Cocu onder druk bij Fenerbahçe: We hebben geen credits meer over

    Cocu onder druk bij Fenerbahçe: "We hebben geen credits meer over"

    donderdag 18 oktober 2018 om 15:45

    Fenerbahçe-trainer Phillip Cocu staat al langere tijd onder druk in Istanbul. De resultaten zijn niet goed en volgens de Nederlander zit er maar één ding op: zondag móét er gewonnen worden, uit bij Sivasspor.

    Eerder deze week hield de selectie van Fenerbahçe een speciale bijeenkomst om elkaar op te peppen voor de wedstrijd. Cocu is in gesprek met Yeni Çag Gazetesi realistisch. "We hebben nu niet meer de luxe om punten te verliezen. We móéten een goede serie neerzetten. Dat zorgt voor wat meer vrijheid en dat komt het spel weer ten goede."

    "Op dit moment hebben we geen credits meer over", vervolgt Cocu. "We hebben onze fans erg teleurgesteld en we moeten ze onze excuses aanbieden en doorgaan. Er mag niet meer gedacht worden aan het verliezen van punten. Nu moeten we de handen ineen slaan om ons terug te vechten uit deze situatie."

    Fenerbahçe stelt tot nu toe erg teleur in de Turkse Süper Lig en staat op een vijftiende plaats met acht punten uit evenzoveel wedstrijden. Bij een overwinning op Sivasspor kan de club stijgen naar de elfde positie, waarmee Cocu zich wat meer ademruimte zou kunnen verschaffen.

    Lees meer over:Süper LigFenerbahce

    Poll

    Is Cocu nog steeds de juiste trainer voor Fenerbahce?

    (1477 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +32072
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:48
    Neem zelf ontslag vent. Klote daar.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:49
    Ik zou dat niet doen. Koste wat het kost terugvechten! Dat is een ware uitdaging en als je als winnaar uit de bus komt, dan ben je een gewilde trainer.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +32072
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:51
    Gaat hem niet meer worden.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7619
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:02
    Ik denk dat ze er vanaf nu alles aan moeten doen om te winnen.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6417
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:37
    Dan zal hij toch minstens top 3 moeten halen, zie ik niet meer gebeuren
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:02
    Als er geen ontslagvergoeding in het spel zou zijn was hij àllang weggegaan...

    No shit Sherlock...
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:50
    Zelf ontslag...is geen oprot premie
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30736
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:49
    'Is Cocu nog steeds de juiste trainer voor Fenerbahce?'
    Op welk punt was Cocu precies wel de juiste trainer voor Fener?
    Vind ik leuk
    Leozao +4419
    donderdag 18 oktober 2018 om 15:53
    Uitstel van .... (maar elke week brengt nog steeds veel centjes op)
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:00
    Hopelijk kan hij het nog keren maar ben bang van niet.
    Vind ik leuk
    Strijp +13634
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:00
    Ik kan me voorstellen dat er ondertussen een negatief crediet staat.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1167
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:04
    Lekker blijven zitten ..
    En wachten op je ontslagpremie Philip.

    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:06
    Misschien is de eer aan je zelf houden voor je eigen belangrijker dan wachten op het zak geld .
    Al is die poen wel lekker .
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1167
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:28
    Eer aan jezelf houden?
    Niet als je zo bent tegen gewerkt ..ik zou blijven zitten en elke dag als training verstoppertje spelen.


    Ben je zo weer thuis met een zak geld.
    Vind ik leuk
    Harmmm +86
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:26
    Toch opmerkelijk dat hij nog steeds mag blijven zitten, zeker voor Turkse begrippen wonderbaarlijk. Geeft aan dat er toch vertrouwen is. Nu de rotte appels ontslagen zijn kan Cocu wellicht het tij keren.
    Vind ik leuk
    Cookee +10938
    donderdag 18 oktober 2018 om 16:39
    Je kan beter vragen is Fener de juiste club voor Cocu?

    Moet wel zeggen, die voorzitter lijkt me geen verkeerde kerel.
    Hoop dat het nog goed komt met onze Neerlandse Kolonie in Turkije.
    Als hier de zeespiegel stijgt dan kunnen we met zijn allen daarheen.
    Zullen ze vast niet erg vinden.
    Go Fener... en Gala en alle anderen natuurlijk.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:01
    Cocu zijn werk is pas net echt begonnen zonder alle obstakels binnen de club. Ik heb alle vertrouwen in hem en de spelers lijken dat ook te hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws