'Chelsea zegt vertrouwen op in Morata en heeft transferlijstje voor januari'

    'Chelsea zegt vertrouwen op in Morata en heeft transferlijstje voor januari'

    donderdag 18 oktober 2018 om 18:17

    Chelsea heeft er geen vertrouwen meer in dat het nog goedkomt met Alvaro Morata op Stamford Bridge. De Spaanse spits kwam in 2017 voor 66 miljoen euro over van Real Madrid, maar heeft de hoge verwachtingen geen moment ingelost.

    Het geduld van The Blues is nu op, schrijft The Sun. Chelsea meent – tot zijn eigen verrassing – een serieuze gooi te kunnen doen naar de Premier League-titel in het eerste seizoen onder manager Maurizio Sarri. Om de titelstrijd met Manchester City en Liverpool vol te kunnen houden, moet er echter wel een topschutter komen. In januari willen de Londenaren het chequeboekje openen.

    Volgens The Sun zijn er diverse scenario's. Zo kan Chelsea voor een bewezen topschutter kiezen voor de korte termijn of een spits halen die nog jaren meekan. In die laatste categorie vallen de namen van Krzysztof Piatek, Patrick Cutrone en Timo Werner, maar het is een onzekere factor hoe zij zich staande houden op het allerhoogste niveau.

    Ook 'sterren' als Robert Lewandowski, Karim Benzema, Paulo Dybala en Gonzalo Higuaín staan op het lijstje. Zij zijn evenwel duur of kunnen niet heel lang meer mee. Dat laatste geldt helemaal voor de 'opties voor de korte termijn': Edin Dzeko, Dries Mertens en Sandro Wagner. Bovendien wordt getwijfeld of bijvoorbeeld Dybala en Mertens in het systeem passen.

    Poll

    Komt het nog goed met Morata bij Chelsea?

    (1024 stemmen)

    Plaats een reactie

    NvC +4376
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:28
    Jammer, was bij Juve echt wel een goeie spits.
    Vind ik leuk
    Aal +22122
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:34
    Zwaar geflopt in Londen..... subtop Italie zal het wel worden
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:28
    Morata.. 66 miljoen... nooit wat geworden bij Chelsea helaas, waarschijnlijk door alle trainerswisselingen..
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:33
    Hahaha dat lijstje is totaal niet serieus te nemen!
    Wagner, die zit toch bij Bayern op de bank hoe schiet hij je ineens kampioen dan..
    Vind ik leuk
    Blindsy +12437
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:33
    Wordt Chelsea al genoemd als club voor Frenkie?
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6608
    donderdag 18 oktober 2018 om 18:56
    Wat een geld geeft Chelsea als uitgegeven aan spitsen
    Honderden miljoenen

    En nog niet de juiste man

    Morata terug naar Real hoop ik
    Daar kan hij het wel
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31883
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:04
    Michy Batshuayi zou een prima eerste keus zijn.

    Chelsea was is en blijft een rotclub. Gun ze helemaal niets.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:51
    #Hater! 😉
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31883
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:56
    Reality.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:10
    Wensenlijstje voor Chelsea:
    Dolberg voor 67 miljoen ...
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:18
    Melvin Platje....
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:19
    Geen dolberg op het lijstje? Tssk tsssk
    Vind ik leuk
    SjakieNYC +117
    donderdag 18 oktober 2018 om 19:57
    Hadden ze natuurlijk nooit moeten halen. Goede voetballer maar scoort gewoon niet genoeg voor een team als Chelsea.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:11
    Stuur maar Door naar Vitesse.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 20:51
    Erg overschatte spits. Snap alleen niet dat Benzema genoemd word. Vind ik niet in het Engelse voetbal passen en naar mijn mening ook overschat
    Vind ik leuk
    TheMariner +3453
    vrijdag 19 oktober 2018 om 06:11
    Mohamed Sallah liep toch daar?
    O nee, wacht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:06
    Ja want die speelt ook op dezelfde positie als Morata....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws