Als Ajax in Nederland vijftiende zou staan, dan zou het ook rumoerig zijn

"Als Ajax in Nederland vijftiende zou staan, dan zou het ook rumoerig zijn"

Gepubliceerd: woensdag 17 oktober 2018 om 16:48wo 17-10-2018 om 16:48

Ferdi Kadioglu heeft nog altijd geen spijt van zijn overstap van NEC naar de Turkse topclub Fenerbahçe. De middenvelder heeft zijn debuut nog niet gemaakt, maar komt naar eigen zeggen steeds dichterbij.

Na een goed begin kende Kadioglu een terugval. "Ik voelde dat ik achterliep op de rest. Juist de laatste weken merk ik dat het steeds beter gaat, dat ik sterker word", vertelt hij in gesprek met Voetbal International. "De trainer zegt dat ik dichterbij kom en dus kan ik alleen maar tevreden zijn. Het is een geweldige stad en ik train elke dag op een absoluut topniveau."

Met de club gaat het echter minder goed. Fenerbahçe staat vijftiende en trainer Phillip Cocu verkeert in zwaar weer. "En dus is het een beetje rumoerig", erkent Kadioglu. "Dat hoort nu eenmaal bij een topclub. Als Ajax in Nederland vijftiende zou staan, dan zou het ook rumoerig zijn."

Poll

Logisch dat Kadioglu voor het buitenland heeft gekozen?

(3949 stemmen)

Plaats een reactie

Fritske01 +3952
woensdag 17 oktober 2018 om 16:51
Nope, zouden we niet erg vinden
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 19:47
Was het zelfs maar zo 'n feest. Maar ja dan zijn ze nog steeds arrogant hoor
Vind ik leuk
zwollie +8625
woensdag 17 oktober 2018 om 16:52
De lange arm van erdogan heeft hem naar Turkije getrokken.
Vind ik leuk
Rodajc +17343
woensdag 17 oktober 2018 om 17:50
Of hij zag een mooie kans om bij een van de grootste clubs, misschien wel zijn favoriete, van zijn vaderland uit te komen.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 18:27
inderdaad
wij denken waarschijnlijk ,wat moet je daar toch gaan doen
voor hem is het echter een topclub uit het land waar zijn pouders vandaan komen , en misschien de favoriete club van zijn familie
dus dan is de keuze begrijpelijk
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 18:27]
Vind ik leuk
Vrolijkje +1566
woensdag 17 oktober 2018 om 16:57
Middelmaat in Nederland..maar komt bij Fenerbahçe dichterbij de basis ....das droevig
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 16:59
Straks krijgt Cocu de zak en dan Ferdy fluiten naar speeltijd.
Vind ik leuk
RtdDub +13437
woensdag 17 oktober 2018 om 16:59
Wat is er eerder... zijn debuut of Cocu's afkoopsom?
Vind ik leuk
Foebele +53757
woensdag 17 oktober 2018 om 17:02
Gaat daar nooit spelen, zodra Cocu weg is komt er weer een volgende idioot en die ziet niks in een jong talentje, die zal de club naar boven moeten zien te brengen op de ranglijst en dus altijd voor de oudere spelers kiezen.

De zoveelste domoor die denkt dat hij het wel even gaat redden in het buitenland.
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
woensdag 17 oktober 2018 om 17:09
Ajax op de 15e plaats? Dan zijn er zware overstromingen in Amsterdam. De hele stad jankt dan. VP krijgt het dan heel druk om elke 2 minuten een nieuwe topic over de Ajax crisis uit te brengen.

Ajax heeft zat geld op de bank en een goede jeugdopleiding. Pak dan een ander voorbeeld om op de 15e plek te zetten. wat een lulverhaal!
Vind ik leuk
035 +6665
woensdag 17 oktober 2018 om 17:27
AZ dan?😂😂
Vind ik leuk
Analyse075 +1823
donderdag 18 oktober 2018 om 07:44
Zou kunnen. Wij zijn al een keer gedegradeerd maar de komende 20 jaar niet. Het zit wel goed daar in Alkmaar. We hebben alleen moeite om te winnen van de top 2.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2537
woensdag 17 oktober 2018 om 17:29
Vreemde vergelijking.. Fenerbahçe is meer een soort feyenoord in eigen land.. en die laten de trainer ook gewoon staan als ze 15e staan..
Vind ik leuk
Kingbolo +15
woensdag 17 oktober 2018 om 17:35
Als Ajax eerste staat is het nog onrustig
Vind ik leuk
Echt? +4512
woensdag 17 oktober 2018 om 17:41
Heb jij dat nog meegemaakt dan?
Vind ik leuk
Kingbolo +15
woensdag 17 oktober 2018 om 17:44
Ja hoor en toen was het onrustig
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2692
woensdag 17 oktober 2018 om 17:55
Typische geldkiezer
Vind ik leuk
mcmodd +24994
woensdag 17 oktober 2018 om 17:57
Ajax 15e en dan rumoer in Nederland? Dat hoeft echt niet, je kan toch nog steeds proberen Europees voetbal te halen?
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 18:14
Ajax 15e?

Dat lukt zelfs Cocu nog niet!
Vind ik leuk
Guti +18
woensdag 17 oktober 2018 om 19:11
Het is al rumoerig als ze 2de staan
Vind ik leuk
Smithsonian +37582
woensdag 17 oktober 2018 om 19:12
Enkel.in amsterdam.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 19:57
De middenvelder heeft zijn debuut nog niet gemaakt, maar komt naar eigen zeggen steeds dichterbij.
Als Cocu vertrekt,is zijn debuut verder weg dan ooit
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 20:43
Nee hoor je zal niemand hierop VP Klagen.
Want als Ajax 15 de zal staan dan zie je geen 1 Ajacied hierop.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws