VVV sluit 'creatieve' deal met PSV: 'Hij is onze grootste aanwinst dit seizoen'

VVV sluit 'creatieve' deal met PSV: 'Hij is onze grootste aanwinst dit seizoen'

Gepubliceerd: woensdag 17 oktober 2018 om 19:48wo 17-10-2018 om 19:48

VVV-Venlo prijst zich gelukkig met Lars Unnerstall. De Duitse doelman tekende afgelopen zomer bij PSV, maar liet zich meteen weer verhuren aan VVV.

VVV-directeur Marco Bogers is blij met het feit dat Unnerstall nog een jaar onder de lat staat in Venlo. "Hij is vertrokken naar PSV en is vervolgens weer verhuurd aan VVV. Hij is onze grootste aanwinst geweest dit seizoen", aldus Bogers tegen FOX Sports.

"Ik vind het zo'n mooi voorbeeld", vervolgt hij. "Dat je er vanaf maart, terwijl niémand daar iets vanaf weet, mee bezig bent. Het leek schier onmogelijk om hem nog een jaar langer in Venlo te houden en tóch is het ons gelukt."

Stan Valckx is als technisch manager verantwoordelijk voor het Venlose transferbeleid. Bogers: "Stan heeft de gave om, samen met onze trainer Maurice Steijn, spelers te interesseren voor een avontuur bij VVV. Kijk naar Unnerstall. Dat bedoel ik met creatief zijn."

Plaats een reactie

woensdag 17 oktober 2018 om 19:55
Volgend jaar weer terug naar PSV
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 17 oktober 2018 om 20:09
Betere keeper dan Zoet, de blunderkeeper uit Eindhoven

Aan de andere kant ... zo moeilijk is dat niet.
Vind ik leuk
stratumseind +187304
woensdag 17 oktober 2018 om 20:18
Ach zoet is maar een paar keer kampioen geworden en die van jullie?
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 20:18]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 17 oktober 2018 om 20:22
Bij de beoordeling of een keeper goed is kijk je niet naar of ie kampioen is geworden maar naar zijn prestaties. Die zijn gewoon ondermaats dit seizoen.

Moet je ook eerlijk in kunnen zijn.

Zowe tegen Inter (2x) als tegen BATE maakt ie een blunder.

Goed genoeg voor ED maar daarboven niet.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6237
woensdag 17 oktober 2018 om 20:35
Zoet heeft in de competitie geeneen fout gemaakt.

Tegen bijv een ajax geweldig gekeept.

Onana heeft al 4 dikke blunders gemaakt.

Tegen inter maakte hij 2 blunders maar voor de rest voortreffelijk.

Hij was zelfs verkozen tot champions league keeper van het seizoen.

Dat is het rioolratje echter weer ontgaan
Vind ik leuk
Retweet +624
woensdag 17 oktober 2018 om 20:38
Liever blunders in Europa dan in de competitie....
Vind ik leuk
035 +6800
woensdag 17 oktober 2018 om 21:48
Ja, dat is ook een insteek.
Vind ik leuk
JCJWZ +14301
donderdag 18 oktober 2018 om 02:19
Psv heeft in Europa ook 0 ambitie, meedoen is belangrijker dan winnen voor ze. Logisch dat psv supporters Zoet enkel beooreelen obv zijn optredens in de ED tegen Willem 2 en Excelsior etc.
Vind ik leuk
Korm +38369
donderdag 18 oktober 2018 om 08:15
wat een onzin
Vind ik leuk
Leozao +6274
donderdag 18 oktober 2018 om 20:58
Dat ze het zo slecht doen in Europa is pure opzet. Zo kunnen hun focus op de Eredivisie houden. Allebei wordt veel te veel...
Vind ik leuk
Korm +38369
vrijdag 19 oktober 2018 om 08:26
Ook dat is onzin, in deze poule is het helemaal niet raar dat je 0 punten haalt. Barca is voor elke club een lastig verhaal, laat staan voor een nederlandse club. Inter heb je gevochten als leeuwen alleen niet het gewenste resultaat behaald.
Vind ik leuk
Leozao +6274
vrijdag 19 oktober 2018 om 08:29
Als bommeltje echt wat in de CL wilde, had hij zelf zijn kicksen wel aangetrokken...
Vind ik leuk
Korm +38369
vrijdag 19 oktober 2018 om 08:44
Precies..
Vind ik leuk
ajaksiet +667
vrijdag 19 oktober 2018 om 13:47
PSV heeft idd niks te zoeken in de CL. Cijfers spreken voor zich, maar........als ze 2x van Tottenham winnen doen ze wel weer mee! We gaan het woesndag meemaken.
Vind ik leuk
Korm +38369
vrijdag 19 oktober 2018 om 23:10
Ajax ook niet in deze poule..
Vind ik leuk
ajaksiet +667
zaterdag 20 oktober 2018 om 10:06
Dat weet je niet, dus kan je niet zeggen. Europees speelt ajax in ieder geval veel beter dan PSV, dat is gewoon een feit.
Vind ik leuk
Korm +38369
zondag 21 oktober 2018 om 00:46
Ook dat is geen feit, ene feit die we hebben zijn onderlinge resultaten en daarvan weten we wie de betere is.
[Reactie gewijzigd op zondag 21 oktober 2018 om 00:47]
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 17 oktober 2018 om 20:44
Je vergeet 1x BATE.

Ik heb het helemaal niet over Onana gehad.

Welke 4 dikke blunders heeft hij gemaakt dit seizoen voor Ajax?
Vind ik leuk
jaja_PSV +48428
woensdag 17 oktober 2018 om 23:00
Korte termijn geheugen van een rat?
Vind ik leuk
Fritske01 +4064
woensdag 17 oktober 2018 om 21:23
Het ratje is halverwege de pijp vast blijven zitten
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
woensdag 17 oktober 2018 om 22:32
Is deze rat ook familie van Labyrat?
Vind ik leuk
Fritske01 +4064
woensdag 17 oktober 2018 om 22:34
La bien rat
Vind ik leuk
Clutchy +1184
donderdag 18 oktober 2018 om 16:55
De boer zijn oogst is weer eens mislukt ;)
Vind ik leuk
fier&koen +1887
woensdag 17 oktober 2018 om 22:29
Tegen Ajax heeft hij geen moer te doen gehad. 😑
Vind ik leuk
Clutchy +1184
donderdag 18 oktober 2018 om 16:53
4 dikke blunders noem ze eens op dan?, daarnaast ligt Zoet's plafond echt wel hoger dan de eredivisie maar niet bij de europese top
Vind ik leuk
Nummertien +4842
woensdag 17 oktober 2018 om 21:45
Met Stratum over voetbal praten is onmogelijk.,.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 17 oktober 2018 om 21:55
Doorgaans maakt ie de fout niet om te reageren op iets waar de feiten zo in zijn nadeel liggen.

Daarom reageert ie ook niet meer. Hij weet dat ie een fout heeft gemaakt.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6237
woensdag 17 oktober 2018 om 23:34
Jij hebt het over feiten. Maar net het bericht waar ik de feiten heb opgenoemd ontwijk je.

Kom op ratje laat je ware gezicht eens zien
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
donderdag 18 oktober 2018 om 08:05
Nee hoor, ik ontwijk niks.

Ik heb Zoet dit seizoen al meerdere keren zien blunderen en dan mag ik hem wel een blunderkeeper noemen. Iemand schreef over een paar foutjes in 12 wedstrijden. Betekent gemiddeld dat hij in 25% van zijn wedstrijden een blunder maakt.

Dan jouw “keeper van het jaar”-verhaal. De kop van het verhaal is wat misleidend want het betreft een selectie van 18 met 3 keepers. Bovendien gaat dit over 2016 ... sorry maar ik heb het over nu.

Dus ... de feiten zeggen dat Zoet op het moment als een blunderkeeper te boek staat.

Hopelijk herstelt hij zich dit seizoen zodat zijn statistieken wat beter worden.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6237
donderdag 18 oktober 2018 om 10:15
Oww je hebt het over nu ratje.

Dan wordt het eens tijd dat je gaat toegeven dat eindhoven in alles de grootste is de laatste jaren .

Zoals ik al zei, je hebt het over nu.

Er worden namelijk altijd verhalen bijgehaald over 10 en 20 jaar geleden.

Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
donderdag 18 oktober 2018 om 17:22
Hoi Lucy,

Volgens mij ging het over keepers en wil jij het nu hebben over wie de grootste is.

Dat kan hoor. Als je het over de korte termijn heb dan heeft PSV het idd beter gedaan op de ranglijst in de ED dan Ajax. Voor de langere termijn heeft Ajax het beter gedaan dan PSV.

Dat zijn nu eenmaal de feiten ... meer kan ik er niet van maken.

Vind ik leuk
Nummertien +4842
donderdag 18 oktober 2018 om 01:09
Volgens hem was Neres, Sulejmani 2.0
Tagliafico een miskoop, Sanchez een miskoop waar we spijt van zouden hebben, De Ligt zou nooit meer in Oranje komen zei hij en onder de subtop niveau van Europa terechtkomen, Propper zou de nieuwe Pirlo zijn volgens hem, Frenkie een overschat talent volgens hem... Tja...
Stratum niet serieus te nemen......
Vind ik leuk
Lucien1978 +6237
donderdag 18 oktober 2018 om 10:18
Bluf steek je hand is in eigen boezem zeg.

Jij gaf ook te kennen dat Tete, Riedewald, klaassen, kluivert etcecetc. Toptalenten waren.

Jij zat er net zo ver langs .
Vind ik leuk
Nummertien +4842
donderdag 18 oktober 2018 om 15:38
Klaassen heeft enorm veel waarde voor Ajax gehad titel gewonnen als beste speler van de Eredivisie uitgeroepen.
Nu in Duitsland laat hij zien wat voor waarde hij heeft, bij Everton nooit echte kans gehad met die 7 potjes.

Tete vind ik nog steeds een geweldige verdedigen talent jammer dat hij Raiola als zaakwaarnemer heeft hij had zich gewoon bij Ajax verder moeten ontwikkelen. Maar gaan we hem nu al afschrijven?

En waarom zet je Kluivert er neer? Hij is enorm talent!

Riedewald heeft me idd teleurgesteld kwam stormachtig maar is ook gewoon te vroeg weggegaan. En bij fouten geef ik het toe, Stratum niet. En echt niet evenveel! Hij schrijft elke speler van Ajax af, ik niet elke speler van Psv.. en als je het talent van De Ligt niet ziet en maanden schrijft dat het een enorm slechte speler is die het nooit zou gaan maken, als je dat over zo'n jongeling schrijft waar de potentie meer dan zichtbaar bij was, tja...
Vind ik leuk
AVDV +1059
donderdag 18 oktober 2018 om 12:46
Dus 2 wedstrijden een foutje is meteen ondermaats en de titel slechtste keeper krijgen? Oei, hoe zit dat met al die andere ED keepers dan??!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
donderdag 18 oktober 2018 om 17:27
Het zijn 3 grote fouten in 12 wedstrijden. Dus gemiddeld maakt ie dit seizoen bij 1 op 4 wedstrijden een grote fout waar direct een doelpunt uitkomt.

Denk dat er niet veel keepers in de ED zijn die op zulke dramatische cijfers uitkomen dit seizoen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 17:57]
Vind ik leuk
AVDV +1059
donderdag 18 oktober 2018 om 23:14
Dus jij wil beweren dat Zoet niet één van de beste keepers in de ED is?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
vrijdag 19 oktober 2018 om 03:18
Gezien zijn cijfers dit seizoen met 3 blunders in 12 wedstrijden lijkt het me erg sterk.

Maar als jij een lijstje hebt met keepers met meer dan 3 blunders dan kunnen we zien hoe hij gerangschikt kan worden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 04:10]
Vind ik leuk
El Cazador +8114
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:20
Stratum probeer eens wat anders dan die goedkope oneliners!!!!
Vind ik leuk
stratumseind +187304
vrijdag 19 oktober 2018 om 12:37
Tja .... feiten , je kan er nou eenmaal niet omheen
Vind ik leuk
Rodajc +17411
woensdag 17 oktober 2018 om 20:18
Zoet is een prima keeper voor PSV en de Nederlandse top. Iedereen maakt wel eens een foutje, maar bij Zoet zijn ze de laatste jaren op één hand te tellen als constante factor in een kampioensteam.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 17 oktober 2018 om 20:24
Zoet is goed genoeg voor ED maar daarboven word het hem teveel.

Hij maakt veel foutjes dit seizoen.

Kampioensteam is niet relevant in deze gaat om hoe hij presteert. En das niet goed genoeg op het moment.
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
woensdag 17 oktober 2018 om 20:36
Wat een onzin Zoet heeft laten zien goed kan keepen op C.L niveau hoeft hij zich niet voor te bewijzen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 17 oktober 2018 om 20:45
Niet echt dus met 3 blunders dit seizoen.
Vind ik leuk
Mr bien +4580
woensdag 17 oktober 2018 om 20:48
Bien jij hebt nergens verstand van.
Vind ik leuk
035 +6800
woensdag 17 oktober 2018 om 21:51
Zonder die 2 blunders tegen Inter had PSV in ieder geval al 1 puntje gehad toch? Misschien wel 3. :-)
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 21:52]
Vind ik leuk
Mr.Dee +341
woensdag 17 oktober 2018 om 20:53
Jij maakt toch ook spelfouten...betekent dat dan ook dat je geen Nederlands kunt?
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 17 oktober 2018 om 20:56
Dat niet maar wel dat er anderen zijn die beter zijn dan mij in NL.

Is ook precies wat ik aangeef! Dank je voor dit treffende voorbeeld! 👍🏻
Vind ik leuk
Counterattack +11283
woensdag 17 oktober 2018 om 22:16
Dan ik,
Beetje zuur en op de man aan het spelen.
Ondanks Zoet’s kwaliteiten als keeper maakt hij wel een ‘n foutje, net als bien mino met Nederlands. No big deal, gaat over VVV hier.
Vind ik leuk
035 +6800
woensdag 17 oktober 2018 om 23:11
Is het niet "kent"? :-))
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
woensdag 17 oktober 2018 om 20:34
Nou nou hij blundert keer tegen Inter en het is gelijk een blunder keeper. Slaat nergens om hem op basis van een wedstrijd te beoordelen..
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +14010
woensdag 17 oktober 2018 om 20:42
2x Inter en 1x BATE ... teveel zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Garnaal +375
woensdag 17 oktober 2018 om 19:57
Zoet zal hoe dan ook vertrekken in de zomer. Prachtige wedstrijden gekeept in Eindje en ver daarbuiten. Zo weinig vertrouwen ik had in Jurjus, zoveel vertrouwen ik heb in Unnerstall voor PSV 1!
Vind ik leuk
Ryanaz +2716
woensdag 17 oktober 2018 om 20:01
Dat hoorde ik ook over zoet afgelopen zomer.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 20:52
Hij neemt geen genoegen met een beker wedstrijdje zoals cilissen en dan heb ik het alleen nog maar over de instelling
Vind ik leuk
mortagon +1222
woensdag 17 oktober 2018 om 22:47
Dus blijft hij in Nederland? Of gaat hij misschien naar een topclub uit België als eerste keeper?
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 17:47
Hij heet geen cilissen
Vind ik leuk
diekertjedap +5075
woensdag 17 oktober 2018 om 20:57
ja die jurjus...
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 20:00
Ik denk ook dat het tijd is om Zoet te vervangen volgend jaar

Je kunt hem natuurlijk niet op 1 wedstrijd (Inter) beoordelen maar ik vind het een zwakke keeper, zonder uitstraling

Ik kan me ook niet voorstellen dat hij nog veel gaat opbrengen
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 20:01
Ken unnerstall uit zijn Schalke periode. Door blessures van fährmann heeft hij een heel seizoen bundesliga mogen keepen en eigenlijk ben ik verbaast dat er zich geen andere ‘grote club’ heeft gemeld voor hem
Vind ik leuk
stratumseind +187304
woensdag 17 oktober 2018 om 20:11
Wij hebben zoveul goei
Vind ik leuk
Vak-T +1159
woensdag 17 oktober 2018 om 20:23
Zoet wordt nu afgeschoten op een paar recente wedstrijden waar hij inderdaad niet goed was.
Maar vergeet niet zijn goede optreden in CL vooral tegen Atletico en zijn bijdrage aan de kampioenschappen.
Ik betwijfel of die Unnerstall beter is, hopelijk wel natuurlijk... we gaan het zien.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 20:25]
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 20:52
Mooi voor beiden hij speelt en voor PSV komt het ook goed uit .
Mooi opgelost .
Vind ik leuk
Cookee +11836
woensdag 17 oktober 2018 om 20:57
Wie wil nou reserve keeper zijn bij een topclub, ik snap daar niks van.
Neem nou Room... die moet gewoon elke week spelen.
Straks heeft ie een leeg plakboek.
Vind ik leuk
FCKip +692
woensdag 17 oktober 2018 om 20:58
Fijn recent transfernieuws...
Vind ik leuk
Come on Utreg +28469
woensdag 17 oktober 2018 om 21:00
Zoet moet zich in de kijker spelen dit seizoen voor een transfer. Unnerstall speelt hem anders uit de basis komend seizoen!
Vind ik leuk
Fritske01 +4064
woensdag 17 oktober 2018 om 21:21
Onzin, als Zoet voor een ander avontuur gekozen had was deze constructie niet aan de orde geweest.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 21:28
Zoet is een meer dan prima keeper voor de ED. In het NE keepte hij niet goed genoeg en kwam hij onzeker over. Ook tegen Inter ging Zoet 2 maal in de fout. Echter Zoet werd 2 seizoenen terug niet voor niets verkozen in het CL- team van het seizoen. Welke Nederlandse keeper of welke keeper uit de Eredivisie kan dit Zoet navertellen?
Vind ik leuk
Florian87 +11698
woensdag 17 oktober 2018 om 21:57
Door de OPTA en niet door de UEFA zelf! Ik dacht altijd dat de PSV'ers altijd de statistieken van de OPTA ongeloofwaardig vonden?
Vind ik leuk
Counterattack +11283
woensdag 17 oktober 2018 om 22:23
Wat maakt ‘t uit?
Oranje: Cillessen.
PSV: Zoet.
Ajax: Onana.
VVV: Unnerstall.
Iedereen blij. 😜.
Enjoy
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 22:41
En jij scheert alle PSV'ers over één en dezelfde kam?
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
woensdag 17 oktober 2018 om 22:45
Geeft niet dat doet hij wel vaker..
Vind ik leuk
Gordito +819
woensdag 17 oktober 2018 om 22:50
Ja, en Ajacieden dragen de OPTA op handen. Waarom vallen jullie dan toch Zoetje af? Ik weet het, afzeiken zit in jullie dna.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws