Zivkovic hoort in mijn beleving niet meer in Jong Oranje

    "Zivkovic hoort in mijn beleving niet meer in Jong Oranje"

    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:47

    Arnold Bruggink vindt niet dat Richairo Zivkovic bij de selectie van Jong Oranje hoort. De analist is van mening dat spelers als Donyell Malen en Sam Lammers vaker de kans moeten krijgen. Zivkovic heeft tegen Jong Letland een basisplaats.

    "Dat is ook een beetje een verhaal zonder einde", zegt Bruggink bij FOX Sports over Zivkovic. "Hij zit dan nu in België (bij KV Oostende, red.). Ik zou dan altijd Malen laten spelen. Dat is een jongen die talent heeft. Je kunt ze gerust met hun drieën laten spelen (Malen, Dilrosun, Kluivert, red.). Laat ze het uitzoeken. Malen kan daar gerust spelen. Geef hem een vrije rol. Dit is ook zoeken naar iets wat er niet per se is."

    Zivkovic moet nu ook gaan spelen. Van de Looi zegt dat Oranje veel de bal heeft en dat Zivkovic goed is in de kleine ruimte. Hij is minder behendig dan Lammers. Nu mag Zivkovic het weer proberen. Waar wil je met dat verhaal naartoe? Zivkovic hoort in mijn beleving niet meer in Jong Oranje. Lammers en Malen verdienen veel eerder een kans. Daar zit rek in."

    Zivkovic speelt sinds vorig jaar zomer in België bij Oostende. De 22-jarige spits werd overgenomen van Ajax, waar hij niet doorbrak. Verder speelde Zivkovic nog voor FC Groningen, Willem ll en FC Utrecht.

    Poll

    Eens met Bruggink?

    (1243 stemmen)

    Plaats een reactie

    Barry Engels +32139
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:50
    En Bruggink hoort er ook niet meer bij.... kan deze open-deuren-trapper misschien een cursus sjoelen gaan doen?!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:02
    Jawel.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1709
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:12
    Bruggink het eeuwige talent heeft commentaar op eeuwige talenten..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:00
    Hij was tenminste een talent, en Primera division, 4 jaar bundelsliga en 6 jaar psv (150wedstrijden). Niks mis mee?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:03
    3x Landskampioen, 1x KNVB beker, 4x JC Schaal.

    En jij?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1709
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:42
    Ik was nooit een talent.
    Bruggink wel, heel lang.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 21:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:14
    In het buitenland overal mislukt en in nederland meegelift op het succes van anderen hun prestaties op het veld..aangezien hij een bankverwarmer was
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:09
    Dan mag het toch hij weet hoe je het niet moet doen
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1709
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:12
    Dat is waar. Ik vond het alleen grappig.
    Kwam misschien wat lullig over
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:13
    Het erge is je hebt nog gelijk ook
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:57
    Ik vind het wel een scherpe analyse eigenlijk. Wat is er mis mee?
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2393
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:00
    Snap ik ook niet. Betere analyse dan 90% van de mensen hier...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:10
    Hij is niet in staat iets nieuws te verzinnen. Zelfs een andere invalshoek bedenken bij een discussie die gaande is kan hij niet uit die kersenpit wringen.... het is altijd hetzelfde afgezaagde verhaal dat anderen al 44x uitgesproken hebben. Hij kan net zo goed niks zeggen.... of sowieso wat anders gaan doen.... sjoelen of zo.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16683
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:08
    Maar Bruggink heeft in deze wel gelijk vind ik..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:51
    Maar die had toch allang voor een ander land gekozen, zoals iedereen ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:53
    Waar wil je met dit verhaal naar toe?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28063
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:54
    Dat Van der Looi de grootste talenten op moet gaan stellen denk ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:00
    Die zin die ik schreef staat in de tekst. Volgens mij een flinke edit fout van de schrijver maar goed.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28063
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:02
    Oh, ja, overheen gelezen :p
    Nou, hij kan zich toch ook afvragen waar Van der Looi naartoe wil met zijn opstellingen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:53
    Rare opstelling weer bij jong Oranje.

    Wie heeft er een ander baantje voor vdLooi?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28063
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:55
    Wat flauw. De KNVB heeft hem deze baan juist gegeven, omdat niemand een baantje voor hem had :p
    Vind ik leuk
    Benniewies +516
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:02
    Mijn auto moet gewassen worden en heb nog wat blad liggen.
    Vind ik leuk
    Futre +2936
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:13
    Heb je geen wijf?
    Vind ik leuk
    Benniewies +516
    zaterdag 13 oktober 2018 om 08:10
    Zeker wel. Maar dan moet ik de ketting langer maken
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:02
    En dito spel. Man, mam, man, de O20 speelt frisser en dieper, is balvaster en drie keer zo sterk in de duels. Tja, de topspelers van de Jong Oranje generatie doen inmiddels bij het grote Oranje.
    Vind ik leuk
    Henk020 +41
    vrijdag 12 oktober 2018 om 18:57
    Je mag je geen talent meer noemen als je op je 22e nog in het Nederlands-elftal speelt

    Idd bedoelde jong oranje
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 19:36]
    Vind ik leuk
    Benniewies +516
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:04
    Lees je reactie gewoon nog eens.

    Als je op je 22e nog in Nederlands elftal speelt
    Vind ik leuk
    Hvdp +992
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:01
    Wat doet rammelaar in jong oranje ?
    Zelfs nog aanvoerder ook
    Bizar
    Vind ik leuk
    Benniewies +516
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:05
    Bizar of Bazoer?
    Vind ik leuk
    Hvdp +992
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:21
    Bazoer speelt bij - 14
    Vind ik leuk
    Benniewies +516
    zaterdag 13 oktober 2018 om 08:09
    Dan is het wel koud. -14 brrr
    Vind ik leuk
    heur es +643
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:03
    Wie?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:11
    Misschien handig om de volledige opstelling ook te plaatsen
    Vind ik leuk
    HanV +4288
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:48
    Groothuizen, van Drongelen, Hoogma, Diks, Floranus, Koopmeiners, Eiting, Ramselaar, Dilrosun, Zivkovic, Kluivert.
    Ik tik het over van flashscore, staat het gewoon op teletekst.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 19:52]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:05
    Dank. Het was meer om aan te geven dat VP de mening van de heer Bruggink schijnbaar belangrijker acht dan het feitelijke overleggen van de opstelling. Mening en feit, waar de prioriteit ligt wordt hier wederom duidelijk
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +263
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:11
    Zivkovic hoort niet eens meer op een voetbalveld! En vd Looi er niet meer naast!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 19:12]
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6247
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:15
    Van de Klooi strikes again...
    Vind ik leuk
    HansVites +4808
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:26
    Ik kan mij geen goeie wedstrijd van Zivkovic meer herinneren, waardeloze speler met een waardeloze mentaliteit.
    De eerste helft hing trouwens van lamlendigheid aan elkaar ze spelen tegen Letland notabene.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 19:26]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:34
    Duitsland - Oranje 019 1-1.

    Oranje 3x teruggefloten voor buitenspel en Duitsland een gemiste pingel, in het laatste half uur. 1x was echt geen buitenspel.

    Met een Italiaanse scheidsrechter.

    Wie gelooft het nog?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 19:35]
    Vind ik leuk
    Hyena +28886
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:18
    Waar zie jij dat?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:28
    Eurosport. Het is al klaar.
    Vind ik leuk
    Hyena +28886
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:39
    Heb jij de opstelling nog ergens?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:25
    Nee, niet echt.

    Chong en Dani de Wit vielen mij het meeste op, van wat ik zag.

    En de keeper, ik dacht Hoekstra.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 21:25]
    Vind ik leuk
    forzabv +255
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:11
    Je bedoelt O20, O19 is op dit moment in Ierland voor Euro kwalificatie. Is ook bijna niet uit elkaar te houden die teams :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:22
    Idd, dat zou heel goed kunnen.
    Vind ik leuk
    ruite083 +136
    vrijdag 12 oktober 2018 om 19:58
    Jammer vd Looi moet zo langzamerhand weten dat die Zivcovic ,een talent was maar nooit is doorgebroken en dat ook niet meer gaat doen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:27
    Ik ken nog een speler die vroeger te lang in Jong Oranje speelde...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:29
    Babel?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:56
    Arnoldje zelf volgens mij
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:57
    Bruggink.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:02
    Bruggink had 27 interlands in jong Oranje. En Babel 26. Of zoiets. Recordinternationals bij jong Oranje.

    Een eervolle vermelding.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 oktober 2018 om 21:02]
    Vind ik leuk
    Wouta80 +991
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:30
    Wat wil je met V d Looi als bondscoach. Liet ook Til vallen als een baksteen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:16
    Ja, omdat Til de volgende cyclus niet kan meedoen en wil doorselecteren op talent (wat hij dan weer even niet met Zivkovich doet).
    Vind ik leuk
    Wouta80 +991
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:18
    Idd argument gaat mank door Zivkovic, slechte trainer / coach..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 20:55
    En jij niet op TV...
    Vind ik leuk
    Wouta80 +991
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:07
    George Finidi, een van de beste rechtsbuiten die Ajax ooit heeft gehad. Wat doe je tegenwoordig ouwe kamel..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:11
    Hij is coach, maar nog niet zo goed als Pep🤣
    Vind ik leuk
    Wouta80 +991
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:18
    Wat een speler was dat, na Jari een van mijn favorieten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 21:23
    Jari is ook Mn favoriet, waren mooie tienerjaren in 90s met ons aller Ajax
    Vind ik leuk
    Futre +2936
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:15
    Mariano Juan
    Vind ik leuk
    Wouta80 +991
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:18
    Eens met de wereldbeker (wat was ik lam zeg)
    Vind ik leuk
    Lurton +2083
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:01
    Zivkovic heeft geen Enkel recht op een plaats in één van de Nederlandse elftallen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 oktober 2018 om 22:18
    Van de Looi zwakker dan zwakke trainer. Ergerlijke fouten, tactisch, menselijk. En geen winnaars-mentaliteit.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +991
    vrijdag 12 oktober 2018 om 23:20
    Als de KNVB net als v d Looi doorselecteert wordt Gio de nieuwe trainer van Jong Oranje :-)
    Vind ik leuk
    Lampenpit +718
    zaterdag 13 oktober 2018 om 01:27
    Zivkovic goed in de kleine ruimte? Juist daarop werd hij toch afgerekend bij Ajax?
    Vind ik leuk
    Het Brein +4021
    zaterdag 13 oktober 2018 om 02:23
    Mee eens, Zivkovic eindigt maximaal bij Standard of AZ..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws