Update: Man United geeft klap op contractverlenging: 182.000 euro per week

    Update: Man United geeft klap op contractverlenging: 182.000 euro per week

    donderdag 18 oktober 2018 om 16:38

    Luke Shaw heeft zijn handtekening gezet onder een nieuw contract bij Manchester United. De verdediger gaat in Manchester 195.000 pond per week verdienen, wat omgerekend neerkomt op ruim 220.000 euro.

    Dat meldt The Mirror. United heeft het nieuws nog niet bevestigd via de officiële kanalen. De linksback beschikte over een aflopend contract, maar heeft zich met de nieuwe verbintenis weer voor vijf jaar aan de club verbonden.

    Shaw is volgens het Britse medium erg content met de nieuwe deal. De voorwaarden van zijn vorige contract betekenden voor Shaw een jaarsalaris van ruim 5 miljoen euro op, maar met de nieuwe verbintenis gaat Shaw dik tien miljoen euro per jaar verdienen.

    Voor Manchester United betekent het vastleggen van Shaw het begin van een behoorlijk project. Bij The Red Devils beschikken namelijk nog tien selectiespelers over aflopende contracten, waaronder doelman David de Gea en aanvaller Anthony Martial.

    Update 16.38: Luke Shaw blijft speler van Manchester United. De linksback heeft zijn handtekening gezet onder een contract tot medio 2023, met de optie om met een jaar te verlengen. "Sinds mijn komst is het een wervelwind van vier jaar geweest", reageert Shaw op de clubsite. "Ik ben heel blij met mijn nieuwe contract en mijn langere verblijf op Old Trafford."

    José Mourinho stelt dat Shaw zijn nieuwe verbintenis heeft verdiend. "Hij heeft het proces begrepen, werkte keihard en is altijd in zichzelf blijven geloven. Dat is een grote kracht", aldus de United-manager, die regelmatig zéér kritisch was op Shaw. "Luke is nog jong en hij mag trots zijn op zichzelf." Shaw gaat naar verluidt 182.000 euro per week verdienen.

    Plaats een reactie

    AllAdIn +17759
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:16
    Hoeveel loonbelasting betalen voetballers in Engeland?
    Vind ik leuk
    Bengelino +11986
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:17
    98%
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17759
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:20
    Hahahaa, dan eerder 2%
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:16
    Dit is toch geen salaris verhoging? Das gewoon een schijntje................;-)
    Vind ik leuk
    Bengelino +11986
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:17
    Ja logisch ook, omdat ze zo goed presteren verdienen ze ook wel een extraatje
    Vind ik leuk
    Strijp +12722
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:18
    Wanneer je Luke Shaw 2 ton per week laat verdienen ben je als club de weg kwijt. Natuurlijk kan hij voetballen maar bij lange na niet het niveau wat Man U na hoort te streven.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15766
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:49
    Verdubbeling van salaris na 3 goede maanden in 5 jaar tijd... Zeer slecht als dit waar is.
    Vind ik leuk
    1313 +277
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:43
    Inderdaad ben ook helemaal niet gecharmeerd van Luke Shaw. Hij is ook nog eens blessure gevoelig. Kortom pure geldverspilling dit.

    Zonde om zo'n mooie club naar beneden te zien dwalen.
    Ze krijgen het maar niet op de rit sinds het tijdperk Ferguson.
    Vind ik leuk
    FCRat +221
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:51
    Hij lijkt anders weer aardig op stoom te komen. Als ie niet weer zwaar geblesseerd raakt gaat ie zich wel bewijzen
    Vind ik leuk
    Strijp +12722
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:52
    Dat is koffiedik kijken. Shaw is sub top, geen top. De kans dat hij uitgroeid naar top is kleiner dan dat hij op het niveau blijft waar hij altijd al zit.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:25
    Lang genoeg in een lampen bol kijken dan zie je sterretjes maar helaas zie je niet een toekomst over een speler😆
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 22:26]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:19
    Luke $haw!
    Tering hey, hij is goed bezig maar ik zie hem dit MU niet omhoog tillen.
    Er lopen toch wel betere spelers voor minder (week) salaris rond..
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:19
    Dan te bedenken dat Mourinho hem vorig jaar nog wilde lozen, nu tekent hij voor 5 jaar met een salaris van 50mln over die duur.

    Ben wel benieuwd of andere spelers zoals een De Gea gaan verlengen anders gaat er nog wel een leuke spelletje beginnen omtrend de keepers, De Gea gratis zal voor veel clubs toch een echte buitenkans zijn.
    Vind ik leuk
    M.J. +196
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:55
    Waar moet De Gea heen? alle top clubs zijn al voorzien van goede keepers. Die gaat ook wel verlengen en 250.000 per week verdienen daar.
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:11
    Denk wel ietsje meer, maar dat zou alsnog een slimme zet zijn van united. Die vent is goud waard.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:25
    Lijkt inmiddels een knop om te hebben gezet en speelt dit seizoen ook nagenoeg alles en als 1 van de weinigen zeker niet onverdienstelijk, kan nog in lengte van jaren mee als linksback bij United.
    Vind ik leuk
    Wemberly +177
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:49
    Ben het niet altijd eens met je objectief kritische blik op United vanuit Spurs perspectief, maar goed om dit te lezen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 04:12
    Wordt gewaardeerd, als kenner van het Engelse voetbal probeer ik voor zover mogelijk een objectieve analyse te geven. ;)
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:25
    Met afstand de allerslechste verdediger bij United echter het lievelingetje van de trainer.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:30
    Hoezo lievelingetje?
    Was volgens Mourinho niet genoeg aanwezig aanvallend, vandaar ook zijn plek op de bank afgelopen seizoen.
    Heeft zich echt klaarblijkelijk verbeterd en zichzelf erin gespeeld.
    Met Young als concurent is dat niet moeilijk...
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1594
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:34
    Dan kan hij na dit jaar lekker stoppen met foebele
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15766
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:47
    Dit is het gevolg van het salaris van Sanchez en Pogba. Belachelijke beslissing van de top bij United om Shaw zo veel te geven. Zijn huidige salaris is al bijna te veel.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6606
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:55
    Wat Alexis Sanches verdient is lachwekkend naar wat hij laat zien

    525.000 per week geloof ik?

    Die gast past totaal niet bij United..

    Veel te aanvallend voor die clown van een Mourhino

    Alexis had veel beter bij City gepast

    Ik hoop echt dat United een pak slaag krijgt van Chelsea en dat ze dan eindelijk Mourhino er uit gooien...
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:10
    Ben het met je eens, maar ik denk ook niet dat het mourinho zijn koop was. Alles aan die deal ruikt naar werk van woodward.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6606
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:18
    Klopt denk ik wel Sanders....

    Die moest natuurlijk wie heeft de langste spelen en wilde Alexis Sanches perse niet naar City hebben
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:29
    yup, dat laat ook wel mooi zien hoe ver zijn voetbal kennis rijkt. Wat een prutser..
    Vind ik leuk
    Sambal +10
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:48
    Bij een bijzondere ( beduidend hoger dan gemiddeld in de PL )vergoeding per week hoort ook een bijzondere speler . Dat is shaw zeker niet
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:51
    Salarisverhoging nadat ie na 3 jaar niet presteren en 1 jaar geblesseerd zijn eindelijk eens wat laat zien.

    Zucht.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 13:52]
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6606
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:52
    Ze zijn het echt helemaal kwijt bij United....aardige verdediger hoor Shaw maar kom op...

    Alsof het een doodnormale zaak is dit...
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:23
    Niet slaapwandelen###We hebben het vandaag niet over Ajax🤔
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 22:28]
    Vind ik leuk
    Prof(.) +263
    donderdag 18 oktober 2018 om 13:55
    150k teveel voor een speler van zijn kaliber😅 zeker gezien het feit dat hij ook niet bepaald een voorbeeld prof is😬
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:15
    Zo zijn salaris is flink wat pondjes aangekomen!
    Vind ik leuk
    B3v3r +646
    donderdag 18 oktober 2018 om 14:40
    De club is helemaal ziek aan het worden... Evra verdiende nog niet eens de helft en was de beste linksback in de laatste 10 jaar.

    10 miljoen per jaar voor een matige linksback, onbegrijpelijk
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:08
    Alle clubs gaan forst omhoog in bedragen maat, wen er maar aan.
    Matige linksback? Duidelijk heb je hem niet zien spelen dit seizoen. Lachwekkende opmerking.
    Vind ik leuk
    B3v3r +646
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:28
    Ik heb hem de laatste 4 jaar geen 10 wedstrijden achter elkaar zien spelen. Nu heeft hij een goede serie van een paar wedstrijden maar blijkbaar kijk jij alleen daar naar. Hoezo lachwekkende opmerking? Hij speelt straks weer 3x 90 minuten en is er dan weer 4-8 maand uit. De club is ziek... wen jij er maar aan!
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:49
    Voor zijn blessure bij psv was hij ook waanzinnig. Maar dat heb je natuurlijk niet gezien, want je weet helemaal niks van united. Die jongen houd van de club, is engels, heeft enorme potentie, nog veel jaren te gaan en een aflopend contract. Je bent gek als je dat laat lopen.
    Vind ik leuk
    B3v3r +646
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:47
    Ik zou hem ook niet laten lopen, alleen niet voor dat salaris.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:28
    Zou ook zo tekenen 😂
    Vind ik leuk
    Remcovg +129
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:33
    Tarik doet het voor een donnie per week
    Vind ik leuk
    The Iceman +10294
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:44
    Tagliafico & Angeliño zijn beter.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:44
    En wij maar blij zijn met onze 2% loon verhoging...17.50 netto erbij...joepie
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:07
    YESSS als hij zo door gaat word het de beste linksback van de premier league! Wat een ommekeer heeft hij gemaakt dit seizoen zeg!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1538
    donderdag 18 oktober 2018 om 17:29
    Hoe verzin je het om zo'n matige speler 10 miljoen per jaar te geven!?! Totale onzin. Het is te hopen dat het Engelse voetbal snel in elkaar dondert, het morele failliet is er al, nu de rest nog.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws