Ibrahimovic spreekt steun uit in Engeland: Sommigen zijn gewoon jaloers

    Ibrahimovic spreekt steun uit in Engeland: "Sommigen zijn gewoon jaloers"

    donderdag 18 oktober 2018 om 12:14

    Zlatan Ibrahimovic heeft zijn oude trainer José Mourinho een hart onder de riem gestoken. De Zweed is het niet eens met de kritiek op de manager van Manchester United en vindt dat de Portugees vooral zichzelf moet blijven.

    "Iedereen bekritiseert Mourinho", zegt Ibrahimovic tegen Sky Sports. "Dat komt niet door de resultaten, maar door zijn karakter. Zijn manier van doen. Ik kan mezelf verplaatsen in deze situatie, omdat we allebei een visie hebben, zelfvertrouwen hebben en dingen op onze eigen manier zeggen."

    "Sommigen hebben het over zijn persoonlijkheid, sommigen zijn gewoon jaloers", vervolgt de aanvaller van LA Galaxy. "We doen wat we doen en dat doen we tot het einde." Ibrahimovic adviseert Mourinho om op dezelfde voet door te gaan. "Hij moet gewoon zichzelf blijven. Hij heeft alles bereikt door zijn eigen manier van werken, omdat hij is wie hij is. Je moet niet veranderen voor iemand anders."

    Poll

    Vind jij dat Zlatan Ibrahimovic gelijk heeft?

    (522 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 18 oktober 2018 om 12:27
    Met zo'n waardeloze persoonlijkheid is het beter dat je jezelf niet blijft.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46332
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:39
    Zijn vrouw zal je feedback waarschijnlijk steunen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +26943
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:28
    Ibracadabra levert hiermee wel iets van zijn goddelijke status in vind ik
    Vind ik leuk
    Zlatan I +20
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:58
    Zlatan is groter dan god.
    Vind ik leuk
    R2 +5126
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:18
    Zlatan heeft god gecreëerd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:34
    Stelletje viezeriken, jullie zouden gewoon voor m bukken bah bah dit
    Vind ik leuk
    R2 +5126
    zondag 21 oktober 2018 om 12:33
    Het feit dat jij die link legt, zegt meer over jou dan over ons.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 13:41
    Nee, daar hoef je geen link voor te leggen als je dit hierboven leest.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:28
    Je kan wel denken dat je nooit hoeft aan te passen.. maar als je al jaren niet presteert als coach en de spelers moeten je niet meer mag je best eens in de spiegel kijken!!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:35
    De kritiek die Mourinho krijgt is gewoon terecht, daarnaast valt het ook erg op dat hij zijn spelletje nu voor een 4e keer speelt met het 3e jaar kritiek leveren op alles en iedereen binnen de club. Zijn visie is zijn zakken vullen.

    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:55
    Zlatan, kan het zelf op het veld laten zien met een grote bek.
    Maar Mourinho, trekt alle aandacht naar zich toe, terwijl de spelers het moeten doen. Als die spelers er geen zin in hebben dan redt ie dat nooit.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:07
    Klopt en dat doet Zlatan ook.

    Mourinho kan het volgens mij niet echt hebben als een speler meer aandacht krijgt als hem, die wil en moet de camera op zich hebben.

    Denk niet dat de spelers voor hem nog echt willen gaan maar we zullen zien.
    Vind ik leuk
    Cookee +10892
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:16
    Vroeger... waren spelers de helden en dat moet ook zo blijven.
    Ik wantrouw trainers die doen alsof zij het geheime ingredient zijn, want dan wordt voetbal een trucje wat je kan doorzien of analiseren... voorbeeld; Mourinho had het trucje van Bosz door... maar een beweging van Messi is meer bepalend dan alles wat Mourinho kan bedenken volgens mij.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:22
    Klopp had ook een goed plan tegen Real maar Karius dacht iets anders, plan is helpful maar niet het grootste belang dat zijn de spelers idd.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:37
    Dit had ik niet verwacht van de grote Zlaten.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:39
    Ligt natuurlijk niet altijd aan de coach. Zeker in dit geval is dat wat bijzonder. Gaat hier wel even over 1 van de beste coaches ter wereld die zijn sporen ruimschoots heeft verdiend! Zlatan heeft alweer gelijk!
    Vind ik leuk
    Just dekler +1754
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:58
    Hij heeft in het verleden veel dingen bereikt als trainer. Zit nu bij de rijkste club ter wereld en presteert niet. Dan ben je niet meer één van de beste coaches ter wereld. Arjen robben is toch ook niet één van de beste spelers ter wereld ?
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2470
    donderdag 18 oktober 2018 om 12:47
    Zlatan heeft deels natuurlijk wel gelijk.. Mourinho blijft Mourinho en die moet inderdaad gewoon zichzelf blijven, echter is het vertrouwen in de Mourinho manier bij MU nu wel echt volledig weg.. hij kan beter bondscoach van Italië of Portugal worden die ploegen liggen hem wel..
    Vind ik leuk
    kcim +2900
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:04
    Het probleem is niet Mourinho, het probleem zijn de mensen die hem aangesteld hebben. Vanaf het begin was het duidelijk dat het geen match is tussen Mourinho en ManU.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:07
    Tsja, al is het niet Mourinho's schuld. Wat is makkelijker, de trainer eruit of het halve elftal verkopen?
    Denk het eerste.
    Vind ik leuk
    Martinnat +958
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:37
    Dat kan Zlatan wel zeggen , Zlatan presteert nog dan kun je praatjes hebben ,maar als je zoveel mag uitgeven wat onze Portugeese vriend gedaan heeft en hij heeft tijd gehad , dan zou je toch ook beetje kunnen indimmen lijkt mij
    Vind ik leuk
    Just dekler +1754
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:00
    Danny hoesen presteert ook in de MLS zegt niet zoveel.
    Vind ik leuk
    Martinnat +958
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:42
    Dat snap ik wel , maar die Zlatan doet nog waarvoor die gehaald is, die Portugees niet
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:25
    Aldus de ene arrogante zak over de ander.
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1095
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:22
    Jose staat vooraan bij succes. I’m the special one zegt ie dan. En als er verloren wordt loopt ie alleen maar iedereen de schuld te geven en ligt het vooral niet aan hem.

    Arsene Wenger, een liefhebber, werd altijd afgezeken door Mourinho. Waarom gaat wenger niet weg bij Arsenal. Die wint nooit wat, zei hij dan. Zelf gaat hij uiteraard niet weg bij man utd na het zoveelste rampjaar.

    Geef mij maar Frank Rijkaard of Zidane. Dat zijn persoonlijkheden die je niet naar zichzelf ziet wijzen na een prijs maar met respect naar hun spelers wijzen. Zij hebben het gedaan. Dan heb je persoonlijkheid naar mijn mening.

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws