'Neymar heeft spijt van recordtransfer en zet zinnen op terugkeer naar Spanje'

'Neymar heeft spijt van recordtransfer en zet zinnen op terugkeer naar Spanje'

Gepubliceerd: woensdag 17 oktober 2018 om 22:53wo 17-10-2018 om 22:53

Neymar blijft flirten met een terugkeer naar Spanje. Dat meldt El Mundo Deportivo. De Braziliaan zou nog steeds niet gelukkig zijn bij Paris Saint-Germain.

Neymar verliet FC Barcelona ruim een jaar geleden voor een recordbedrag van 222 miljoen voor PSG. Sinds die megatransfer is het onrustig rond de Braziliaan, die zijn vertrek zou betreuren, zich naar verluidt niet kan motiveren voor de Ligue 1 en als klap op de vuurpijl zijn voetbalvrienden mist.

Volgens El Mundo Deportivo heeft Neymar regelmatig contact met Barcelona en is zijn intentie duidelijk: het liefst keert hij terug naar Camp Nou. Een nieuwe transfer zal echter flink wat voeten in de aarde hebben. Barça is niet overtuigd van een hereniging, de Catalaanse grootmacht moet een fortuin betalen én PSG moet bereid zijn hem te laten gaan. Vooral het laatste lijkt een lastig verhaal te worden.

Ook Real Madrid een optie
De Braziliaanse journalist Marcelo Bechler reageerde woensdagavond op het verhaal van El Mundo Deportivo. Het is volgens hem goed mogelijk dat Neymar zijn carrière niet vervolgt bij Barcelona, maar bij aartsrivaal Real Madrid. Bechler was vorig jaar de eerste met het nieuws dat Neymar twijfelde over een langer verblijf bij Barça en naar PSG neigde.

Poll

Stelling: Barça moet er alles aan doen om Neymar terug te halen

(5376 stemmen)

Plaats een reactie

plein19 +2607
woensdag 17 oktober 2018 om 22:57
Zo'n goede voetballer maar Wat heb ik een hekel aan die kerel
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 23:56
Precies dát.
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 08:28
Ken je hem dat he een hekel aan hem hebt
Vind ik leuk
plein19 +2607
donderdag 18 oktober 2018 om 08:30
Ik heb ook een hekel aan mensen die dit soort vragen stellen
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
woensdag 17 oktober 2018 om 22:58
Perez zal hier blij mee zijn Perez is helemaal weg van Neymar.....
Vind ik leuk
Mr bien +4580
woensdag 17 oktober 2018 om 23:02
Jij van Ronaldo bientje
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
woensdag 17 oktober 2018 om 23:04
Haha jij stalkt mij ook overal..
Vind ik leuk
Mr bien +4580
woensdag 17 oktober 2018 om 23:05
Alleen op Vp.
Weet niet op welke sites jij nog meer komt.
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
woensdag 17 oktober 2018 om 23:07
Mooi dat je het toegeeft..
Vind ik leuk
Mr bien +4580
woensdag 17 oktober 2018 om 23:09
Ben de beroerdste niet.
Is ook niet stalken.
Is dat ik je voorbij zag komen
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
donderdag 18 oktober 2018 om 06:15
Op de baby site waarschijnlijk..
Vind ik leuk
Devoetbalgek +1074
donderdag 18 oktober 2018 om 01:21
Jij van Ronaldo bien. Geile rukker.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 22:59
Barca moet lekker Neymar links laten liggen, waarom zou je die poppenkast willen overnemen voor veel geld terwijl hij na 1 jaar weer weggaat voor een andere club?
Vind ik leuk
Camacho +203
woensdag 17 oktober 2018 om 23:39
Nou, als hij links blijft staan dan heb je goeie aan hem 😜. Maar hij moet niet links gaan liggen!
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 06:08
Liggen is wel zijn grootste kwaliteit.
Vind ik leuk
Mooseair +157
donderdag 18 oktober 2018 om 06:33
nee das rollen:)
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 06:38
Ook, die gozer is zoooo compleet.
Vind ik leuk
PoepWagen +1977
woensdag 17 oktober 2018 om 22:59
Waar hebben ze deze jankerd voor nodig als Frenkie er straks is!
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 23:05
Langzamerhand een beetje uitgemolken die Frenkie opmerkingen....

Is dit sarcastisch: kwestie van 1x een grap is leuk, 2x kan nog 3x is gewoon kut.

Meen je dit: dan ben je wel treurig blind gestaard op zijn kwaliteiten
Vind ik leuk
PoepWagen +1977
donderdag 18 oktober 2018 om 11:18
Uitgemolken? Voor mijn gevoel moet het eigenlijk nog beginnen! 😀
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 14:36
Even naar de dokter gaan en je gevoel een "apk'tje" geven
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 02:10
Miss Frankie ga naar Engeland hoor bij guardiola
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 08:31
Sorry maar voetballende kan Franky Neymar zijn veters niet strikken. Frenky moet dromen van de kwaliten van Neymar. Frenky kan een goede voetballer zijn of worden maar bijzonder is hij niet. Meer als een goede voetballer is Frenky niet sorry
Vind ik leuk
PoepWagen +1977
donderdag 18 oktober 2018 om 08:46
Dude, ben je wel goed?? We hebben het over Frenkie de Jong hier hoor, niet één of andere schoonspringer uit Brazilië!!
Vind ik leuk
MOKUM*** +1764
woensdag 17 oktober 2018 om 23:02
Misschien is Club de Calcio Comedia del Arte iets voor hem.
Vind ik leuk
barry m +463
woensdag 17 oktober 2018 om 23:08
Neymar denkt dat hij groter is dan de clubs, en denkt werkelijk dat iedereen maar dikke bedragen op tafel legt voor hem.
hij komt nu natuurlijk ook niet meer erg trouw over nadat hij barça gewoon in de steek liet.

voetballen kan hij, maar is absoluut nog niet volwassen
succes kleuter neymar
Vind ik leuk
Zlatan I +20
donderdag 18 oktober 2018 om 14:33
Alleen Zlatan is groter dan de club!
Vind ik leuk
MiloZandt +1988
woensdag 17 oktober 2018 om 23:09
Gaan jullie nou elke keer die Spaanse kut kranten quoten?
Vind ik leuk
barry m +463
woensdag 17 oktober 2018 om 23:25

lijkt erop dat jij weet wat er allemaal in de spaanse krant staat.
vandaar je reactie?
moet jezelf die krant niet meer lezen dan valt het wel allemaal mee wat je op vp leest.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 23:10
Ney maar, is ie weer is aant janken! Mag hopen voor Barca dat ze dat vervelende ventje lekker links laten liggen, en met het geld wat ze voor hem hebben gekregen mooi de De ligt en Frenkie kopen.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 23:15
Neymar... Hazard is beter als real dan toch gaat betalen...
Vind ik leuk
Wouta80 +926
woensdag 17 oktober 2018 om 23:24
Zijn ongeveer gelijk, maar aan Neymar valt meer te verdienen (merchandise) en toch ruim jaar jongen. Maar beter dat ie lekker helemaal niet komt..misselijke jankerd..
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
woensdag 17 oktober 2018 om 23:30
Neymar is veel beter dan Hazard hoor...
Vind ik leuk
Midden-Noord +93757
donderdag 18 oktober 2018 om 00:02
Beslist ook wedstrijden en scoort meer.
Vind ik leuk
Vamos7 +7762
donderdag 18 oktober 2018 om 00:07
Precies dat! En in de C.L heeft Hazard ook nooit echt zijn stempel gedrukt in de k.o C.L voor Chelsea..
Vind ik leuk
Slatan +3
donderdag 18 oktober 2018 om 01:26
Ga toch wel, hazard vertelde onlangs nog dat ie de beste speler ter wereld is
Vind ik leuk
Sanders +4223
woensdag 17 oktober 2018 om 23:18
Ik heb een scheit hekel aan dat joch, maar ga nou niet allemaal al deze artikelen voor waar nemen, want dat slaat ook nergens op.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93757
woensdag 17 oktober 2018 om 23:29
Haha, gaan we weer. Hoe vaak hebben we het er al over gehad als er zo'n topic in leven wordt geroepen. Best vaak al.
Vind ik leuk
Gerro +7967
woensdag 17 oktober 2018 om 23:19
Ik lees hier regelmatig dat de speler bepaald waar ie speelt en de clubs maar mee moeten werken aan de transfer. Ben dan ook zeer Benieuwd hoe deze soap dan af gaat lopen want de eigenaren van Psg zullen schijt hebben aan zijn belangen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 23:20]
Vind ik leuk
Midden-Noord +93757
woensdag 17 oktober 2018 om 23:28
Klopt, Lewandowski moest ook blijven van Uli. En hield ook woord, Bayern heeft het ook zelf beslist en tegengehouden. Ik denk dat Nasser Al-Khelaifi dit ook zal tegenhouden. Mocht dit allemaal waar zijn want ik geloof er niet zo veel van.
Vind ik leuk
Wouta80 +926
woensdag 17 oktober 2018 om 23:21
Doe maar niet, kijk wel naar La Liga maar niet naar de Lique 1.
Vind ik leuk
Midden-Noord +93757
woensdag 17 oktober 2018 om 23:25
Gaan we weer, dit geloofd niemand toch meer.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10904
woensdag 17 oktober 2018 om 23:34
Van mij mag hij naar Madrid hoor maar dan moet ze gelijk een contract voor levenslang geven aanbieden kijken of hij als Nog wil tekenen denk het niet😏
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 00:03
Contract voor het leven zegt niets meer tegenwoordig. Had Casillas ook in Madrid, tóch vertrokken wanneer het dringen wordt voor de nr 1 positie naar Porto...

Nog zo eentje: Xabi Alonso had ook zo’n contract, en eindigde hij niet bij Bayern? ;)
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10904
donderdag 18 oktober 2018 om 07:26
Jaaa klopt heb je helemaal gelijk in ja als je het zo bekijkt stelt het echt helemaal niks meer voor nee.
Maar ik zie ook niet in dat hij ergens anders dan nog zou gaan voetballen behalve Amerika , of china. Voor het grote geld.
Engeland is ook niks voor hem veelste koud😂
Vind ik leuk
barry m +463
woensdag 17 oktober 2018 om 23:43
of ze kopen hem terug en geven hem 5 jaar geen salaris.
dan is hij blij omdat hij weer met zijn vrienden kan voetballen, en daar gaat het hem toch om of niet?
geld heeft hij toch al genoeg.
Vind ik leuk
Johnny Cash +8068
woensdag 17 oktober 2018 om 23:50
Als barca de kans krijgt om hem terug te kopen moet je dat altijd doen. Een speler als neymar is een aanwinst ondanks zijn vervelende trekjes. Dat is ook het nadeel van psg. Salaris is meer dan goed natuurlijk maar de competite stelt geen ruk voor. Spelers kiezen denk ik meer voor iets minder salaris maar een betere en sterkere competite
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 08:33
Wat zijn de vervelende trekjes dat hij wel degelijk schoppen krijgt. Dan moet de scheids wat meer fluiten. Welk mens heeft geen vervelende trekje . Cruijff was een perfect mens.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 23:52
Laat hem lekker wegkwijnen bij PSG
Vind ik leuk
Johnny Cash +8068
donderdag 18 oktober 2018 om 00:00
Haha je naam past er goed bij nu
Vind ik leuk
Gilze +630
donderdag 18 oktober 2018 om 00:14
Wie wil er nu een speler die de helft van de wedstrijd op de grond ligt te huilen
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 00:25
Neymar twijfelt? Ik dacht de media.
Vind ik leuk
City boy +382
donderdag 18 oktober 2018 om 00:57
Echt joh deze kerel moet gwn een carriere beindigende blessure krijgen hij is goeg maar dat gedrag van hem ik kan hem niet eens meer zien spelen zonder te walgen
[Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 00:57]
Vind ik leuk
Johnny Cash +8068
donderdag 18 oktober 2018 om 01:03
Zieligste reactie ooit gelezen hier op VP.
Vind ik leuk
Foebele +53739
donderdag 18 oktober 2018 om 01:04
Is ook lullig toch, denkt ie dat ie in Parijs de grote man is, komt er een 18 jarig jochie voorbij die gewoon beter is.
Vind ik leuk
derksen +8940
donderdag 18 oktober 2018 om 01:19
Huilen terwijl je 10 tallen miljoenen verdient per jaar
Ik zou hem zo graag zijn onderbroek over ze kop heen trekken en een schop onder zijn hol geven!
Baby Neymar wat een vreselijk persoon is dat nou toch
Vind ik leuk
ABAB +143
donderdag 18 oktober 2018 om 07:01
Kom naar Ajax
Vind ik leuk
Der Monarch +2089
donderdag 18 oktober 2018 om 07:16
Met het bedrag waarvoor hij gekocht is door PSG, is een vroeg vertrek een onmogelijkheid.
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 07:46
Vallende ster ......zwaar overschat. Had het erg zwaar tegen Kuyt met bra tegen oranje en da's was niet ees een echte back😂😂😂zwaaar overschatte speler ook. Past goed in het team bij pogba...Neymar had 20 jaar geleden bij club Brugge gespeeld
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 08:17
hij weet gewoon dat kylan mbabbe beter dan hem is !
Vind ik leuk
Analyse075 +1822
donderdag 18 oktober 2018 om 08:42
Hij zint niet op een terugkeer naar Spanje. Hij wil het grote geld dus is China een optie. Ik hoop dan dat hij weg gaat naar China. Ik vind Neymar tien keer niets. Hazard, Ronaldo en Messi dat zijn wereldspelers maar niet die huilbaby, die het wereldrecord, rollen over de grond, op zijn naam heeft staan.
Neymar is een schande voor het voetbal met zijn valpartijen en huilsessies.
Vind ik leuk
Korm +38369
donderdag 18 oktober 2018 om 08:49
Laat maar verrotten die Neymar, vind hem helemaal niks :)
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 13:03
Als dit waar is moeten ze er alles aan doen om Neymar terug te halen. Wat je ook van hem vind hij blijft echt een fenomenale voetballer. Moet je voorstellen Coutinho zakt dan een linie terug en Neymar op links buiten. Dan zijn ze echt bijna onverslaanbaar. Ipv 220 miljoen te betalen zou ik een speler in de deal betrekken en zo de prijs drukken, bijvoorbeeld Malcom of Dembélé. Het liefst wil ik dat Dembélé blijft want het is een fantastische speler maar voor Neymar zou ik het wel doen.
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 16:40
Barcelona kan beter De Ligt gaan halen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws