Cillessen praat met De Ligt en De Jong over Barcelona: Overmars is in charge

    Cillessen praat met De Ligt en De Jong over Barcelona: "Overmars is in charge"

    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:03

    Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong willen graag de overstap maken naar FC Barcelona. Dat denkt Jasper Cillessen, die in Spanje een goed woordje doet voor de verdediger (19) en middenvelder (21) van Ajax.

    Cillessen trok afgelopen week bij het Nederlands elftal op met De Ligt en De Jong. "Ik heb met Matthijs gesproken over Barcelona", bevestigt de doelman aan Sport. "Hij zat bij mij aan tafel. We hebben veel met elkaar gepraat. Niet alleen over Barça. Wat hij zei? Dat hij Barcelona een mooie club vindt. Maar dat vindt iedereen."

    Een toekomstige transfer van De Ligt naar Barcelona ziet Cillessen wel zitten. "Hij heeft het niveau, is pas negentien jaar oud... Maar ik weet niet hoe het er op dit moment voor staat. Overmars is in charge en ik weet niet of hij wil meewerken aan een transfer. Ik lees overal dat hij niet gaat vertrekken."

    Op de vraag of De Jong een potentiële opvolger van Sergio Busquets is, antwoordt Cillessen: "Hij kan meerdere rollen invullen op het middenveld. Bij Oranje speelt hij meer als Busquets, maar Busquets zit op dit moment op een ander level. De Jong is een interessante optie, maar voor hem geldt hetzelfde als met De Ligt: het hangt af van Overmars."

    Cillessen is ervan overtuigd dat De Ligt en De Jong zéker wel oren hebben naar een Barça-transfer. "Natuurlijk. Iedereen in de nationale ploeg wil spelen voor Barcelona, omdat het één van de beste clubs ter wereld is." De twee Ajacieden stonden in 2018 met grote regelmatig op de cover van Sport en El Mundo Deportivo.

    Poll

    Zijn De Ligt en De Jong klaar voor Barcelona?

    (5959 stemmen)

    Plaats een reactie

    PDJong +1244
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:11
    Inderdaad niet te moeilijk over doen. Die jongens willen uiteraard graag naar Barca. Na dit seizoen gaat Ajax een enorm bedrag pakken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:23
    Laat dat maar aan Marc Netto over! Kaaaatsjinggg
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2246
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:29
    IK denk dat De Ligt zeker gaat, maar dat De Jong echt nog een jaartje gaat blijven. Hij is slim genoeg om te zien dat hij zich iets moeilijker in de basis kan spelen dan De Ligt en dat hij nog niet constant op hoog niveau op 1 positie speelt. Maar dat er een hoog bedrag komt als ze gaan, dat staat vast. Die 2 samen gaan echt niet voor minder dan 100 miljoen de deur uit. En als Ajax slim investeert, dan zijn ze niet meer in te halen voor PSV, AZ etc. Helaas.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:33
    Ik zie busquets de laatste tijd ook niet echt een constant niveau behalen.
    Vind ik leuk
    Sanders +3904
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:42
    Ze zouden de jong moeten kopen en een jaartje verhuren naar ajax. Dan is busquets ook weer een kaar ouder en de jong meer ervaren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:21
    Samen voor 100 Mio? Denk niet voor minder dan 150 Mio. Alleen de Jong is al 80 waard momenteel
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2246
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:02
    Samen niet MINDER dan 100 miljoen. Leer eens lezen, knul.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:09
    Samen niet minder dan 150 Mio. Leer jij een lezen jochie
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 14:19]
    Vind ik leuk
    MedusAZ +2246
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:50
    Kijk nou eens naar jouw eerste reactie. Rukker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:47
    Eindelijk weer Frenkie nieuws
    Vind ik leuk
    pieter14 +64
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:16
    Ik was al overal aan het zoeken naar Frenkie nieuws, en eindelijk !!!
    bedankt redactie.
    Vind ik leuk
    Gerro +6691
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:39
    Er zijn clubs die waarschijnlijk.meer willen betalen dan Barca dus dat word een lastig.
    Maar waarom zou Jasper een goed woordje voor ze doen bij Barca hij zit er zelf op de Bank dus misschien zou die bij Ajax moeten terugkeren dan kan ie wekelijks met ze samen spelen.
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:12
    Van Ajax naar het Spaanse Ajax... Logisch zou Ome Johan gezegd hebben.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 11:12]
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:28
    IK zou Ajax momenteel niet met Barca durven vergelijken, echter was dit vroeger wel zo ja.
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:31
    Uiteindelijk allebei gevormd door Cruijff
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:31
    Joh je meent het?
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:06
    "Joh je meent het?" Dat kun je als commentaar overal op zettten... Zeg je dus helemaal niets mee
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:43
    Jij zegt toch ook niks nieuws...
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    vrijdag 19 oktober 2018 om 14:49
    Moet dat dan?
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:44
    Nee, waarom die je het dan?
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    vrijdag 19 oktober 2018 om 15:49
    Denk jij dat je iets nieuws verzint, iedere keer dat je ergens op reageert?? Get real
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:11
    Haha sukkel, kan je het niet hebben. Ik zie jou alleen maar onzin typen op deze site. Mag ik ook even?
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:13
    Onzin tyope is jouw alleenrecht, begin je daarom te schelden? 2 beetjes triest...
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:15
    Moeilijk heh, Nederlands. Stop maar lekker met reageren joh. Het wordt alleen maar gênanter voor je.
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:22
    Zeikwijverij om een typefoutje. Inhoudelijk kun je nergens op in gaan... Wees maar silent...
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:25
    Joh wat is je probleem? Jij komt met een nutteloos feit, ik zeg er wat van en meneer kan er blijkbaar niet tegen... Wordt nog lastig voor je op deze site als je altijd zo doet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:39
    Mensen zoals jij zijn het probleem hier. Geef gewoon je mening en hou is op met de schoolmeester uit te hangen. Inhoudelijk een reactie geven staat veel sterker dan dat gejankt over grammatica.

    Nou niet meteen met je kop op je toetsenbord beuken om een stille pijl Nederland reactie te geven op mij berichtje he, denk aan je hartje🤪
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:06
    Tja, als je eerst de discussie leest, snap je waarom ik zo reageer.
    Hij zegt iets, ik reageer er op en vervolgens gaat hij persoonlijk lopen aanvallen.

    ''Mensen zoals jij'', laat me niet lachen. Zeker een andere Ajacied aan het helpen. Bemoei je lekker met andere zaken. Of was er eerder mee gekomen i.p.v. zo laat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:16
    Ten eerste ben ik hier niet om jouw discussies te volgen en te lezen.

    Vervolgens gedraag jij je als een klein kind dat via een voetbal chat forum al beledigt raakt. Je kan ook the bigger man zijn weetje..Je had net zo goed nu kunnen roepen dat hij begon..

    En tot slot, mag ik zelf uitmaken waar en wanneer ik mij ergens mee bemoei. En dat je maatje toevallig voor ajax is, is voor mij geen reden om mij hier mee te bemoeien. Het gaat meer om je kinderachtige gedrag waar andere zich aan storen.

    Ik zag jou meer als een voorbeeld van het virus wat hier zo nu en dan heerst.

    Vraag voor sinterklaas een nieuw toetsenbord, die heb je vast wel nodig nadat je op mij gereageerd hebt.

    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:27
    Mijn kinderachtige gedrag?

    Ja je kan wel zien dat je niet lang op deze site zit. Als je mijn normale reacties als kinderachtig weg zet, dan wens ik je nog veel plezier op deze site.

    Kinderachtig? Kom op zeg. Moraalridder.

    En dan nog een virus noemen ook? Wat is er mis met je om zoiets te zeggen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:37
    Dat jou reacties in jou beleving normaal zijn betekend niet dat deze reacties ook echt normaal zijn voor andere. Je bent een kleuter als je inhoudelijk niet reageert maar gaat wijzen op spelfouten. Dat kan je net zo goed aangeven dat je het niet meer weet .

    Mensen zoals jij verpesten deze site. Ik zie dat als een soort virus waar wel wat aan gedaan mag worden.

    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:41
    Mijn reacties beginnen inderdaad normaal. Tot iemand mij gaat uitlokken, dan ga ik ook gek doen. Als je me vaker tegen komt op de site zal je nog terug denken aan wat ik net zei. Ik reageer normaal, maar kan ook stom doen. Iets was een tip zal zijn voor jou. Anders houd je het nooit, maar dan ook nooit vol op deze site als je iedereen zo aan moet spreken op (bij mij nogmaals, éénmalig) gedrag.

    Veel leesplezier op de site verder en doe dit nooit meer of mensen gaan je massaal rapporten. En dat heeft geen leuke consequenties.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:46
    Precies dat, tot dat iemand je gaat uitlokken? Kom op kerel..Je klinkt als een puber. Kom mij alsjeblieft geen tips geven na die uitspraak hahah! En daarnaast wat moet ik volhouden dan? En ik moet helemaal niks? Toevallig had ik er nu even tijd/zin voor. Ik ben niet de vp politie ofzo..

    Je zegt bij eenmaal gedrag, maar dat je aangaf dat je al snel " stom " begint te doen als je word " uitgelokt" geeft al aan dat je niet eenmalig zo reageert.

    Dus nogmaals, jij bent in mijn ogen een van die vervelende mannetjes doe gewoon lekker op Facebook moeten delen dat ze net een wasje hebben opgehangen.

    Ajuu
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 20:50
    Tja door jouw niveau worden we allemaal beter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:13
    Nee hoor maar ook niet slechter.


    Ben je nou een keer uitgelult of moet ik je voor de 3e keer de les lezen.

    Weltrusten slappe pijl
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    vrijdag 19 oktober 2018 om 23:22
    Je bent t niet waard.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 00:02]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 01:33
    Als ik t niet waard ben waarom lees ik dan nog steeds berichten van je?
    Een beetje laat joh..Dat had je helemaal in het begin moeten denken voor je domme reacties ging geven.

    Achja..heb je weer wat geleerd..Of eigenlijk niet echt want deze les word je jaren geprobeerd bij te brengen waarschijnlijk..sommige mensen leren het nooit.

    Aju dartpijl.
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:22
    Gaap geeuw!
    Vind ik leuk
    COYG +6155
    zaterdag 20 oktober 2018 om 14:23
    Kijk jij kan nog normaal doen, maar die Voetbal... niet.
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +243
    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:46
    Maar onder van Gaal werd Ajax (in het shirt van Barca) kampioen van Spanje. De enige club die ooit kampioen was in een ander land.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9365
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:38
    Klopt, Barcelona speelt de laatste jaren toch iets minder attractief
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:50
    Dat heeft alles met lef te maken!
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:33
    Wie heeft Frenkie ingeLigt?
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:40
    Die Jonge gast van 19
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:23
    Ach....Dat Ligt Frenkie wel 😎
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5262
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:12
    Ja ze zijn.er allebei klaar.voor, juist daarom moeten ze bij Ajax blijven.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1056
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:09
    precies Ruud, laat ze Ajax maar klaarmaken voor de top. Het is tijd dat er sportief wordt ingelost door spelers, geld heeft Ajax genoeg! Spelers moeten maar eens begrijpen dat ze de club en zichzelf sportief niet helpen door altijd maar weg te gaan! Kluivert zit op de bank en had in Amsterdam nog kunnen groeien, dan had hij de club geholpen en volgend seizoen als 'iemand' binnengekomen, nu is hij vooral het zoontje van. Presteert het team, dan presteert de club en gaat de status van de speler en de club omhoog en dus ook de kansen en de financiën van speler en club bij een overstap.
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:20
    Bekijk het van de andere kant: zijn wij er minder op geworden zonder Kluivertje? Ik weet niet hoeveel hij had gespeeld bij Ajax dit jaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:34
    Je staat nog altijd 2e in de competitie. Wie weet had je met Kluivert eerste gestaan
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1056
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:32
    Hey man, Kluivert is niet het punt van mijn relaas. Het gaat mij over het algemeen, spelers moeten in het voordeel van zowel de club als hunzelf denken. Nu denken 'veel' spelers vaak alleen aan henzelf zonder iets bereikt te hebben, ze slaan een veel betere slag als ze hun team naar een hoger plan hebben getild, zoals Ziyech nu. Ziyech geeft veel en zorgt er voor dat zowel hijzelf als het team sterk is en dat gaat beloond worden door meer transfer en persoonlijke inkomsten, maar ook status bij de volgende club.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 13:34]
    Vind ik leuk
    Leozao +4194
    vrijdag 19 oktober 2018 om 13:36
    Fantastisch wat Hakim doet! Net zo goed als Zyech onterecht negatief werd benaderd vorig jaar, werd Kluivertje te positief benaderd door de "eigen fans"
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 13:41]
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +243
    zaterdag 20 oktober 2018 om 07:57
    Cruyfffan, spelers gaan in het voordeel van de club en zichzelf denken als de club dat ook doet. Ajax weigert een gelimiteerde afkoopsom vast te leggen. Daarmee beperk je spelers in hun clubskeuze, tekengeld en toekomstig salaris. Daarmee jaag je spelers ook of eerder weg of dat ze contract uitzitten en gratis weglopen. Spelers zijn langer aan je te binden door een limietsom. Daarom ook is Kluibert nu al weg terwijl die eigenlijk wilde blijven.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1056
    zaterdag 20 oktober 2018 om 11:44
    Als je bij Ajax kan tekenen dan doe je dat met de wetenschap dat jouw kansen op een transfer naar een grote club aanzienlijk veel groter wordt omdat je onder een vergrootglas komt. Als je het goed doet en je als speler de club helpt door het team sterker te maken dan komen die kansen vanzelf en nogmaals; 'zeker bij Ajax. Kijk naar de Ligt wat daar nu voor kansen zijn, als hij de vorige transfer periode weg had gegaan was hij nooit in de belangstelling van ManC, Madrid, Barca etc.., maar had hij nu bij een subtopper gespeeld in Engeland of Spanje. Dus het heeft er niet zoveel mee temaken of er een gelimiteerde transfersom in een contract staat, enige historische kennis bewijst dit. Alles is prestatie afhankelijk, ook van de club doormiddel van het selectie beleid, status van de club ofte wel beeldvorming, spelers/ sport accommodatie en je eigen prestaties als speler. Dus nee, een gelimiteerde transfersom is weer één kant opkijken. Spelers kiezen voor een pakket.
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +243
    zondag 21 oktober 2018 om 10:19
    Volgens mij gaat het er om hoe vroeg een speler voor die kanden elders kiest. Door een limietsom kan de speler meer tekengeld tegemoet zien, waardoor een hoger salaris bij Ajax bijzaak wordt. Daarmee wordt het voor de speler lucratiever om langer te blijven en bij Ajax het beste aanbod af te wachten. Het verhaal Kluivert bewijst.
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:12
    Zoveelste topic..overmars heeft goud in handen
    Vind ik leuk
    Topdrie +2812
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:32
    Maar geen zilverwerk 😉
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1503
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:13
    Met verstand antwoord je hier geen ja natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:13
    De winnaar van de wedstrijd open deuren knallen is cillisen deze week. Hoeveel clichés kun je opdreunen in een gesprek zeg.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2044
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:15
    Wat zegt Cillessen nou eigenlijk? Niks meer als wat we hier al minimaal 100 keer gelezen hebben.
    Vind ik leuk
    HJR +7877
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:19
    Wordt hem gevraagd he, dus hij geeft netjes antwoord. En dan is ongeveer hetzelfde antwoord als al de andere geven.

    De media doet dit, niet Cillessen
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:23
    Dat zullen ze nooit begrijpen

    Gewoon zeiken om te zeiken
    Vind ik leuk
    Hast57 +2044
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:23
    Dan hoef het nog niet op een "primeur" site geplaatst te worden om maar wat te plaatsen.
    Dat hij het zelfde vertelt is logisch, er is nog niks meer bekend.
    Vind ik leuk
    SimonSays +6223
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:20
    Cillessen wordt na zijn actieve carrière zaakwaarnemer. Hij neemt het zaakje van spelers waar.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7760
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:22
    Hé, gelukkig....vandaag een dubbelklapper, Frenkie en Mathijs in één topic.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12378
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:23
    En dan zélf willen vertrekken. Zou hij commissie ontvangen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:23
    Cillissen kan beter gewoon zijn mondje houden. Met deze verhalen wordt de prijs van deze twee alleen maar gedrukt.
    Vind ik leuk
    Talentscout +1174
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:25
    Zou mooi zijn als ze daar de absolute sterren worden voor jaren. Dan kan mijn Barcelona hart uit de ijskast worden gehaald, want vanaf het moment dat Neymar werd aangetrokken is het een en al armoede.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 11:26]
    Vind ik leuk
    The Genius +3322
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:34
    waarom zou cillessen de moeite nemen?! hij gaat toch weg
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5544
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:36
    Zal niet gebeuren. De kans is groot dat Nymar weer naar Barcelona gaat en dan is het geld op om de Jong en/of de Ligt binnen te halen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6672
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:37
    Beide gaan, Ajax op weg naar de rijkste club uit Europa.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1861
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:38
    Poll.

    Zijn wij nu klaar met die waardeloze Frenkie berichten.

    JA
    NEE
    Wie is Frenkie de Jong?
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5544
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:31
    Het zijn er idd wat veel maar wie ondertussen Frenkie en/of Mathijs niet kent heeft niets te zoeken op de voetbalsites.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:43
    Hoop dat ze blijven, maar als ze gaan krijgen ze altijd een betere trainer
    Vind ik leuk
    Tebannet +136
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:44
    Wordt heel weinig over PSV spelers gesproken.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +360
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:49
    De stelling zou natuurlijk moeten luiden:" Is Barcelona klaar voor De Ligt en De Jong?"
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 11:53
    Cillessen leest de krantjes dus wel ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:07
    Als alleen deze 2 grootmachtte weg gaan volgend seizoen en verwacht dat Marc al zeker flink rond heeft gekeken en ze gaan niet voor niks straks in een competitie tegen braziliaanse ploegen spelen, dan weegt de zak geld niet op tegen het verlies van deze 2 nederlanders met een Ajax hart. om maar niet te zeggen voor de jankers over eigen jeugd komt het met en door overmars wel goed
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:21
    Wel al klaar voor een mooi seizoen bij ajax champions league winst hhh
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:24
    De Jong zal nog wel een jaartje of 2 kunnen wachten want is nog maar net basis Ajax en bij NL.

    De Ligt die heeft het nu ook echt laten zien bij Oranje en bij Ajax dat voor hem die stap al wel mogelijk is imo
    Vind ik leuk
    pieter14 +64
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:25
    Heeft Frenkie niets laten zien de afgelopen wedstijden?IK denk meer als Mathijs .Ik durf een weddingschap met je aan te gaan van een behoorlijk bedrag dat Frenkie direct in de basis staat en slaagt met de kranten vol hier, en in Spanje,,.als je het aandurft meld dat hier!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171290
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:39
    Niks nieuws , ik praat hier beneden in het dorp wekelijks over Barcelona .
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:41
    Eindeijk, het duurde miss 48 uur maar we hebben weer een vehaal over de ligt en de jong die naar barca gaan! Om te janken dit vp
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:42
    Cillessen wil natuurlijk wat meer Nederlands kunnen praten op de bank van Barca
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 13:15
    Wat is Barka knulletje??
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 12:53
    Ben ik de enige die bij het lezen van de titel dacht aan een terugkeer van cillesen naar ajax?
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 16:01
    Minstens 100 m per stuk anders geen transfer in de winter.
    Volgend jaar zijn beide nog meer waard.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 oktober 2018 om 19:11
    Wat heeft Cillesen dan verteld aan de Ligt en de Jong.
    Hij heeft vast verteld over de afgelopen twee jaar bij Barcelona hoe gezellig het was om op de bank te zitten.
    Z0,n geweldige club is Barcelona nou ook weer niet
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 19 oktober 2018 om 19:13]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws