Tegenvaller voor Koeman: Hij is er een paar weken uit

    Tegenvaller voor Koeman: "Hij is er een paar weken uit"

    donderdag 18 oktober 2018 om 22:48

    Davy Pröpper keert voorlopig nog niet terug op het voetbalveld. De middenvelder moest zich vanwege een blessure al afmelden bij het Nederlands elftal en mist ook de komende duels van zijn werkgever Brighton & Hove Albion.

    Brighton neemt het zaterdag zonder Pröpper op tegen Newcastle United. "Davy Pröpper zal de wedstrijd missen. Hij heeft een enkelblessure opgelopen in de laatste wedstrijd (tegen West Ham United van 5 oktober, red.). Hij is er een paar weken uit. We kunnen het niet met zekerheid zeggen", aldus manager Chris Hughton op een persconferentie.

    Pröpper meldde zich af bij bondscoach Ronald Koeman voor de interlands met Duitsland (UEFA Nations League) en België (oefen). Als de middenvelder daadwerkelijk een paar weken afwezig is, dan mist hij de Nations League-ontknoping.

    Oranje speelt op vrijdag 16 en dinsdag 19 november tegen achtereenvolgens Frankrijk en Duitsland. Na die wedstrijden is duidelijk op welke positie Oranje eindigt in Groep 1 van Divisie A. Nederland staat momenteel tweede.

    Plaats een reactie

    Mari +9393
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:53
    Rare kop van het artikel
    Mazzel voor Koeman, pech voor Proper
    Vind ik leuk
    Kuip +7913
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:08
    Leuke speler voor Brighton, niet voor Oranje. Inspiratieloze, trage, moeilijk wendbare speler. Wel een mooie trap en ziet het spelletje wel. Maar is door z’n gebrek aan snelheid geen moderne speler. Komt daardoor te kort voor de echte top.
    Vind ik leuk
    timm0s +500
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:03
    Hij is misschien niet snel maar ik zie de Jong, Propper en Wijnaldum toch echt wel als het beste middenveld voorlopig.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10540
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:27
    Zeker als je beter bent dan de tegenstander. Tegen Frankrijk en Duitsland is een sloper als De Roon ipv Pröpper wel handig.
    Vind ik leuk
    Reinier86 +1513
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:54
    Make Holland great again
    Vind ik leuk
    AVF-81 +62
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:23
    Not now colonizer, not now..
    Holland is nooit great geweest,
    enige waar dit land great in is geweest en zijn rijkdom aan heeft te danken is vanwege het stelen, moorden en verkrachten van andere landen in je
    “gestolen (gouden) eeuw”
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10757
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:00
    En korfbal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:04
    Ik zeg ze waren wel Great omdat zij heel slim ook inspeelde op de vraag en aanbod.

    Maar noem het zoals je wilt maar in Nederland zijn de rijkdommen en vergaarde status nu nog van belang.
    Vind ik leuk
    The Iceman +10540
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:14
    Tuurlijk. En daarnaast: kolonialisme, imperialisme of slavernij is niet wat Nederland (of het Westen) onderscheidt van bijv. de Turken, Arabieren of zelfs de Ashanti, dus je kan het verschil in succes daar iig niet volledig aan wijten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 12:18]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:20
    Kan het niet beter zeggen alleen nog even toevoegen laat die mensen eens gaan kijken hoe ze nu nog in Saudi A en Dubai bezig zijn ipv hier een beetje naar het verleden te gaan wijzen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:18
    Begin nu eens bij Feijenoord.....
    Vind ik leuk
    The Iceman +10540
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:54
    Wijnaldum - Frenkie de Jong - De Roon

    Fixed it.
    Vind ik leuk
    Reinier86 +1513
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:54
    Wat ben jij toch ook een slimme jongen. Aai over de bollllll tijdddd!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 22:55]
    Vind ik leuk
    The Iceman +10540
    donderdag 18 oktober 2018 om 22:56
    En ook nog eens bereid om m’n wijsheid te delen met jullie. Ik ben eigenlijk te goed voor deze wereld.
    Vind ik leuk
    Kuip +7913
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:03
    Wijnaldum -Frenkie de Jong- Blind
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:07
    Raffie van de Vaart kan de schoonheid van het spel van De Roon niet waarderen. Ik vind hem een geweldig goed in zijn rol als stofzuiger
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:42
    Fijn dat de prestatie tegen duitsland zonder een vaste waarde werd behaald! (Laat staan met🤘🏻) Haha fijn om zo te praten! Klagen kunnen we nog zo veel nu genieten!
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:44
    Zonder Pröpper. Heb je nog steeds een (proper) middenveld
    Vind ik leuk
    kees ee +605
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:06
    . . . maar dan hopelijk zonder blind en strootman, . . propper sla ik wat hoger aan dan die twee.
    Vind ik leuk
    Gerro +6714
    donderdag 18 oktober 2018 om 23:52
    Propper er niet bij tegen Frankrijk en Duitsland jammer voor hem maar het zou een stunt en geweldig zijn als Oranje van Frankrijk thuis weet te winnen en dan het in Duitsland afmaken.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 23:53]
    Vind ik leuk
    Godin1 +1011
    vrijdag 19 oktober 2018 om 07:14
    Oh ja Propper, die is er ook nog. Mijn reactie zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    Hoho +31
    vrijdag 19 oktober 2018 om 07:46
    Oh ja, die hadden we ook nog!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:02
    Denk dat het voor Brighton een groter gemis is dan voor Oranje
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 08:25
    niet gemist eerlijk gezegd
    Vind ik leuk
    kees ee +605
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:04
    . . . een tuincentrum, neem ik aan; . . brighton & hove albion ??
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws