Drommel heeft geen spijt: Ik speel liever gewoon bij mijn club

    Drommel heeft geen spijt: "Ik speel liever gewoon bij mijn club"

    Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 17:35vr 12-10-2018 om 17:35

    Joël Drommel heeft geen spijt van zijn beslissing om het kamp van Jong Oranje te verlaten voor FC Twente. De doelman was bij de ploeg van Erwin van de Looi derde keuze, daar waar hij in Enschede eerste keuze was. Drommel werd door de KNVB geschorst vanwege zijn beslissing.

    "Ik was bij Jong Oranje en koos voor Twente, toen is er wel van alles gezegd", begint Drommel tegenover FOX Sports. "Ik was geschorst, ik mocht niet spelen." Drommel baalt er niet van dat hij niet is opgeroepen voor Jong Oranje. "Nu is het gewoon lekker dat ik kan spelen op zondag tegen MVV."

    Er is veel op de 21-jarige doelman af gekomen, maar hij blijft er nuchter onder. "Ik heb het ook heel snel losgelaten. Je verwacht het niet, want je komt bij Jong Oranje en je traint mee en je hoort dat je daar als derde keeper bent gekozen."

    "Dan denk je toch van: Ja, ik speel liever gewoon bij mijn club. Ik speel liever in de Grolsch Veste voor een vol stadion. Ik denk dat het voor mij persoonlijk beter is om te spelen voor Twente, dan voor Jong Oranje op de tribune te gaan zitten."

    Poll

    Wat zou jij doen als je Drommel was?

    (1615 stemmen)

    Plaats een reactie

    Nigelinho +126
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:38
    Groot gelijk Drommel, nu nog de 0 houden!
    Vind ik leuk
    Futre +3144
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:17
    Drommel is een baas.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2515
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:42
    Goede mindset, dit is toch alleen maar bewonderenswaardig? Deze jongen wil gewoon sporten, straf hem daar niet voor..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:56
    Precies. En hij maakte ook nog eens de juiste afweging.... stelletje hooghartige eikels bij die voetbalbond....
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2264
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:43
    Helemaal gelijk heeft die jongen. Die schorsing was ook belachelijk
    Vind ik leuk
    gerard.. +391
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:54
    Die jongen MOCHT GOD OP DE BLOTE KNIEËN DANKEN dat hij bij jong oranje zat. Deze keeper komt net als zijn voorganger (Marsman)nergens meer als 1e keeper terecht. Of het moet bij Dordrecht of Helmond Sport zijn. En dan bedankt hij ........ Sul
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31568
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:56
    De enige sul hier.... ben jij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:49
    Goede keuze gemaakt, punt
    Vind ik leuk
    Lubje +743
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:02
    Ik begrijp de reactie van Drommel. Volgens mij hoef je ook niet zitten te wachten op een selectie bij Jong Oranje. Bijeengeraapt zooitje met een nietszeggende trainer.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:16
    Zelfs als Jong Oranje basis keeper zou een persoon voor zijn club kiezen. Tenminste, dat zou haast zo moeten zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:25
    En dit is dus de nieuwe generatie. Wat een ongelofelijke droeftoeter!
    Als je voor EEN Nl- elftal word opgeroepen dan ga je! Trots om deel uit te MOGEN maken van het Nederlands TEAM!
    Ik denk dat hij van heel wat lijstjes van topclubs is geschrapt door deze intens domme actie. Die snapt er dus echt geen ruk van!
    Vind ik leuk
    heur es +780
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:27
    Heerlijk, een speler met een eigen mening.

    Je hebt groot gelijk, bij Twente leer je ook nog eens meer dan bij het saaie Jong Oranje!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4959
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:32
    Drommels drommels toch
    Vind ik leuk
    Benniewies +1419
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:17
    Haha, je als eerste doelman knokken en dan ook in grote oranje...

    Dat heb je verknald.
    Blijf maar keepen tegen MVV

    Volgens mij heb jij je toekomst verkloot
    Vind ik leuk
    Spiegel +10076
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:22
    Snap hem wel, zijn club zit in zwaar weer en hij is zeer begaan met de club. Dan is een rol op het 3e plan waar hij na de komende cyclus toch niet meer voor in aanmerking komt helemaal niet belangrijk.
    Vind ik leuk
    gerard.. +391
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:27
    Barrytje toch ben jij zon twente boy dan. Dsn moet je het met me eens zijn jongen. Mede door Drommeltje spelen jullie nu op vrijdag.
    Vind ik leuk
    Linders +11
    zaterdag 13 oktober 2018 om 08:42
    Wie beslist er om bij oranje te spelen ?hij zelf toch !De KNVB kan niet beslissen jij moet voor oranje spelen, dat doet een speler als hij gevraagd wordt en als hij dr voor kiest om nee te zeggen dan heeft de KNVB geen poot om op te staan !jou club is je werkgever.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 13:02
    Groot gelijk Drommel!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws