VVV sluit 'creatieve' deal met PSV: 'Hij is onze grootste aanwinst dit seizoen'

VVV sluit 'creatieve' deal met PSV: 'Hij is onze grootste aanwinst dit seizoen'

Gepubliceerd: woensdag 17 oktober 2018 om 19:48wo 17-10-2018 om 19:48

VVV-Venlo prijst zich gelukkig met Lars Unnerstall. De Duitse doelman tekende afgelopen zomer bij PSV, maar liet zich meteen weer verhuren aan VVV.

VVV-directeur Marco Bogers is blij met het feit dat Unnerstall nog een jaar onder de lat staat in Venlo. "Hij is vertrokken naar PSV en is vervolgens weer verhuurd aan VVV. Hij is onze grootste aanwinst geweest dit seizoen", aldus Bogers tegen FOX Sports.

"Ik vind het zo'n mooi voorbeeld", vervolgt hij. "Dat je er vanaf maart, terwijl niémand daar iets vanaf weet, mee bezig bent. Het leek schier onmogelijk om hem nog een jaar langer in Venlo te houden en tóch is het ons gelukt."

Stan Valckx is als technisch manager verantwoordelijk voor het Venlose transferbeleid. Bogers: "Stan heeft de gave om, samen met onze trainer Maurice Steijn, spelers te interesseren voor een avontuur bij VVV. Kijk naar Unnerstall. Dat bedoel ik met creatief zijn."

Plaats een reactie

woensdag 17 oktober 2018 om 19:55
Volgend jaar weer terug naar PSV
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 20:09
Betere keeper dan Zoet, de blunderkeeper uit Eindhoven

Aan de andere kant ... zo moeilijk is dat niet.
Vind ik leuk
Rodajc +19351
woensdag 17 oktober 2018 om 20:18
Zoet is een prima keeper voor PSV en de Nederlandse top. Iedereen maakt wel eens een foutje, maar bij Zoet zijn ze de laatste jaren op één hand te tellen als constante factor in een kampioensteam.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 20:24
Zoet is goed genoeg voor ED maar daarboven word het hem teveel.

Hij maakt veel foutjes dit seizoen.

Kampioensteam is niet relevant in deze gaat om hoe hij presteert. En das niet goed genoeg op het moment.
Vind ik leuk
Mr.Dee +668
woensdag 17 oktober 2018 om 20:53
Jij maakt toch ook spelfouten...betekent dat dan ook dat je geen Nederlands kunt?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +26935
woensdag 17 oktober 2018 om 20:56
Dat niet maar wel dat er anderen zijn die beter zijn dan mij in NL.

Is ook precies wat ik aangeef! Dank je voor dit treffende voorbeeld! 👍🏻
Vind ik leuk
Counterattack +11617
woensdag 17 oktober 2018 om 22:16
Dan ik,
Beetje zuur en op de man aan het spelen.
Ondanks Zoet’s kwaliteiten als keeper maakt hij wel een ‘n foutje, net als bien mino met Nederlands. No big deal, gaat over VVV hier.
Vind ik leuk
Garnaal +557
woensdag 17 oktober 2018 om 19:57
Zoet zal hoe dan ook vertrekken in de zomer. Prachtige wedstrijden gekeept in Eindje en ver daarbuiten. Zo weinig vertrouwen ik had in Jurjus, zoveel vertrouwen ik heb in Unnerstall voor PSV 1!
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
woensdag 17 oktober 2018 om 20:01
Dat hoorde ik ook over zoet afgelopen zomer.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 20:52
Hij neemt geen genoegen met een beker wedstrijdje zoals cilissen en dan heb ik het alleen nog maar over de instelling
Vind ik leuk
mortagon +1394
woensdag 17 oktober 2018 om 22:47
Dus blijft hij in Nederland? Of gaat hij misschien naar een topclub uit België als eerste keeper?
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 17:47
Hij heet geen cilissen
Vind ik leuk
diekertjedap +5454
woensdag 17 oktober 2018 om 20:57
ja die jurjus...
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 20:00
Ik denk ook dat het tijd is om Zoet te vervangen volgend jaar

Je kunt hem natuurlijk niet op 1 wedstrijd (Inter) beoordelen maar ik vind het een zwakke keeper, zonder uitstraling

Ik kan me ook niet voorstellen dat hij nog veel gaat opbrengen
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 20:01
Ken unnerstall uit zijn Schalke periode. Door blessures van fährmann heeft hij een heel seizoen bundesliga mogen keepen en eigenlijk ben ik verbaast dat er zich geen andere ‘grote club’ heeft gemeld voor hem
Vind ik leuk
Vak-T +1940
woensdag 17 oktober 2018 om 20:23
Zoet wordt nu afgeschoten op een paar recente wedstrijden waar hij inderdaad niet goed was.
Maar vergeet niet zijn goede optreden in CL vooral tegen Atletico en zijn bijdrage aan de kampioenschappen.
Ik betwijfel of die Unnerstall beter is, hopelijk wel natuurlijk... we gaan het zien.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 20:25]
Vind ik leuk
Cookee +12956
woensdag 17 oktober 2018 om 20:57
Wie wil nou reserve keeper zijn bij een topclub, ik snap daar niks van.
Neem nou Room... die moet gewoon elke week spelen.
Straks heeft ie een leeg plakboek.
Vind ik leuk
FCKip +748
woensdag 17 oktober 2018 om 20:58
Fijn recent transfernieuws...
Vind ik leuk
Come on Utreg +30184
woensdag 17 oktober 2018 om 21:00
Zoet moet zich in de kijker spelen dit seizoen voor een transfer. Unnerstall speelt hem anders uit de basis komend seizoen!
Vind ik leuk
Fritske01 +5323
woensdag 17 oktober 2018 om 21:21
Onzin, als Zoet voor een ander avontuur gekozen had was deze constructie niet aan de orde geweest.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 21:28
Zoet is een meer dan prima keeper voor de ED. In het NE keepte hij niet goed genoeg en kwam hij onzeker over. Ook tegen Inter ging Zoet 2 maal in de fout. Echter Zoet werd 2 seizoenen terug niet voor niets verkozen in het CL- team van het seizoen. Welke Nederlandse keeper of welke keeper uit de Eredivisie kan dit Zoet navertellen?
Vind ik leuk
Florian87 +12553
woensdag 17 oktober 2018 om 21:57
Door de OPTA en niet door de UEFA zelf! Ik dacht altijd dat de PSV'ers altijd de statistieken van de OPTA ongeloofwaardig vonden?
Vind ik leuk
Counterattack +11617
woensdag 17 oktober 2018 om 22:23
Wat maakt ‘t uit?
Oranje: Cillessen.
PSV: Zoet.
Ajax: Onana.
VVV: Unnerstall.
Iedereen blij. 😜.
Enjoy
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 22:41
En jij scheert alle PSV'ers over één en dezelfde kam?
Vind ik leuk
Gordito +815
woensdag 17 oktober 2018 om 22:50
Ja, en Ajacieden dragen de OPTA op handen. Waarom vallen jullie dan toch Zoetje af? Ik weet het, afzeiken zit in jullie dna.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws