Ajax verwelkomt oud-speler in technische staf: 'De club wat teruggeven'

    Ajax verwelkomt oud-speler in technische staf: 'De club wat teruggeven'

    Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 17:52vr 12-10-2018 om 17:52

    Christian Poulsen is terug bij Ajax. De 38-jarige Deen loopt twee dagen per week stage bij de technische staf van Ajax 1. Daar is hij blij mee.

    "Waarom ik hier ben? Omdat ik, allereerst, een geweldige tijd heb gehad bij deze club", vertelt Poulsen aan Ajax TV. "Toen ik drie jaar geleden stopte met voetballen heb ik met een aantal mensen contact gehouden. Ik ben ook een paar keer op bezoek geweest hier. Nu was er een mogelijkheid en dat viel samen met mijn opleiding tot trainer. Ik kan hier een periode wat dingen leren. Hopelijk leer ik wat en kan ik de club op deze manier wat teruggeven."

    Poulsen liep als speler twee jaar rond bij Ajax. "Het waren de twee beste jaren van mijn loopbaan. Ik was toen ook aan het einde. Mijn vrouw was erg gelukkig hier, dat was ook belangrijk. Het veldspel was fijn. Ik heb liever balbezit dan dat ik er steeds achteraan moet rennen. Ik weet toen ik hier kwam dat ik weer Champions League wilde spelen. We speelden in dit geweldige stadion en werden twee keer kampioen in die jaren."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:54
    Mooie gedachten .
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:55
    doet ie goed : onderaan beginnen
    Vind ik leuk
    Morris +23242
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:56
    Flauw
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:58
    de avond is nog jong
    Vind ik leuk
    Clutchy +856
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:02
    Op het moment dat je dit posten was het nog geen avond ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:07
    nondeju , scherp
    Vind ik leuk
    Johnnie +857
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:17
    Een beetje zout en peper doet wonderen
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5358
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:58
    Doet zeker wel pijn?

    Ook al word PSV de komende 20 jaar kampioen dan nog zal er altijd over Ajax gepraat worden :D
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:59
    Ruudje , ga er anders serieus op in joh wa kan jou het bommen......
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5358
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:03
    Serieus ? Ik dacht dat je aan het plagen was, ik denk plaag even terug vandaar die smiley.
    :P
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:05
    ohhh verroest ...tja die tekentjes das niet mijn sterkste kant ...zal wel aan de leeftijd liggen sorry
    Vind ik leuk
    Jozef +40091
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:09
    😁
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:11
    Ook raar dat jij jezelf op jouw leeftijd Stratumseind noemt, daar hebben wij toch de leeftijd niet meer voor...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:17
    Stratum's eind van zijn carriere
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:21
    nou 1 x per jaar denk ik daar niet aan als de platte kar weer door de stad toert.
    Ik maak mezelf dan wijs dat ik weer gewoon 18 ben en heel de wereld aan kan.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:23
    Ik ok, één keer per joar naor 't Lempke...
    Vind ik leuk
    stratumseind +174588
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:31
    en gas erop !!
    Vind ik leuk
    Gizmo +3880
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:47
    Ik 1x per week naar de lempkes
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +13115
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:09
    Beter dan onderaan blijven zoals jij, niet...)?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 18:10]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:55
    Nou zoals Overmars afgelopen zomer heeft toegeslagen, valt daar wel wat te leren
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    vrijdag 12 oktober 2018 om 17:55
    Zal snel een basisplek krijgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:03
    Het waren 2 fantastische seizoenen, de beste uit mijn carriere.

    Jammer voor zijn carriere dan.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2548
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:28
    Gaan we al weer met die verdomde interlands... Mazraoui geblesseerd aan de lies... waarschijnlijk weer als gevolg van overbelasting. Lekker weer...
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:45
    Het is een trend die Bergwijn heeft gezet.. Een liesblessure is iets van zeer tijdelijke aard, volgende week speelt ie gewoon weer mee met Ajax.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5385
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:44
    Poulsen kan mooi in de begeleiding zitten van de jonge Deense talenten bij Ajax. Dan voelen ze zich hier snel thuis.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4852
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:45
    Welkom terug chris!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10498
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:50
    "De club wat teruggeven" : hij doet het voor niks dus.....
    Vind ik leuk
    fdev86 +789
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:05
    Mooie goede ouwe beuk op van Bommel heerlijk !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws