Robben rent 4 mijl met zoontje: 'Ik was hem op het laatst even kwijt haha'

Robben rent 4 mijl met zoontje: 'Ik was hem op het laatst even kwijt haha'

Gepubliceerd: zondag 14 oktober 2018 om 15:45zo 14-10-2018 om 15:45

Arjen Robben benut de interlandperiode benut om samen met zijn zoontje Luka leuke dingen te doen. Zondag liepen ze samen de Groningse 4 Mijl. 

De twee slaagden erin om een medaille in de wacht te slepen. "Superleuk, zo'n evenement. De laatste jaren heb ik een paar keer gekeken, maar ik moest vaak interlands spelen", lacht de Bedummer in gesprek met RTV Noord. "Als je als vader met je eigen zoon kunt lopen, dat is het mooiste wat er is. Het was de eerste keer, dus ik ben hartstikke trots."

Robben moet hartelijk lachen om de dadendrang van zijn zoon. "Op het laatst trok hij nog een sprint, toen was ik hem bijna kwijt. Hij heeft het supergoed volgehouden." De twee werden massaal aangemoedigd door het publiek. "De mensen weten wel dat ik hiervandaan kom, dus ik heb veel leuke reacties gekregen. Dat helpt ook wel op zo'n lange weg, met name voor mijn zoontje."

Lees meer over:EredivisieArjen Robben

Plaats een reactie

zondag 14 oktober 2018 om 15:47
Waarom speelt Robben geen interlands?
Vind ik leuk
MeAgain +6856
zondag 14 oktober 2018 om 17:59
Hij is al gestopt.
Vind ik leuk
buddha +9982
zondag 14 oktober 2018 om 15:49
bijna 6,5 km. pfffff ik doe m wel op de fiets.
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zondag 14 oktober 2018 om 15:50
ik neem de taxi al bij 6,5 meter......
Vind ik leuk
psvfan1913 +3886
zondag 14 oktober 2018 om 15:50
Ik kom helemaal niet, thuis op het bankje met een biertje erbij..
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 15:54
Jij bent dan ook een luie hond ;)
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zondag 14 oktober 2018 om 16:05
schuldig
Vind ik leuk
HJR +8336
zondag 14 oktober 2018 om 16:19
Haha ik had vanmorgen de marathon van Lissabon gedaan. Maar zeker de laatste 10 km, vaak gedacht: ze hebben auto's/taxi's voor dit soort afstanden
Vind ik leuk
Pur Sang +470
zondag 14 oktober 2018 om 22:42
Wat een luie donders zijn jullie.... jullie ouders zijn vast trots op jullie!
Vind ik leuk
HJR +8336
zondag 14 oktober 2018 om 23:49
Omdat ik de marathon gelopen heb? Nou ja trots, me moeder zei: goed gedaan. Maar loop er elk jaar 2 of 3,dus wordt gewoon voor haar
Vind ik leuk
Pur Sang +470
maandag 15 oktober 2018 om 10:55
Voor jou geldt het niet, HJR. Mooie prestaties dat je dat voor elkaar krijgt!
Vind ik leuk
psvfan1913 +3886
zondag 14 oktober 2018 om 15:50
Goed hoor Robben! Is wel duidelijk op zn retour bij Bayern
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
zondag 14 oktober 2018 om 15:50
Waarom zou hij de interland niet hebben gekeken ? De 4 mijl is vandaag..
Vind ik leuk
PSV noord +1248
zondag 14 oktober 2018 om 15:53
Voorbereiding is key
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
zondag 14 oktober 2018 om 15:57
Haha, ja zaterdagavond nog zwaar aan het trainen.. :)
Vind ik leuk
oke dan +4353
zondag 14 oktober 2018 om 16:04
Gisteravond was de menzis 4milse4you. Zelfde route maar dan mag je hem ook op een alternatieve manier doen. Met skates,kinderwagen,steppen. Wat je maar wil.
Vind ik leuk
FARMER1963 +182
zondag 14 oktober 2018 om 16:05
Hij had een verjaardagsfeestje van zijn moeder die 60 is geworden.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 16:07
Ik ben niet zo goed in lezen natuurlijk, maar het staat er, alsof die 4 mijl op zaterdagavond gelopen is.
Toch?
[Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 16:08]
Vind ik leuk
MojoRisin +13584
zondag 14 oktober 2018 om 16:11
Je hebt gelijk, is nu, route is vlakbij m'n huis.. Mega druk, vandaag dus..
[Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 16:12]
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 16:26
Succes ermee, dan maar.
Vind ik leuk
MeAgain +6856
zondag 14 oktober 2018 om 18:01
Dat dacht ik ook toen ik het las, raar verhaal. Vp zal er wel weer zijn draai aan hebben gegeven.
Vind ik leuk
3Bier +11607
zondag 14 oktober 2018 om 15:50
Gelukkig is hij heel gebleven
Vind ik leuk
WilcoS64 +2311
zondag 14 oktober 2018 om 16:16
Hij had vandaag de marathon in Eindhoven kunnen doen. Beetje warm wel, maar mooi parcours door de stad, veel mensen, dat loopt lekker.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 16:17]
Vind ik leuk
Analyse075 +1822
zondag 14 oktober 2018 om 16:20
Padtje deed ook mee. Hij had een geldig deelnamebewijs.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6604
zondag 14 oktober 2018 om 17:18
Wat een held, Robben is de grootste voetballer uit de Nederlandse geschiedenis.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2311
zondag 14 oktober 2018 om 17:27
Echt niet, dat is Cruyff.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 18:42
Dit idd. Niemand, zelfs held Frenkie De Jong niet, kan ook maar in de buurt komen van Jopie Cruijff uit Betondorp te Amsterdam.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 19:00
Jij geeft er nog antwoord op maar als je roept wat Tjoepie net uit zijn waffel krijgt, dan ben je rijp voor een opname.

Qua lengte zit hij er ook naast.
Vind ik leuk
zondag 14 oktober 2018 om 18:42
Niet echt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws