Robben: 'Dit is toch wat iedereen wil? Eerst werd gezegd dat het zo saai was'

    Robben: 'Dit is toch wat iedereen wil? Eerst werd gezegd dat het zo saai was'

    donderdag 18 oktober 2018 om 07:49

    Arjen Robben relativeert de zogenaamde Bayern München-'crisis'. Der Rekordmeister heeft al vier duels op rij niet gewonnen en loopt niet bepaald op rolletjes. Robben is niet in paniek.

    Robben bekijkt het niet zo zwart-wit. "Het is niet allemaal geweldig als je alles wint en het is niet allemaal zo slecht als het even niet werkt", relativeert Robben tegenover het Duitse Kicker. "Ik ben ervan overtuigd dat het kleine dingen zijn. We moeten de tegenstanders weer domineren. We hebben veel passie, meer beweging en verrassing nodig."

    Dat Bayern zesde staat en op de ranglijst voorbijgestreefd is door Hertha BSC, Werder Bremen, Borussia Mönchengladbach, RB Leipzig en koploper Borussia Dortmund doet hem weinig. Jarenlang maakte Bayern de dienst uit in de Bundesliga, maar dat is nu anders. "Dat is toch wat iedereen wil? Eerst werd gezegd dat het allemaal zo saai was met Bayern."

    In Duitsland vindt men dat er doorgeselecteerd moet worden omdat Robben (34) en Franck Ribéry (35) tegen het einde van hun carrière aanzitten. Robben is het daar niet mee eens en ziet geen reden om aan zichzelf te twijfelen. "33 is niet oud. We hebben een persoonlijkheid en een persoonlijke mening. Er bestaat niet zoiets als 'te oud'. Je hebt alleen goed of niet goed."

    Plaats een reactie

    donderdag 18 oktober 2018 om 07:50
    Toch wordt Ribery te oud, Arjen..!
    Vind ik leuk
    Balls +184
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:55
    Dus minder goed...
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:02
    Te oud, komt nog net niet met een rolstoel het veld op die Ribery is armoetreof dat een club als Bayern nog steeds met Ribery speelt.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26544
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:31
    Ribery was tegen Ajax nog een van de beste aan de kant van Bayern. Leeftijd zegt niet alles. Wel is het zo dat de kern al jaren intact is. Wellicht tijd voor doorselecteren.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:52
    Twgen een eredivisieclub wel, ja...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26544
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:52
    Touche
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:54
    Hoop dat ze ff lekker in een crisis blijven daar en AJAX ze thuis afmaakt
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:59
    Aan de ene kant wel (Ben altijd voor een nederlandse club en vind het goed dat een nederlandse club punten haalt voor een betere positie in europa) maar aan de andere kant ook weer niet (door supporters die dan weer naast hun schoenen gaan lopen en de sfeer verpesten op deze forum)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 07:59]
    Vind ik leuk
    Degraaf +17672
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:02
    En dat doen PSV supporters niet Korm?
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:03
    helaas wel maat, ik heb niks met dat soort mensen om eerlijk te zijn :)
    Vind ik leuk
    Degraaf +17672
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:08
    Het komt helaas overal voor.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:09
    klopt, daarom heb ik het ook neutraal supporters genoemt ipv ajax-supporters ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:46
    Kan je het dan hooen voor de normale ajacieden? We hebben de steun hard nodig hehe
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:03
    De 23ste zit ik gewoon weer op de bank naar een winnend ajax te kijken
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1372
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:25
    Blijkbaar is het herkenbaar voor een Ajax supporter.....😁😉
    Vind ik leuk
    Polly11 +3905
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:47
    De sfeer verpesten of naast hun schoenen lopen? Eerste zie ik ook gebeuren, tweede niet (op een uitzondering na)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:59
    Denk dat Robbens tijd bij Bayern er na dit seizoen wel op zit.

    Als ik Robben was zou ik terug gaan naar Groningen (mits ze niet degraderen). Misschien niet voor de centen maar als je Groningen weer laat functioneren (Wat Robben kan) dan maak je je onsterfelijk daar in het noorden.

    En Groningen kan het goed gebruiken, alleen al het vooruitzicht dat hij volgend seizoen gaat komen kan heel motiverend werken voor de ploeg.
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:06
    Of jaartje cashen bij Ajax die kan hen zo 3-5 miljoen per jaar betalen.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:10
    gaat hij denk ik niet doen. of Groningen of PSV.
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:51
    Dan zou ik als ik hem was lekker terug naar psv gaan, speel je tenminste voor de prijzen
    Vind ik leuk
    Corse996 +1458
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:16
    Hij is al onsterfelijk in het noorden.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1372
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:27
    Punt 1 ..... Robbe wil graag nog op een beetje niveau spelen als hij afbouwt dus zal hij wel naar PSV gaan....punt 2 ..... Zou jij nog een huis willen kopen in Groningen?😁😉
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:29
    Yeah maar de grote held spelen voor de club waar je prof bent geworden is natuurlijk ook aantrekkelijk. Maar dat is zijn keuze natuurlijk.
    En al zou ik geld toekrijgen zou ik er nog geen huis willen, voor je het weet stort het in, en scheef is het daar al xD
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1372
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:32
    Ik denk dat Robben nog wel fit genoeg is...ahum.... om een jaartje PSV te doen en dan nog een jaartje Groningen.... en dan een huis op palen en veren te kopen
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:01
    Precies ik zeg Gullit en van Basten terug in Oranje!
    Vind ik leuk
    Wouta80 +941
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:06
    Veteranenelftal..
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:08
    Het was ook saai... net als Italie. Tuurlijk snap ik de Bayern en Juventus supporters wel maar als algehele competitive wil je toch meer spanning en verrassingen zien. Dus ook wat meer andere kampioenen.
    Vind ik leuk
    Korm +36723
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:11
    ik heb alleen liever dat het minder saai wordt doordat clubs beter worden dan dat Bayern niet in vorm is. Niveau moet hoog blijven en niet dalen ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:37
    Daar heb je zeker een punt. Helaas lukt dat niet altijd zeker omdat Bayern vaak de beste spelers bij hun concurrentie wegkoopt.
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:52
    Frankrijk is ook zo suf. kan het niveau in nederland laag zijn, maar t is wel lekker spannend altijd. engeland vind ik ook mooi, bijna nooit 2x achter elkaar de zelfde kampioen
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:54
    Om eerlijk te zijn volg ik het Franse club voetbal helemaal niet. Heeft me nooit kunnen bekoren. Ondanks dat niveau in de eredivisie niet altijd hoogstaand is is de spanning wel altijd aanwezig ja! Premier League vind ik persoonlijk de beste club competitie ter wereld!
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:56
    Ik zie alleen de ranglijst van Frankrijk voorbij komen, ga er niet live naar zitten kijken( wat ik met de eredivisie en primier league wel doe)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:57
    Maar idd PSG doet zelfde als Bayern en Juve... ik zie de ranglijst vaak niet eens hahaha.
    Vind ik leuk
    frhoi +936
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:05
    Dat zou je dan voor de grap eens moeten kijken. die zijn net als juve al weer bijna kampioen haha
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:24
    33 jaar is voor een aanvaller is gewoon oud behalve als je Cristiano Ronaldo heet.. Verdedigers, middenvelders en doelmannen kunnen langer meegaan maar aanvallers niet. Dit is het laatste jaar van Robben en Ribery, in het shirt van Bayern Munchen.
    Vind ik leuk
    Corse996 +1458
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:17
    Ja je hebt gelijk man, Zlatan had indd 4 jaar geleden ook moeten stoppen. Net als van Persie trouwens. Man wat een gelul.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    donderdag 18 oktober 2018 om 10:45
    Meer dan die twee kan je niet opnoemen en die spelen op een laag niveau Ik heb het over de top van Europa en niet die amateurclubs uit de VS waar je als afgedankte spits nog jaren kan spelen. Van Persie speelt leuk bij Feyenoord maar bij Fenerbache was hij al afgeschreven.
    Lees eerst wat er staat voordat je jou mening geeft.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 10:48]
    Vind ik leuk
    Corse996 +1458
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:38
    Zlatan tekende op zn 34e bij Manu. en speelde daarvoor 4 jaar bij PSG. Ook Robben en Ribery laten het gewoon zien hoor. Dat het nu wat minder met Bayern gaat ligt niet aan het feit dat beide spelers volgens jou oud zijn. Van Persie speelde bij Fener weinig door blessures. Maar dat zal ook wel gelegen hebben aan de oude broze botten? Er zijn wel meer aanvallers geweest die lang doorgezet hebben of nog doen.
    David Villa, Dzeko,Zidane, en zie Messi ook nog wel ff doorgaan. Moet ik nog even doorgaan of ben je nu overtuigd?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:34
    Wat is een constellatie?
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:34
    Ik snap het allemaal niet over te oud zijn.
    Als ik met mijn leeftijd b.v. bij Feyenoord elke wedstrijd goed zou presteren wat maakt het dan uit hoe oud je bent?
    Vind ik leuk
    Kevinm +1838
    donderdag 18 oktober 2018 om 11:03
    '33 is niet oud' terwijl hij 34 is. Dat is toch redelijk oud voor zijn positie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws