'De Ligt, De Jong en Van de Beek kunnen een voorbeeld nemen aan Memphis'

    'De Ligt, De Jong en Van de Beek kunnen een voorbeeld nemen aan Memphis'

    maandag 15 oktober 2018 om 09:53

    Jordi Cruijff ziet voldoende redenen om weer een goed gevoel te hebben bij het Nederlands elftal. Hij ziet dat er langzaam maar zeker een bovengemiddelde lichting opstaat.

    'Nederland heeft weer een paar grote talenten die een heel eind gaan komen', aldus Cruijff in De Telegraaf. Hij plaatst een kanttekening. 'Voorlopig zullen ze ook hun mindere dagen hebben. Zoals dit keer Matthijs de Ligt. Een enorm talentvolle verdediger, die nog altijd bezig is om stappen te maken. Dat doet hij op een imponerende manier, maar tegen Duitsland werd duidelijk dat hij qua constant presteren nog een weg te gaan heeft.'

    'Wat dat betreft kunnen De Ligt, Frenkie de Jong, Donny van de Beek en al die anderen een voorbeeld nemen aan Memphis Depay', vervolgt Cruijff. 'Vier jaar geleden tijdens het WK in Brazilië stond hij uit het niets op het wereldpodium, waarna bij Manchester United zou blijken dat hij daar nog niet helemaal klaar voor was. In Frankrijk heeft hij de draad weer opgepakt en hij laat zich nu ook meer in het Nederlands elftal gelden.'

    Plaats een reactie

    maandag 15 oktober 2018 om 09:56
    en weer alleen maar ajacieden opnoemen bah
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17788
    maandag 15 oktober 2018 om 09:58
    Memphis..
    Vind ik leuk
    mcmodd +23971
    maandag 15 oktober 2018 om 10:09
    Die zal volgend seizoen wel door Ajax worden gekocht denk ik.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 10:09]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17788
    maandag 15 oktober 2018 om 10:18
    Als stand-in voor Huntelaar.. ;-)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21470
    maandag 15 oktober 2018 om 10:19
    Memphis noemt ie ook grapjurk.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2013
    maandag 15 oktober 2018 om 10:25
    Noord Holland,....Misschien omdat de andere spelers de maniertjes van Memphis al beheersen daarom worden bepaalde spelers alleen maar genoemd.
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 10:27]
    Vind ik leuk
    ErikAjax +478
    maandag 15 oktober 2018 om 10:32
    Die buitengewone talenten spelen nu een keer niet bij PSV of Feyenoord. Volgende keer beter. Op Bergwijn na dan.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    maandag 15 oktober 2018 om 14:06
    Ah, dus toch bij PSV.
    Vind ik leuk
    HJR +7875
    maandag 15 oktober 2018 om 11:10
    Net hoe je hetzelf leest. Ze moeten een voorbeeld nemen aan: Memphis
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 09:58
    Alweer een De Ligt topic.. Het is goed geweest nu.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:05
    Mis je ook de de jong topics zo?
    Vind ik leuk
    Foden +4691
    maandag 15 oktober 2018 om 09:58
    Lekker nog een paar jaar bij Ajax ballen
    Vind ik leuk
    Korm +36643
    maandag 15 oktober 2018 om 09:58
    Depay is ook gewoon een hele goede voetballer!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17788
    maandag 15 oktober 2018 om 10:00
    Is hij ook zeker, gelukkig lijkt hij zijn talent nu waar te maken.
    Goed bezig!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:01
    Ik zie het liefs Depay - Arnout - Promes tegen België. Misschien dat Berwijn nog kan invallen. De achterhoede van België is waardeloos met snelheid pak je die Belgen!
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 10:01]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9435
    maandag 15 oktober 2018 om 10:05
    Ik zie liever geen Promes. Daarnaast was Babel verdedigend heel belangrijk. Laat die Babel maar ff staan, met z'n peenhaar.
    Vind ik leuk
    Laliga +2165
    maandag 15 oktober 2018 om 10:32
    Blijft toch opmerkelijk dat babel allang uit het oog verloren was in de zandbak speelde en toen opeens weer zo europese subtop terugkwam. Bijzonder veel respect voor behalve dan dat peenhaar haha
    Vind ik leuk
    Korm +36643
    maandag 15 oktober 2018 om 10:07
    Ik zou bergwijn in brengen op de plek van promes. Bergwijn ontwikkeld zich beestachtig en is fysiek ook sterker aan de bal
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:10
    Promes gaf een mooie assist tegen Duitsland. Bergwijn heb ik bijna niet gezien. Ik zou voor de volgende 11 gaan:

    Depay - Arnout - Promes
    Wijnaldum - Frenkie - van de beek
    Aké - de vrij - de ligt - Dumfries
    Cillessen

    Arnout kan gewisseld worden voor Babel. Promes kan gewisseld worden voor Bergwijn mocht het niet lukken.
    Vind ik leuk
    John M. +4773
    maandag 15 oktober 2018 om 10:25
    Van de Beek kan gewisseld worden voor de Roon. Van de Beek heeft een te grote drang naar voren en de Roon is verdedigend veel waard, vooral omdat Dumfries wel (te) vaak veel naar voren stormt en dan achter in geen velden of wegen te zien is.
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    maandag 15 oktober 2018 om 10:05
    Heb het nog niet kunnen ontdekken. Heeft af en toe een leuke actie maar meer ook niet
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26661
    maandag 15 oktober 2018 om 10:07
    Ik zou Memphis nu nog wel eens willen zien bij United. Bij dit United zou hij echt zoveel meer kunnen brengen dan de overbetaalde Martial die daar nog belachelijk veel kans krijgt.
    Vind ik leuk
    Heisenberg +303
    maandag 15 oktober 2018 om 10:08
    Heb ik een heel andere wedstrijd gezien zaterdag of was NL helemaal niet zo goed? Ik wil het weleens zien tegen België morgen. Dat is momenteel echt een topland en ik vind Duitsland maar matig. Jammer dat van Dijk er niet bij is. Ondanks dat het een oefenwedstrijd is morgen ben ik heel benieuwd hoe het morgen gaat.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:11
    België is ook matig. Veel individuen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:09
    Ook Heracles heeft wel eens een mindere dag. Bijvoorbeeld tegen Vitesse uit.
    Hindert niet, als we de komende 4 wedstrijden weer gaan winnen. 'T is een groeiproces.
    Logisch heh.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:10
    Memphis moet gewoon de kar trekken de aankomende jaren. Met de talenten die nu opkomen draven is er weer iets positiefs in het vooruitzicht
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5535
    maandag 15 oktober 2018 om 10:20
    Over wie de kar zal gaan trekken daar ben ik al van overtuigd dat het Frenkie zal zijn die het tempo bepaald en de lijnen uitzet. In weet geen enkele speler met zoveel voetbal inzicht.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1830
    maandag 15 oktober 2018 om 10:21
    Denk dat Memphis beter een voorbeeld aan de Ligt kan nemen.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5535
    maandag 15 oktober 2018 om 16:26
    De Ligt en de Jong zijn jongens die met beide benen op de grond staan en lopen niet snel in zeven sloten tegelijk. Depay heeft even een moeilijke periode gehad maar ook bij hem is het kwartje nu wel gevallen. Deze jongens geven weer perspectief voor de toekomst van het NL elftal want die gaan steeds beter worden bij meer internationale wedstrijden.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 10:28
    Heeft Jordi de wedstrijd wel gezien of heeft hij alleen naar de psv sub geluisterd. Bv Donny van de Beek heeft niet gespeeld. Johan blijft een groot gemis dat hij zijn wijsheden niet meer kan vertellen, Jordi de Ligt speelde naast een speler die onwennig was, maar speelde niet zo als hij met 19 jaar wel doet. en Frenkie heb ik niet veel verkeerd zien doen. Depay speelde voor mij gevoel voor het eerst goed in het nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40860
    maandag 15 oktober 2018 om 10:39
    Nou neem aub geen voorbeeld aan Memphis. Geweldig talent, maar door zijn gedrag en discipline lijkt er niet uit te komen wat er absoluut inzat.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 15 oktober 2018 om 10:43
    Blijkt juist wel over discipline te beschikken. Hij gaat gewoon door, laat zich niet gek maken en laat z'n voeten spreken. Vergeet niet dat hij nog steeds jong is, is net 24.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40860
    maandag 15 oktober 2018 om 10:47
    Als hij over veel discipline zou beschikken, zou hij non stop top zijn.
    Bij zijn club speelt ie inmiddels al niet meer alles.
    Depay heeft kennelijk iets nodig dat hem triggert om te vlammen. Zijn discipline om eruit te halen wat er in zit, is niet voldoende om te blijven presteren.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    maandag 15 oktober 2018 om 10:41
    Dit is alleen maar leuk voor Memphis. Ik denk dat hij de meest bekritiseerde international ooit is.
    Vind ik leuk
    Leozao +4169
    maandag 15 oktober 2018 om 10:46
    Vergelijk zijn verhaal eens met dat van Hugo Borst. Jordi, positief, maar de werkelijkheid niet uit het oog verliezend.
    Vind ik leuk
    plein19 +2315
    maandag 15 oktober 2018 om 10:49
    Vind Memphis helemaal geen goed voorbeeld. Die is zo lang de weg kwijt geweest,. En er zal toch echt wel een reden zijn dat hij toch regelmatig nog wisselspeler is. Memphis speelt nu goed. maar laat de dip vooral geen jaren duren.
    En spelers die god en andere krachten erbij halen meteen waarschuwen dat het Nederlandse elftal geen podium is voor dat soort onzin.
    Vind ik leuk
    oostkust +651
    maandag 15 oktober 2018 om 10:52
    ietsje?? overdreven. Overigens sloop bij de Ligt de onzekerheid in zijn spel door het 'anders' verdedigen van Dumfries, waardoor hij gedwongen werd om vervelende keuzes te maken
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:26
    Goed nieuws ... Wilt u thuis geld verdienen door op een computer of laptop te werken van 4 tot 6 uur per dag, dan betaalt Google $ 25368 tot 35294 per maand en krijgt u elke maand een uitbetaling via Google. U kunt hier kijken ..


    ❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥❥ 𝐰­𝐰­𝐰.E­a­r­n­9­1.𝐜­𝐨­𝐦
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 11:34
    Denk dat vooral het negative Frank Snoeks commentaar op nederland en een aantal spelers de meningen weergeeft. Er is gewonnen met 3-0 tegen duitsland nog nooit gebeurd. Een aantal moesten aan elkaar wennen binnen de lijnen. dus het wordt zelfs beter en dan al 3-0 tegen duitsland winnen. Die Belgen kunnen hun borst nat maken alvast
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 12:57
    Dus hij geeft hier aan dat ze niet de stap van NL naar de Europese top moeten maken, maar meer naar het kaliber Lyon?
    Vind ik leuk
    frankje +20
    maandag 15 oktober 2018 om 13:58
    Jordi wie?
    Boeien.