Update: 'Feyenoord strijdt met Sevilla en Cocu om hand van Karsdorp'

    Update: 'Feyenoord strijdt met Sevilla en Cocu om hand van Karsdorp'

    donderdag 18 oktober 2018 om 11:44

    AS Roma overweegt Rick Karsdorp op huurbasis terug te sturen naar Nederland. In de Eredivisie is Feyenoord een reële kandidaat voor zijn komst.

    Dat meldt La Gazzetta dello Sport. Feyenoord verkocht Karsdorp ruim een jaar geleden voor veertien miljoen euro aan Roma. Dat bedrag kan nog met vijf miljoen oplopen. Omdat Roma een definitief vertrek ziet als een te groot verlies van kapitaal, mag de rechtsback alleen worden verhuurd. Volgens de roze sportkrant is Feyenoord een belangrijke kandidaat om Karsdorp in januari over te nemen.

    Karsdorp tekende vorig jaar een contract tot medio 2022 in het Stadio Olimpico. Een blessure verpeste zijn debuutseizoen en ook dit jaar dreigt uit te lopen op een sof. Karsdorp is in de pikorde voorbijgestreefd door nieuwkomer Davide Santon en zat op de bank tegen achtereenvolgens Bologna, Frosinone, Lazio, Viktoria Plzen en Empoli. Het zou bovendien niet boteren met trainer Eusebio Di Francesco.

    Giovanni van Bronckhorst ging anderhalve week geleden in op het Karsdorp-dossier. "Op dit moment is er geen contact met hem vanuit mij of de directie. Ik denk dat Rick veel contact heeft met spelers bij Feyenoord. Hij heeft zich mede door blessures niet kunnen ontwikkelen", aldus de Feyenoord-trainer.

    Update 18/10 11.44: Langzaam maar zeker wordt meer duidelijk over de toekomst van Rick Karsdorp. Naast Feyenoord hebben óók Sevilla en het Fenerbahçe van Phillip Cocu belangstelling voor de 23-jarige rechtsback. Dat meldt Calciomercato. AS Roma wil Karsdorp het liefst verhuren, omdat hij vorig jaar nog een slordige veertien miljoen euro kostte.

    Plaats een reactie

    Bengelino +12009
    maandag 15 oktober 2018 om 08:12
    Zou slim zijn als Feyenoord weer een speler haalt met restwaarde 0.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2879
    maandag 15 oktober 2018 om 08:15
    Mits de huurperiode meer dan 6 mnd bedraagd lijkt het mij een goede aanwinst. St juste kan naar het centrum en nieuwkoop heeft het ng niet waar gemaakt.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +9012
    maandag 15 oktober 2018 om 08:19
    Als je wilt provoceren doe het dan goed...een huurovereenkomst betekent per definitie dat de hurende partij geen aanspraak maakt op een verkoopsom. Overigens is karsdorp nog jong genoeg en heeft genoeg kwaliteiten, mits hij zijn niveau weer haalt, om te slagen in de (sub)top van Europa. Dus die restwaarde is behoorlijk hoger dan 0.
    Vind ik leuk
    Bengelino +12009
    maandag 15 oktober 2018 om 08:35
    Heeft niks met provoceren te maken, de spelers waar Feyenoord de afgelopen maanden interesse in had, Janmaat terughalen, Fer terughalen, karsdorp nu....die spelers gaan nooit wat opleveren. Feyenoord moet echt spelers gaan aantrekken die de potentie hebben miljoenen waard te worden. Dus ook niet alleen kijken naar spelers die het in de eredivisie aardig hebben gedaan (ayoub, haps, Larsson etc etc)
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2900
    maandag 15 oktober 2018 om 10:08
    Van Geel heeft daar het netwerk niet voor. Moet echt snel een andere TD komen voor Feyenoord!
    Vind ik leuk
    Voebtal +7620
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:29
    Raar dat ze dat niet zien bij Feyenoord. Ze denken dat alleen een nieuw stadion ze gaat redden.. Terwijl dat de doodsteek wordt met een hypotheek van 400 miljoen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 14:29]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:42
    Fer zou zeker wel een topper zijn voor Feyenoord zelf ik zie dat als Ajacied, als ze in Rotterdam door willen groeien moeten ze een keer van geel lozen
    Vind ik leuk
    Voebtal +7620
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:30
    Je weet dat hij al een jaar zwaar geblesseerd is?
    Vind ik leuk
    Beukenbv +19
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:45
    Fer zal nooit meer in Feyenoord1 spelen er is teveel haat richting die overloper dat weet ie zelf ook.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23982
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:44
    En, wil,jij het geld dan even voorschieten?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7620
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:30
    Utrecht heeft toch miljoenen over?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 08:51
    Gio en van Geel denken daar anders over.
    Vind ik leuk
    Korm +36884
    maandag 15 oktober 2018 om 09:50
    tja met die 2 mannen ga je de stap omhoog nooit maken
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5732
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:53
    Ik weet niet hoe Gio er over denkt, v. Geel gaat over het aan en verkoopbeleid en net als toen bij Ajax had ik daar geen vertrouwen in. Niet eens het geld maar Feyenoord zou eens zijn technische staf w.o. ook de scouting valt eens goed tegen het licht moeten houden want daar gaat het als mis.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8712
    maandag 15 oktober 2018 om 10:06
    Als Karsdorp door een huurperiode weet door te breken bij AS Roma kan Feyenoord mogelijk nog eur 5 miljoen aan bonussen verdienen. En wellicht is er ook nog een doorverkooppercentage bedongen. Plus dat we dan een goede rechtsback hebben die de andere spelers (waaronder Berghuis) beter kan laten voetballen. Is toch zeker het overwegen waard ook al is het geen eigendom.
    Vind ik leuk
    Swout +777
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:33
    Gewoon een topspeler die Karsdorp. Als Feyenoord hem kan huren moeten ze het zeker doen!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 14:34]
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4670
    maandag 15 oktober 2018 om 08:13
    Mits ie zn oude niveau haalt een absolute versterking.
    St Juste naar t centrum en Botteghin lekker banken.
    Vind ik leuk
    Romo +890
    maandag 15 oktober 2018 om 08:40
    Bottegin doet het prima...
    Zet Scharie maar op de middenveld waar hij hoort, en die blinde draver van een Vilhena opt bankie
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4670
    maandag 15 oktober 2018 om 08:55
    Laatste 2 wedtrijden ja, toen was t redelijk. Maar dit seizoen al meermaals laten zien te traag te zijn en kan absoluut niet opbouwen.

    JAvdH hoort ook niet op t middenveld. Speelt ie ook al jaren niet meer. Als je Vilhena al wilt laten banken, dan voor Ayoub.

    Maar in mijn ogen moet Ayoub MET Vilhena spelen
    Vind ik leuk
    Romo +890
    maandag 15 oktober 2018 om 16:55
    Die Vilhena heeft dit seizoen nog geen knikker geraakt!

    Botteghin moet gewoon luchtduels winnen en n vent uitschakelen meer niet.
    Aanval en middenveld is drama op v Persie ns....daar ligt het aan
    Vilhena Berghuis beide rijp voor de bank.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23982
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:48
    Dus Romo, Vilhena heeft zijn plek in Oranje verdiend door bij Feyenoord geen knikker te raken? Misschien vindt hij dat de tijd van knikkeren maar eens over moet zijn?
    Vind ik leuk
    Romo +890
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:48
    Heb jij Vilhena dit seizoen zien spelen...
    Vlgs mij niet
    Vind ik leuk
    mcmodd +23982
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:09
    Hoe kan je dit veronderstellen? Ik zie elke wedstrijd en analyseer er minimaal zes per weekend.
    Vind ik leuk
    Romo +890
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:17
    Zo knap.als je voor Utrecht bent en ze spelen tegelijk
    Vind ik leuk
    mcmodd +23982
    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:52
    Dat is dus niet moeilijk met terugkijken, een geweldige harde schijf waarop je alles kunt opnemen en een scherm waar je echt u tegen zegt.
    Vind ik leuk
    Romo +890
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:40
    Dan heb je meer tijd als ik, als je dat bij elke wedstrijd doet
    Vind ik leuk
    mcmodd +23982
    zondag 21 oktober 2018 om 09:58
    Ja, zo zal het zijn. Op mijn leeftijd werk je alleen nog als je er zin in hebt, iemand kunt helpen of desnoods als je een te klein pensioen hebt. Ik voldoe aan twee van deze drie voorwaarden.
    Vind ik leuk
    Romo +890
    zondag 21 oktober 2018 om 20:53
    Das mooi ....
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:44
    Botteghin is juist wat Feyenoord niet nodig heeft, zoals van Hanegem zei Feyenoord heeft de enige Braziliaan die niet kan voetballen
    Vind ik leuk
    Romo +890
    maandag 15 oktober 2018 om 16:52
    Ja en dat is het probleem.als iemand wat zegt lopen we er blind achteraan an
    Vergeet 1 ding niet
    Botteghin stond in het kampioensjaar gewoon achterin... maakte toen en ook nu ook nog eens te nodige goals.

    Ik vind hem prima!
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 16:52]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7837
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:17
    Helemaal mee eens Romo. Botteghin moeten we zeker niet vervangen. Oké hij is niet de snelste en qua opbouw heb je niet veel aan hem, maar verdedigend is het echt een baas. Als hij een snellere back naast hem heeft die voor rugdekking kan zorgen is het een prima speler. Rick weer terug op linksback zou een prima impuls geven.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:48
    Met je eens, alleen zou ik hem toch rechtsback zetten ;)
    Vind ik leuk
    Deck010 +7837
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:27
    Dat wel natuurlijk.........foutje bedankt.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 08:14
    Weet niet of het Karsdorp de meest verstandige zet is, maar van mij mag hij komen. Een goede rechtsback hebben we echt nog nodig en dan kan St. Juste in het centrum, want die hebben we daar wel nodig
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 08:16
    En weer een met hangende pootjes terug.
    Leer nou is van oudere spelers hoe je een carriëre opbouwd,inplaats van geld na rennen. Hou je aan het einde ook nog meer over.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 08:20
    Of pas je aan in je nieuwe omgeving. Afgelopen december sprak hij nog steeds geen woord italiaans. Engels ook erg krakkemikkig.
    Voorbeeld nemen aan Justin? Die schijnt druk bezig te zijn de taal te leren!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 08:26
    Zeker ook waar,en als je het dan ook niet laat zien tussen de lijnen is het snel klaar,te vroeg weg gegaan,als je het in de eredivisie al niet minimaal 30 wedstrijden kan laten zien ben je echt nog niet klaar voor het buitenland,kluivert idem,daarom zit die ook meer op de bank als dat die speeld,had beter nog een jaar bij ajax moeten blijven.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 09:53
    Maar Kluivert probeert tenminste nog de taal te spreken. Dat is wel zo professioneel.
    Karsdorp spreekt volgens een collega van mij, een fanatiek Feijenoorder, nauwelijks Nederlands.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 09:54]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2344
    maandag 15 oktober 2018 om 12:57
    Nauwelijks Nederlands? of Italiaans?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:18
    Sprak in december nog steeds geen italiaans. Volgens mijn collega die een Feijenoord fan is, spreekt hij zelfs nauwelijks Nederlands
    Vind ik leuk
    Deck010 +7837
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:20
    Dat is helaas wel waar inderdaad. Als je naar een interview van hem luistert denk je dat er een Marokkaan staat te praten. El Amahdi sprak beter Nederlands als Rick
    Vind ik leuk
    mcmodd +23982
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:52
    Het is ‘dan Rick’
    Vind ik leuk
    Deck010 +7837
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:28
    Wolla broer.....
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8712
    maandag 15 oktober 2018 om 10:08
    Karsdorp was toe aan de stap maar heeft pech gehad met zijn blessure. Het is nou ook niet alsof hij gelijk naar een Barcelona, Man City of andere absolute topclub is gegaan.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:19
    Ook.
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 14:21
    Goh, ik was even vergeten dat elke profvoetballer een talenknobbel heeft van hier tot Tokyo... Zou (als voorbeeld) Cocu de trainingen ook in het Turks verzorgen???
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1858
    maandag 15 oktober 2018 om 08:24
    Feyenoord heeft een sterk centraal verdedigingsduo, goede spits en een trainer nodig. Ik denk niet dat Kasdorp dit Feyenoord beter maakt. Bij Feyenoord zit ene Ayoub op de bank die eigenlijk een meerwaarde is maar zolang Gio het nog kan verzieken in Rotterdam zal er niet zo veel gebeuren en loopt Feyenoord al 3 lichtjaren achter op Ajax en PSV.
    Vind ik leuk
    COYG +6254
    maandag 15 oktober 2018 om 08:31
    Ze hebben al drie goede spitsen dus dat is overbodig, tenzij er een paar weggaan natuurlijk. Voor de rest moeten ze een flinke revolutie ondergaan.
    Vind ik leuk
    Romo +890
    maandag 15 oktober 2018 om 08:42
    Centraal duo is prima
    Dat zijn de enige met RvP die overeind blijven de rest is prut....
    Middenveld en Aanval is je beste verdediging beide drama!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 08:57
    Het zijn allemaal best wel goede spelers. Maar nu is het geen goed team. Net als Duitsland nu.
    Vind ik leuk
    Korm +36884
    maandag 15 oktober 2018 om 09:55
    is dat zo? spelers met potentie of die het niveau al hebben zijn er niet zo heel veel toch? Ayoub, Vilhena, Berghuis, Van persie, Jorgensen en St juste hebben het niveau. Malacia en Bijlow komen er ook wel maar de rest is echt niet goed genoeg.
    Feyenoord heeft sowieso 2 goede middenvelders en 2 verdedigers en een linker buitenspeler nodig om weer een goed team te worden.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:44
    Je hebt niet alleen goede spelers nodig, om een goed team te vormen.
    Je hebt ook vaak dé goede spelers nodig, die een goed team vormen.

    Vind ze maar eens.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23982
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:57
    En een trainer die de goede spelers ook wil opstellen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 08:54
    Jij verziekt nu ook veel, met zo'n rare opmerking. Mijn dag bijv.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:49
    Waarom verziekt hij nu ook veel, hij heeft toch gelijk? Ik had als ik hem was zelfs de naam van Van Bronckhorst erbij gezet.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:19
    Aldus de Feyenoordfan voor een kwartiertje.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:21
    Dat zijn wel aardig wat kwartiertje,s vanaf mijn 6e jaar tot enkele jaren geleden.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:22
    Dat is niet : Altijd.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:25
    Klopt, maar wel meer kwartiertjes als jij nu tot op het ogenblik.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:27
    Ik ben geen 18.

    Ik ook ongeveer vanaf mijn 6e.

    Alleen ... wat noem jij een fan? Ik ben gewoon voor Feyenoord. En dat zal niet veranderen, waarom zou ik?

    Maar ik zit niet met een Feyenoordshirtje op de bank te kijken. Ik ben fan , maar niet gek.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 15:29]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:32
    Nee, je bent 51.
    En ik noem een fan iemand die ook kritisch naar zijn club kijkt en schrijft maar nooit overloopt naar een of andere weet ik veel club. Heb zelfs mijn 2 tatoo,s een paar jaar geleden weer opnieuw laten inkleuren. Maar jouw nu al een tijdje kennende is het wel zo dat eigenlijk alleen jouw mening telt en die van een ander niet.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:38
    Dat is nog eens een verhelderde opmerking.

    Ik heb een hoop verbeelding en onzin, maar probeer toch wel meestal iedereen in zijn waarde te laten.
    Op sommige dingen na dan.

    Voor mij zelf heb ik gelijk. En dat typ ik. En daar mag iedereen wat van vinden, dat doe ik ook ten slotte.
    Niet iedereen vind elkaar leuk. En dat een heleboel mensen mij een eikel vinden, daar ontkom je toch niet aan.
    Hoe goed je je best ook doet. Zo gaat dat nu eenmaal. Iedereen is anders.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 15:38]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:41
    Gelukkig maar dat iedereen anders is,
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:45
    Idd. Anders was iedereen Feyenoordfan en vond iedereen mij leuk.

    Dat moet je niet willen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23982
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:00
    Ik niet hoor;—/))
    Vind ik leuk
    mcmodd +23982
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:54
    Analyse75, zodra Ayoub wordt opgesteld wordt de kans heel groot dat Feyenoord weer kampioen wordt.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 08:52
    Nederland is geen Rotterdam.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 08:57
    Karsdorp zou wel heel welkom zijn terug bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2344
    maandag 15 oktober 2018 om 12:56
    Jullie Feyenoorders blijven steeds dezelfde fouten maken... ongelooflijk.. nostalgie heet dat
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:42
    Ik zie Karsdorp niet naar Feyenoord terug komen.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2344
    maandag 15 oktober 2018 om 15:46
    Ach, is wel weer een goedkope optie voor van Geel en hoop weer ff wat rust te creeeren onder de supporters .. als een soort van afleiding
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:58
    Daarom komt hij ook niet.
    Vind ik leuk
    fr0do +1389
    maandag 15 oktober 2018 om 09:00
    Gewoon als AZ of Vitesse zijnde de gok wagen, spelen toch om hetzelfde als Feyenoord.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 09:15
    Haha. Leuk bedacht.

    Wist je dat mensen denken? Nee zeker? Nou, kijk anders maar eens naar de mensen om je heen. Of bijv naar alle mensen op de wereld.

    Jij wilt mij nu toch niet gaan vertellen, dat al die mensen nadenken? Want dan was het niet zo'n troep overal. En dan had jij wel iets anders bedacht.
    Vind ik leuk
    fr0do +1389
    maandag 15 oktober 2018 om 09:34
    Aandoenlijk dat jij nog in ontkenningsfase bent maar ga jij mij vertellen dat Feyenoord serieus voor plek 1 speelt?
    Vind ik leuk
    Korm +36884
    maandag 15 oktober 2018 om 09:56
    Nee, maar Feyenoord is wel beter dan de rest onder Ajax en PSV.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    maandag 15 oktober 2018 om 10:12
    Lenen, ja kom maar op.
    Huren, nee. Moet geen geld kosten. Heb geen zin om die fontein drama queens te helpen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:23
    Zou een mooie oplossing zijn voor dat miljoen wat nog open staat Karsdorp voor nog 1,5 jaar naar Feyenoord, Roma betaald gewoon zijn salaris door.
    En dan dat miljoen waar zoveel gebakkelij over is wegstrepen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    maandag 15 oktober 2018 om 10:27
    Je bedoelt dat miljoen wat Lazio nog moet overmaken voor De Vrij?
    Ik heb het idee dat AS Roma daar niet hard aan mee zal werken....
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:29
    Was dat Lazio? Haal ik ze door elkaar, excuses! Al die clubs uit Rome ook...
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    maandag 15 oktober 2018 om 10:30
    Als je het hebt over dat verhaal dat een Romeinse club beweert wel te hebben betaald maar dat ze slachtoffer zijn geworden van een internet scam, dan hebben we het over Lazio, ja.
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +173
    maandag 15 oktober 2018 om 10:22
    Hoewel ik zijn terugkeer wel zou toejuichen, zou ik voor een huurperiode van een halfjaar niet doen. Oké Mischien is dit al een verloren jaar maar denk dat het dan meer gaat rommelen. (Optie tot koop) gaat hem ook niet worden ivm bankrekening dusja
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:31
    Weer een mislukte kakkie in het buitenland. Feyenoord is geen dreppel naar de Europese top maar een Feyenoord is een stapje terug.. Lachwekkend die gasten
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:46
    net zo lachwekkend als een kleuter met een geestelijke beperking , die Feyenoorders kakkies noemt
    de grootste kakkerlakken zijn kansloze types zoals jij
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 13:57
    Oooeeeee meneertje is op zijn pikkie getrapt. Noem 1 Kakkerlak die wel geslaagd is in het buitenland, eigen kweek.. Grootsmoel
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:52
    van Bronckhorst zelf toen der tijd?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:57
    ik ben voor PSV randdebiel , en heb een hekel aan kuttekoppen zoals jij , die een grote bek hebben op internet , maar die hun mama moeten roepen als er een klein spinnetje op hun kamertje zit
    maar blijf lekker stoer doen hier kakkerlak
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:13
    Randdebiel?? Jullie belgen kunnen niet meer dan 3 liedjes onthouden.. En ik kom graag mijn kamertje uit en vooral voor wijsneusjes zoals jij.. Maar noem er is 1?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:17
    dat zijn nog altijd 3 liedjes meer als dat jij kan onthouden
    maar blijf maar lekker stoer doen hier met je "kakkies" , want daar gaat het hier over, niet of je wel of geen gelijk hebt of er Feyenoorders geslaagd zijn bij een buitenlandse topclub
    hier de grote jongen uithangen , maar als de" kakkies" voor je neus staan , kruip je van angst in hun kont
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:42
    Hahahaha hoor hem sukkeltje.. Als ik die net-niet-supporters kakkies wil noemen dan doe ik dat kk kakkie!!! Rot lekker op met je nep naam en je schijt mening
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:47
    rot jij lekker op met je kk praat hier
    dit had je tegen ze moeten roepen toen je met je kutvriendjes stoer liep te doen op de A10 of in Beverwijk
    toen hadden jij en de rest van die jongetjes ook niet zo'n grote bek
    heb jij ook een boete gehad toen , wegens te hard rennen over de A10 toen je op de vlucht ging
    of durfde je niet en zat je veilig op je zolderkamertje , held ???
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:08
    Donder op teletekst supporter.. Praat niet meer tegen mij met de stoere praatjes. Kut boer
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 12:47
    ga nog maar een paar rondjes over de A10 lopen lafaard , want de "kakkies" zitten weer achter je aan om je te vertrappen
    en als het je niet bevalt dat ik tegen je praat , dan ga je hier toch ook de vlucht op , (k)neus
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 20:59
    A9 sukkeltje.. Ga nou maar lekker domme liedjes zingen ipv mis informatie blijven uitkotsen.. Nep supportert!! Ga nou maar iemand anders lastig met dat rare accentje van je.. Boeruh!!! Hahaha sukkeltje
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 22:18
    hahaha jij bent gewoon 1 van die lafaards die hun vriend in de steek heeft gelaten kwiep
    en die van een afstand heeft staan kijken maar niks durfde te doen , vieze poeplaars
    vandaar ook die profielnaam
    je ging harder op de vlucht als dat de Apollo85 kan vliegen
    en ik blijf jou lekker lastig vallen hier praatjeslip
    jij bent zo'n lafaard met een grote bek op internet , maar thuis sla jij je 4 jarige zusje nog in elkaar broekpoeperd
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 23:19
    Kk nou gewoon op domme kk boer..
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 07:39
    nee domme (k)neus , jij dacht hier ff een grote bek te hebben , over de kakkies
    maar jij bent gewoon een vieze lafaard , die alleen praatjes heeft vanaf zijn zolderkamertje
    jij maakt hier niet uit wat ik doe poeplaars
    en laat je zusje vandaag met rust he laffe hond , pak gewoon iemand van je eigen leeftijd , of ben je dan bang dat je weer klappen krijgt
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:04
    Haha orgineel hoor... Kk sukkeltje
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:11
    ik hoop dat heel je fucking familie het krijgt , met je grote bek hier op VP
    heb je vandaag studiedag op school knul , want dan kan ik je mooi heel de dag vervelen en de grond intrappen , kakkerlak
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:52
    Nee je moeder zat op de knieeën voor mij, sorry dat ik er ff niet was.. Blijft een hoer hoor die moeder van je
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:43
    hahahaha , jij ken zelfs nog geen crackhoer krijgen sukkeltje
    je weet wat crackhoeren zeggen toch ???
    liever een dag zonder shotje , dan het besmette piemeltje van Apollo85 in mijn strotje
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:47
    Origineel grapje weer. Niveau ligt hoog in België
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:48
    is geen grapje (k)neusje , maar daar kom je dadelijk wel achter als je ooit volwassen word
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 11:53]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:19
    Ervaring mee zo te horen haha.. Wat een droevig mannetje lijk jij mij.. Sucks to be you
    Vind ik leuk
    B3v3r +645
    maandag 15 oktober 2018 om 10:44
    Ik betwijfel of het een goed idee is, tuurlijk het zou eventueel een direct versterking zijn.

    Maar dan moet hij wel op oude niveau komen. Met Diks vorig jaar een speler gehad die ook een jaar lang nauwelijk gespeeld had voor hij bij Feyenoord kwam. Was nou niet echt een succes te noemen.

    Je moet hem dus al voor 1,5 jaar huren en dan heb geen enkele restwaarde. Ik zou gewoon eigen spelers laten spelen waar je nog aan kan verdienen.

    Probleem bij Feyenoord ligt in het centrum niet op de backs
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2344
    maandag 15 oktober 2018 om 12:54
    Dit zelfde geroep en zgn versterking was het geroep om Clasie.. en zie nu... overbodig en geen versterking gebleken... vergeet ff het verleden... Karsdorp is nu een totaal andere speler dan toen hij vertrok...
    Vind ik leuk
    rinirat +2694
    maandag 15 oktober 2018 om 11:02
    Hahahahaah is de 25e speler die terug keert...
    Feyenoord kan hem best gebruiken maar de rechtsback voldoet redelijk.
    Kom in Rotterdam op de bank zitten... v Geel haalt je zeker.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8728
    maandag 15 oktober 2018 om 11:24
    Zonde dat die geblesseerd is geraakt want was in de vorm hoe hij was een aanwinst voor bijna elke subtopper in de grote competities in Europa.
    Die zal gewoon weer moeten gaan spelen ergens om ritme op te doen om zo weer vooruit te gaan komen. Als dat binnen Nederland is is Feyenoord prima club om dat te doen. Voor Ajax en PSV is hij momenteel niet goed genoeg en zou gewoon bankzitter zijn.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2344
    maandag 15 oktober 2018 om 12:52
    Wat is dat toch met Feyenoord en "oud spelers"? En maar verbaast blijven dat ze niet aanhaken en er geen talent door breekt.... niet te geloven... Ik heb in de laatste 2 a 3 jaar veel Feyenoord supporters horen roepen om de "terugkeer" van : Van Persie, Kuit, Berghuis, Boetius, Fer, Pelle, Karsdorp, Janmaat, Kongolo, Guidetti, Clasie, Elia...... een aantal zijn terug gekomen, maar kom op zeg.. hebben ze bij Feyenoord ook nog een normale scouting, of blijft men maar een beetje hangen in het verleden? gewoon absurd.. allemaal spelers die gehuurd moeten worden of geen restwaarde meer hebben en jeugdspelers of andere aangekochte talenten in de weg zitten.
    men snapt het echt niet in Rotterdam
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 12:52]
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 14:55
    In Rotterdam zelf snappen ze het wel, maar van Geel en van Bronckhorst snappen het niet.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 13:16
    Als er voor hem geen andere optie is zou ik ook naar Feyenoord gaan als ik hem was. Maar als er in het buitenland een mooie club is die hem eventueel ook wil huren zou ik eerst daarna luisteren. Dan speel je toch nog voor een goede club in het buitenland ipv in de Nederlandse competitie.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 15:49
    Daar zijn de verhalen weer van VP.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4371
    maandag 15 oktober 2018 om 16:24
    Ja want de back positie is het probleem, not...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90696
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:50
    Zou stom zijn indien Feyenoord dit zou doen. Nu speelt St. Juste daar, laat staan anders kan je die ook afschrijven. Dan worden het er wel erg veel, Amrabat ook niet veel mee gedaan vanwege vaak een verkeerde positie.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:51
    Concurrentie? wat een eikel zeg degene van VP die dit schrijft, want hoe kan Feyenoord nou concurreren met Sevilla en of Fenerbahçe?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:55
    Dat huren brengt je ook niet verder als club zijnde.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3192
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:07
    Ik zou de wedstrijd tegen Gala even afw8en voordat ik voor Fener zou kiezen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32072
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:35
    Doe.maar niet. St juste doet het prima op rb
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:40
    Feyenoord moet eens stoppen met het terug halen van oud spelers.. alleen met kuyt is het wat geworden maar de rest is allemaal drama.. waar is die geweldige opleiding van ze dan?? Of is die niet heel bijzonder....
    Vind ik leuk
    Sytz +3369
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:04
    RVP doet het ook best aardig lijkt me zo.

    Dit artikel misschien wel interessant voor je: https://www.telegraaf.nl/sport/2367061/feyenoord-troeft-ajax-af-in-premier-league
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:34
    Absoluut eens met rvp.. maar clasie, boetius, makaay etc etc vindt ik dramatisch...
    Vind ik leuk
    Sytz +3369
    donderdag 18 oktober 2018 om 21:36
    Makaay was prima naar mijn mening. Jp was absoluut waanzin natuurlijk, Clasie kan nog ontpoppen. Hij is er pas twee maanden. Tot nu toe zeer zwak vanzelfsprekend. Maar ik vind het ook een opvallend beleid inderdaad.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2469
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:49
    Hebben ze het bonnetje nog? Was natuurlijk al vanaf het begin duidelijk dat dit een miskoop zou worden en dat hij bij lange na geen 14 miljoen waard was/is..
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:36
    Dan kiest hij voor Spanje verwacht ik.
    Vind ik leuk
    Cookee +10938
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:36
    Prima voor Feijenoord maar dan als midvelder.
    Als back is hij steeds "on-fit".
    Ik denk dat hij als midvelder wel fit blijft.
    Clasie een linie naar achter en Ayoub en Karsdorpie ervoor.

    Leuk trouwens die nylon met tekeningetjes op zijn arm, waar kan je dat kopen?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 15:37]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21088
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:39
    Feijenoord kan de scouting opdoeken. Ze blijven maar vissen uit dezelfde vijver.
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1096
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:39
    Als ie voor cocu kiest vermoord ie definitief zijn carriere die zo mooi had kunnen zijn. Coco ligt er nl. voor de winterstop uit bij Fener. Als ie slim is gaat ie heel snel terug naar 010. Dan kan hij voor t EK gaan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 16:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:26
    Mijn naam is Abella uit Mexico, ik wil scheren. Een van de gemakkelijkste beslissingen die ik ooit heb genomen, was toen ik accepteerde dat ik ging trouwen met een man waarvan ik dacht dat het mijn soulmate was, mijn geliefde voor 2 jaar. Hij was de knapste en eerlijkste man die ik ooit ben tegengekomen, hij was zo vriendelijk, respectvol tegenover mij en mijn hele familie. Hij gaf me de reden om mijn hele leven met hem door te brengen. Ik genoot van 3 jaar van liefde en zoete romantiek als zijn vrouw voordat de duivel bij ons thuis kwam, zijn ex-vriendin werkte voodoo met hem, ze liet me de slechte kant van hem zien en veroorzaakte ook onze scheiding. Het meest irritante deel was toen de ex probeerde mijn leven geestelijk en fysiek te nemen, vechtend om ervoor te zorgen dat ik grondig van mijn man gewist werd voordat ze het roer overnam. Het werd zo gespannen dat ik niet dag en nacht kon slapen omdat ze er moest zijn om me lastig te vallen.
    Om het verhaal kort te maken, gebruikte ik de enige beschikbare opties die er waren om hulp van buiten te zoeken, ik neem contact op met 3 verschillende spell casters die me bedroog voordat ik dr. Egbo van dregbosolutioncenter@gmail.com tegenkwam. Dr. Egbo was de laatste optie, omdat alle andere bronnen faalden en zijn liefdeswaan na drie dagen wonderen deed, waardoor de boze dame onmiddellijk van ons wegvluchtte, de echtscheidingszaak werd binnen dagen verzoend.
    Sinds de betovering wist ik eindelijk hoe ik goddeloze en jaloerse mensen moest behandelen en een hele nieuwe hoop dingen van Dr. Egbo. Geluk en vreugde zijn al ruim 8 maanden na de liefdesbetovering in mijn familie aanwezig. Dank aan Dr. Egbo's liefdesbetover die wonderen verricht. Hier is zijn e-mailadres: dregbosolutioncenter@gmail.com voor het geval je dergelijke hulp nodig hebt, neem dan via die e-mail contact met hem op. vertrouw me dat je aan het eind blij zult zijn met je man. bedankt.
    Vind ik leuk
    woensdag 24 oktober 2018 om 10:00
    Mijn naam is Andrea Ramsay uit de VS Mijn vriend en ik waren gelukkig voor zover ik kon vertellen en ik had nooit gedacht dat we uit elkaar zouden gaan. Toen zijn neef stierf bij een tragisch auto-ongeluk, ging hij een week terug naar Philippine om bij zijn familie te zijn. Ik kon niet gaan omdat ik midden in het vermaken van de stadscliënten zat voor werk. Hij leek niet boos te zijn dat ik niet kon gaan, dus liet ik hem zijn. Het volgende dat ik weet, hij heeft opnieuw contact gemaakt met een oude vriend van de middelbare school waar hij jaren geleden verliefd op was en ze begonnen een affaire te hebben! Ik had geen flauw idee wat er gaande was tot een maand nadat hij terugkwam van Philippine. Hij ging verder met haar en ik totdat ik betrapte dat hij haar op een avond testte. Ik confronteerde hem en hij vertelde me de waarheid over wat er gebeurde. We gingen uit elkaar en gingen onze eigen weg. We vochten niet voor onze relatie. Ik was boos en besloot om me er niet druk om te maken en het gewoon in beweging te houden. Toen werd ik na ongeveer een maand niet meer tegen hem gezegd verdrietig. Ik wilde dat hij me vertelde dat hij bij mij wilde zijn en niet bij haar. Ik nam contact op met Dr.okojie voor een liefdesbetovering en hij heeft me volledig geholpen! hij was in staat om hem te laten missen waar hij weer bij elkaar wilde komen. Hij had veel spijt en voelde zich slecht omdat hij niet vocht om me te houden en voor vals spelen in het algemeen. Hij waardeert onze relatie nu veel meer en we zijn nu samen! Je kunt je geliefde ook terughalen met de hulp van Dr.okojie via zijn e-mail: drokojiehealinghome@gmail.com
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws