Ajax verwelkomt oud-speler in technische staf: 'De club wat teruggeven'

Ajax verwelkomt oud-speler in technische staf: 'De club wat teruggeven'

Gepubliceerd: vrijdag 12 oktober 2018 om 17:52vr 12-10-2018 om 17:52

Christian Poulsen is terug bij Ajax. De 38-jarige Deen loopt twee dagen per week stage bij de technische staf van Ajax 1. Daar is hij blij mee.

"Waarom ik hier ben? Omdat ik, allereerst, een geweldige tijd heb gehad bij deze club", vertelt Poulsen aan Ajax TV. "Toen ik drie jaar geleden stopte met voetballen heb ik met een aantal mensen contact gehouden. Ik ben ook een paar keer op bezoek geweest hier. Nu was er een mogelijkheid en dat viel samen met mijn opleiding tot trainer. Ik kan hier een periode wat dingen leren. Hopelijk leer ik wat en kan ik de club op deze manier wat teruggeven."

Poulsen liep als speler twee jaar rond bij Ajax. "Het waren de twee beste jaren van mijn loopbaan. Ik was toen ook aan het einde. Mijn vrouw was erg gelukkig hier, dat was ook belangrijk. Het veldspel was fijn. Ik heb liever balbezit dan dat ik er steeds achteraan moet rennen. Ik weet toen ik hier kwam dat ik weer Champions League wilde spelen. We speelden in dit geweldige stadion en werden twee keer kampioen in die jaren."

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:55
doet ie goed : onderaan beginnen
Vind ik leuk
Morris +23597
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:56
Flauw
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:58
de avond is nog jong
Vind ik leuk
Clutchy +1270
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:02
Op het moment dat je dit posten was het nog geen avond ;)
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 19:07
nondeju , scherp
Vind ik leuk
Johnnie +897
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:17
Een beetje zout en peper doet wonderen
Vind ik leuk
Ruud1987 +5558
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:58
Doet zeker wel pijn?

Ook al word PSV de komende 20 jaar kampioen dan nog zal er altijd over Ajax gepraat worden :D
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:59
Ruudje , ga er anders serieus op in joh wa kan jou het bommen......
Vind ik leuk
Ruud1987 +5558
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:03
Serieus ? Ik dacht dat je aan het plagen was, ik denk plaag even terug vandaar die smiley.
:P
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:05
ohhh verroest ...tja die tekentjes das niet mijn sterkste kant ...zal wel aan de leeftijd liggen sorry
Vind ik leuk
Jozef +42266
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:09
😁
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:11
Ook raar dat jij jezelf op jouw leeftijd Stratumseind noemt, daar hebben wij toch de leeftijd niet meer voor...
Vind ik leuk
"Mimi" +23511
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:17
Stratum's eind van zijn carriere
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:21
nou 1 x per jaar denk ik daar niet aan als de platte kar weer door de stad toert.
Ik maak mezelf dan wijs dat ik weer gewoon 18 ben en heel de wereld aan kan.......
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:23
Ik ok, één keer per joar naor 't Lempke...
Vind ik leuk
stratumseind +190938
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:31
en gas erop !!
Vind ik leuk
Gizmo +3773
vrijdag 12 oktober 2018 om 20:47
Ik 1x per week naar de lempkes
Vind ik leuk
Antikunstgras +13804
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:09
Beter dan onderaan blijven zoals jij, niet...)?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 18:10]
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:55
Nou zoals Overmars afgelopen zomer heeft toegeslagen, valt daar wel wat te leren
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
vrijdag 12 oktober 2018 om 17:55
Zal snel een basisplek krijgen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:03
Het waren 2 fantastische seizoenen, de beste uit mijn carriere.

Jammer voor zijn carriere dan.
Vind ik leuk
chuckie88 +2488
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:28
Gaan we al weer met die verdomde interlands... Mazraoui geblesseerd aan de lies... waarschijnlijk weer als gevolg van overbelasting. Lekker weer...
Vind ik leuk
ReneAjax +8503
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:45
Het is een trend die Bergwijn heeft gezet.. Een liesblessure is iets van zeer tijdelijke aard, volgende week speelt ie gewoon weer mee met Ajax.
Vind ik leuk
ReneAjax +8503
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:44
Poulsen kan mooi in de begeleiding zitten van de jonge Deense talenten bij Ajax. Dan voelen ze zich hier snel thuis.
Vind ik leuk
Garinsha +5011
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:45
Welkom terug chris!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13157
vrijdag 12 oktober 2018 om 18:50
"De club wat teruggeven" : hij doet het voor niks dus.....
Vind ik leuk
fdev86 +784
vrijdag 12 oktober 2018 om 23:05
Mooie goede ouwe beuk op van Bommel heerlijk !!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws