snel losgelaten. Je verwacht het niet, want je komt bij Jong Oranje en je traint mee en je hoort dat je daar als derde keeper bent gekozen."

    "Dan denk je toch van: Ja, ik speel liever gewoon bij mijn club. Ik speel liever in de Grolsch Veste voor een vol stadion. Ik denk dat het voor mij persoonlijk beter is om te spelen voor Twente, dan voor Jong Oranje op de tribune te gaan zitten."

    Poll

    Wat zou jij doen als je Drommel was?

    (1615 stemmen)

    Plaats een reactie

    Nigelinho +45
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:38
    Groot gelijk Drommel, nu nog de 0 houden!
    Vind ik leuk
    Futre +2936
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:17
    Drommel is een baas.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1494
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:40
    Weer dat zelfde verhaal pffffffff. Er is zeker geen nieuws.
    Vind ik leuk
    Peterfc +788
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:45
    Den Bosch mist vanavond vier internationals. Trainer Boessen zegt er niets lelijks over. Dat wisten we van te voren: zegt hij.
    Dat is zeer verstandig en de beste manier om er mee om te gaan.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1494
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:46
    Kijk dat is nieuws dat willen we horen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +788
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:02
    Boessen moet ook nog eens drie verdedigers missen.
    Nog best lastig tegen Dordrecht in prima vorm.

    Ook zeer positief naar je invallers toe. Die geeft hij door niet te piepen, veel vertrouwen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1494
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:20
    Maar dat grote nieuws lezen we hier niet. Bedankt man.
    Vind ik leuk
    Peterfc +788
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:23
    Haha zo groot denk ik niet dat het nieuws is.
    Hoewel......
    Vind ik leuk
    Arie1970 +13
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:18
    Dordrecht in vorm? Hebben 1 wedstrijd gewonnen toevallig deze week tegen Cambuur.

    Ik lees dat zelfs de directie van de KNVB in casu Nico Jan Hoogma er nu klaar mee is dus als _Bossche bol_ mag je ook best zeggen dat het niet tof is wat mij betreft hoor, wél succes trouwens tegen Dordrecht in vorm, ik noteer gewoon een winst voor Den Bosch hoor
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 19:19]
    Vind ik leuk
    Peterfc +788
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:22
    Winst tegen Cambuur, de week ervoor 2-0 voor tegen Sparta.
    Niet tof is het zeker.
    Vind ik leuk
    Arie1970 +13
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:44
    2-0 voor is helaas niet de einduitslag maar ik gun Dordrecht absoluut het allerbeste, maar de huidige selectie is gewoon niet heel erg goed, maar dat geldt voor meer clubs hoor
    Vind ik leuk
    Peterfc +788
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:56
    K woord is gevallen





    Kampioen
    Vind ik leuk
    Arie1970 +13
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:06
    Als een K woord altijd kampioen is houdt ik me aanbevolen 👍
    Vind ik leuk
    Peterfc +788
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:12
    Wij hebben enorm goede spelers.
    De oh's en ah's gingen door het stadion. Beltrame is zo goed....
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2300
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:42
    Goede mindset, dit is toch alleen maar bewonderenswaardig? Deze jongen wil gewoon sporten, straf hem daar niet voor..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:56
    Precies. En hij maakte ook nog eens de juiste afweging.... stelletje hooghartige eikels bij die voetbalbond....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:43
    Helemaal gelijk heeft die jongen. Die schorsing was ook belachelijk
    Vind ik leuk
    gerard.. +210
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:54
    Die jongen MOCHT GOD OP DE BLOTE KNIEËN DANKEN dat hij bij jong oranje zat. Deze keeper komt net als zijn voorganger (Marsman)nergens meer als 1e keeper terecht. Of het moet bij Dordrecht of Helmond Sport zijn. En dan bedankt hij ........ Sul
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:56
    De enige sul hier.... ben jij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:49
    Goede keuze gemaakt, punt
    Vind ik leuk
    Lubje +745
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:02
    Ik begrijp de reactie van Drommel. Volgens mij hoef je ook niet zitten te wachten op een selectie bij Jong Oranje. Bijeengeraapt zooitje met een nietszeggende trainer.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21037
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:16
    Zelfs als Jong Oranje basis keeper zou een persoon voor zijn club kiezen. Tenminste, dat zou haast zo moeten zijn.
    Vind ik leuk
    Hast57 +1494
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:21
    Er mee stoppen dan maar met heel die interland zooi.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21037
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:55
    Ermee stoppen speelronden te plannen tijdens interlandweken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:25
    En dit is dus de nieuwe generatie. Wat een ongelofelijke droeftoeter!
    Als je voor EEN Nl- elftal word opgeroepen dan ga je! Trots om deel uit te MOGEN maken van het Nederlands TEAM!
    Ik denk dat hij van heel wat lijstjes van topclubs is geschrapt door deze intens domme actie. Die snapt er dus echt geen ruk van!
    Vind ik leuk
    Hast57 +1494
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:35
    Hiervoor zal hij niet van lijstjes geschrapt worden denk ik maar meer om z'n kwaliteit.
    Vind ik leuk
    heur es +642
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:27
    Heerlijk, een speler met een eigen mening.

    Je hebt groot gelijk, bij Twente leer je ook nog eens meer dan bij het saaie Jong Oranje!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4464
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:32
    Drommels drommels toch
    Vind ik leuk
    Benniewies +480
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:17
    Haha, je als eerste doelman knokken en dan ook in grote oranje...

    Dat heb je verknald.
    Blijf maar keepen tegen MVV

    Volgens mij heb jij je toekomst verkloot
    Vind ik leuk
    Spiegel +9752
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:22
    Snap hem wel, zijn club zit in zwaar weer en hij is zeer begaan met de club. Dan is een rol op het 3e plan waar hij na de komende cyclus toch niet meer voor in aanmerking komt helemaal niet belangrijk.
    Vind ik leuk
    gerard.. +210
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:27
    Barrytje toch ben jij zon twente boy dan. Dsn moet je het met me eens zijn jongen. Mede door Drommeltje spelen jullie nu op vrijdag.
    Vind ik leuk
    Linders +10
    zaterdag 13 oktober 2018 om 08:42
    Wie beslist er om bij oranje te spelen ?hij zelf toch !De KNVB kan niet beslissen jij moet voor oranje spelen, dat doet een speler als hij gevraagd wordt en als hij dr voor kiest om nee te zeggen dan heeft de KNVB geen poot om op te staan !jou club is je werkgever.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:02
    Groot gelijk Drommel!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws