'Barcelona wil Malcom na 25 minuten alweer verkopen en kan 50 miljoen vangen'

    'Barcelona wil Malcom na 25 minuten alweer verkopen en kan 50 miljoen vangen'

    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:22

    FC Barcelona haalde Malcom afgelopen zomer voor veertig miljoen euro op bij het Franse Bordeaux, maar denkt eraan om hem alweer te verkopen. De 21-jarige buitenspeler uit Brazilië is in clubverband vooralsnog niet verder gekomen dan 25 minuten.

    Malcom ligt echter nog altijd uitstekend in de markt, bericht Diario Sport vrijdagochtend. Volgens de sportkrant hebben diverse clubs, waaronder Arsenal, Internazionale en Tottenham Hotspur, al navraag gedaan naar de Braziliaan. The Spurs zouden zelfs bereid zijn om circa vijftig miljoen euro op tafel te leggen voor de vleugelaanvaller. Barcelona heeft echter nog geen concreet aanbod binnengekregen.

    De transfer van Malcom was één van de meest spectaculaire deals die afgelopen zomer werd afgesloten. AS Roma had al een akkoord bereikt met Bordeaux en stond al klaar om zijn nieuwe aanwinst op het vliegveld te ontvangen. FC Barcelona greep echter op het allerlaatste moment in en kaapte Malcom weg voor de neus van de Giallorossi. De buitenspeler werd onlangs voor het eerst bij de nationale ploeg van Brazilië gehaald, maar bleef tijdens de oefeninterlands tegen Saudi-Arabië en Argentinië op de bank zitten.

    Plaats een reactie

    Vrolijkje +1116
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:25
    Voetbalgekte ten top ..een speler halen en al afschrijven voor hij een wedstrijd gespeeld heeft
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13941
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:26
    Geruchten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:28
    Ja. Ik ben een beetje klaar met die Europese topclubs. Lang leve onze kneuterige Eredivisie. Waar supporters nog gewone mensen zijn ipv bobo's en toeristen. Waar clubs nog niet eens een fatsoenlijke grasmat kunnen betalen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:42
    Klinkt goed, toch maar eens wat vaker gaan kijken dan.
    Vind ik leuk
    Storm015 +239
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:35
    Nou wat denk je Flappie van der Sar, Martin van Geil en vrouw....... gewone mensen? Zitten aan het pluche vastgenaaid. De enige normale is de directeur van PSV, die als oud volleybalcoach ook niet uitblonk in arrogantie😜
    Vind ik leuk
    RtdDub +13611
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:58
    Of 40 miljoen uit trekken voor hem omdat ie een paar leuke potjes bij Bordeaux heeft gespeeld.
    Vind ik leuk
    rexxo +1307
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:00
    Jij gelooft alles wat die pulp krantjes schrijven?
    Die Valverde staat erom bekend een behoudende trainer te zijn die nieuwe spelers nauwelijks inpast. In Zuid Europa moeten die kranten dagelijks gevuld worden. Is er geen nieuws dan verzinnen ze het wel.
    Het lijkt alsof ze met zijn allen op zomerkamp geweest zijn met Mundo Pulptivo.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:34
    Je koopt er 1 voor 40 miljoen,en dan krijgt ie 25 minuutjes ..

    Dat is geen kwestie van geloven.
    Dat is treurig,net als de hele voetbalwereld qua geld.

    Ik kijk omdat ik het een geweldig spelletje vind ,alleen word het zo wel minder om dat je niet alle mooie spelers aant werk ziet
    Vind ik leuk
    rexxo +1307
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:43
    Dat ligt i.d.g. echt aan die idioot van een Valverde.
    Valverde is een angsthaas, die zet zelfs Dembele op de bank terwijl die redelijk tot goed speelt als hij meedoet.
    Vind ik leuk
    Vrolijkje +1116
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:27
    Zonde...dat zijn spelers waarvoor je kijkt,.individuele actie ..en die zetten ze op de bank ..

    Tijd voor een trainerswissel ??
    Vind ik leuk
    rexxo +1307
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:58
    Eerder een ander bestuur, ze zijn veranderd van een club met veel eigen goede jeugd naar een spelletje monopoly.
    Die Valverde deed het leuk bij Athletic qua resultaat maar niet qua spel. Het is mij een raadsel waarom je dan zo iemand als trainer kiest. Het is een teken aan de want dat er veel jeugdspelers vertrekken. En dat is echt niet alleen omdat elders meer wordt betaald.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:27
    Zal Roma blij mee zijn. Was niet netjes van barca. Kopen om het kopen.
    Vind ik leuk
    Hyena +30032
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:32
    Barcelona is allang geen nette club meer en is minimaal net zo verrot als Real Madrid.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13611
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:59
    Oh....... ik hoop dat je wat tijd over hebt vandaag want nou heb je het voor elkaar hoor.
    Stelde recentelijk hetzelfde en kreeg toen nog net geen Molotov cocktails door de brievenbus :D
    Vind ik leuk
    Hyena +30032
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:07
    Laat ze maar komen dan. Hoe Barcelona de laatste jaren handelt, valt namelijk echt met geen mogelijkheid meer te verdedigen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:14
    Bayern had ook interesse in Malcom.
    Weet niet zeker hoe serieus het was.
    Vind ik leuk
    Mari +9392
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:34
    Twee opties
    1. Gelul
    2.Barca gaat investeren en heeft geld nodig/ financial fair play
    Vind ik leuk
    NvC +4392
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:35
    Voor punt 2 zie ik ze 50 M wel accepteren om daarna weer een andere Braziliaan te halen.
    Vind ik leuk
    Mari +9392
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:37
    Neymar?
    Of toch de Ligt
    Vind ik leuk
    NvC +4392
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:49
    Ik denk Neymar. Suarez en Messi zijn beide eind van dit seizoen 32. Ze hebben nu die Lenglet gehaald en samen met Umtiti kunnen zij nog jaren mee. Dus ik denk eerder Neymar.
    Vind ik leuk
    Mari +9392
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:53
    32? Wow wat gaat dat snel. Ik dacht alleen bij mij.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5280
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:17
    Neres?
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:39
    Hij ontwikkelt zich goed, is snel, lichtvoetig en technisch. Gaat de goede kant op. Het zou best kunnen dat je hem over 2-3 jaar bij Barcelona ziet. Suarez ging er ook niet op zijn 19e naar toe.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5280
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:04
    Laat neres eerst nog maar 2 jaar bij ajax blijven. Liefst langer maar als ze zich blijven ontwikkelen zijn ze niet te houden voor ajax. Zeer tevreden over hem
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:12
    Maxwell heeft ook 5 jaar voor Ajax gevoetbald!
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5280
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:14
    Klopt en die heeft daarna toch nog een mooie carriere gehad bij mooie clubs. Heerlijke voetballer altijd die maxwell
    Vind ik leuk
    Leozao +4241
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:18
    Um jogador maravilhoso! Een stylist! Met een goede kop erop!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:37
    Ze moeten geld vrijmaken voor Frenkie & Matthijs
    Vind ik leuk
    Stranger +5114
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:55
    inderdaad dan zal 50 miljoen alleen heel groot stap in de richting zijn.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:42
    Ik denk 2, net als City. Die kopen ook om het kopen om aan financial fair play te voldoen. Als het niet linksom gaat dan maar rechtsom.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2034
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:39
    Dat is makkelijk geld verdienen, die zaakwaarnemer kan zijn geluk niet op.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:46
    Leuke winst voor Barcelona. Je koopt iets voor 40 miljoen en je verkoopt het voor 50 miljoen. Voetballers zijn net wandelende schilderijen. Het lijkt wel moderne slavernij op topniveau.

    Vorig seizoen schakelde Roma het grote Barcelona uit. Om je concurrent in CL niet sterker te laten worden kaap je voor de neus van je tegenstander een topspeler weg. Dit was echter een makkie voor Barcelona daar Roma het bedrag in termijnen wilde betalen en Barcelona het ineens op tafel kon leggen. Italiaanse clubs betalen altijd in termijnen en vissen vaak achter het net.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:01
    Het is inderdaad mensenhandel. En aan de top wordt iedereen er rijker van maar de mindere goden hebben het vaak veel slechter voor elkaar.
    Schandalig dat het allemaal kan. Het voetbal kan wel wat NBA-regels gebruiken.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:25
    Mensenhandel? Stel je niet aan, de spelers doen t zelf. Ik zou graag het "slachtoffer" zijn in deze mensenhandel
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:43
    Stel je niet aan? Lul niet zo dom als je de materie niet kent. Jij ziet alleen de top maar wat dacht je van de spelers in voormalige Oostbloklanden die bedreigt worden of geen salaris ontvangen.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:03
    Die zouden t niet beter hebben als daar geen voetbal was
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +382
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:26
    Slavernij waar de slaven stinkend rijk van worden en hun hobby kunnen uitoefenen...
    Vind ik leuk
    Leeuw +6070
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:52
    Knap als ze 50 miljoen voor hem kunnen vangen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:54
    Roma sla je slag!
    Wat een onzin beleid voer Barcelona als dit klopt.
    Vind ik leuk
    Janste +167
    vrijdag 19 oktober 2018 om 09:55
    Verkopen dan toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:12
    Ik mis in dit topic de toevoeging dat dit allemaal in het werk wordt gesteld om het aantrekken van Frenkie de Jong mogelijk te maken
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1037
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:32
    Barcelona is misschien wel de mooiste en grootste club van de wereld, met een bij vlagen fabelachtige opleiding. Maar hun aankoopbeleid is echt van amateur niveau. Hoeveel miskopen zij wel niet gedaan hebben is bizar. Of het is het niet, of te duur voor de kwaliteiten, en presteren ze dit weer. Meneer Cruijff zou het hier niet mee eens zijn!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 10:33]
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1859
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:42
    Ik deel je mening. Die Neymar miljoenen zijn dan ook goed besteed. Wat een wanbeleid qua scouting en aankopen voor een topclub als Barcelona.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1037
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:02
    Bizar toch? Praten over de grootste club van de wereld met een omzet van bijna een miljard.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:32
    Revanche door Champions Leuague nederlaag
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1334
    vrijdag 19 oktober 2018 om 10:50
    Echt belachelijk dit. Ik begin Barcelona steeds meer te haten. Als je dit gerucht mag geloven wordt het debiele beleid ook nog beloond met 10 miljoen winst.. ik hoop dat ze hem voor hooguit 25 miljoen verkocht krijgen. Misschien leren ze dan eens..
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:47
    Deze jongen heeft wel een oogje voor slechte keuzes maken zeg. Die dacht Messi Suarez Coutinho Dembele. I got this, Wie zijn die boys? Hahah 50 lijkt me nog te veel voor die jongen. Goede potentie dat wel, maar dat was in ligue 1. Wil wel graag zien wat hij in de BPL kan doen. Maar of hij Son of Lucas bij Tottenham uit de basis kan spelen denk ik niet.
    Vind ik leuk
    Kevinm +1837
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:15
    Ruilen voor Alderweireld of Sanchez dan maar?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:42
    Ja maarja, achteraf praten is makkelijk maar dit had iedereen met een beetje voetbal verstand wel kunnen verwachten.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6788
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:50
    Het hele beleid van Barca is er momenteel op gericht om de parels uit Amsterdam weg te kapen. Dus nu eens de bank rekening flink opschroeven om dan toe te slaan.
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:04
    Speler gewogen en te licht bevonden. Nu verkopen met winst? Nee zo werkt het niet. Een roddel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws