Van der Vaart: 'Zie ik eruit alsof ik naar huis wil? Als je nou opschiet... haha'

    Van der Vaart: 'Zie ik eruit alsof ik naar huis wil? Als je nou opschiet... haha'

    zondag 14 oktober 2018 om 08:11

    Rafael van der Vaart heeft alle vertrouwen in de toekomst van Oranje. De 35-jarige linkspoot nam zaterdag samen met Dirk Kuyt officieel afscheid van het Nederlands elftal en zag zijn 'opvolgers' met 3-0 winnen van Duitsland.

    De NOS-analist, tegenwoordig actief voor het Deense Esbjerg, was trots op de mannen van bondscoach Ronald Koeman. "Natuurlijk is het jammer dat je een eindtoernooi mist, maar er komt weer een nieuwe generatie aan met veel talent", laat Van der Vaart weten aan FOX Sports. "Het was geweldig om al die debutanten te zien. Ik heb een wereldavond gehad."

    Na afloop van de wedstrijd werd de linkspoot samen met Kuyt in het zonnetje gezet door de KNVB. "Een fantastisch afscheid, geweldig dat ze dat gedaan hebben." Op de vraag van interviewer Pascal Kamperman of het nog laat zou worden, lacht Van der Vaart breeduit. "Zie ik eruit alsof ik naar huis wil? Als je nou een beetje opschiet... Haha!"

    Lees ook: Oranje-iconen Kuyt en Van der Vaart nemen afscheid: "Ik ben trots op jullie"

    Plaats een reactie

    J de Wit +1583
    zondag 14 oktober 2018 om 08:16
    Die vd Vaart, wat zag hij er dik en onfit uit zeg bi zij afscheid..
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    zondag 14 oktober 2018 om 08:39
    Lul niet man...
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zondag 14 oktober 2018 om 10:30
    Lul niet, hij is nog prof.. dan mag je wel wat verwachten toch.. kijk naar kuyt, lijkt nog 26 jaar..
    Vind ik leuk
    MichPSV +8759
    zondag 14 oktober 2018 om 08:40
    Komt zeker door al die wortels die hij eet.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    zondag 14 oktober 2018 om 08:53
    Wat voegt zo’n al duizend keer gemaakte grap nog toe in deze context. De man heeft veel gedaan voor oranje. Blijft een mooi figuur, beetje respect zou zo nu en dan niet zo veel kwaad kunnen!
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 09:41
    Idd, meer kan ik er niet aan toevoegen! Absoluut respect voor deze man. Blijkbaar kunnen veel mensen dat niet opbrengen en nemen zn laatste jaren als voetballer mee in zijn mening. Typisch Nederlands weer, lekker iemand afkraken die altijd alles heeft gegeven voor Oranje. Trots ben ik. Maar niet op ons volk, ronduit belachelijk dat je zo'n kerel naar beneden moet halen. Stelletje droeftoeters zijn het.
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 09:41]
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zondag 14 oktober 2018 om 10:34
    Typische een opmerking uit oppurtunisme... ff serieus heb je het voetbal niet gevolgd de afgelopen 15 jaar.. dan zou je alleen maar met me eens moeten zijn.. ik kraak geen spelers af zeg slechts wat ik heb geconstateerd en duid het aan met feiten. Is vast een top gast.. maar geen top voetballer.. talent en hardwerken maken je een topper.. wellicht als hi meer arbeid had verricht in zijn carriere had hij zijn carriere niet hoeven aftesluiten op de bank bij Esbjerg
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 11:33
    Nee lekker door blijven zeuren. Herinner de mooie momenten bij een afscheid. Veel leuker toch? Wat jij roept heeft iedereen al genoeg gezegd. Nu gaat het om afscheid en bedankeb voor wat ie wel heeft gedaan. Nu ga ik zwemmen, jij succes met kritiek leveren.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zondag 14 oktober 2018 om 15:11
    Haha, zeuren? Het is gewoon feitelijk de waarheid.. en eerlijk gezegd waren de mooie herinneringen bi het Nederlands elftal schaars...
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 15:40
    Je snapt nog steeds niet waar het om draait he? Goed lezen dan reageren. Gaat niet om wat ie niet goed heeft gedaan. Het is zn afscheid, dan bedank je hem voor de dingen die hij wel heeft gedaan. Ja zeuren ja, je zeurt als een zeurkous. Nu het zwemmen gedaan is, gaat de bbq aan! Rafael bedankt voor alles & een fijne dag allemaal. @jdewit ga door met zeuren, m'n vrouw las het en zei letterlijk: ben benieuwd of hij een vrouw heeft, die zal het dan erg zwaar hebben.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zondag 14 oktober 2018 om 10:31
    Respect.. na zijn 25ste ging het alleen bergafwaarts.. kon vanaf zijn 25ste geen wedstrijd meer uitspelwn.. hij was gezegend met talent.. maar heeft er nooit hard voor gewerkt.. hij zich eerder moeten schamen dan zichzelf steeds benoemen tot een van de grote 4
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 09:36
    Dat was niet alleen bij zijn afscheid ken hem de afgelopen jaren niet anders
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zondag 14 oktober 2018 om 10:39
    Klopt wel, maar vond het gisteren wel meer dan ik dde afgelopen tijd gewnd was. En dat te bedenken dat hij nog prof is..
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21457
    zondag 14 oktober 2018 om 10:36
    Zeikerd.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 08:48
    Lekker op de terugweg nog even een paar keer bij de Shell stoppen voor een paar frikandelletjes.
    Vind ik leuk
    Rondebal +697
    zondag 14 oktober 2018 om 09:14
    Laat hem toch zelf bepalen wat hij doet of eet! Man man, iedereen bemoeid zich maar met elkaar in deze wereld!
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 09:15
    Hij was misschien wel het grootste talent van zijn generatie.
    Toch jammer dat hij niet alles uit zijn carrière heeft gehaald.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1583
    zondag 14 oktober 2018 om 10:40
    Geen mentaliteit helaas..
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 09:32
    Zelfs zn afscheidsspeech is afgeRAFfeld
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    zondag 14 oktober 2018 om 12:08
    Hij was bloednerveus...
    Daarom ging het zo snel
    Vind ik leuk
    Mooi psv 1 +108
    zondag 14 oktober 2018 om 10:10
    Mooie sierlijke speler iets meer respect voor deze speler mag wel en al eet hij 2 dozen per dag dat moet hij zelf weten
    Vind ik leuk
    Romario9 +11791
    zondag 14 oktober 2018 om 11:28
    Ik hoop voor Vd Vaart dat ie z’n geld slim geïnvesteerd heeft, want als analyticus voorspel ik hem geen lange carrière en ik zie hem ook niet voor me als trainer, td, etc.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 11:53
    Ik zie hem Estefana over een paar jaar inruilen voor een nog jonger blondje 😋
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    zondag 14 oktober 2018 om 17:15
    Dochter van Kuyt?
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 17:43
    Over een paar jaar is die nog steeds erg jong ... maar daar val jij wel op merk ik
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    zondag 14 oktober 2018 om 18:19
    Hoe merk jij dat op?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9467
    zondag 14 oktober 2018 om 11:55
    Eindelijk werd er weer eens een prijs uitgereikt in de arena
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5779
    zondag 14 oktober 2018 om 18:20
    Later was er ook nog een frikandellen-eet-wedsrijd. De winnaar kan iedereen raden.
    Vind ik leuk
    Ron jans +357
    zondag 14 oktober 2018 om 18:48
    Echt een goede grap, ik lig dubbel. Ontzettend origineel ook.
    Vind ik leuk
    zondag 14 oktober 2018 om 19:00
    Van der Vaart, na Cruijff en Ronaldo Luiz Nazario de Lima mijn allergrootste favoriet aller tijden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws