Waterreus: 'Zolang Van Bommel trainer is, wordt hij geen eerste keeper van PSV'

Waterreus: 'Zolang Van Bommel trainer is, wordt hij geen eerste keeper van PSV'

Gepubliceerd: donderdag 18 oktober 2018 om 17:42do 18-10-2018 om 17:42

Ronald Waterreus heeft weinig vertrouwen in Eloy Room als opvolger van Jeroen Zoet. De doelman van PSV is tweede keus en zal volgens Waterreus geen promotie maken als Zoet aan het einde van het seizoen vertrekt.

"Zolang Mark van Bommel de trainer is, wordt Eloy Room geen eerste keeper van PSV, denk ik. Met hem gaat hij de Champions League niet in, kan ik je garanderen", zegt Waterreus in Voetbal International. "Op dit moment is de rolverdeling zo duidelijk. Jeroen is nummer één en dat blijft hij voorlopig ook."

PSV heeft naast Zoet en Room nog vier doelmannen in huis: Lars Unnerstall, Hidde Jurjus, Luuk Koopmans en Yanick van Osch. Unnerstall (VVV-Venlo), Jurjus (De Graafschap) en Koopmans (MVV) worden verhuurd. "Ik denk niet dat PSV de opvolger van Zoet al in huis heeft. De jongens die nu onder contract staan, zijn in mijn ogen niet gehaald om in PSV 1 te gaan keepen", reageert Waterreus.

"Ik verwacht dat als Jeroen een keer vertrekt, PSV nog een andere eerste doelman haalt", vervolgt de oud-doelman, die niet zeker is van Unnerstall. "Unnerstall zal ook heus wel tien goede wedstrijden keepen in PSV 1, net als Room. Maar elke wedstrijd top zijn bij een topclub of af en toe een wedstrijdje, dat is echt een heel groot verschil."

Plaats een reactie

Strijp +14029
donderdag 18 oktober 2018 om 17:44
Over open deuren intrappen gesproken.
Vind ik leuk
Zico Ali +478
donderdag 18 oktober 2018 om 19:45
Ik vraag me oprecht af of er iemand staat te wachten op wat deze man te melden heeft. Ik vind het waanzinnig interessant zijn mening steeds te lezen, enkel om me te verwonderen over zoveel dwaasheid. En dan de hautaine houding die ik al helemaal niet kan plaatsen. Hij is vergelijkbaar met een zeeeer slechte film. Soms komisch, vaak tenenkrommend.
Vind ik leuk
Smash +4313
donderdag 18 oktober 2018 om 21:32
Zo'n open deur was het niet Strijp. Hij heeft het volgens mij mis. Ik denk zelfs dat Unnerstall beter is dan Zoet. Die kan dus zonder problemen eerste keeper worden.
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 17:45
Opa watereus
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 17:46
Wel een goede snackbar overigens
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 17:46
Zonde van het talent van room die kan gewoon meedraaien in de top 5 van nederland
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 18 oktober 2018 om 17:47
In de strijd voor eerste keep is Room geklopt. Als Zoet vertrekt is Unnerstall de nieuwe nummer 1.
Vind ik leuk
Wijndalum +1027
donderdag 18 oktober 2018 om 17:55
Snap Waterreus in dit geval ook niet. Unnerstal is een puntenpakker pur sang. Tevens kun je je als doelman beter bewijzen als je speelt bij een club uit de wat lagere regionen zoals VVV. Ik vind Unnerstal beter dan Zoet, maar goed dat is mijn mening.
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 18 oktober 2018 om 18:16
Ik vind Unnerstal ook een betere keeper. Ik denk wel dat Zoet na dit seizoen zal vertrekken dus ik hoop dat van Bommel dan Unnerstal doorschuijft.
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 18:57
Hoe kun je dat nou weten? Punten pakken bij VVV is heel wat anders dan bij PSV. Nivo is veel en veel hoger. Hier ook een keeper in Epe. Die pakt ook punten voor z'n team. Lekker relevant!
[Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 18:59]
Vind ik leuk
NvC +9670
donderdag 18 oktober 2018 om 19:25
Volgens mij moet je reageren op Wijndalum, hij zei dat Unnerstal een puntenpakker is. Overigens wel met hem eens daarover. Unnerstal speelt wel op een vergelijkbaar niveau als Zoet, en die keeper uit Epe niet. Maar dat is mijn mening. 😉
Vind ik leuk
Bergwag +1107
donderdag 18 oktober 2018 om 19:25
Vvv en psv hebben voornamelijk dezelfde tegenstanders, verschil is dat je bij vvv meer schoten op je af ziet komen. Dus als je daar punten pakt verricht je meer reddingen dan bij psv. Toegegeven vvv speelt geen Europees...
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 19:00


[Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 19:01]
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 19:01


[Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 19:02]
Vind ik leuk
Radaje +1668
donderdag 18 oktober 2018 om 20:24
Ik zie Unnersthal nu 1,5 jaar keepen. En eerlijk die gast is gewoon top. Misschien 3 doelpunten waar je denkt had die kunnen hebben. En hij krijgt ontzettend veel ballen opzich af. Sterker nog zonder hem zaten wij alweer in de kkd.
Vind ik leuk
Clutchy +1254
donderdag 18 oktober 2018 om 17:47
Geef ze is een kans, Cillessen kwam toch ooik van NEC maar kijk waar hij nu staat!
Vind ik leuk
Strijp +14029
donderdag 18 oktober 2018 om 17:49
Zit :-)
Vind ik leuk
Clutchy +1254
donderdag 18 oktober 2018 om 18:03
Hahha scherp xD, bedoelde t niet letterlijk maar figuurlijk :P
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 17:47
Unnerstal wordt zeker wel 1e keeper este keeper in Nederland, ja ook beter dan Jeroen........ Ronald, medicatie vergeten???
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 17:59
Unnerstal word bij psv 2e keeper
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 17:49
In mijn ogen heeft hij gewoon gelijk. Zoet is meer dan een prima keeper voor PSV. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zo 123 zou weten wie hem zou moeten opvolgen.

Ik vind dat PSV Zoet moet koesteren en wat mij betreft blijft hij tot z'n 36ste in het doel staan. Ik snap dat hij ooit misschien nog wel een stap zou willen maken, maar of het verstandig is? PSV moet Zoet gewoon een 4-5 jarig contract aanbieden en kijken wat er gebeurd. Het lijkt me een verstandige jongen die heus wel weet wat hij bij PSV heeft en dat echt niet zomaar laat vallen.

Vind ik leuk
heur es +963
donderdag 18 oktober 2018 om 17:51
Stap jij nu maar weer snel op je fiets zonder zadel !

En zoek eens een andere kapper, dat haar is langzamerhand belastingvrij.
Vind ik leuk
Mr bien +8708
donderdag 18 oktober 2018 om 17:54
Volgend jaar gaat zoetje weg en word unnerstall 1e keeper.
Is al beter dan Zoetje.
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 17:56
Kon er zelf helemaal niets van
Vind ik leuk
Mr bien +8708
donderdag 18 oktober 2018 om 20:07
Hij won wel elke concurrentie strijd
Vind ik leuk
Sappie36 +62
donderdag 18 oktober 2018 om 18:00
Waterreus moet niet zo veel denken is slecht voor voor zijn bovenkamer wat er nog van over is
[Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 18:01]
Vind ik leuk
johny +98
donderdag 18 oktober 2018 om 19:09
Waterkneus moet eens langs gaan bij KIEFT die twee passen bijelkaar .samen op een bankje en lekker snuiven, de hersens van deze Waterkneus zijn toch al ver aangetast blijkt uit de wartaal van hem
Vind ik leuk
pietprecies +12501
donderdag 18 oktober 2018 om 18:04
Hahahaha, ouderwets zure reactie bij Waterreus, puur omdat Unnerstall voor hem een soort prestige concurrent kan zijn.

Zoet is een redelijke keeper maar Unnerstall is heel goed en nog wel beter dan Waterreus, in potentie zeker.

Of wil Waterreus soms beweren dat er betaalbare alternatieven zijn die beter zijn dan Zoet of Unnerstall?

Uhhh niet dus.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23892
donderdag 18 oktober 2018 om 18:06
".....PSV, denk ik. Met hem gaat hij de Champions League niet in, kan ik je garanderen",
Vind ik leuk
Farmer +14989
donderdag 18 oktober 2018 om 18:17
Leuk signaal voor Room. Eigenlijk zegt Waterreus dus dat Room éigenlijk geen toekomst bij PSV heeft.
Unnerstal is hij ook niet zeker van....

m.a.w, als Zoet gaat, halen ze Padt van Groningen, of Bizot van AZ....
Vind ik leuk
Ekster +313
donderdag 18 oktober 2018 om 18:25
Zou mooi zijn kunnen ze Lars nog een jaar bij ons stallen.
Vind ik leuk
Fritske01 +5318
donderdag 18 oktober 2018 om 18:29
Hoezo geen toekomst. Hij heeft een goed contract en wordt gewaardeerd als 2de keeper.
Voor velen toch een droom.
Vind ik leuk
Thobar +4659
donderdag 18 oktober 2018 om 18:41
Unnerstall is beter dan Bizot of Padt dus wat moeten ze daar mee.
Vind ik leuk
torinofc +599
donderdag 18 oktober 2018 om 18:18
Zoet gaat ook nergens heen, niemand wil de prijs betalen die psv vraagt. Miss Newcastle United die zijn goed in duurkopen/miskopen
Vind ik leuk
johny +98
donderdag 18 oktober 2018 om 19:03
torinofc Die zoet lijkt wel op een slaapwandelaar kijk eens naar die slaperige ogen en wat die huhnerstal betreft is ook een wisselvallige keeper er is maar een geweldige keeper en dat is ONANA maar die zal PSV nooit kunnen permiteren.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3654
donderdag 18 oktober 2018 om 18:24
Unnerstal verwacht ik eerlijk gezegd wel veel van. Maarja, is altijd afwachten
Vind ik leuk
Ekster +313
donderdag 18 oktober 2018 om 18:24
Ik mag hopen dat de technische staf naar deze demagoog luistert. Dan kunnen ze Lars volgend seizoen wederom een jaartje bij ons stallen.

Enfin, is Unnestall de in potentie veruit de beste keeper. Ik zie hem al anderhalf jaar wekelijks uitblinken. Op de wedstrijd vorig seizoen in Almelo waar die een totale off day had heb ik en met mij vele andere hem nog niet op 1 fout kunnen betrappen wat zijn team een tegendoelpunt of misschien wel punten kosten. Sterker nog vorig jaar zouden we een punt of 10 minder hebben gehad als we Lars niet hadden. Het is alleen wel afwachten hoe hij zich bij een "topclub" kan onderscheiden.
Vind ik leuk
pietprecies +12501
donderdag 18 oktober 2018 om 18:30
Mee eens, ik vind hem een uitstekende keeper.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2749
donderdag 18 oktober 2018 om 18:32
Ik heb wel vertrouwen in Unnerstal.
Vind ik leuk
johny +98
donderdag 18 oktober 2018 om 18:34
Ja Waterkneus Psv heeft niet genoeg aan 6 doelmannen ,maar ik dacht dat je niet meer met voetbal bezig hielt vanaf dat je bij de KNVB was weggetrapt.Mij werd verteld dat je je kerkelijk bezig hield als DOMINEE . Het blijkt alweer dat je weer stomme onzin uit kraamt over Elroy Room hij is een betere keeper als wat jij ooit bent geweest.He Waterkneus laat je toch opsluiten je lult dom en er komt geen zinnige woordjes uit je
Vind ik leuk
rinirat +4165
donderdag 18 oktober 2018 om 18:50
Als je met Zoet de CL in durft dan kun je dat ook met Room......
Ik zie het verschil niet,beide matig.
[Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 18:50]
Vind ik leuk
Bullet +3360
donderdag 18 oktober 2018 om 19:06
Alsof Jurjus niet werd gehaald als 1e keeper. Onzin, ze zagen in hem 100% de keeper voor de toekomst. Dat hij het niet waar heeft gemaakt is jammer, maar het toen geschetste beeld was echt anders hr Waterreus.
Vind ik leuk
WilcoS64 +4797
donderdag 18 oktober 2018 om 19:09
Alsof Zoet elke wedstrijd top is, echt niet.
Vind ik leuk
deltiaan +1474
donderdag 18 oktober 2018 om 19:15
hij heeft zelf ook niet iedere wedstrijd top gekeept die GROTE LULWAMMES
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
donderdag 18 oktober 2018 om 19:18
Een van de weinige keepers die slechter is dan bankzitter cilissen.
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 19:19
Wat een uitspraak:

"De jongens die nu onder contract staan, zijn in mijn ogen niet gehaald om in PSV 1 te gaan keepen"

Dus PSV heeft 6 koekenbakkers onder contact?

Dan is er maar 1 oplossing: Wattenreus als keeperstrainer aanstellen en wel zo snel mogelijk!

Vind ik leuk
Ben +190
donderdag 18 oktober 2018 om 19:20
Waterreus dit horen zeggen... was hij er eentje die eerste keeper was bij psv? Ja, ja, hier hou ik het bij... ik wil niet beledigend worden...
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 19:24
Wat een zeikmem die Waterrreus. Zoet is geen top, Unnerstall is een klasse beter. Als van Bommel eerlijk is, stelt hij Unnerstall op, volgend seizoen. Room is wel een stuk minder dan Zoet.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1408
donderdag 18 oktober 2018 om 19:33
Als Zoet vertrekt halen ze een andere keeper... voorspelt Watereus. Hoe kom je der op zeg. Wat dat betreft is watereus echt een genie. Bovenmatig intelligent.
Vind ik leuk
Smithsonian +45096
donderdag 18 oktober 2018 om 19:34
Aldus de wereldanalist.
Vind ik leuk
Phoxy75 +646
donderdag 18 oktober 2018 om 19:35
Ronald Waterreus wordt ook nooit de opvolger van Toon Gerbrands.
Vind ik leuk
Foebele +52756
donderdag 18 oktober 2018 om 19:42
Altijd goed voor je club dit soort uitspraken...
Vind ik leuk
donderdag 18 oktober 2018 om 19:43
AfgeRoomd door Waterneus

het zal je gebeuren...
Vind ik leuk
Motley +208
donderdag 18 oktober 2018 om 23:06
Denk dat psv.die zeker al in huis heeft.ik denk zelfs dat unnerstall beter is als zoet.let maar op aan unnerstall gaat psv nog heel veel plezier beleven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws