VVV sluit 'creatieve' deal met PSV: 'Hij is onze grootste aanwinst dit seizoen'

    VVV sluit 'creatieve' deal met PSV: 'Hij is onze grootste aanwinst dit seizoen'

    woensdag 17 oktober 2018 om 19:48

    VVV-Venlo prijst zich gelukkig met Lars Unnerstall. De Duitse doelman tekende afgelopen zomer bij PSV, maar liet zich meteen weer verhuren aan VVV.

    VVV-directeur Marco Bogers is blij met het feit dat Unnerstall nog een jaar onder de lat staat in Venlo. "Hij is vertrokken naar PSV en is vervolgens weer verhuurd aan VVV. Hij is onze grootste aanwinst geweest dit seizoen", aldus Bogers tegen FOX Sports.

    "Ik vind het zo'n mooi voorbeeld", vervolgt hij. "Dat je er vanaf maart, terwijl niémand daar iets vanaf weet, mee bezig bent. Het leek schier onmogelijk om hem nog een jaar langer in Venlo te houden en tóch is het ons gelukt."

    Stan Valckx is als technisch manager verantwoordelijk voor het Venlose transferbeleid. Bogers: "Stan heeft de gave om, samen met onze trainer Maurice Steijn, spelers te interesseren voor een avontuur bij VVV. Kijk naar Unnerstall. Dat bedoel ik met creatief zijn."

    Plaats een reactie

    woensdag 17 oktober 2018 om 19:55
    Volgend jaar weer terug naar PSV
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:09
    Betere keeper dan Zoet, de blunderkeeper uit Eindhoven

    Aan de andere kant ... zo moeilijk is dat niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173005
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:18
    Ach zoet is maar een paar keer kampioen geworden en die van jullie?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 20:18]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:22
    Bij de beoordeling of een keeper goed is kijk je niet naar of ie kampioen is geworden maar naar zijn prestaties. Die zijn gewoon ondermaats dit seizoen.

    Moet je ook eerlijk in kunnen zijn.

    Zowe tegen Inter (2x) als tegen BATE maakt ie een blunder.

    Goed genoeg voor ED maar daarboven niet.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5290
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:35
    Zoet heeft in de competitie geeneen fout gemaakt.

    Tegen bijv een ajax geweldig gekeept.

    Onana heeft al 4 dikke blunders gemaakt.

    Tegen inter maakte hij 2 blunders maar voor de rest voortreffelijk.

    Hij was zelfs verkozen tot champions league keeper van het seizoen.

    Dat is het rioolratje echter weer ontgaan
    Vind ik leuk
    Retweet +508
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:38
    Liever blunders in Europa dan in de competitie....
    Vind ik leuk
    035 +5943
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:48
    Ja, dat is ook een insteek.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14476
    donderdag 18 oktober 2018 om 02:19
    Psv heeft in Europa ook 0 ambitie, meedoen is belangrijker dan winnen voor ze. Logisch dat psv supporters Zoet enkel beooreelen obv zijn optredens in de ED tegen Willem 2 en Excelsior etc.
    Vind ik leuk
    Korm +36887
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:15
    wat een onzin
    Vind ik leuk
    Leozao +4422
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:58
    Dat ze het zo slecht doen in Europa is pure opzet. Zo kunnen hun focus op de Eredivisie houden. Allebei wordt veel te veel...
    Vind ik leuk
    Korm +36887
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:26
    Ook dat is onzin, in deze poule is het helemaal niet raar dat je 0 punten haalt. Barca is voor elke club een lastig verhaal, laat staan voor een nederlandse club. Inter heb je gevochten als leeuwen alleen niet het gewenste resultaat behaald.
    Vind ik leuk
    Leozao +4422
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:29
    Als bommeltje echt wat in de CL wilde, had hij zelf zijn kicksen wel aangetrokken...
    Vind ik leuk
    Korm +36887
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:44
    Precies..
    Vind ik leuk
    ajaksiet +483
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:47
    PSV heeft idd niks te zoeken in de CL. Cijfers spreken voor zich, maar........als ze 2x van Tottenham winnen doen ze wel weer mee! We gaan het woesndag meemaken.
    Vind ik leuk
    Korm +36887
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:10
    Ajax ook niet in deze poule..
    Vind ik leuk
    ajaksiet +483
    zaterdag 20 oktober 2018 om 10:06
    Dat weet je niet, dus kan je niet zeggen. Europees speelt ajax in ieder geval veel beter dan PSV, dat is gewoon een feit.
    Vind ik leuk
    Korm +36887
    zondag 21 oktober 2018 om 00:46
    Ook dat is geen feit, ene feit die we hebben zijn onderlinge resultaten en daarvan weten we wie de betere is.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 00:47]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:44
    Je vergeet 1x BATE.

    Ik heb het helemaal niet over Onana gehad.

    Welke 4 dikke blunders heeft hij gemaakt dit seizoen voor Ajax?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46486
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:00
    Korte termijn geheugen van een rat?
    Vind ik leuk
    JSV +1005
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:12
    Hahaha Lucy toch, noem het jaar eens waarin hij tot beste is verkozen?
    Vind ik leuk
    Florian87 +11094
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:19
    Bullshit van Lucien! Zoet is een keer opgenomen in het CL elftal van de maand, maar zeker niet uitgeroepen als beste keeper van het hele seizoen!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5290
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:51
    Jullie zijn altijd zo van de cijfertjes Florian. Nu ineens niet meer?

    In 2016 heeft onderzoeksbureau Opta onderzoek uitgevoerd en uit dit onderzoek is gebleken ( na allemaal analyses etc) dat Jeroen Zoet de beste keeper was in de champions league 2016. Tevens verkozen idd in het elftal van de maand.

    Niks pure onzin. Puur op basis van onderzoek en feiten.

    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:54
    Dat moet dan een misverstand zijn geweest want hoe kan een club die niet eens tot de kwartfinale kwam een beste keer na voren brengen?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3192
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:23
    Het ratje is halverwege de pijp vast blijven zitten
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +8190
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:32
    Is deze rat ook familie van Labyrat?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3192
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:34
    La bien rat
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:55
    De boer zijn oogst is weer eens mislukt ;)
    Vind ik leuk
    fier&koen +726
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:29
    Tegen Ajax heeft hij geen moer te doen gehad. 😑
    Vind ik leuk
    Clutchy +737
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:53
    4 dikke blunders noem ze eens op dan?, daarnaast ligt Zoet's plafond echt wel hoger dan de eredivisie maar niet bij de europese top
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:45
    Met Stratum over voetbal praten is onmogelijk.,.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:55
    Doorgaans maakt ie de fout niet om te reageren op iets waar de feiten zo in zijn nadeel liggen.

    Daarom reageert ie ook niet meer. Hij weet dat ie een fout heeft gemaakt.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5290
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:34
    Jij hebt het over feiten. Maar net het bericht waar ik de feiten heb opgenoemd ontwijk je.

    Kom op ratje laat je ware gezicht eens zien
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:05
    Nee hoor, ik ontwijk niks.

    Ik heb Zoet dit seizoen al meerdere keren zien blunderen en dan mag ik hem wel een blunderkeeper noemen. Iemand schreef over een paar foutjes in 12 wedstrijden. Betekent gemiddeld dat hij in 25% van zijn wedstrijden een blunder maakt.

    Dan jouw “keeper van het jaar”-verhaal. De kop van het verhaal is wat misleidend want het betreft een selectie van 18 met 3 keepers. Bovendien gaat dit over 2016 ... sorry maar ik heb het over nu.

    Dus ... de feiten zeggen dat Zoet op het moment als een blunderkeeper te boek staat.

    Hopelijk herstelt hij zich dit seizoen zodat zijn statistieken wat beter worden.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5290
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:15
    Oww je hebt het over nu ratje.

    Dan wordt het eens tijd dat je gaat toegeven dat eindhoven in alles de grootste is de laatste jaren .

    Zoals ik al zei, je hebt het over nu.

    Er worden namelijk altijd verhalen bijgehaald over 10 en 20 jaar geleden.

    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:22
    Hoi Lucy,

    Volgens mij ging het over keepers en wil jij het nu hebben over wie de grootste is.

    Dat kan hoor. Als je het over de korte termijn heb dan heeft PSV het idd beter gedaan op de ranglijst in de ED dan Ajax. Voor de langere termijn heeft Ajax het beter gedaan dan PSV.

    Dat zijn nu eenmaal de feiten ... meer kan ik er niet van maken.

    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    donderdag 18 oktober 2018 om 01:09
    Volgens hem was Neres, Sulejmani 2.0
    Tagliafico een miskoop, Sanchez een miskoop waar we spijt van zouden hebben, De Ligt zou nooit meer in Oranje komen zei hij en onder de subtop niveau van Europa terechtkomen, Propper zou de nieuwe Pirlo zijn volgens hem, Frenkie een overschat talent volgens hem... Tja...
    Stratum niet serieus te nemen......
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5290
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:18
    Bluf steek je hand is in eigen boezem zeg.

    Jij gaf ook te kennen dat Tete, Riedewald, klaassen, kluivert etcecetc. Toptalenten waren.

    Jij zat er net zo ver langs .
    Vind ik leuk
    Nummertien +5047
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:38
    Klaassen heeft enorm veel waarde voor Ajax gehad titel gewonnen als beste speler van de Eredivisie uitgeroepen.
    Nu in Duitsland laat hij zien wat voor waarde hij heeft, bij Everton nooit echte kans gehad met die 7 potjes.

    Tete vind ik nog steeds een geweldige verdedigen talent jammer dat hij Raiola als zaakwaarnemer heeft hij had zich gewoon bij Ajax verder moeten ontwikkelen. Maar gaan we hem nu al afschrijven?

    En waarom zet je Kluivert er neer? Hij is enorm talent!

    Riedewald heeft me idd teleurgesteld kwam stormachtig maar is ook gewoon te vroeg weggegaan. En bij fouten geef ik het toe, Stratum niet. En echt niet evenveel! Hij schrijft elke speler van Ajax af, ik niet elke speler van Psv.. en als je het talent van De Ligt niet ziet en maanden schrijft dat het een enorm slechte speler is die het nooit zou gaan maken, als je dat over zo'n jongeling schrijft waar de potentie meer dan zichtbaar bij was, tja...
    Vind ik leuk
    AVDV +717
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:46
    Dus 2 wedstrijden een foutje is meteen ondermaats en de titel slechtste keeper krijgen? Oei, hoe zit dat met al die andere ED keepers dan??!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:27
    Het zijn 3 grote fouten in 12 wedstrijden. Dus gemiddeld maakt ie dit seizoen bij 1 op 4 wedstrijden een grote fout waar direct een doelpunt uitkomt.

    Denk dat er niet veel keepers in de ED zijn die op zulke dramatische cijfers uitkomen dit seizoen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    AVDV +717
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:14
    Dus jij wil beweren dat Zoet niet één van de beste keepers in de ED is?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 03:18
    Gezien zijn cijfers dit seizoen met 3 blunders in 12 wedstrijden lijkt het me erg sterk.

    Maar als jij een lijstje hebt met keepers met meer dan 3 blunders dan kunnen we zien hoe hij gerangschikt kan worden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 04:10]
    Vind ik leuk
    El Cazador +6877
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:20
    Stratum probeer eens wat anders dan die goedkope oneliners!!!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +173005
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:37
    Tja .... feiten , je kan er nou eenmaal niet omheen
    Vind ik leuk
    Rodajc +15221
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:18
    Zoet is een prima keeper voor PSV en de Nederlandse top. Iedereen maakt wel eens een foutje, maar bij Zoet zijn ze de laatste jaren op één hand te tellen als constante factor in een kampioensteam.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:24
    Zoet is goed genoeg voor ED maar daarboven word het hem teveel.

    Hij maakt veel foutjes dit seizoen.

    Kampioensteam is niet relevant in deze gaat om hoe hij presteert. En das niet goed genoeg op het moment.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4372
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:36
    Wat een onzin Zoet heeft laten zien goed kan keepen op C.L niveau hoeft hij zich niet voor te bewijzen.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:45
    Niet echt dus met 3 blunders dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2960
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:48
    Bien jij hebt nergens verstand van.
    Vind ik leuk
    035 +5943
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:51
    Zonder die 2 blunders tegen Inter had PSV in ieder geval al 1 puntje gehad toch? Misschien wel 3. :-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +200
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:53
    Jij maakt toch ook spelfouten...betekent dat dan ook dat je geen Nederlands kunt?
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:56
    Dat niet maar wel dat er anderen zijn die beter zijn dan mij in NL.

    Is ook precies wat ik aangeef! Dank je voor dit treffende voorbeeld! 👍🏻
    Vind ik leuk
    Counterattack +11771
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:16
    Dan ik,
    Beetje zuur en op de man aan het spelen.
    Ondanks Zoet’s kwaliteiten als keeper maakt hij wel een ‘n foutje, net als bien mino met Nederlands. No big deal, gaat over VVV hier.
    Vind ik leuk
    035 +5943
    woensdag 17 oktober 2018 om 23:11
    Is het niet "kent"? :-))
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4372
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:34
    Nou nou hij blundert keer tegen Inter en het is gelijk een blunder keeper. Slaat nergens om hem op basis van een wedstrijd te beoordelen..
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:42
    2x Inter en 1x BATE ... teveel zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Garnaal +303
    woensdag 17 oktober 2018 om 19:57
    Zoet zal hoe dan ook vertrekken in de zomer. Prachtige wedstrijden gekeept in Eindje en ver daarbuiten. Zo weinig vertrouwen ik had in Jurjus, zoveel vertrouwen ik heb in Unnerstall voor PSV 1!
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2661
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:01
    Dat hoorde ik ook over zoet afgelopen zomer.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:52
    Hij neemt geen genoegen met een beker wedstrijdje zoals cilissen en dan heb ik het alleen nog maar over de instelling
    Vind ik leuk
    mortagon +1236
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:47
    Dus blijft hij in Nederland? Of gaat hij misschien naar een topclub uit België als eerste keeper?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:47
    Hij heet geen cilissen
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4534
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:57
    ja die jurjus...
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:00
    Ik denk ook dat het tijd is om Zoet te vervangen volgend jaar

    Je kunt hem natuurlijk niet op 1 wedstrijd (Inter) beoordelen maar ik vind het een zwakke keeper, zonder uitstraling

    Ik kan me ook niet voorstellen dat hij nog veel gaat opbrengen
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:01
    Ken unnerstall uit zijn Schalke periode. Door blessures van fährmann heeft hij een heel seizoen bundesliga mogen keepen en eigenlijk ben ik verbaast dat er zich geen andere ‘grote club’ heeft gemeld voor hem
    Vind ik leuk
    stratumseind +173005
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:11
    Wij hebben zoveul goei
    Vind ik leuk
    Vak-T +737
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:23
    Zoet wordt nu afgeschoten op een paar recente wedstrijden waar hij inderdaad niet goed was.
    Maar vergeet niet zijn goede optreden in CL vooral tegen Atletico en zijn bijdrage aan de kampioenschappen.
    Ik betwijfel of die Unnerstall beter is, hopelijk wel natuurlijk... we gaan het zien.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 20:25]
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:52
    Mooi voor beiden hij speelt en voor PSV komt het ook goed uit .
    Mooi opgelost .
    Vind ik leuk
    Cookee +10938
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:57
    Wie wil nou reserve keeper zijn bij een topclub, ik snap daar niks van.
    Neem nou Room... die moet gewoon elke week spelen.
    Straks heeft ie een leeg plakboek.
    Vind ik leuk
    FCKip +644
    woensdag 17 oktober 2018 om 20:58
    Fijn recent transfernieuws...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26686
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:00
    Zoet moet zich in de kijker spelen dit seizoen voor een transfer. Unnerstall speelt hem anders uit de basis komend seizoen!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3192
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:21
    Onzin, als Zoet voor een ander avontuur gekozen had was deze constructie niet aan de orde geweest.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:28
    Zoet is een meer dan prima keeper voor de ED. In het NE keepte hij niet goed genoeg en kwam hij onzeker over. Ook tegen Inter ging Zoet 2 maal in de fout. Echter Zoet werd 2 seizoenen terug niet voor niets verkozen in het CL- team van het seizoen. Welke Nederlandse keeper of welke keeper uit de Eredivisie kan dit Zoet navertellen?
    Vind ik leuk
    Florian87 +11094
    woensdag 17 oktober 2018 om 21:57
    Door de OPTA en niet door de UEFA zelf! Ik dacht altijd dat de PSV'ers altijd de statistieken van de OPTA ongeloofwaardig vonden?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11771
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:23
    Wat maakt ‘t uit?
    Oranje: Cillessen.
    PSV: Zoet.
    Ajax: Onana.
    VVV: Unnerstall.
    Iedereen blij. 😜.
    Enjoy
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:41
    En jij scheert alle PSV'ers over één en dezelfde kam?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4372
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:45
    Geeft niet dat doet hij wel vaker..
    Vind ik leuk
    Gordito +604
    woensdag 17 oktober 2018 om 22:50
    Ja, en Ajacieden dragen de OPTA op handen. Waarom vallen jullie dan toch Zoetje af? Ik weet het, afzeiken zit in jullie dna.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws